mij lijkt het wel wat...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef Sjowhan het volgende:
Fietsbandplakspullen![]()
Maarreuh.. geil.. *denk* neuken in bad.. niet aan te raden.. groot ligbad, maar ligt vooral onconfertabel enzo ofzo..
Duh.. eerst fietsband plakken door een lief vrouwke met kort rokje, (of manneke met korte broek met geen boxershort aan als je vriendje gaat plakke).. blabla..quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:10 schreef Blumchen het volgende:
mij lijkt het wel wat...alles een keer proberen..
maa uugh vietsbandplakspullen..![]()
nee hoor niet dood!!quote:Op zondag 12 december 2004 06:03 schreef MiestOr het volgende:
clouseau als in die belgen??
dacht dat ze dood waren?![]()
![]()
Ja.. jammer he.. K weet ook nie waar iedereen is..quote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben nog steeds geil, maar hier is het zo stil
Nou.. iedereen zit meer op de chat.. Maar zinloos is het nie hoorquote:Op maandag 13 december 2004 17:46 schreef jackson het volgende:
Dit is echt de meest zinloze slowchattopic-reeks of hoe je het wil noemen ooit. Iedereen lult langs elkaar heen enzo. Ook is mij de bedoeling niet echt duidelijk....
Dat terwijl ik zo'n slowchat-fan ben
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geile mogguh vanuit 't (niet echt) Zonnige Zuiden
* Eric_Cantona is eigenlijk a-geil vandaag door de vermoeidheid, maar toch effe wat![]()
uitdelen..
Blumchen
mis je, liefff
hey, beetje met m'n vriendin lopen flirten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geile mogguh vanuit 't (niet echt) Zonnige Zuiden
* Eric_Cantona is eigenlijk a-geil vandaag door de vermoeidheid, maar toch effe wat![]()
uitdelen..
Blumchen
mis je, liefff
das beter..quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Schandalig zeg hoe woorden hier uit hun context worden gehaald!
Ben ik 'n keer aardig en "gemaakt" geil, is 't ook weer niet goedTimbob
Wat is het verschil danquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Schandalig zeg hoe woorden hier uit hun context worden gehaald!
Ben ik 'n keer aardig en "gemaakt" geil, is 't ook weer niet goedBlumchen
Kijk... daar heb ik wat aanquote:
quote:
Naja niet tegen me zelf.. maar ik moest me zelf even verbeterenquote:
Anders hou je even je mond Jero!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
H00i
Je weet dat je 'n edit/verwijder-functie hebt op je eigen berichten, he?
nee Ik ben dr vanaaf nie meer.. kom nu maar ff hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
bladiebladiebla
* Eric_Cantona is niet geil en heeft nog veel andere dingen te doen, maar vanavond istie erbij, kee?
* Blumchen is teleurgesteld in je Jero.. Hier praten of in irc maakt nie zo heel veel uit.. en daarbij.. we hebben visite van MMG!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, echt niet Bloem..
* Eric_Cantona geilt je hier wel effe op... *geil* *geil*
Je vergeet iemand E_C! Namelijk ZIta... Rooie_Zita is ook Belgisch!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
We zijn voortaan internationaal, we hebben (naar mijn weten) voor 't eerst 'n belgische schone in ons midden op 't geilheidstopic
Haar naam:_Anja_
Bij deze 'n dikkevoor Anja, en dat ze maar 'n plezante tijd hier zal hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |