abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2004 @ 12:32:49 #126
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23711431

Ik zit er nu een maandje.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  donderdag 2 december 2004 @ 13:27:42 #127
51906 Haemorrhage
Mooi fout is niet lelijk!
pi_23712584
@Poerkie

Waar is dat, die kamer van jou? Het heeft wel wat weg van een flat in vinkhuizen.
pi_23712699
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:55 schreef clauwheee het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

quote:
Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Ezmeetje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Jezus wat een chique kamers. Jullie zijn student hoor, geen juppende dertigers.
pi_23713000
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:33 schreef Fliepke het volgende:
een impressie van mijn kamer
[afbeelding]

Als die klok van een vaag zacht materiaal is, dan heb ik ook zo'n soort klok Alleen dan helemaal lichtblauw met een roze vis
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23713409
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:47 schreef Avani het volgende:
Als die klok van een vaag zacht materiaal is, dan heb ik ook zo'n soort klok Alleen dan helemaal lichtblauw met een roze vis
Ik heb er gewoon eentje met cijfers.
pi_23713464
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Ezmeetje het volgende:
Om me heen zie ik zoveel mensen die het blijkbaar niet boeiend vinden hoe hun woonruimte eruit ziet tijdens hun studententijd.. Vind ik best vreemd aangezien je vaak maar 1 kamertje hebt waar je zowel woont als slaapt. Mijn kamer is niet zo groot, maar ben er dolgelukkig mee...

Meer mensen foto's van hun kamer?

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe kome je aan zo'n kamer?? zie ter goed uit...

NOg mensen met kamer of appartement te huur in grun??
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_23713766
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:03 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon eentje met cijfers.

Kan ook leuk zijn Bij mij is het meer een decoratie ding
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23714772
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

[..]

Bijna student af, ik oefen alvast
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 2 december 2004 @ 16:00:42 #134
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_23716116
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

[..]

Ha dat vind jij, ik wil mijn kamer zo mooi mogelijk hebben! Ook mijn huis (ook al gaat 't in juli 2007 tegen de vlakte) wil ik ook zo goed en mooi mogelijk. Wel zo goedkoop mogelijk...

Maar toch, dikke neus, kan iedereen liggen te mieren dat studentenkamers zo ranzig moeten zijn, sorry maar ik kan daar niet in leven, je woont er toch? Ik zit voor 't eerst op mezelf en daarom moet 't gewoon goed zijn! Fatsoenlijk, niet zo dat als ik de leuning pak deze naar beneden donderd!

Ook die geintjes dat er vanalles tegen 't plafond zit, bleh! Ik ga morgen beginnen met de badkamer op te knappen, niets fancy's maar gewoon leefbaar en naar MIJN standaarden! Gelukkig heb ik huisgenoten die dat allemaal wel prima vinden en ook nog mee dokken!

Ze profiteren d'r ook van, want volgende week of die week erna komen ze onze nieuwe keuken plaatsen die ik voor nop geregeld heb (inclusief apparatuur!) We hebben dankzij mij ook voor nop een afwasmachine Dus die luxe vinden ze allemaal prima!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 2 december 2004 @ 17:14:27 #135
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_23717894
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:00 schreef zwahiel het volgende:

[..]
verhaal...

vind ik ook... ik ga de keuken en badkamer en WC binnenkort ook doen... alleen betaald bij mij de huisbaas de matrialen en doe ik het werk.... voor hem super en voor mij ook
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  donderdag 2 december 2004 @ 17:23:50 #136
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_23718099
zal eens even wat webcamshotjes maken

-edit- webcam naar de knoppen

[ Bericht 34% gewijzigd door timmeeeh op 02-12-2004 17:28:51 ]
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_23718335
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:00 schreef zwahiel het volgende:
Maar toch, dikke neus, kan iedereen liggen te mieren dat studentenkamers zo ranzig moeten zijn, sorry maar ik kan daar niet in leven, je woont er toch? Ik zit voor 't eerst op mezelf en daarom moet 't gewoon goed zijn! Fatsoenlijk, niet zo dat als ik de leuning pak deze naar beneden donderd!
Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn. Maar ik vind die kamers gewoon net iets te voor een student. Het is niet helemaal normaal als je op die leeftijd al zoveel geld ter beschikking hebt. Als je bijna afgestudeerd bent dan is het prima, maar TS bijvoorbeeld is denk ik pas halverwege haar studie en dan ligt het toch wel even anders.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:33:21 #138
81237 releaze
best of both worlds
pi_23718344
mn kamer is mijn persoonlijke plekje die ik ook helemaal naar mijn smaak wil inrichten.. sommige studentenkamers zijn zo kaal en onpersoonlijjk... daar kan ik niet in leven ofzo, mijn kamer is mijn huis, mn haard, mn oost west
ik heb voor de verf enzo ook best wel wat geld moeten betalen. blauw rood en oranje zijn nou eenmaal niet zo goedkoop als wit, maar wit is boring.

en een laminiaatvloer in een gedeelte
ik vond het zo mooi, en ik heb zo'n hekel aan tapijt.

ben er heel erg blij mee.
zal sowieso nog wel een jaartje of 4 in deze kamer blijven zitten.. dus is wel mooi zo.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:34:41 #139
81237 releaze
best of both worlds
pi_23718376
(heb mn kamer en verf enzo trouwens betaald toen ik nog een baantje had. als ik nu was verhuisd dan had ik er niks aan kunnen doen )
pi_23718474
Ik vind jouw muren mooi releaze!
  donderdag 2 december 2004 @ 17:43:45 #141
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_23718625
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het gelijk een bende moet zijn. Maar ik vind die kamers gewoon net iets te voor een student. Het is niet helemaal normaal als je op die leeftijd al zoveel geld ter beschikking hebt. Als je bijna afgestudeerd bent dan is het prima, maar TS bijvoorbeeld is denk ik pas halverwege haar studie en dan ligt het toch wel even anders.

-edit: kutcookies.

Lenny83:
Dan ben je toch blij, als je zo'n mooie kamer hebt! Wie zegt dat studenten dat niet kunnen betalen? Bij Ikea kan je leuke goedkope spulletjes kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door gfree op 02-12-2004 18:42:10 ]
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_23718646
Ik zit nu bijna een maand in m'n tijdelijke kamertje hier in grunn. En het is nu al een bende . (lege flessen mee terug nemen als je boodschappen gaat doen is zo'n gedoe ). Onze keuken heeft helaas niet echt ruimte voor een afwasmachine het is allemaal vrij klein. We hebben wel een wasmachine en een droge .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23718774
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:43 schreef gfree het volgende:
Dan ben je toch blij, als je zo'n mooie kamer hebt! Wie zegt dat studenten dat niet kunnen betalen? Bij Ikea kan je leuke goedkope spulletjes kopen.
Nou ik zie mooi parket/laminaat, een Chinees hardhouten kast enzovoort. Dat is nou niet bepaald Ikea spul.
pi_23719399
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef Haemorrhage het volgende:
@Poerkie

Waar is dat, die kamer van jou? Het heeft wel wat weg van een flat in vinkhuizen.
Ik zit in Selwerd, Abeelstraat. Vlakbij het kleine winkelcentrum en nabij het Noorderstation. De spoorlijn zit in mijn uitzicht samen met de vijver met eendjes.
  donderdag 2 december 2004 @ 18:27:30 #145
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_23719542
Ha! Ik heb ook een laminaatvloer!

En een verdomd mooie ook nog! Kosten van die hele vloer 14m²? ¤ 80,-

Niet alles wat iedereen heeft staan hoeft zo duur te zijn... Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...
We hebben hier net splinternieuwe gordijnen, helemaal voor nop! En dat zijn echt mooie gordijnen hoor, je moet gewoon super veel geluk hebben!

Het klopt wel wat je zegt dat op sommige kamers dingen staan waarvan ik ook denk van "hé?" maar toch! Ik zie altijd overal van die huge ass tv's staan, waarvan ik denk van !?!?!?!?
Maar goed ieder zijn prioriteiten...

Zelf heb ik ook nog een auto, waarmee ik ook nog regelmatig wel eens mee naar Utrecht kom (natuurlijk zo min mogelijk, want zo'n rit natuurlijk wel duuuuur als je een OV hebt ) Dat ging gaat nog niet weg, al kan ik verder niets meer betalen!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 2 december 2004 @ 18:45:22 #146
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_23719976
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef zwahiel het volgende:
Ha! Ik heb ook een laminaatvloer!

En een verdomd mooie ook nog! Kosten van die hele vloer 14m²? ¤ 80,-

Niet alles wat iedereen heeft staan hoeft zo duur te zijn... Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...
We hebben hier net splinternieuwe gordijnen, helemaal voor nop! En dat zijn echt mooie gordijnen hoor, je moet gewoon super veel geluk hebben!

Het klopt wel wat je zegt dat op sommige kamers dingen staan waarvan ik ook denk van "hé?" maar toch! Ik zie altijd overal van die huge ass tv's staan, waarvan ik denk van !?!?!?!?
Maar goed ieder zijn prioriteiten...

Zelf heb ik ook nog een auto, waarmee ik ook nog regelmatig wel eens mee naar Utrecht kom (natuurlijk zo min mogelijk, want zo'n rit natuurlijk wel duuuuur als je een OV hebt ) Dat ging gaat nog niet weg, al kan ik verder niets meer betalen!

ik restaureer er potdikkie een Triumph GT6 naast... en ik ben meerdere keren per week in de kroeg te vinden... je moet gewoon beetje goed met je geld omgaan
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_23721093
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef releaze het volgende:
dit is mijn kamer toen ik nog bezig was met verhuizen enzo..(dus rommel) heb sommige dingen ook weer verplaatst
en hier en daar wat decoratie opgehangen. Heb op veel plaatsen in mn kamer nu plastic klimops hangen, heel leuk.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

in utrecht,
32m2
¤347 inclusief (maar zonder internet)
10 min lopen van het CS en de stad in een heel aardige wijk

Leuke kamer!

Ik ga ook op kamers. Of op me zelf wonen. maar pas over anderhalf á twee jaar.
pi_23723518
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef zwahiel het volgende:
Ik noem als voorbeeld dat bij ons in huis zeg maar bijna alle apparatuur van mij is... (2 koelkasten, vriezer, afwasmachine, tv, ect, ect. Het enige gezamelijke is de wasmachine) dit alles heeft mij in totaal 0,- gekost! Ja wacht alleen de TV die kostte me 5,-...

en hoe krijg je dat allemaal voor nix ?
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
  donderdag 2 december 2004 @ 21:59:53 #149
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_23724752
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:16 schreef knalkoen het volgende:

[..]

en hoe krijg je dat allemaal voor nix ?

haha connecties, veel mensen laten weten dat je op kamers gaat, marktplaats regelmatig afstruinen... Geluk, veel geluk hebben!

En brutaal zijn
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:41:19 #150
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_23752521
* Boschjesman woont en studeert gewoon op zolder (thuis).

Maar in de kerstvakantie wil ik die kamer eens wat opknappen.
Want zoals het nu uitziet is het vrij saai .

[verkapte tvp voor meer inspiratie]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')