quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mogguh
z'n oogjes zitten nog dichtvoor 'n liefff
![]()
Dankje welquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dikke kus voor m'n liefff
Ten eerste: DANK!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona zal dan ook maar es posten
Vanmorgen m'n verjaardagscadeautje alvast gekocht, 'n mp3-spelertDus 'n beetje heppie is ikke al, en 't kan nog veel leuker worden vanavond
Dikke kus voor m'n liefff, natuurlijk ook voor Blumchen, m'n 2e lieffffen volgens mij kan Melis er ook wel eentje gebruiken
Voor degenen die ik vergeet of niet noem -->
Ten eerste: geen dank, maar toch 'nquote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ten eerste: DANK!!!terug!
Ten tweede, leuke kadootjes koop jij voor jezelf! Wat voor een heb je er gekocht???
Ten derde: You'd better dat het leuker wordt vanavond, als ik zelf dan geen leuke dates heb, dan moet ik het maar via jou beleven![]()
![]()
Ok deal!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ten eerste: geen dank, maar toch 'n
Ten tweede: die bij de Aldi in de aanbieding stond (512 mb)
Ten derde: ik doe m'n best, mocht 't niet lukken, dan gaan wij toch gewoon daten![]()
Ik iets expres laten liggen?! Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok deal!Maar dan moet je wel je best doen vanavond en niet het express laten liggen
Heel veel plezier!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik iets expres laten liggen?! Hoe kom je daar nou bij
Maar we hebben dus 'n deal
En nu ben ik er echt vandoor, er wacht iemand op me
Welkomquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef BertjeV het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:06 schreef Blumchen het volgende:
* Sjowhan post dr 1999 post hier![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:17 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaal.... Heb heerlijk gedroomd.. best vreemd eigenlijk... Maar goed, wel lekker
Net afspraak bij de kapper gemaakt, over 2 weken een new and improved me... In alles opzichten hoop ik
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:26 schreef Pinkfairy het volgende:
Pinkfairy is heeeerlijk wezen winkelen![]()
Liefs voor iedereen
en dikkevoor Eric
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mie toe
kga maar effe zonnebanken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |