Spannend....quote:Op vrijdag 26 november 2004 14:00 schreef AlsoStarring het volgende:
Vandaag mijn NOD, voel nog niks van de duivels die moeten
komen en idd slaapmeisje het zou toch geweldig zijn als het
voor 7 December raak is. Ik hou jullie op de hoogte
PK is volgens mij nog niet ongesteld geworden hoor of ze heeft dat in ieder geval nog niet gemeld hier. Ik ben ook wel heel erg benieuwd!quote:Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef Beaker het volgende:
PK, ben je nog aan het overgeven of is het weg? Of was je nou ongesteld geworden en heb ik dat een beetje gemist
quote:Op maandag 29 november 2004 11:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Pizzaaaaaaaaa waar ben je nou? Heb je nou nog geof ben je ondertussen de
![]()
tegengekomen?
Hai Beakertjequote:Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef Beaker het volgende:
LW, Hoe gaat het met jou gezondheid? Vind het jammer dat ik je hier nog zo weinig tegenkom
Ik dacht gisteren ongesteld te worden,maar helaas tis weggeblevenHad wel wat bloed, maar tis weer weg! Bummer.......... maar goed het komt vanzelf wel weer
Succes allemaal!!
Ik ben ook best wel trots op mezelf, want met PCO schijnt het best moeilijk te zijn om af te vallen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:39 schreef phluphy het volgende:
LW, gigantisch goed joh, 12 kg ! Gefeliciteerd met dit resultaatGa je nu nog verder of laat je het hierbij? Ik weet niet wat de doelstelling was
![]()
Hmz, dit had je een tijdje geleden toch ook al eens? Zijn de adertjes/huid rondom je...eh...jeweetwelletje...soms snel kapot ofzo? Anders lijkt het me wel iets om in de gaten te houden...quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef Beaker het volgende:
LW, dat bloed zat net als gisteren ook vandaag weer bij mijn ontlasting
dus ben gewoon helemaal nog niet ongesteld geweest
op naar de 35 dagen
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 20:53 schreef Beaker het volgende:
LW
wat erg
ik vergeet helemaal te vermelden hoe knap ik het vind dat je al zoveel kilo kwijt ben, want ik weet hoe moeilijk dat is!
![]()
LW
![]()
Weet je al welke hormonen je moet gaan gebruiken? Vraag dit anders even na , ik heb nog aardig wat op voorraad in de koelkast die ik zelf toch niet meer kan gebruiken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:56 schreef minoes_ het volgende:
Ik zit momenteel erg in een dipje,vanwege de kosten van de IUI,die nu toch wel erg dicht bij komt.
Mijn verzekering dekt de hormonen niet en als we na 3x zonder(als we dat al gaan doen,geen idee wat de gyn eig wil),3x met hormonen gaan doen,dan moeten we ws. 600 eurie per behandeling op tafel leggen.....en dat hebben we niet![]()
De vorige keer had je een buikgriepje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:01 schreef Slaapmeisje het volgende:
Weet je wat het is? Ik wil ook niet al te veel ophef hierover maken omdat jullie al vaak genoeg voor niks hebben geduimd en gejompeld..... aan de andere kant blijf ik toch hopen en als mijn lichaam zoals nu wel hele rare sprongen maakt tja
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hé! Je mag zo vaak en zo veel je wilt ophef maken hoor! Je weet dat een zwangerschap jou zo ontzettend gegund is, wij jompelen wel door hoor!
Het is aan jou wat je wil... het is namelijk wel erg makkelijk voor 'ons' om door te slaan in het enthousiasme!
Als ik de boel herbereken dan kan ik ook de 3e december ongi worden. Mijn vorige twee cycli waren namelijk 30 dagen, maar omdat ik nu geen IUI heb gehad en geen ovulatietest heb gebruikt weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is, vandaar die twee extra bonusdagenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:10 schreef heavenswoman het volgende:
Het aftellen is vreselijk, want als ik de boel herbereken kan ik ook de 4e ongi worden.
hierbij heb ik niks aan toe te voegen!! ik jompel in ieder geval net zo hard meequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:08 schreef miss_sly het volgende:Pizzakoeriertje
,
heavenswoman
en
Slaapmeisje
, ik jompel ook even van harte met de rest mee! wat zou het geweldig zijn als we jullie gedrieen kunnen uitzwaaien naar Z&G, en dan ook nog eens in de feestmaand en laatste maand van het jaar! Zou 2004 nog een erg goed einde kennen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste keer dat ik getest heb nu vraag je me watquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:23 schreef Slaapmeisje het volgende:Het is weer beregezellig hier met al die jompelmeisjes.
Gekke Pizza wanneer was de laatste keer dat je getest had ook alweer? Wat zijn eigenlijk nu je plannen met betrekking tot testen of wachten?![]()
![]()
Kom maar op met die 2e streepjes
![]()
![]()
![]()
Morgen kun je daar toch wel vragen over stellen eventueel...quote:Op woensdag 1 december 2004 10:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey jolene, we moeten morgen eind van de middag pas bij de kliniek zijn. Dan hoef ik daarna niet meer terug naar mijn werk
Vanmorgen dacht ik dat mijn kwaaltjes weg waren, maar ik blijf me toch een beetje onbestendig en vreemd voelen. Wel heb ik sinds vrijdag erge last van mijn linkerschouder, nu heb ik ooit ergens gelezen dat dat een teken kan zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... en nu ben ik bang dat ik dat misschien ook heb. Jeutje, waar ik me allemaal nu al druk om maak![]()
Moet ik even op de verpakking in de koelkast kijken en ik zit net , dus als je het niet erg vind kijk ik straks even naar de houdbaarheidsdata en hoeveel dozen ik precies heb liggen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:25 schreef minoes_ het volgende:
XANTHE.....ik zal eens gaan bellen en vragen welke hormonen ik evt.zou krijgen en als het dezelfde zijn,wil ik ze graag van je overnemen,ok?Heel erg lief van het aanbod.Tot hoelang zijn ze houdbaar,weet je dat ook?.
En jij had het over spuiten met pregnyl,is dat gewoon standaard en waar is dat voor dan?En moet dat ook,als je zonder hormonen IUI krijgt?.Alvast bedankt.
Groetjes,Minoes![]()
Verder veel jompels voor alle dames in spanning![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:37 schreef heavenswoman het volgende:
slaapmeisje, jij spant de kroon hoor.
En jij gaat nog twee weken wachten met testen?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:47 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
He ik ben nu een minuut bezig geweest om het woord zwangerschap te schrijven wist ineens niet meer hoe ik dat moest doen![]()
zie het dat het er raar staatquote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou jah het is wel leuk om te horen ik bedoel ik gun het hun van harte maar ik snap niet waarom het bij de ene gelijk raak is en de ander zolang moet wachten...
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:21 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, succes vanmiddag bij de gyn! Hoe voel je je vandaag op CD 29?
Nou ik denk van niet schat, er zijn wel 2 streepjes maar die betekenen alleen dat je er weer overheen moet vanavond![]()
Ach ja het was nog vroeg!
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jolene, ik ga ze niks vertellen hoor van al die kwaaltjes want dan word ik met een dwangbuis afgevoerd
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:34 schreef Igraine het volgende:
Ja maar, jullie konden allebei, na diverse herberekeningen, toch ook van een eerdere datum uitgaan...![]()
![]()
Dan is 't nog korter dan 2,5 dag wachten![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ben net terug
Dat betekent dat Slaapvriendje en ik het in December nog saampjes gezellig kunnen maken en dat ik vanaf januari mijn arme Slaapbuikje zal moeten pijnigen
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:34 schreef Igraine het volgende:
Ja maar, jullie konden allebei, na diverse herberekeningen, toch ook van een eerdere datum uitgaan...![]()
![]()
Dan is 't nog korter dan 2,5 dag wachten![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
jolene, we hebben nu inderdaad een rustmaandje en om eerlijk te zijn vind ik dat niet heel erg omdat we dan lekker kunnen genieten van de Kerstperiode zonder iets aan ons hoofd. Grappig hoe het leven dit soort momenten dan weer in je schoot werpt. Momentje van rust nodig? Momentje..... ja hoor, neemt u maar een maandje rust
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:51 schreef Beaker het volgende:
Jolene, brutale vraag, zitten jij en hubby al te denken aan kinderen?
Checkquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Igraine, ik voel me raar.... Aan de ene kant heb ik van die ongi krampjes en steekjes, maar aan de andere kant heb ik pijn in mijn borsten en een branderig gevoel in mijn borsten
Checkquote:en heb ik erg veel last van een staat tussen misselijk zijn en het zuur hebben.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:12 schreef Beaker het volgende:
Slaapmeis, als je nu niet ongesteld word is dit dan je langste cyclus ooit?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog meer goed nieuws: ik heb net gebeld met de Agis en vanaf 1 januari worden voor ons alle hormoonpreparaten die nodig zijn voor een fertiliteitsbehandeling volledig vergoed omdat ik een Comfort Polis heb. (...)
quote:zwanger van de sint
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:03 schreef pepper_961 het volgende:
LoL.
[..]
Sint heeft heel oud zaad hoor!!![]()
Sint strooit alleen nog pepernoten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als slaapmeisje over een kleine 9 maanden meedeelt dat haar zoon Klaas geboren is weet ik voldoende
[afbeelding]
Ik heb met condooms nooit problemen gehad om te vragen, dat maakte me niks uit. Maar met een zwangerschapstest heb ik dat wel een beetje. Gelukkig heb ik nog eentje thuis liggen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:52 schreef heavenswoman het volgende:
ps...vinden jullie het ook zo "stom" een zwangerschapstest te kopen?
Klinkt raar maar ik voel me dan zo opgelaten.....
alsof een klein kind stiekum sigaretjes of condooms aan t kopen is, gek he
Ik brabbel dan tegen die kassajuf een kruidvat test aub en wijs naar de zwangerschapstesten....kassajuf-muts vraagt dan nog hard en luid... Een zwangerschapstest?
grrrr.... en dat op zaterdag voor sinterklaas.... stikdruk, heel die rij kijken .... pfff....
zodra je bij babybrabbel aangeeft bezig te zijn met zwanger worden, geeft die test altijd een percentage boven de 50 % maaruh di etempratuur is zeker wel een goed tekenquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:06 schreef heavenswoman het volgende:
Ik ga dus morgen testen, ochtend-urine
Ik zou het nu wel willen doen, maar mijn gevoel zegt...nee sinterklaas komt zondag langs.
Dus ik hou t nog ff een dagje vol
Droomde al 2 x zwanger te zijn, temperatuurverhoging is nog steeds.
Normaal is bij mij 36.7, ten tijde van eisprong 37.3 en hij is nu al drie dagen 37,7
dat maakt het nog spannender he... maar nog steeds geen opgezwollen borsten, donkere tepels ofzo.... ben ook niet misselijk, dus het zal allemaal wel weer tegenvallen. Babybrabbel gaf me wel een positieve test.... 71% kans LOL
Laat ik dat ook nou maar eens doenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:26 schreef lady-wrb het volgende:![]()
![]()
![]()
ik jompel ook nog even voor de zekerheid
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |