Oeps helemaal vergeten, maar ze is er ook zo weinig.. Sorry Zitaquote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Je vergeet iemand E_C! Namelijk ZIta... Rooie_Zita is ook Belgisch!
Maar desalniettemin... wees welkom _Anja_
Alleen dat begische accent al, vooral bij meisjes, lekker hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef Godshand het volgende:
Ik wist nie dat Belgen geil waren?
Nou ik heb liever dan meisjes uit de voormalige Oost-blok landen. Hun taal zorgt voor zoele onverstaanbare stemmen... Ik hoor natuurlijk alleen maar "nuecken, nuecken"quote:Op woensdag 15 december 2004 22:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen dat begische accent al, vooral bij meisjes, lekker hoor
Vind dat serieus lekker klinken, weet niet waarom
Koop jij poolse vrouwen?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb liever dan meisjes uit de voormalige Oost-blok landen. Hun taal zorgt voor zoele onverstaanbare stemmen... Ik hoor natuurlijk alleen maar "nuecken, nuecken"
En de meeste Oost-Blok meiden zijn onbeschrijfbaar lekker (2x uit die regio's vakantievriendin gehad)
Nee man, vakantie vriendin. Dus laat ze maar lekker daar. Verder vind ik genoeg Oostblok schonen in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:42 schreef _Anja_ het volgende:
Jullie hebben volledig gelijk, Belgisch klinkt gewoon ontzettend geil, en Belgische vrouwen zijn bijgevolg ook geil.Oei, misschien moet ik dan ook maar eens Belgisch beginnen praten hier in plaats van zoveel mogelijk te verNederlandsen?
![]()
Wanna talk lief?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Antigeile mogguh vanuit 't zonnige Brabant
Blehks wat voel ik mevoor 'n sweet, m'n lieffff en m'n zusje
Sorry dat ik er niet was!!!! Ik ben er nu tot 2 uur, weet nie of je dat redt thuis?quote:
Denk 't nietquote:Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry dat ik er niet was!!!! Ik ben er nu tot 2 uur, weet nie of je dat redt thuis?
Kus!
Niet alleen de nederlandse mannen hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
![]()
Belgische taal is![]()
Gewoon dat blijven doen, daar kicken nederlandse mannen op![]()
![]()
Je kan ook gewoon oppet knoppie reageer drukke.. Krijg je alle smiliesquote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef Godshand het volgende:
waar stapt blumchen heen?
*zwaai* (ken de smiley afko's nog nie uit me hoofd)
Übergail!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal
* melismay heeft vanmorgen een transformatie tot redhead ondergaan
Does the carpet match the curtains??quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal
Gaafquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef melismay het volgende:
Een aardig geil weekje was hetquote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi..
Zo heerlijk weekend gehad!!
Jullie?voor iedereen
Ach ja.. ex... lekker vertrouwd tochquote:Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Een aardig geil weekje was het
wel met m'n ex, foei![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 08:08 schreef Blumchen het volgende:
Vandaag geen goedemorgen...
![]()
K moet zo naar de tandarts voor een behal\ndeling van een uurBah geen zin in!
Ja..quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
hehe
* Blumchen doet knuffelen met Anja..quote:Op woensdag 22 december 2004 12:50 schreef _Anja_ het volgende:
Hoi iedereen, hier helemaal niet zo een geile / goede middag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |