Helaas durft hij alleen lekkers aan te pakken als hij toch al op zijn gemak is dus helemaal vanzelf gaat het niet. Maar dat geeft niet. Hondje en ik passen goed bij elkaar. We moeten allebei altijd eerst even de kat uit de boom kijken.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef jolene het volgende:
Ze zijn ook gauw over de streep te halen met wat lekkers![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon fotogenieke dieren heb, ze mislukken zelden en das maar goed ook, bij gebrek aan digicamquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Hoe doen jullie dat toch, leuke foto's maken? Ik krijg het idee dat Noppes als chagrijnig wordt als ik richting camera loop![]()
Dan geef je toch een hondje weer een kans.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Goed, ik denk wel dat het doorgaat.
We gaan na onze wintersport (22-29 januari) waarschijnlijk via dierenasiel.com een hondje uitzoeken.
Ik ben ook benieuwd hoe Noppes het doet. Ze is wel al veranderd dit jaar. We zijn verhuisd, en onze buren hebben ook 2 katten: een grote rode en een grote lapjeskat, beide ongeveer 2x zo groot als Noppesquote:Op donderdag 9 december 2004 09:35 schreef jolene het volgende:
[..]
Dan geef je toch een hondje weer een kans.
En er zitten ook vaak schatten van honden in het asiel...
Ben benieuwd en ook hoe noppes het vind.
Ach, we gaan morgen maar weer eens kijken of ze al vriendjes willen worden. Kiepen we een heleboel Rescue druppels in Casper en geven we Brecht een hele doos koekjes in haar handen.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:24 schreef jolene het volgende:
Spindizzy, Wat lief en wat zielig voor jou en brechtje
Mannenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Maar nee hoor, hij blijft verstandig en standvastig en kijkt gewoon weg van mijn schitterende pruillipje
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb bijna alle oplossingen, maar ja...ik denk nog even verder over het huis
Taak kan toch verbouwenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb bijna alle oplossingen, maar ja...ik denk nog even verder over het huis
Het gerucht gaat dat hij daar heel goed in is ja... Kijkt om zich heen naar alle afgekrabte deuren, nog af te lakken vloer, nog te restaureren plafond, aftandse keuken, half affe badkamer, half geisoleerde zolder, de steiger die al een jaar op de overloop staat en overal MDF en gereedschap Nu de praktijk nogquote:Op woensdag 15 december 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Taak kan toch verbouwen??
Mutsen zijn echt de leukste mensenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Laat dat bos maar weg, we zijn zélf mutsen
Ik denk dat het meerdere boederijtjes moeten worden..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:44 schreef miss_sly het volgende:
jolene, doe je mee? of kom je gewoon gezellig vaak met Windy op bezoek?
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2004 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Mutsen zijn echt de leukste mensen
Zal ik voor jou ook maar een kamertje reserveren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |