iemand zou toch nog een nieuwe maken, of wat?quote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, nou ben ik wel weer uitgekeken op die OP.
Verklaar je nader...quote:Op maandag 29 november 2004 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
_Groen_ wat mij betreft mag de volgende post in het feedback topic meer te maken hebben met feedback. En dan bedoel ik dus echt je volgende post.
Je kan je uitleven in het Usersvakbond topic, maar niet hier.
quote:Op maandag 29 november 2004 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
wat ben jij toch een zeikfiguur dirkh.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:03 schreef drumsab het volgende:
Ik ken deze al! Weg ermee
Hoi kutnewbiequote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, nou ben ik wel weer uitgekeken op die OP.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
[..]
Hoi kutnewbie.
Ok, ik zal het nóg een keer, en dat is meteen voorlopig de laatste keer uitleggen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef _Groen_ het volgende:
Dirkh waar blijft mijn antwoord???
Nou ik weet het goed gemaakt: Als je de üsersvakbond verplaatst naar GC stop ik er mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, ik zal het nóg een keer, en dat is meteen voorlopig de laatste keer uitleggen.
Feedback is voor feedback vragen. Je kan hier vragen stellen over moderaties, of ff melden dat er iets niet goed gaat in een topic. Zo nu en dan een geintje is leuk. En daar gaan we vaak ook op in.
Maar als je 30% van het topic volpost met niets zeggende posts, en ik je al een paar keer heb gevraagd om daar mee te stoppen dan wordt het irritant.
Daarom mijn verzoek om daar voorlopig mee te stoppen.
Als we het nou zo doen, als dat topic vol is, dan open je een nieuw deel in GC als de mods er daar wat in zien zitten.quote:Op maandag 29 november 2004 21:20 schreef _Groen_ het volgende:
[..]
Nou ik weet het goed gemaakt: Als je de üsersvakbond verplaatst naar GC stop ik er mee.
Ola BG, doe es rustig mên, het is maar een topicquote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef BaajGuardian het volgende:
en die text in de donald strip is nog retarded-er dan de orginele text van een bobo verhaal.
ik heb nooit een faq overschreden , je bent gewoon machtsgeil en verslaafd aan topicssluiten , dus loop nu niet pogingen te ondernemen het verhaal om te draaien , jij sluit topics zonder reden , now face the consequence.
(that is : dat je een waardeloos figuur bent en iedereen mag het weten hier. DIRKH)
quote:Op maandag 29 november 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga dit jolige topic even bookmarken.
als alle mods nou op zn minst zo respectvol en tof als jou waren , dan had ik vast geen problemen met de mods hier gehad.quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ola BG, doe es rustig mên, het is maar een topic.
Als je nou even rustig ademhaalt of gewoon even meerdere malen tegen een boom schopt komt alles weer goed, behalve dan voor je tenen als je met je blote voeten gaat schoppen natuurlijk, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Wat doe je dan hier, ga VAC stalken ofzo. Mieperd.quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef _Groen_ het volgende:
Ik heb een klacht want ik werd gekickt uit #onz!!!
Wat is VAC?quote:Op maandag 29 november 2004 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, ga VAC stalken ofzo. Mieperd.
Jogyquote:Op maandag 29 november 2004 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, ga VAC stalken ofzo. Mieperd.
Als de hele wereld zoals mij was geweest, zou er nooit oorlog zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 21:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als alle mods nou op zn minst zo respectvol en tof als jou waren , dan had ik vast geen problemen met de mods hier gehad.
opstand!![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 21:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
JogyBen jij het echt?
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Mooi, je verbreed je horizon, next stop NWSquote:Op maandag 29 november 2004 21:39 schreef _Groen_ het volgende:
Viva la revolution!!!
Het moment is gekomen! Ontwaakt!
Dat is een subforum voor vakbonden enzo.quote:Op maandag 29 november 2004 21:42 schreef _Groen_ het volgende:
Wat betekent NWS?
Aha... Je moeder had niet opgeruimtquote:Op maandag 29 november 2004 21:39 schreef jogy het volgende:
[..]!
Ik vond opeens een toetsenbord onder een hoop kleren en flesjes biert, bleek het gewoon een computer te zijn!
Nieuwe Wakbonden Subforumquote:Op maandag 29 november 2004 21:45 schreef _Groen_ het volgende:
Waar staat NWS dan voor? Ik proef een addertje onder het gras.
Anyway, van wie ben je een kloon of van welk 10 verdiepingen tellende gebouw ben je op je hoofd gevallen?quote:Op maandag 29 november 2004 21:48 schreef _Groen_ het volgende:
Hou je mond als je niets toe te voegen hebt aan dit topic!
Ik ben géén adder.quote:Op maandag 29 november 2004 21:45 schreef _Groen_ het volgende:
Waar staat NWS dan voor? Ik proef een addertje onder het gras.
Ik zal net zo aardig voor de Vakbond zijn als een president van de voormalige Sovjet Unie.quote:Op maandag 29 november 2004 21:52 schreef _Groen_ het volgende:
Bedankt voor de hulp. Jij wil dus ook graag bij de üsersvakbond?
Hey, Dagoquote:Op maandag 29 november 2004 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben géén adder.
alles en iedereen naar NWS idd (of TTK)quote:Op maandag 29 november 2004 21:57 schreef jogy het volgende:
Hey, Dago.
Ik probeer je meer users te bezorgen, aardig he?.
Uhu, okay, maar dan moet jij je vakbond wel onder volledige controle laten brengen van de crew en als je 1 verkeerd woord zegt of typed krijg je een eigen kamer met water en brood en zonder dat lastige zonlicht.quote:Op maandag 29 november 2004 21:56 schreef _Groen_ het volgende:
Mooi want daar werd de vakbond verheven tot staatsvorm. Als je het verder met de eigenaars regelt is dat ook weer afgehandeld.
Ik ben trouwens een kloon van Conflict, patty en RondFokker.
Heb ik (weer ) wat gemist?quote:Op maandag 29 november 2004 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..] (of TTK)
Dat laagje kroos mag je houden.quote:Op maandag 29 november 2004 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, Dago.
Ik probeer je meer users te bezorgen, aardig he?.
Oke. Bedankt.quote:Op maandag 29 november 2004 21:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, okay, maar dan moet jij je vakbond wel onder volledige controle laten brengen van de crew en als je 1 verkeerd woord zegt of typed krijg je een eigen kamer met water en brood en zonder dat lastige zonlicht.
Tof he?
Moet je wel even je adres geven, onze inlichtingendienst is nog niet echt zo geavanceerd dat we daar zelf achter kunnen komen.quote:Op maandag 29 november 2004 22:04 schreef _Groen_ het volgende:
[..]
Oke. Bedankt.
Ik ga mijn best doen.
Ben erg benieuwd.
Hier komt het:
1 verkeerd woord
Nou, het zal mij benieuwen wat er nu gebeurt. Zonder dat lastige zonlicht, lijkt me leuk. Kom maar op. Ik kan niet wachten.
Mail Breuls.quote:Op maandag 29 november 2004 22:06 schreef Bupatih het volgende:
En jullie willen bagger tegengaan?
Stelletje domme, humorloze knakkers.
En reken maar dat de modjes hier niet blij mee zijn en er ook niks over te zeggen hebben.quote:Op maandag 29 november 2004 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat als je je modem opstuurd naar de gemeente ze je ¤ 5000 geven voor de moeite.quote:Op maandag 29 november 2004 22:11 schreef _Groen_ het volgende:
Leuk is dat he dirkieboy :-D
Fijn dat je er weer bent trouwens :-D
x
Geef mij ook eens wat van die Drugs mên!quote:Op maandag 29 november 2004 22:14 schreef BaajGuardian het volgende:
CUBA ROELEERT , ik ga er mischien heen verhuizen nederland is homoland , en dan niet aardige homo land , maar nichten homo homoOOO land.
Vrijwillige opname is beter denk ik zomaar..quote:Op maandag 29 november 2004 22:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gehoord dat als je je modem opstuurd naar de gemeente ze je ¤ 5000 geven voor de moeite.
Probeer eens?
Een enkeltje mars zonder ruimtepak is toch wel mijn geheime wens.quote:Op maandag 29 november 2004 22:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vrijwillige opname is beter denk ik zomaar..
Hier is dat ook zo, beste Croupouque.quote:Op maandag 29 november 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:
"Eendenforum"?
Soms heb ik het gevoel dat het gedeelte van mijn hersenen waar 'gevoel voor humor' zich bevindt tijdelijk afgekneld raakt, waardoor ik sommige grappen niet leuk vind of de achterliggende gedachte volledig langs mij heen gaat.
Nou ja, voor één keer is dat niet zo erg. Maar ik snap het gewoon niet.quote:Op maandag 29 november 2004 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier is dat ook zo, beste Croupouque.
Nu neemt het gebagger nog meer toe.
tof.quote:Op maandag 29 november 2004 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga met meester jogy mee , al word het mijn doot
Tja, je kan niet teveel verwachten van een Devverquote:Op maandag 29 november 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:
"Eendenforum"?
Soms heb ik het gevoel dat het gedeelte van mijn hersenen waar 'gevoel voor humor' zich bevindt tijdelijk afgekneld raakt, waardoor ik sommige grappen niet leuk vind of de achterliggende gedachte volledig langs mij heen gaat.
Voor één keer?quote:Op maandag 29 november 2004 22:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, voor één keer is dat niet zo erg. Maar ik snap het gewoon niet.
Ik ga met jou meequote:Op maandag 29 november 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:
"Eendenforum"?
Ja, zeg het eens.quote:Op maandag 29 november 2004 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor één keer?
Die cavia hype, IED, wat heb je nog meer gehad?
IED oh jaquote:Op maandag 29 november 2004 22:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, zeg het eens.
Het voordeel van hypes is, dat ze ook zó weer voorbij zijn. Zoals de caviahype. Daarnaast was IED volgens mij een ander forum dan ONZ, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen.
Okay, chips komt wel goed. Drank kunnen we zelf stokenquote:Op maandag 29 november 2004 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik MOET wel drank mee , anders word ik vervelend
dus nemen we op zn minst 500 flessen berenburg , en 500 flessen rum als Stash mee ok?
oja en nog een zakje croky ....paprika.......beste merk.....konmar....lays dus.
oppitoppie
Ik til mezelf een hernia aan dat ge-EEN.quote:Op maandag 29 november 2004 22:39 schreef Dirkh het volgende:
Niet al te zwaar aan tillen. Ik ga er van uit dat het straks weer normaal onzin wordt, en kunnen we gaan ruimen.
Het is een grapje, meer niet. Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen.
Ik had mijn cavia-icoon al vóór die stomme hype, laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 22:31 schreef Croupouque het volgende:
Ja, zeg het eens.
Het voordeel van hypes is, dat ze ook zó weer voorbij zijn. Zoals de caviahype. Daarnaast was IED volgens mij een ander forum dan ONZ, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen.
Het is ontstaan door het "eendentopic". Dat vond Cynix leuk en heeft dat gemeld op fokradio. Waarna onzin veranderd werd in eendenforum.quote:Op maandag 29 november 2004 22:58 schreef Lolalala het volgende:
Ben ik de enige die de grap niet snapt?![]()
Staat de clou ergens? De lont die aangestoken was? Wat kruid ofzo?kwak kwak.. prinsessenspul enzo...
Aha. Grappig. En nu zitten jullie met de zooiquote:Op maandag 29 november 2004 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is ontstaan door het "eendentopic". Dat vond Cynix leuk en heeft dat gemeld op fokradio. Waarna onzin veranderd werd in eendenforum.
Maar je moet er bij zijn geweest denk ik.
Haha als je het gedeelte tussen de haakjes weglaat staat er een zin die niet klopt. Foute grammatica! Prutser!quote:Op maandag 29 november 2004 23:02 schreef Knut het volgende:
Ow. En de user die achter deze (vermoedlijke kloon) zit mag van mij dan mee.
maar het wordt toch wel weer terug gedraaid neem ik aan?!quote:Op maandag 29 november 2004 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is ontstaan door het "eendentopic". Dat vond Cynix leuk en heeft dat gemeld op fokradio. Waarna onzin veranderd werd in eendenforum.
Maar je moet er bij zijn geweest denk ik.
Open een nieuw topic! Knut is toch neuken.quote:Op maandag 29 november 2004 23:10 schreef _Groen_ het volgende:
Ha als het üsersvakbondstopic dicht is ga ik gewoon dit topic als vakbondstopic gebruiken omdat jullie me toch niet de mond kunnen snoeren ghehehehe!!! Het vrije woord kan niet worden vermoord! Ha!
Ik hang ook even de taalpurist uit (net als jij net). "Veels" is geen woord, het moet "veel" zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 23:13 schreef _Groen_ het volgende:
Nee het is veels leuker om het hier te doen. En Jogy zet hem zo vast wel weer open. En anders die dikke yvonne wel.
Die rust een weekje uit.quote:Op maandag 29 november 2004 23:16 schreef Lolalala het volgende:
Ik zat laatst nog te denken, waar is die conflict.............................................?
.........................
Het was een grapje Dirk.quote:Op maandag 29 november 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die rust een weekje uit.
Maar Conflict is toch echt een weekje weg.quote:Op maandag 29 november 2004 23:20 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Het was een grapje Dirk.
Ik dacht het niet echt.
Goed planquote:Op maandag 29 november 2004 23:09 schreef portier het volgende:
Jogy!
Knut is slapen, of neuken. Hell.
Doe dat Uservakbondtopic weer open, held. Topicpotentie is schaars.
Als je weet wie de eigenaar van die [censuur] is, laat het me dan even weten mên.quote:Op maandag 29 november 2004 23:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik neem trouwens bij dezen afstand van de usersvakbond, want iets wat ik eerst een grappig topicidee vond is nu verworden tot het stokpaardje van een irritante macrameekloon met wie ik liever niet geassociëerd word.
Ja hoor. Hier of in private?quote:Op maandag 29 november 2004 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je weet wie de eigenaar van die [censuur] is, laat het me dan even weten mên..
Briljant, man.quote:Op maandag 29 november 2004 23:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wááák! Een naamsverandering. Wat een canard.
Jeweetwel, [daar]quote:Op maandag 29 november 2004 23:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja hoor. Hier of in private?
Boddaert Centrum Stichting Oosterpoortquote:Op maandag 29 november 2004 23:35 schreef _Groen_ het volgende:
Doe hier maar.
Trouwens:
Ik heb een vraagje. Ik hoorde van iemand dat als ik mijn modem opstuur dat ik dan 5000 euro krijg van de gemeente. Ik woon in Uden. Weet iemand het adres van de afdeling waar ik die 5000 euro kan krijgen? Dan stuur ik hem op.
Antwoord graag!!!
Ik hoop dat ze daar de wat meer... traditionele vormen van pedagogiek bedrijven.quote:Op maandag 29 november 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar.
AMKquote:Op maandag 29 november 2004 23:35 schreef _Groen_ het volgende:
Doe hier maar.
Trouwens:
Ik heb een vraagje. Ik hoorde van iemand dat als ik mijn modem opstuur dat ik dan 5000 euro krijg van de gemeente. Ik woon in Uden. Weet iemand het adres van de afdeling waar ik die 5000 euro kan krijgen? Dan stuur ik hem op.
Antwoord graag!!!
Laten we zeggen dat ze meer richting het Engelse onderwijs van zeg zo'n 40 jaar geleden neigen dan naar het kringgesprek op kousevoeten met meester Aart uit de Nederlandse jaren 70.quote:Op maandag 29 november 2004 23:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar de wat meer... traditionele vormen van pedagogiek bedrijven.
S T E R Fquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:05 schreef Danny.D.Duck het volgende:
Ik voel me helemaal thuis ineens.
Dus uiteindelijk mogen we jou de schuld geven van dit alles. Ha!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:32 schreef Sauruzin het volgende:
Ik had alleen even mijn leuke racistische eendentopic gister geopend. Is er nu een hele hype!
Ga jij eens een eend terugkoppen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Deze drie voldoen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:49 schreef bolivian het volgende:
Hoeveel redenen heeft een mens nodig om dit geëend af te wijzen?
Ik zou er zo nóg zestig kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 03:40 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Deze drie voldoen.
Ik vind punt één al voldoende.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:49 schreef bolivian het volgende:Het levert enkel zinloze forumnaamtopics op. Men fantaseert er vruchteloos op los met de TTs [zie punt één(d)]. Het staat niet mooi.
Hoeveel redenen heeft een mens nodig om dit geëend af te wijzen?
*kwaak kwaak*quote:Op maandag 29 november 2004 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Zal er ff netjes GPD van makenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:37 schreef Ruis het volgende:
De Eenden deel [CCCXXIX] - Jeh!
hoi, de grap is dr nu wel af enzo...
hokay!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk mogen we jou de schuld geven van dit alles. Ha!
goedquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:00 schreef Xlarge het volgende:
Het eendenforum is weer weg
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:49 schreef Knut het volgende:
Oi!
Dat deed ik!
A.s. vrijdag pre-meet..quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]Ik was net te laat
![]()
Gelukkig zijn er voor mensen zoals haar speciale inrichtingen. Het liefste ergens in Groningen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
Sinterklaas is een jood
Die geef je toch meteen een permban? Hoeveel chromosomen kun je kwijt zijn, mijn god ..
Hey mensen met down hebben er 1 teveel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
Sinterklaas is een jood
Die geef je toch meteen een permban? Hoeveel chromosomen kun je kwijt zijn, mijn god ..
Breekt die vinger en spoelt het door de plee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef rompompom het volgende:
* rompompom verwijst je door naar klaagbaak
Dirkh, zou een doodsverwensing rechtvaardig zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef rompompom het volgende:
* rompompom verwijst je door naar klaagbaak
Ligt eraan hoe lang zijn lijdensweg richting die dood isquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dirkh, zou een doodsverwensing rechtvaardig zijn?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Breekt die vinger en spoelt het door de plee.
[FB]Tiemie heeft soms weleens een punt[/FB]quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:27 schreef Tiemie het volgende:
[med]eenden zuigen en moeten dood.[/med]
En dat wel in je sig zetten, maar niet je arm in mijn reet stoppen hiervoor?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:27 schreef Maanvis het volgende:
Als sarcasme pudding was, was DirkH dokter oetker!
Ik verspreid het woord liever verder dan alleen dit topic.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat wel in je sig zetten, maar niet je arm in mijn reet stoppen hiervoor?
Je zakt af, DirkHoelahoer!
Dat is lief van je, maar een beetje cru!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik verspreid het woord liever verder dan alleen dit topic.
Drugs is bad, but nicequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:34 schreef BaajGuardian het volgende:
praat eens geen onzin
maar liefde
mkay....drugs is bad
Elke ochtend als jij de deur van je kamer open doet moet je eerst je weg vinden door alle rook die zich in het huis ophoopt?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Drugs is bad, but nice.
Da's nog niks. Ik word iedere ochtend wakker en dan vraag ik me af wiens huis het is, waarom er kots op de grond ligt en waarom de bomen buiten niet meer paars zijn zoals eerstquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Elke ochtend als jij de deur van je kamer open doet moet je eerst je weg vinden door alle rook die zich in het huis ophoopt?
Ik dacht vanochtend ook: Wie de neuk is dit nu weer? Blijk ik bij de buurman in bed te liggen.. Maar het engste van al is: Ik heb helemaal geen buurman...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's nog niks. Ik word iedere ochtend wakker en dan vraag ik me af wiens huis het is, waarom er kots op de grond ligt en waarom de bomen buiten niet meer paars zijn zoals eerst
Kutzooi. Heb jij me dan soms vannacht met een gummyknuppel in mijn reet geneukt?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend ook: Wie de neuk is dit nu weer? Blijk ik bij de buurman in bed te liggen.. Maar het engste van al is: Ik heb helemaal geen buurman...![]()
Ah, dus daar heb ik hem gelaten.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kutzooi. Heb jij me dan soms vannacht met een gummyknuppel in mijn reet geneukt?
Dit krijg ik dus de komende twee uur niet meer uit mijn gedachte.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kutzooi. Heb jij me dan soms vannacht met een gummyknuppel in mijn reet geneukt?
Je hebt duidelijk zelf trauma's. Geeft niet hoor, die krijg ik ook. Zullen we een analegummyknuppelzelfhulpgroep oprichten? Op internet, dus anoniem!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit krijg ik dus de komende twee uur niet meer uit mijn gedachte.
Ik heb vandaag toch een hoop viezigheid gelezen, maar dit overtreft zelfs het topic van Xebro van afgelopen weekend.
Ik stel een ban voor.
Met meetingsquote:Op woensdag 1 december 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk zelf trauma's. Geeft niet hoor, die krijg ik ook. Zullen we een analegummyknuppelzelfhulpgroep oprichten? Op internet, dus anoniem!
En dan keihard gillen zodat iedereen het hoort!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met meetingsen dan in een tentje kruipen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan keihard gillen zodat iedereen het hoort!
Oh dominatrix!quote:
ohhh wat lief!!!! een plaatje van dirkh zelf op een roze feestje!!quote:
Daar zorgt TS met enige regelmaat zelf voor.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:14 schreef R-Alph het volgende:
FOK!KERS, waar wonen jullie? [Deel 3] Kan iemand even de users in de topic toevoegen aan de OP ?
Yep, hij stuurt de lijstjes naar één van de modjes op en die zorgt er even voor dat het lijstje weer up to date is. Het is teveel werk om iedere keer de lijst per keer te up-daten.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zorgt TS met enige regelmaat zelf voor.![]()
Heeft NFSU2 niets over gezegdquote:Op woensdag 1 december 2004 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, hij stuurt de lijstjes naar één van de modjes op en die zorgt er even voor dat het lijstje weer up to date is. Het is teveel werk om iedere keer de lijst per keer te up-daten.
Die afspraak heb ik gister met hem gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heeft NFSU2 niets over gezegd
Ja en dat is een goeie afspraakquote:Op woensdag 1 december 2004 11:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die afspraak heb ik gister met hem gemaakt.
Ik krijg code #2 te zien. M'n bestandje is 3 kb en 60x58 pixels. HELP!quote:Op woensdag 1 december 2004 08:06 schreef rompompom het volgende:Dat ik momenteel geen usericon kan uploaden heeft met de update van vandaag te maken?
laat me raden , het plaatje probeer je van je pc af te uploaden , ja dan krijg je nog wel eens van die kuterrorsquote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik krijg code #2 te zien. M'n bestandje is 3 kb en 60x58 pixels. HELP!![]()
Zie http://breuls.fok.nl/2004/09/22.html :quote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik krijg code #2 te zien. M'n bestandje is 3 kb en 60x58 pixels. HELP!![]()
...sarcasme is misschien te moeilijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:49 schreef boebiedoe het volgende:
Snakey, je bent echt een bevordering voor ONZin. Echt geweldig gewoon (.....)
geen slotje dusquote:Op woensdag 1 december 2004 12:53 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ben Boos
Slotje ofzo? Het niveau mijn mening erover heeft zojuist het vriespunt bereikt..
Topic is opgeschoond.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:53 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ben Boos
Slotje ofzo? Het niveau heeft zojuist het vriespunt bereikt..
dat zegt meer over jou dan over mij :')quote:Op woensdag 1 december 2004 17:05 schreef Knut het volgende:
@ markyb.
Het blijft ook zonder de [ttt] een kuttopic. En eerlijk gezegd flatteer je jezelf nogal in het Topic Report
Als sluitpost. Dus stel je niet zo aan en leg je bij het slotje neer.quote:Kssssst.
Wat dacht je van gewoon weggooien? Mailtjes van andere users kunnen wij niks aan doen.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:02 schreef MissRashida het volgende:
wat moet ik doen met die mail
2000 keer uitprinten en je muur ermee behangen?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:02 schreef MissRashida het volgende:
wat moet ik doen met die mail
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon weggooien? Mailtjes van andere users kunnen wij niks aan doen.
Ja, deze.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:08 schreef MissRashida het volgende:
moet ik beter een andere avatar nemen?
hoequote:Op woensdag 1 december 2004 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
achter zijn ip komen , en het spammen op een hackers site.
Door de intergrale polarisatie van de blended wire door te trekken op een trusted ping.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:11 schreef MissRashida het volgende:
[..]
hoe
Okayquote:Op woensdag 1 december 2004 18:11 schreef MissRashida het volgende:
[..]
ik hou mijn eigen gewoon ook
![]()
lok em naar irc , en hoop dat ie geen proxy gebruikt , dan tiep je in : /dnsquote:hoe
IK doe m'n hele leven al menselijk, nu is het genoeg geweest!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg doe even menselijk hier hee ,
doe maar een avatar van een koran ofzo.
schijt aan de rest
Jou moet ik te vriend houden voor als de hel losbarst, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 1 december 2004 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ja maar wel naar mij he , hee , ja he , toch ?
jogy , heeft iemand je al eens verteld dat je ene toffe peer bent?
nou , als de hel losbarst dan kom je in mijn leger , dus komt helemaal puik in orde mên ^^quote:Op woensdag 1 december 2004 18:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Jou moet ik te vriend houden voor als de hel losbarst, dus dat komt wel goed.
Voor z'n dood niet zoveel, na z'n dood hele volksstammen.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
had theo een vriend?
Hij zoog er 60 per dag af, dat kan nu niet meer!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor z'n dood niet zoveel, na z'n dood hele volksstammen.
geniaal gezegd jogy ,quote:Op woensdag 1 december 2004 18:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor z'n dood niet zoveel, na z'n dood hele volksstammen.
Kewl. Dan laten we die lullo's eens een poepje ruiken, maar een beetje geweld mag toch wel op z'n tijd?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou , als de hel losbarst dan kom je in mijn leger , dus komt helemaal puik in orde mên ^^
(tis een niet geweldadig leger he , strijd met de waarheid , je kent het wel)
en ja ik ben best nog wat serieus hiermee , beetje dan , de helft ,
*omhelst Jogy*
vooruit , maar wel tegen amerikanen en joden hequote:Op woensdag 1 december 2004 18:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Kewl. Dan laten we die lullo's eens een poepje ruiken, maar een beetje geweld mag toch wel op z'n tijd?..
Jij bent ook tof hoor, Baaj!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
nou dat zeg ik dus al dagen hier! ....enne inso jij ook ,
geil enne......tof....slijm slijm![]()
Nee, gewoon elke rotte appel die er is, eikelheid heeft geen thuisland of geloof hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vooruit , maar wel tegen amerikanen en joden he
![]()
IK heb het niet over sex gehad, maar als je echt aan m'n genotsknots wil sabbelen doe ik wel even m'n ogen dicht hoor, maanvisquote:Op woensdag 1 december 2004 18:26 schreef Maanvis het volgende:
Het feedbacktopic wordt een homoparadijs. Waar gaat dit heen?
wohooquote:Op woensdag 1 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij bent ook tof hoor, Baaj!
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
Jogy je bent tof!. Ende geil.
.
Je kunt ook homo zijn zonder sex te hebben, Jogy!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:29 schreef jogy het volgende:
[..]
IK heb het niet over sex gehad, maar als je echt aan m'n genotsknots wil sabbelen doe ik wel even m'n ogen dicht hoor, maanvis.
ok dan , for righteous , for glory !! , the knights of the huuuu!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, gewoon elke rotte appel die er is, eikelheid heeft geen thuisland of geloof hoor.
Hij vindt me tief.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent ook tief, en.. geil, dus
.
Dan ben je gewoon een priester toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ook homo zijn zonder sex te hebben, Jogy!
* jogy knielt
Jij bent het tiefste meisje dat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij vindt me tief.. Nu ga ik weer even aan mn oogbol sabbelen hoor!
!
Jij bent ook serieus tief joog!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent het tiefste meisje dat ik ooit heb gezien, echt waar
.
En toen zei die trut nee.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind inso zo lief dat toen ik voor het eerst haar feauteaux boek bekeek ik spontaan vroeg om te trouwen!![]()
Het lichaam van christus...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een priester toch?
ja das wel jammer opzich , maar ik vind die trut nogsteeds ongelovlijk lief!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En toen zei die trut nee.
Dat had wel een mooi iets geweest volgens mij, Inso en BG samen strijdend tegen onrechtvaardigheid in de wereld!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En toen zei die trut nee.
Dát vind ik nou weer lief!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja das wel jammer opzich , maar ik vind die trut nogsteeds ongelovlijk lief!
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dát vind ik nou weer lief!!
Tellen is ook zo verschrikkelijk moeilijk he?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:45 schreef Maanvis het volgende:
En Vol!
Ik had het over mijn mondquote:Op woensdag 1 december 2004 18:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Tellen is ook zo verschrikkelijk moeilijk he?.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:48 schreef MissRashida het volgende:
![]()
OW!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had het over mijn mond
Ja, ik zag het totaal niet aankomen!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:52 schreef jogy het volgende:
[..]
OW!
Ja sorrie, had ik je moeten waarschuwen?.
Kankersperma.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, ik zag het totaal niet aankomen!
En stop eens met roken. Ik proef de kanker in je sperma.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jogy noemde me beeb..
Lullig, zeg, MPS..quote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef DePresident het volgende:
Jogy kutnieuws trouwens![]()
Ach, ga de kerstman deepthroaten!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kankersperma..
verdomme , wat zeggen jullie?!?quote:Jogy kutnieuws trouwens
Nee, dat anderequote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Lullig, zeg, MPS...
[X-Files riedeltje draait]quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef ImamDP het volgende:
[..]
Nee, dat andere
dat geheime
oke en dan nu HET moment ! (in handen wrijft)quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ga je nu alles dubbelposten, DP? Très storend.!
Baaj!!!
I nefur ment to hurt u babyquote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ga je nu alles dubbelposten, DP? Très storend.!
Denk je wel aan mij bij jeweetwel?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
[X-Files riedeltje draait]
Ow dat, boeie, komt goed.
Nou, als ik aan m'n slurf ga trekken zal ik aan je denken, okay?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:05 schreef ImamDP het volgende:
[..]
Denk je wel aan mij bij jeweetwel?
Nee, niet dat. Als het gebeurd is enzo dat andere. In het proces. Ik bied me aanquote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als ik aan m'n slurf ga trekken zal ik aan je denken, okay?
ik kan een salto met mijn fluit....quote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als ik aan m'n slurf ga trekken zal ik aan je denken, okay?
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef Pretslet het volgende:
Hoi.
Ik ben Pretslet.
Ik ben nooit online op m'n MSN gozerquote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik kan een salto met mijn fluit....
ps , komt eens op msn voeg me toe mên
Ik heb ook eens een mailtje verstuurd, was best een unieke ervaring. Ging retesnel!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef ImamDP het volgende:
Ik heb een mail gestuurd![]()
tof mênquote:Op woensdag 1 december 2004 19:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben nooit online op m'n MSN gozer, maar ik zal je toevoegen
.
Zijn er al 3 vol dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:17 schreef gfree het volgende:
Kan er "deel 4" achter
De dunste boeken. Ever.
worden gezet?![]()
Is goed, als jij de links naar de vorige topics in je OP zet.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:17 schreef gfree het volgende:
Kan er "deel 4" achter
De dunste boeken. Ever. (Deel vier.)
worden gezet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |