Ga eens ergens anders stickertjes plakkenquote:Op zondag 19 december 2004 22:31 schreef mister_popcorn het volgende:
heb nog geen enkele echte studentenkamer gezien.
Helemaal waar!quote:Op maandag 20 december 2004 00:20 schreef Axioma het volgende:
De meeste cliche's van rommeligheid kloppen bij mijn weten niet echt. Natuurlijk zijn er nog ranzige corphuizen, maar de meesten willen toch graag een beetje leefbare kamer. Ik ken er overigens wel wat die extreem ranzig zijn. Alleen zullen die niet blij zijn als ik daarvan foto's maak en op fok gooi. Mijne is natuurlijk opgeruimd voordat ik de foto's maakte.![]()
Ook de afschuwelijke ikaemeubels doen bij veel studenten intredeIMHO is het beter bij de kringloop winkel je meubels te halen:
-het is goedkoper
-je hoeft er niet zuinig op zijn
-het is origineler
-het gaat, ondanks dat het x-te hands is vaak langer mee, omdat de kwaliteit beter is (zolang je de goeie spullen ertussen uit kiest)
-speuren naar koopjes daar is veeeel leuker/spannender als de ikea of de xenos!
Concluderend: ga er eens kijken...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:05 schreef Axioma het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op:
Damn ... Je woont praktisch bij mij om de hoek!
klopt helemaal, is het eerste waar ik ga kijken in de zomervakantie als ik mijn kamer moet gaan inrichten. Heb al wel besloten dat ik een 2e identieke bed neem die hier nu thuis staat, omdat dat model dan samen te voegen is tot een 2 persoons bed (denkend aan de toekomstquote:Op maandag 20 december 2004 00:20 schreef Axioma het volgende:
De meeste cliche's van rommeligheid kloppen bij mijn weten niet echt. Natuurlijk zijn er nog ranzige corphuizen, maar de meesten willen toch graag een beetje leefbare kamer. Ik ken er overigens wel wat die extreem ranzig zijn. Alleen zullen die niet blij zijn als ik daarvan foto's maak en op fok gooi. Mijne is natuurlijk opgeruimd voordat ik de foto's maakte.![]()
Ook de afschuwelijke ikaemeubels doen bij veel studenten intredeIMHO is het beter bij de kringloop winkel je meubels te halen:
-het is goedkoper
-je hoeft er niet zuinig op zijn
-het is origineler
-het gaat, ondanks dat het x-te hands is vaak langer mee, omdat de kwaliteit beter is (zolang je de goeie spullen ertussen uit kiest)
-speuren naar koopjes daar is veeeel leuker/spannender als de ikea of de xenos!
Concluderend: ga er eens kijken...
Kun je even een paar entertjes tussen de foto's doen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:59 schreef Innocence het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:39 schreef Holgerson het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Mijn bank heeft ¤60,- gekost bij de kringloop, geen Ikea die daar tegenop kan!
Of kijk op een bouwplaats, mijn salontafel en TV-meubel zijn echt onverwoestbaar, boeien als dr een fles wijn omvalt of iemand een kaars omver schopt, hij wordt dr alleen maar mooier op![]()
Ik heb een Ikea-bureau gehad waar ik een jaar of twaalf mee gedaan heb, enkele verhuizingen enzo. Over onverwoestbaar gesproken.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:09 schreef Axioma het volgende:
[..]
helemaal mee eens, onverwoestbaarheid was ik nog vergeten te vermelden!
Ikea wordt inelkaar gedraaid door kindslaven in verre landen met goedkope materialen: het resultaat is spul wat er aardig uit ziet maar na een paar jaar echt "op" is. Ik kom in elk geval bijna nooit ikea- units tegen in de kringloopwinkel...
Ben ik nou de enige die dacht dat je bedoelde dat je die vogeltjes op die monitor bij de McDonalds kreeg?quote:Op zondag 19 december 2004 10:39 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
Toch mooi dat je als student nog geld had voor een Mac.
Ik wordt op mijn kamertje ook redelijk claustrofobischquote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef surferr het volgende:
pfff hoe houden jullie het vol zeg?!,
je wordt toch helemaal gek op zo'n klein kamertje![]()
hier had je net opgeruimd?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Éen van kamers die ik heb gehad, deze was het extreemst. En het kleinst.
Jaeger-bier.... Brrrrr, jij hebt het wel heeel zwaar gehadquote:Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef skiczukie het volgende:
Heei, ik had wel een muur ondergespoten met spuitbussen (lelijk), en ik had geen gordijn (laken) en ik dronk Jaeger-bier .. maar het was wel een leuke tijd.
Dat is nog schoon vergeleken met mijn situatiequote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Éen van kamers die ik heb gehad, deze was het extreemst. En het kleinst.
Mijn bed staat er niet op.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat is nog schoon vergeleken met mijn situatieJouw cd's liggen bijvoorbeeld niet onder je bed geschoven
Opruimen...
Nou ik woon er toch echtquote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef Axioma het volgende:
[..]
Jaeger-bier.... Brrrrr, jij hebt het wel heeel zwaar gehad![]()
Overigens: ik zie een hoop mensen hier vrolijk posten dat ze in het hartje van Groningen wonen. Alleen heeft Groningen een klein centrum; Korreweg, Vinkhuizen,Selwerd, Helpman,Oosterpoort = allemaal geen centrum, maar wijken tegen het centrum aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |