En die bestaat uit jijzelf en je onzichtbare vriendje?quote:Op maandag 29 november 2004 21:42 schreef _Groen_ het volgende:
Nee uit de complete üsersvakbond
quote:Op maandag 29 november 2004 21:56 schreef portier het volgende:
Ik wil de TS graag nomineren in de categorie 'Meest krampachtig vrienden zoekende user'.
Ik wil hem graag voordragen als proefpersoon voor medische testen die testen hoeveel lood een menselijk lichaam kan hebben voor het stopt met ademen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:56 schreef portier het volgende:
Ik wil de TS graag nomineren in de categorie 'Meest krampachtig vrienden zoekende user'.
Bedankt voor de steun.quote:Op maandag 29 november 2004 21:39 schreef _Groen_ het volgende:
Iedereen die hier post steunt!
Ik vind dit trouwens verdacht veel op een doodverwensing lijken...quote:Op maandag 29 november 2004 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil hem graag voordragen als proefpersoon voor medische testen die testen hoeveel lood een menselijk lichaam kan hebben voor het stopt met ademen.
quote:Op maandag 29 november 2004 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens verdacht veel op een doodverwensing lijken...
Sterf huilie.quote:Op maandag 29 november 2004 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens verdacht veel op een doodverwensing lijken...
Niemand luisterd ooit naar me!quote:Op maandag 29 november 2004 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
GC -> EEN
Lezen voordat je schopt man!quote:Op maandag 29 november 2004 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
Of slotje mag ook.
Is het een kloon van DP dan?quote:Op maandag 29 november 2004 21:56 schreef portier het volgende:
UTFKquote:Op maandag 29 november 2004 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Lezen voordat je schopt man!
We weten nieteens wie je bent en wat je hier komt doenquote:Op maandag 29 november 2004 22:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Niemand luisterd ooit naar me!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |