quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:33 schreef Fliepke het volgende:
een impressie van mijn kamer
[afbeelding]
Ik heb er gewoon eentje met cijfers.quote:Op donderdag 2 december 2004 13:47 schreef Avani het volgende:
Als die klok van een vaag zacht materiaal is, dan heb ik ook zo'n soort klokAlleen dan helemaal lichtblauw met een roze vis
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Ezmeetje het volgende:
Om me heen zie ik zoveel mensen die het blijkbaar niet boeiend vinden hoe hun woonruimte eruit ziet tijdens hun studententijd.. Vind ik best vreemd aangezien je vaak maar 1 kamertje hebt waar je zowel woont als slaapt. Mijn kamer is niet zo groot, maar ben er dolgelukkig mee...
Meer mensen foto's van hun kamer?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon eentje met cijfers.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Jezus wat een chique kamers. Jullie zijn student hoor, geen juppende dertigers.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Jezus wat een chique kamers. Jullie zijn student hoor, geen juppende dertigers.
quote:
Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn.quote:Op donderdag 2 december 2004 16:00 schreef zwahiel het volgende:
Maar toch, dikke neus, kan iedereen liggen te mieren dat studentenkamers zo ranzig moeten zijn, sorry maar ik kan daar niet in leven, je woont er toch? Ik zit voor 't eerst op mezelf en daarom moet 't gewoon goed zijn! Fatsoenlijk, niet zo dat als ik de leuning pak deze naar beneden donderd!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn.Maar ik vind die kamers gewoon net iets te voor een student. Het is niet helemaal normaal als je op die leeftijd al zoveel geld ter beschikking hebt. Als je bijna afgestudeerd bent dan is het prima, maar TS bijvoorbeeld is denk ik pas halverwege haar studie en dan ligt het toch wel even anders.
Nou ik zie mooi parket/laminaat, een Chinees hardhouten kast enzovoort. Dat is nou niet bepaald Ikea spul.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:43 schreef gfree het volgende:
Dan ben je toch blij, als je zo'n mooie kamer hebt! Wie zegt dat studenten dat niet kunnen betalen? Bij Ikea kan je leuke goedkope spulletjes kopen.
Ik zit in Selwerd, Abeelstraat. Vlakbij het kleine winkelcentrum en nabij het Noorderstation. De spoorlijn zit in mijn uitzicht samen met de vijver met eendjes.quote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef Haemorrhage het volgende:
@Poerkie
Waar is dat, die kamer van jou? Het heeft wel wat weg van een flat in vinkhuizen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef zwahiel het volgende:
Ha! Ik heb ook een laminaatvloer!
En een verdomd mooie ook nog! Kosten van die hele vloer 14m²? ¤ 80,-
Niet alles wat iedereen heeft staan hoeft zo duur te zijn... Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...
We hebben hier net splinternieuwe gordijnen, helemaal voor nop! En dat zijn echt mooie gordijnen hoor, je moet gewoon super veel geluk hebben!
Het klopt wel wat je zegt dat op sommige kamers dingen staan waarvan ik ook denk van "hé?" maar toch! Ik zie altijd overal van die huge ass tv's staan, waarvan ik denk van !?!?!?!?
Maar goed ieder zijn prioriteiten...
Zelf heb ik ook nog een auto, waarmee ik ook nog regelmatig wel eens mee naar Utrecht kom (natuurlijk zo min mogelijk, want zo'n rit natuurlijk wel duuuuur als je een OV hebt) Dat ging gaat nog niet weg, al kan ik verder niets meer betalen!
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef releaze het volgende:
dit is mijn kamer toen ik nog bezig was met verhuizen enzo..(dus rommel) heb sommige dingen ook weer verplaatst
en hier en daar wat decoratie opgehangen. Heb op veel plaatsen in mn kamer nu plastic klimops hangen, heel leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in utrecht,
32m2
¤347 inclusief (maar zonder internet)
10 min lopen van het CS en de stad in een heel aardige wijk
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef zwahiel het volgende:
Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...
We hebben hier net splinternieuwe gordijnen, helemaal voor nop! En dat zijn echt mooie gordijnen hoor, je moet gewoon super veel geluk hebben!
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:16 schreef knalkoen het volgende:
[..]
en hoe krijg je dat allemaal voor nix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |