quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:16 schreef melismay het volgende:
Hallo
Je hebt er zin in? Merk ik al![]()
Vet cool!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]uhuh.. Rond 20:30 weg, dan ben ik rond 23uur in Arnhem/Gelredome.. Ga met een goede vriendin en haar stapmaatje, dus dat zal wel goedkomen. Daarnaast ga ik nog een andere gozer "meeten" die ik ook ken van irc
He He zou tijd worden dat er meer mensen hun bed uit kwamenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
middag
Ach.. slapen mensen een keer uit, is het ook weer niet goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:08 schreef melismay het volgende:
He He zou tijd worden dat er meer mensen hun bed uit kwamen
Ja hallo.. ik was om half 7 uit mijn bed.. weet je hoe eenzaam het dan hier is op fok! nog??quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach.. slapen mensen een keer uit, is het ook weer niet goed. Doe vandaag lekker weinig.. zometeen ff kadootje kopen voor me broertje voor Sint, misschien nog wat eten voor zondagavond (neem aan dat ik te gaar ben zondag om nog wat te doen
) halen en de rest lekker luieren
![]()
Jah.. maar jij behoort ook te werken he.. niet te fok! kenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja hallo.. ik was om half 7 uit mijn bed.. weet je hoe eenzaam het dan hier is op fok! nog??
Pffff weinig te doen hier anders, alleen maar zeurende mensenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jah.. maar jij behoort ook te werken he.. niet te fok! ken. Foei toch
![]()
Maar het is WAAR er komen alleen maar zeurende mensen hier op het werk... ongelovelijk gewoon...quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daar hoort 'n knipoog achter Melis, anders komt 't erg menens over!
Schop ze eruit zodat je naar huis kan danquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar het is WAAR er komen alleen maar zeurende mensen hier op het werk... ongelovelijk gewoon...
Deze stalker gaat nu wat anders doen... als zoveel aandacht vragen niet helptquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
MMG je hebt 'n stalker!
Hopen dat we nog de verhalen horen danquote:Op zondag 28 november 2004 19:45 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie rekt zich uit...goh wat heeft ze toch een lekker vermoeiend weekend gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Geileavond![]()
Vertel...........quote:Op zondag 28 november 2004 19:45 schreef Sannetie het volgende:
* gooddaddy rekt zich uit...goh wat heeft ze toch een lekker vermoeiend weekend gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Geileavond![]()
Ook ''n dikke, warmequote:Op maandag 29 november 2004 07:07 schreef Pinkfairy het volgende:
T weekend was weer veeel te kort![]()
Fijne dag allemaal![]()
Warmevoor Eric
![]()
Neh ik ni.. wat een mutsquote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef Blumchen het volgende:
Hebben jullie trouwens de nieuwe Op gezien op Fok-sex...K mag dr wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neh ik ni.. wat een mutsquote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef Blumchen het volgende:
Hebben jullie trouwens de nieuwe Op gezien op Fok-sex...K mag dr wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K zou maar oppassen.. ze kan kickenquote:Op maandag 29 november 2004 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh ik ni.. wat een muts![]()
![]()
![]()
schop me schop me schop mequote:Op maandag 29 november 2004 19:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
K zou maar oppassen.. ze kan kicken![]()
Ik misdraag me niet hoorquote:Op maandag 29 november 2004 19:51 schreef _joepie_ het volgende:
Als ze zich misdraagt... kan de Op ook weer afgepakt worden
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mogguh
z'n oogjes zitten nog dichtvoor 'n liefff
![]()
Dankje welquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dikke kus voor m'n liefff
Ten eerste: DANK!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona zal dan ook maar es posten
Vanmorgen m'n verjaardagscadeautje alvast gekocht, 'n mp3-spelertDus 'n beetje heppie is ikke al, en 't kan nog veel leuker worden vanavond
Dikke kus voor m'n liefff, natuurlijk ook voor Blumchen, m'n 2e lieffffen volgens mij kan Melis er ook wel eentje gebruiken
Voor degenen die ik vergeet of niet noem -->
Ten eerste: geen dank, maar toch 'nquote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ten eerste: DANK!!!terug!
Ten tweede, leuke kadootjes koop jij voor jezelf! Wat voor een heb je er gekocht???
Ten derde: You'd better dat het leuker wordt vanavond, als ik zelf dan geen leuke dates heb, dan moet ik het maar via jou beleven![]()
![]()
Ok deal!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ten eerste: geen dank, maar toch 'n
Ten tweede: die bij de Aldi in de aanbieding stond (512 mb)
Ten derde: ik doe m'n best, mocht 't niet lukken, dan gaan wij toch gewoon daten![]()
Ik iets expres laten liggen?! Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok deal!Maar dan moet je wel je best doen vanavond en niet het express laten liggen
Heel veel plezier!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik iets expres laten liggen?! Hoe kom je daar nou bij
Maar we hebben dus 'n deal
En nu ben ik er echt vandoor, er wacht iemand op me
Welkomquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef BertjeV het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:06 schreef Blumchen het volgende:
* Sjowhan post dr 1999 post hier![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:17 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaal.... Heb heerlijk gedroomd.. best vreemd eigenlijk... Maar goed, wel lekker
Net afspraak bij de kapper gemaakt, over 2 weken een new and improved me... In alles opzichten hoop ik
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:26 schreef Pinkfairy het volgende:
Pinkfairy is heeeerlijk wezen winkelen![]()
Liefs voor iedereen
en dikkevoor Eric
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mie toe
kga maar effe zonnebanken..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tis op therapeutische basis he
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:22 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
Pff * melismay gaat maar eens een dagje werken..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:22 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
Pff * timbob gaat maar eens een dagje werken..
Goedemorgequote:Op zondag 5 december 2004 01:41 schreef MiestOr het volgende:
ligt het aan mij of posten er altijd ongv. 6mensen in deze topics??
(plek voor een 7de??...)
Helemaal mee eens! Gezellig!quote:Op zondag 5 december 2004 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enne MiestOr: Er is altijd plek voor een nieuw persoontje
quote:Op zondag 5 december 2004 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is altijd plek voor een nieuw persoontje
* Blumchen kijkt terug!quote:
Gefeliciteerd lieverdquote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Avond..
De 24 uur van afzien zijn bijna aangebroken, hopelijk zijn ze zo snel mogelijk voorbij.. Ik heb d'r echt geen zin in, sorry..
Voor nu, truste
\\En Jero die is jarigquote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Avond..
De 24 uur van afzien zijn bijna aangebroken, hopelijk zijn ze zo snel mogelijk voorbij.. Ik heb d'r echt geen zin in, sorry..
Voor nu, truste
Gefelici-WOEF WOEFquote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties enen knuffels.. Ik voel me niet jarig, maar daar heb ik ook zelf voor gekozen..
Vannacht om 5 uur al wakker, gelukkig toch van half 7 tot half 11 nog 'n beetje geslapen.. Ik sla me wel door de dag heen vandaag..
Goedemiddag allemaal!!!quote:
Mail terugquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!!!
E_C mail!!!![]()
Oh! Ook eenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank je Bloem
Ben ook weer boven water..ook voor mijn sweet
School is nie leukquote:
Ik ben ook heel hard aan het werk hoor Sjow, dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 8 december 2004 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
![]()
Ik zit me in het zweet te werken en jullie zitten maar te niksen. Life is just not fair!
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook heel hard aan het werk hoor Sjow, dus je bent niet de enige
Ik zou willen dat ik wat te doen hadquote:Op woensdag 8 december 2004 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
![]()
Ik zit me in het zweet te werken en jullie zitten maar te niksen. Life is just not fair!
Scriptie schrijven??? Hij is zo goed als af hoor.. je moet alleen nog een onderzoek beschrijven dat niet gedaan isquote:Op woensdag 8 december 2004 13:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik wat te doen had
Sgoequote:Op woensdag 8 december 2004 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Scriptie schrijven??? Hij is zo goed als af hoor.. je moet alleen nog een onderzoek beschrijven dat niet gedaan is
Orca sex, als je het niet heel erg vindt sla ik liever een rondje over, nee orca's zijn veel dingen, maar geil zit er niet bijquote:
quote:
Ja.. of je moet vreemdgaanquote:
keep on dreamingquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef timbob het volgende:
[..]
* timbob neukt ALLE VROUWEN VAN FOK!
zo!
Denk jijquote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
[..]
vreemdganger
en tevens na-aper
ik pijpte jero al veel eerder
* timbob bijtquote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona wordt maar gepijpt hiero!
vet!
Hee Hee, hou mij er buiten he! Ik ben puur en alleen 't pijpobjectquote:
* timbob knipt een boek doordemiddelquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Blumchen het volgende:
* Jerommeke vindt Bloem 'n beetje liever hoor, niet tegen TB zeggen he!
* timbob verwijst door naar de trekpleister voor trekzalfquote:Op donderdag 9 december 2004 23:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
O-oh!
Alles wordt uit z'n verband gerukt, wanneer word ik es 'n keer gerukt!
had je je er maar niet mee moeten bemoeienquote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Eric_Cantona het volgende:![]()
* Eric_Cantona voelt zich slachtoffer van 'n "echtelijke" ruzie
ja preciesquote:Op donderdag 9 december 2004 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona bemoeide zich helemaal nergens mee...
Ik werd meegezogen
Ja he...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:27 schreef timbob het volgende:
[..]
hey, leuk icoontje heb je, zo met kerst enzo
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt even rond, geeft waten gaat weer rustig verder met zijn werk.. rustig hier
mij lijkt het wel wat...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef Sjowhan het volgende:
Fietsbandplakspullen![]()
Maarreuh.. geil.. *denk* neuken in bad.. niet aan te raden.. groot ligbad, maar ligt vooral onconfertabel enzo ofzo..
Duh.. eerst fietsband plakken door een lief vrouwke met kort rokje, (of manneke met korte broek met geen boxershort aan als je vriendje gaat plakke).. blabla..quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:10 schreef Blumchen het volgende:
mij lijkt het wel wat...alles een keer proberen..
maa uugh vietsbandplakspullen..![]()
nee hoor niet dood!!quote:Op zondag 12 december 2004 06:03 schreef MiestOr het volgende:
clouseau als in die belgen??
dacht dat ze dood waren?![]()
![]()
Ja.. jammer he.. K weet ook nie waar iedereen is..quote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben nog steeds geil, maar hier is het zo stil
Nou.. iedereen zit meer op de chat.. Maar zinloos is het nie hoorquote:Op maandag 13 december 2004 17:46 schreef jackson het volgende:
Dit is echt de meest zinloze slowchattopic-reeks of hoe je het wil noemen ooit. Iedereen lult langs elkaar heen enzo. Ook is mij de bedoeling niet echt duidelijk....
Dat terwijl ik zo'n slowchat-fan ben
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geile mogguh vanuit 't (niet echt) Zonnige Zuiden
* Eric_Cantona is eigenlijk a-geil vandaag door de vermoeidheid, maar toch effe wat![]()
uitdelen..
Blumchen
mis je, liefff
hey, beetje met m'n vriendin lopen flirten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geile mogguh vanuit 't (niet echt) Zonnige Zuiden
* Eric_Cantona is eigenlijk a-geil vandaag door de vermoeidheid, maar toch effe wat![]()
uitdelen..
Blumchen
mis je, liefff
das beter..quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Schandalig zeg hoe woorden hier uit hun context worden gehaald!
Ben ik 'n keer aardig en "gemaakt" geil, is 't ook weer niet goedTimbob
Wat is het verschil danquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Schandalig zeg hoe woorden hier uit hun context worden gehaald!
Ben ik 'n keer aardig en "gemaakt" geil, is 't ook weer niet goedBlumchen
Kijk... daar heb ik wat aanquote:
quote:
Naja niet tegen me zelf.. maar ik moest me zelf even verbeterenquote:
Anders hou je even je mond Jero!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
H00i
Je weet dat je 'n edit/verwijder-functie hebt op je eigen berichten, he?
nee Ik ben dr vanaaf nie meer.. kom nu maar ff hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
bladiebladiebla
* Eric_Cantona is niet geil en heeft nog veel andere dingen te doen, maar vanavond istie erbij, kee?
* Blumchen is teleurgesteld in je Jero.. Hier praten of in irc maakt nie zo heel veel uit.. en daarbij.. we hebben visite van MMG!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, echt niet Bloem..
* Eric_Cantona geilt je hier wel effe op... *geil* *geil*
Je vergeet iemand E_C! Namelijk ZIta... Rooie_Zita is ook Belgisch!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
We zijn voortaan internationaal, we hebben (naar mijn weten) voor 't eerst 'n belgische schone in ons midden op 't geilheidstopic
Haar naam:_Anja_
Bij deze 'n dikkevoor Anja, en dat ze maar 'n plezante tijd hier zal hebben
Oeps helemaal vergeten, maar ze is er ook zo weinig.. Sorry Zitaquote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Je vergeet iemand E_C! Namelijk ZIta... Rooie_Zita is ook Belgisch!
Maar desalniettemin... wees welkom _Anja_
Alleen dat begische accent al, vooral bij meisjes, lekker hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef Godshand het volgende:
Ik wist nie dat Belgen geil waren?
Nou ik heb liever dan meisjes uit de voormalige Oost-blok landen. Hun taal zorgt voor zoele onverstaanbare stemmen... Ik hoor natuurlijk alleen maar "nuecken, nuecken"quote:Op woensdag 15 december 2004 22:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen dat begische accent al, vooral bij meisjes, lekker hoor
Vind dat serieus lekker klinken, weet niet waarom
Koop jij poolse vrouwen?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb liever dan meisjes uit de voormalige Oost-blok landen. Hun taal zorgt voor zoele onverstaanbare stemmen... Ik hoor natuurlijk alleen maar "nuecken, nuecken"
En de meeste Oost-Blok meiden zijn onbeschrijfbaar lekker (2x uit die regio's vakantievriendin gehad)
Nee man, vakantie vriendin. Dus laat ze maar lekker daar. Verder vind ik genoeg Oostblok schonen in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:42 schreef _Anja_ het volgende:
Jullie hebben volledig gelijk, Belgisch klinkt gewoon ontzettend geil, en Belgische vrouwen zijn bijgevolg ook geil.Oei, misschien moet ik dan ook maar eens Belgisch beginnen praten hier in plaats van zoveel mogelijk te verNederlandsen?
![]()
Wanna talk lief?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Antigeile mogguh vanuit 't zonnige Brabant
Blehks wat voel ik mevoor 'n sweet, m'n lieffff en m'n zusje
Sorry dat ik er niet was!!!! Ik ben er nu tot 2 uur, weet nie of je dat redt thuis?quote:
Denk 't nietquote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry dat ik er niet was!!!! Ik ben er nu tot 2 uur, weet nie of je dat redt thuis?
Kus!
Niet alleen de nederlandse mannen hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
![]()
Belgische taal is![]()
Gewoon dat blijven doen, daar kicken nederlandse mannen op![]()
![]()
Je kan ook gewoon oppet knoppie reageer drukke.. Krijg je alle smiliesquote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef Godshand het volgende:
waar stapt blumchen heen?
*zwaai* (ken de smiley afko's nog nie uit me hoofd)
Übergail!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal
* melismay heeft vanmorgen een transformatie tot redhead ondergaan
Does the carpet match the curtains??quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal
Gaafquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef melismay het volgende:
Een aardig geil weekje was hetquote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi..
Zo heerlijk weekend gehad!!
Jullie?voor iedereen
Ach ja.. ex... lekker vertrouwd tochquote:Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Een aardig geil weekje was het
wel met m'n ex, foei![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 08:08 schreef Blumchen het volgende:
Vandaag geen goedemorgen...
![]()
K moet zo naar de tandarts voor een behal\ndeling van een uurBah geen zin in!
Ja..quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
hehe
* Blumchen doet knuffelen met Anja..quote:Op woensdag 22 december 2004 12:50 schreef _Anja_ het volgende:
Hoi iedereen, hier helemaal niet zo een geile / goede middag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |