quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tis op therapeutische basis he
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:22 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
Pff * melismay gaat maar eens een dagje werken..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:22 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
Pff * timbob gaat maar eens een dagje werken..
Goedemorgequote:Op zondag 5 december 2004 01:41 schreef MiestOr het volgende:
ligt het aan mij of posten er altijd ongv. 6mensen in deze topics??
(plek voor een 7de??...)
Helemaal mee eens! Gezellig!quote:Op zondag 5 december 2004 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enne MiestOr: Er is altijd plek voor een nieuw persoontje
quote:Op zondag 5 december 2004 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is altijd plek voor een nieuw persoontje
* Blumchen kijkt terug!quote:
Gefeliciteerd lieverdquote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Avond..
De 24 uur van afzien zijn bijna aangebroken, hopelijk zijn ze zo snel mogelijk voorbij.. Ik heb d'r echt geen zin in, sorry..
Voor nu, truste
\\En Jero die is jarigquote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Avond..
De 24 uur van afzien zijn bijna aangebroken, hopelijk zijn ze zo snel mogelijk voorbij.. Ik heb d'r echt geen zin in, sorry..
Voor nu, truste
Gefelici-WOEF WOEFquote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties enen knuffels.. Ik voel me niet jarig, maar daar heb ik ook zelf voor gekozen..
Vannacht om 5 uur al wakker, gelukkig toch van half 7 tot half 11 nog 'n beetje geslapen.. Ik sla me wel door de dag heen vandaag..
Goedemiddag allemaal!!!quote:
Mail terugquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!!!
E_C mail!!!![]()
Oh! Ook eenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank je Bloem
Ben ook weer boven water..ook voor mijn sweet
School is nie leukquote:
Ik ben ook heel hard aan het werk hoor Sjow, dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 8 december 2004 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
![]()
Ik zit me in het zweet te werken en jullie zitten maar te niksen. Life is just not fair!
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook heel hard aan het werk hoor Sjow, dus je bent niet de enige
Ik zou willen dat ik wat te doen hadquote:Op woensdag 8 december 2004 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
![]()
Ik zit me in het zweet te werken en jullie zitten maar te niksen. Life is just not fair!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |