quote:Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Ezmeetje het volgende:
Om me heen zie ik zoveel mensen die het blijkbaar niet boeiend vinden hoe hun woonruimte eruit ziet tijdens hun studententijd.. Vind ik best vreemd aangezien je vaak maar 1 kamertje hebt waar je zowel woont als slaapt. Mijn kamer is niet zo groot, maar ben er dolgelukkig mee...
Meer mensen foto's van hun kamer?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon eentje met cijfers.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Jezus wat een chique kamers. Jullie zijn student hoor, geen juppende dertigers.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn.quote:Op donderdag 2 december 2004 16:00 schreef zwahiel het volgende:
Maar toch, dikke neus, kan iedereen liggen te mieren dat studentenkamers zo ranzig moeten zijn, sorry maar ik kan daar niet in leven, je woont er toch? Ik zit voor 't eerst op mezelf en daarom moet 't gewoon goed zijn! Fatsoenlijk, niet zo dat als ik de leuning pak deze naar beneden donderd!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn.Maar ik vind die kamers gewoon net iets te voor een student. Het is niet helemaal normaal als je op die leeftijd al zoveel geld ter beschikking hebt. Als je bijna afgestudeerd bent dan is het prima, maar TS bijvoorbeeld is denk ik pas halverwege haar studie en dan ligt het toch wel even anders.
Nou ik zie mooi parket/laminaat, een Chinees hardhouten kast enzovoort. Dat is nou niet bepaald Ikea spul.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:43 schreef gfree het volgende:
Dan ben je toch blij, als je zo'n mooie kamer hebt! Wie zegt dat studenten dat niet kunnen betalen? Bij Ikea kan je leuke goedkope spulletjes kopen.
Ik zit in Selwerd, Abeelstraat. Vlakbij het kleine winkelcentrum en nabij het Noorderstation. De spoorlijn zit in mijn uitzicht samen met de vijver met eendjes.quote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef Haemorrhage het volgende:
@Poerkie
Waar is dat, die kamer van jou? Het heeft wel wat weg van een flat in vinkhuizen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef zwahiel het volgende:
Ha! Ik heb ook een laminaatvloer!
En een verdomd mooie ook nog! Kosten van die hele vloer 14m²? ¤ 80,-
Niet alles wat iedereen heeft staan hoeft zo duur te zijn... Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...
We hebben hier net splinternieuwe gordijnen, helemaal voor nop! En dat zijn echt mooie gordijnen hoor, je moet gewoon super veel geluk hebben!
Het klopt wel wat je zegt dat op sommige kamers dingen staan waarvan ik ook denk van "hé?" maar toch! Ik zie altijd overal van die huge ass tv's staan, waarvan ik denk van !?!?!?!?
Maar goed ieder zijn prioriteiten...
Zelf heb ik ook nog een auto, waarmee ik ook nog regelmatig wel eens mee naar Utrecht kom (natuurlijk zo min mogelijk, want zo'n rit natuurlijk wel duuuuur als je een OV hebt) Dat ging gaat nog niet weg, al kan ik verder niets meer betalen!
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef releaze het volgende:
dit is mijn kamer toen ik nog bezig was met verhuizen enzo..(dus rommel) heb sommige dingen ook weer verplaatst
en hier en daar wat decoratie opgehangen. Heb op veel plaatsen in mn kamer nu plastic klimops hangen, heel leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in utrecht,
32m2
¤347 inclusief (maar zonder internet)
10 min lopen van het CS en de stad in een heel aardige wijk
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef zwahiel het volgende:
Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...
We hebben hier net splinternieuwe gordijnen, helemaal voor nop! En dat zijn echt mooie gordijnen hoor, je moet gewoon super veel geluk hebben!
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:16 schreef knalkoen het volgende:
[..]
en hoe krijg je dat allemaal voor nix?
Waar in t Centrum zit je dan?quote:Op maandag 29 november 2004 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
Doet misschien een beetje kaal aan, maar valt reuze mee. Overal staan gezellig theelichtjes in glazen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Enschede centrum
¤220 inc GWE
25m2
Ohwquote:Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Kamer heb ik via kamernet.nlquote:Op donderdag 2 december 2004 14:06 schreef Me784 het volgende:
[..]
Hoe kome je aan zo'n kamer?? zie ter goed uit...
NOg mensen met kamer of appartement te huur in grun??
Slaat echt zoooo nergens op!! Mijn kamer heeft vrijwel niks gekost.. zoals ik al zei: Rommelmarkten, kringloopwinkels, beetje creatief zijn.. en dan kun je er echt wel een prinsessenkamertje van maken!quote:Op donderdag 2 december 2004 17:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn.Maar ik vind die kamers gewoon net iets te voor een student. Het is niet helemaal normaal als je op die leeftijd al zoveel geld ter beschikking hebt. Als je bijna afgestudeerd bent dan is het prima, maar TS bijvoorbeeld is denk ik pas halverwege haar studie en dan ligt het toch wel even anders.
Tja, maar hoeveel uur zit je nu in je kamer naar je muur en tafeltjes te kijken?quote:Op donderdag 2 december 2004 17:33 schreef releaze het volgende:
mn kamer is mijn persoonlijke plekje die ik ook helemaal naar mijn smaak wil inrichten.. sommige studentenkamers zijn zo kaal en onpersoonlijjk... daar kan ik niet in leven ofzo, mijn kamer is mijn huis, mn haard, mn oost west
Meer en langer dan dat ik bijvoorbeeld kijk en gebruik maak van mn schoenen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:09 schreef Passione het volgende:
[..]
Tja, maar hoeveel uur zit je nu in je kamer naar je muur en tafeltjes te kijken?
Echte studentenkamer, maar je kunt vanuit je bed geen TV kijken, dat kan niet hé.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:27 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Centrum Groningen, Kattendiep, 315 p/maand incl.
Ideaal is datquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Echte studentenkamer, maar je kunt vanuit je bed geen TV kijken, dat kan niet hé.![]()
Hij kan wel vanuit zijn bed koken...quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Echte studentenkamer, maar je kunt vanuit je bed geen TV kijken, dat kan niet hé.![]()
het is maar goed dat ik een vaste vriendin heb, ik zou nooit een losse scharrel kunnen meenemen naar die mega troep in mijn kamerquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:00 schreef Blik het volgende:
wat zien al die kamers er netjes uit zeg, van mij is een bij mekaar geraapt zootje
ik ben heel erg veel thuis. smiddags, savonds, in het weekend. mijn kamer is mijn plek, een van de weinge plekken waar ik me goed voel. ik moet ook niet lang (een dag of twee) van huis zijn, anders krijg ik een soort van "heimwee", gewoon, in mijn kamer/huis kan ik me opladenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:09 schreef Passione het volgende:
[..]
Tja, maar hoeveel uur zit je nu in je kamer naar je muur en tafeltjes te kijken?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:53 schreef Sambal_HOT het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog geen foto's van mijn slaapkamer, maar hier alvast van mijn woonkamer.
Centrum Utrecht 200 euro per maand vlakbij de Dom. (anti-kraak)
hahaha, ik ben niet eens student meer...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef Roellio het volgende:
Kijk, dát is nou een studentenkamer!
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hahaha, ik ben niet eens student meer...![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hahaha, ik ben niet eens student meer...![]()
erg lekkere speakersquote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef mighty_myte het volgende:
Cool topic, check mijn teringzooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hee is dat ergens bij de hoge school in den haag? Die flat komt me bekend voorquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:56 schreef Holgerson het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets sportief en opgeruimd voor een studentenkamer maar hee, de GR hier is wel een zooitje![]()
Den Haag,
31m2
272 incl.
Bij Trees daar?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Holgerson het volgende:
Klopt! M'n huisje zit er aan vast, als ik laat ben kan ik zo met m'n brakke kop het raam uitspringen en over 't dak de school in kruipen![]()
Trees ho nog wat?quote:
quote:Op maandag 29 november 2004 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
Doet misschien een beetje kaal aan, maar valt reuze mee. Overal staan gezellig theelichtjes in glazen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Enschede centrum
¤220 inc GWE
25m2
Het valt me nu pas op:quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:27 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Centrum Groningen, Kattendiep, 315 p/maand incl.
Nee, studentenflat naast de HHSquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:25 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Zo'n studentenkot bij Inholland
die bank heb ik ook (alleen heb ik hem compleetquote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef mighty_myte het volgende:
Cool topic, check mijn teringzooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die heb ik inmiddels weggegeven. kutding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:29 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
die bank heb ik ook (alleen heb ik hem compleet)
quote:Op zondag 19 december 2004 10:06 schreef Winkelmander het volgende:
en oh ja deze mag ook niet ontbreken natuurlijk![]()
[afbeelding]
Paps lief aangekekenquote:Op zondag 19 december 2004 10:39 schreef LintuxCx het volgende:
Toch mooi dat je als student nog geld had voor een Mac.
Wow! Nog meer anti-kraak kamers daar bij de Dom? Ik zoek ook nog een kamer in Utrecht!quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:53 schreef Sambal_HOT het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog geen foto's van mijn slaapkamer, maar hier alvast van mijn woonkamer.
Centrum Utrecht 200 euro per maand vlakbij de Dom. (anti-kraak)
En wat is volgens jou dan een 'echte' studentenkamer?quote:Op zondag 19 december 2004 22:31 schreef mister_popcorn het volgende:
heb nog geen enkele echte studentenkamer gezien.
Ga eens ergens anders stickertjes plakkenquote:Op zondag 19 december 2004 22:31 schreef mister_popcorn het volgende:
heb nog geen enkele echte studentenkamer gezien.
Helemaal waar!quote:Op maandag 20 december 2004 00:20 schreef Axioma het volgende:
De meeste cliche's van rommeligheid kloppen bij mijn weten niet echt. Natuurlijk zijn er nog ranzige corphuizen, maar de meesten willen toch graag een beetje leefbare kamer. Ik ken er overigens wel wat die extreem ranzig zijn. Alleen zullen die niet blij zijn als ik daarvan foto's maak en op fok gooi. Mijne is natuurlijk opgeruimd voordat ik de foto's maakte.![]()
Ook de afschuwelijke ikaemeubels doen bij veel studenten intredeIMHO is het beter bij de kringloop winkel je meubels te halen:
-het is goedkoper
-je hoeft er niet zuinig op zijn
-het is origineler
-het gaat, ondanks dat het x-te hands is vaak langer mee, omdat de kwaliteit beter is (zolang je de goeie spullen ertussen uit kiest)
-speuren naar koopjes daar is veeeel leuker/spannender als de ikea of de xenos!
Concluderend: ga er eens kijken...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:05 schreef Axioma het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op:
Damn ... Je woont praktisch bij mij om de hoek!
klopt helemaal, is het eerste waar ik ga kijken in de zomervakantie als ik mijn kamer moet gaan inrichten. Heb al wel besloten dat ik een 2e identieke bed neem die hier nu thuis staat, omdat dat model dan samen te voegen is tot een 2 persoons bed (denkend aan de toekomstquote:Op maandag 20 december 2004 00:20 schreef Axioma het volgende:
De meeste cliche's van rommeligheid kloppen bij mijn weten niet echt. Natuurlijk zijn er nog ranzige corphuizen, maar de meesten willen toch graag een beetje leefbare kamer. Ik ken er overigens wel wat die extreem ranzig zijn. Alleen zullen die niet blij zijn als ik daarvan foto's maak en op fok gooi. Mijne is natuurlijk opgeruimd voordat ik de foto's maakte.![]()
Ook de afschuwelijke ikaemeubels doen bij veel studenten intredeIMHO is het beter bij de kringloop winkel je meubels te halen:
-het is goedkoper
-je hoeft er niet zuinig op zijn
-het is origineler
-het gaat, ondanks dat het x-te hands is vaak langer mee, omdat de kwaliteit beter is (zolang je de goeie spullen ertussen uit kiest)
-speuren naar koopjes daar is veeeel leuker/spannender als de ikea of de xenos!
Concluderend: ga er eens kijken...
Kun je even een paar entertjes tussen de foto's doen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:59 schreef Innocence het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:39 schreef Holgerson het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Mijn bank heeft ¤60,- gekost bij de kringloop, geen Ikea die daar tegenop kan!
Of kijk op een bouwplaats, mijn salontafel en TV-meubel zijn echt onverwoestbaar, boeien als dr een fles wijn omvalt of iemand een kaars omver schopt, hij wordt dr alleen maar mooier op![]()
Ik heb een Ikea-bureau gehad waar ik een jaar of twaalf mee gedaan heb, enkele verhuizingen enzo. Over onverwoestbaar gesproken.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:09 schreef Axioma het volgende:
[..]
helemaal mee eens, onverwoestbaarheid was ik nog vergeten te vermelden!
Ikea wordt inelkaar gedraaid door kindslaven in verre landen met goedkope materialen: het resultaat is spul wat er aardig uit ziet maar na een paar jaar echt "op" is. Ik kom in elk geval bijna nooit ikea- units tegen in de kringloopwinkel...
Ben ik nou de enige die dacht dat je bedoelde dat je die vogeltjes op die monitor bij de McDonalds kreeg?quote:Op zondag 19 december 2004 10:39 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
Toch mooi dat je als student nog geld had voor een Mac.
Ik wordt op mijn kamertje ook redelijk claustrofobischquote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef surferr het volgende:
pfff hoe houden jullie het vol zeg?!,
je wordt toch helemaal gek op zo'n klein kamertje![]()
hier had je net opgeruimd?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Éen van kamers die ik heb gehad, deze was het extreemst. En het kleinst.
Jaeger-bier.... Brrrrr, jij hebt het wel heeel zwaar gehadquote:Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef skiczukie het volgende:
Heei, ik had wel een muur ondergespoten met spuitbussen (lelijk), en ik had geen gordijn (laken) en ik dronk Jaeger-bier .. maar het was wel een leuke tijd.
Dat is nog schoon vergeleken met mijn situatiequote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Éen van kamers die ik heb gehad, deze was het extreemst. En het kleinst.
Mijn bed staat er niet op.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat is nog schoon vergeleken met mijn situatieJouw cd's liggen bijvoorbeeld niet onder je bed geschoven
Opruimen...
Nou ik woon er toch echtquote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef Axioma het volgende:
[..]
Jaeger-bier.... Brrrrr, jij hebt het wel heeel zwaar gehad![]()
Overigens: ik zie een hoop mensen hier vrolijk posten dat ze in het hartje van Groningen wonen. Alleen heeft Groningen een klein centrum; Korreweg, Vinkhuizen,Selwerd, Helpman,Oosterpoort = allemaal geen centrum, maar wijken tegen het centrum aan!
Selwerd lijkt me geen centrum, ik woon tenslotte in het noorden van de stad en zeker 10 min. fietsen van het centrum af.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef Axioma het volgende:
[..]
Jaeger-bier.... Brrrrr, jij hebt het wel heeel zwaar gehad![]()
Overigens: ik zie een hoop mensen hier vrolijk posten dat ze in het hartje van Groningen wonen. Alleen heeft Groningen een klein centrum; Korreweg, Vinkhuizen,Selwerd, Helpman,Oosterpoort = allemaal geen centrum, maar wijken tegen het centrum aan!
nope... net erbuiten is ook centrum... of wil je zeggen dat de nieuwe ebbinge geen centum is... wat is 't dan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:45 schreef du_ke het volgende:
Centrum is binnen de grachten (ofwel de diepenring).
waar de neuk heb jij het over joh?!quote:Op maandag 20 december 2004 00:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders stickertjes plakken.
dat is wel te doen ja danquote:Op donderdag 23 december 2004 12:29 schreef zwahiel het volgende:
haha! Je hebt meestal niet alleen je kamertje maar ook nog gewoon een gezamelijke ruimte
Bij ons thuis hebben we een huiskamer + keuken die gedeeld wordt met z'n 3-en. Dat kan dus best wel, persoonlijk breng ik meer tijd door in de huiskamer als op mijn eigen kamerLekker gezellig met allemaal mensen om me heen!
Nieuwe Ebbinge is toch in derichting van het Noorder Station? Lijkt me idd geen centrum, valt eerder onder de noemer Indische buurt. Centrum is waar de winkels, markten, pleinen, terassen en kroegen zijn. Ofwel binnen de diepenring. Evt is er nog discussie mogelijk over of de stadsuitleg voor 1872 er nog bij hoort. Maar de gebieden daarbuiten zeker nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:25 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
nope... net erbuiten is ook centrum... of wil je zeggen dat de nieuwe ebbinge geen centum is... wat is 't dan...
Die boekenplanken zien er wel leuk uit, ik zag er een beetje tegenop van die lelijke planken in me kamer te schroeven. *maandag kopen gaat*quote:Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Poerkie het volgende:
Leuke kamers, valt me niet tegen
Dit is de mijne sinds afgelopen zomer:
[afbeelding]
Ja, maar zat jij niet in London?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb een kamer van 13 m2 met inbouwkast en 2 persoonsbed. Deel de 2 badkamers, keuken en lounge met 5 anderen. En ben rond de 650euro's kwijt. (excl gas en electriciteit)
Maarja student zijn roelt!
quote:Op zondag 26 december 2004 12:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, maar zat jij niet in London?
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
Bij gebrek aan een studentenhuis hier geen foto's van mij, maar ben wel benieuwd hoe het er bij andere aan toegaat![]()
.
die TVP heeft ook niets geholpenquote:Op donderdag 28 april 2005 04:39 schreef TopStyle het volgende:
tvp, binnekort even een verslagje in elkaar draaien
wtf? 650 euro voor een kamer?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb een kamer van 13 m2 met inbouwkast en 2 persoonsbed. Deel de 2 badkamers, keuken en lounge met 5 anderen. En ben rond de 650euro's kwijt. (excl gas en electriciteit)
Maarja student zijn roelt!
Stoot jij niet elke morgen je kop tegen het dak?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marchien het volgende:
Hmmm, dit is mijn bed+bureau en voor de rest even geen foto's beschikbaar.
Groningen-stad, 140,- INCLUSIEF
Kamertje is 3 bij 4
[afbeelding]
En ja, mijn bed is baby-roze, hoezo?![]()
Waar zoek je een kamer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef Wuder het volgende:
Ik wou dat ik een leuk kamer kon vinden![]()
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef Wuder het volgende:
Ik wou dat ik een leuk kamer kon vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |