Ze viel al wat lege slakkenhuisjes aan jaquote:Op donderdag 23 december 2004 17:55 schreef Spindizzy het volgende:
De tuin is helemaal niet zo eng hoor Xenaatje. Je moet het gewoon zien als een All You Can Eat lopend buffet voor poezen
Oh ja, dat heeft maar 2 dagen geduurd! Ik was toevallig bij de dierenarts met 1 van de katten en ik vertelde hem vast over Ayla. Toen ik zei dat haar vader een border-collie was moest ie een beetje lachen en hij zei dat dat niet eten een beetje een border-collie trekje is. Ik heb 2 dagen haar eten gewoon neergezet, had ze het binnen 20 minuten niet op, weer gewoon weggehaald en verder genegeerd. Binnen 2 dagen at ze weer, het mutsjequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:36 schreef Spindizzy het volgende:
Eet je hond alweer wat beter Tinkerbell?
EN dat vuurwerk wordt alleen nog maar erger.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het enige dat blijft (en dat altijd al zo was) is dat ze vreselijk bang is voor andere honden, soms erg lastig met uitlaten en ook blijkt nu dat ze heeeeel erg bang is voor vuurwerk.
Bange hondjes uitlaten... Ik weet er alles van jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Het enige dat blijft (en dat altijd al zo was) is dat ze vreselijk bang is voor andere honden, soms erg lastig met uitlaten en ook blijkt nu dat ze heeeeel erg bang is voor vuurwerk.
Ik heb daar nog niet eens over na gedacht ik laat dat wel op mijn afkomen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Zo sneu met al dat vuurwerk! En zeker voor honden, want die moeten toch naar buiten!
Noppes vindt het ook maar niks, maar die kan binnen blijven als ze dat wil en zich verstoppen. Wel heel zielig hoor, zoals ze dan trillend achter de koelkast gaat zitten en zelfs niet bij ons wil zitten![]()
Laat hij die kutjochies maar aan stukken scheuren hoor. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:02 schreef jolene het volgende:
Gevolg een agressieve hond gericht na degene die die rare dingen gooide..
Heerlijk koppiequote:Op zaterdag 25 december 2004 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Onze keuken en wc zijn in het onderhuis dus we moeten heel wat keren per dag de trap op en af en zo staat hij me elke keer op te wachten als ik weer naar boven kom:
[afbeelding]
Zielig he... Dan breekt je hondenmoederhart wel hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:20 schreef jolene het volgende:
Ik zie hem in gedachten ook staan..met de gedachten ik wil meespelen.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
omdat haar vriend em bij een ongelukje in huis na hem eerst met zijn neus door de pies te hebben gehaald, keihard tegen de muur heeft gegooid![]()
Foto's van de kattenquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:45 schreef jolene het volgende:
En Tinkerbell, van jullie wil ik nog wat foto's zien..
Wat een leukjequote:Op zaterdag 25 december 2004 11:33 schreef miss_sly het volgende:
OK, omdat jolene er om vraagt, niet omdat ik Noppes graag show![]()
Oh mijn hemel zeg, ongelooflijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
dat de kat mank liep, omdat haar vriend em bij een ongelukje in huis na hem eerst met zijn neus door de pies te hebben gehaald, keihard tegen de muur heeft gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |