Scriptie schrijven??? Hij is zo goed als af hoor.. je moet alleen nog een onderzoek beschrijven dat niet gedaan isquote:Op woensdag 8 december 2004 13:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik wat te doen had
Sgoequote:Op woensdag 8 december 2004 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Scriptie schrijven??? Hij is zo goed als af hoor.. je moet alleen nog een onderzoek beschrijven dat niet gedaan is
Orca sex, als je het niet heel erg vindt sla ik liever een rondje over, nee orca's zijn veel dingen, maar geil zit er niet bijquote:
quote:
Ja.. of je moet vreemdgaanquote:
keep on dreamingquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef timbob het volgende:
[..]
* timbob neukt ALLE VROUWEN VAN FOK!
zo!
Denk jijquote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
[..]
vreemdganger
en tevens na-aper
ik pijpte jero al veel eerder
* timbob bijtquote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona wordt maar gepijpt hiero!
vet!
Hee Hee, hou mij er buiten he! Ik ben puur en alleen 't pijpobjectquote:
* timbob knipt een boek doordemiddelquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Blumchen het volgende:
* Jerommeke vindt Bloem 'n beetje liever hoor, niet tegen TB zeggen he!
* timbob verwijst door naar de trekpleister voor trekzalfquote:Op donderdag 9 december 2004 23:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
O-oh!
Alles wordt uit z'n verband gerukt, wanneer word ik es 'n keer gerukt!
had je je er maar niet mee moeten bemoeienquote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Eric_Cantona het volgende:![]()
* Eric_Cantona voelt zich slachtoffer van 'n "echtelijke" ruzie
ja preciesquote:Op donderdag 9 december 2004 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona bemoeide zich helemaal nergens mee...
Ik werd meegezogen
Ja he...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:27 schreef timbob het volgende:
[..]
hey, leuk icoontje heb je, zo met kerst enzo
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt even rond, geeft waten gaat weer rustig verder met zijn werk.. rustig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |