erg lekkere speakersquote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef mighty_myte het volgende:
Cool topic, check mijn teringzooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hee is dat ergens bij de hoge school in den haag? Die flat komt me bekend voorquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:56 schreef Holgerson het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets sportief en opgeruimd voor een studentenkamer maar hee, de GR hier is wel een zooitje![]()
Den Haag,
31m2
272 incl.
Bij Trees daar?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Holgerson het volgende:
Klopt! M'n huisje zit er aan vast, als ik laat ben kan ik zo met m'n brakke kop het raam uitspringen en over 't dak de school in kruipen![]()
Trees ho nog wat?quote:
quote:Op maandag 29 november 2004 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
Doet misschien een beetje kaal aan, maar valt reuze mee. Overal staan gezellig theelichtjes in glazen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Enschede centrum
¤220 inc GWE
25m2
Het valt me nu pas op:quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:27 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Centrum Groningen, Kattendiep, 315 p/maand incl.
Nee, studentenflat naast de HHSquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:25 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Zo'n studentenkot bij Inholland
die bank heb ik ook (alleen heb ik hem compleetquote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef mighty_myte het volgende:
Cool topic, check mijn teringzooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die heb ik inmiddels weggegeven. kutding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:29 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
die bank heb ik ook (alleen heb ik hem compleet)
quote:Op zondag 19 december 2004 10:06 schreef Winkelmander het volgende:
en oh ja deze mag ook niet ontbreken natuurlijk![]()
[afbeelding]
Paps lief aangekekenquote:Op zondag 19 december 2004 10:39 schreef LintuxCx het volgende:
Toch mooi dat je als student nog geld had voor een Mac.
Wow! Nog meer anti-kraak kamers daar bij de Dom? Ik zoek ook nog een kamer in Utrecht!quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:53 schreef Sambal_HOT het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog geen foto's van mijn slaapkamer, maar hier alvast van mijn woonkamer.
Centrum Utrecht 200 euro per maand vlakbij de Dom. (anti-kraak)
En wat is volgens jou dan een 'echte' studentenkamer?quote:Op zondag 19 december 2004 22:31 schreef mister_popcorn het volgende:
heb nog geen enkele echte studentenkamer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |