jij bent elke nacht in een andere roze kamer te vindenquote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef teknomist het volgende:
Voor één nachtje okee maar langer zou ik gek worden van al dat roze![]()
.
En ik dacht dat ik een zooi kon maken!quote:Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn werkplek in mijn kamer enige tijd terug tijdens ultieme chaos, doorgaans is mijn kamer wel wat netter hoor :
[afbeelding]
Het is altijd een probleem van alles voorhanden willen hebben en netjes opruimen. En ik heb gewoon veel spullenquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef gfree het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een zooi kon maken!
Nee.. die foto's zijn gemaakt toen ik alles net had ingericht. Nu is het al ietsje voller, maar probeer het wel netjes te houden aangezien ik anders echt geen ruimte meer heb. Het is 12 m2 dus echt niet groot.. kwestie van praktisch inrichten.quote:Op maandag 29 november 2004 18:19 schreef T1andonly het volgende:
Heb je net opgeruimt
Hetzelfde dekbed als in mijn post in het begin van dit topicquote:Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Poerkie het volgende:
Leuke kamers, valt me niet tegen
[afbeelding]
Klein, maar fijn! Beetje donker, maar kon nu niet anders
Dat dekbed heb ik ook...quote:Op maandag 29 november 2004 19:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hetzelfde dekbed als in mijn post in het begin van dit topic![]()
Ik heb ook vaak een donkerblauw dekbed met een 'band' waarop de Amerikaanse en IJslandse vlag staan afgebeeld.
Dus jij was die vermaarde zwerver in m'n nestquote:Op maandag 29 november 2004 19:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat dekbed heb ik ook....
Sorryquote:Op maandag 29 november 2004 19:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dus jij was die vermaarde zwerver in m'n nest
Verrekquote:Op maandag 29 november 2004 19:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hetzelfde dekbed als in mijn post in het begin van dit topic![]()
Ik heb ook vaak een donkerblauw dekbed met een 'band' waarop de Amerikaanse en IJslandse vlag staan afgebeeld.
hoe ziet die van jou er dan uit?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Holy shit zeg, wat een tuttige studentenkamers. Hebben jullie al houten gansjes gekocht zodat je die na je studentenkamer op het venster van je nieuwe woning kan zetten?
Voor de ruimte.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:42 schreef WarPuppy het volgende:
Damn Fliepke!
Een stapelbed? of je bent aseksueel, of je moet me op een andere manier motiveren waarom je zon onding hebt aangeschaft ( en zeg nou niet voor de ruimte!).
Maar ik zal snel even wat foto's opzoeken van mijn studentenkamer, inclusief me plafond van schimmel (tsja, waterschade :S), maar helaas zit ik hier nog ma tot 1januari, dan kap ik met de studie
Waar heb je die kast gehaald?quote:Op maandag 29 november 2004 18:55 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |