abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 21:27:09 #151
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23679223
easy-going nou heb je meteen verklapt wat het gaat worden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:32:16 #152
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_23681290

Helaas voor degene die de rode duivels op bezoek hebben gekregen. Pizzakoeriertje hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger. Ik duim voor iedereen zodat iedereen deze maand een 2e streepje krijgt.
groetjes
  woensdag 1 december 2004 @ 07:42:40 #153
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_23687243
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is weer beregezellig hier met al die jompelmeisjes.

Gekke Pizza wanneer was de laatste keer dat je getest had ook alweer? Wat zijn eigenlijk nu je plannen met betrekking tot testen of wachten?

Kom maar op met die 2e streepjes
De laatste keer dat ik getest heb nu vraag je me wat Ik denk dat dat ongeveer half september was.

* Pizzakoeriertje jompelt nog ff verder voor Slaapmeisje & Heavenswomen

Wil ook graag een 2de streepjesregen zien
pi_23687621
PK, wanneer ga je eigenlijk testen?
* Beaker is net een vergiet en vergeet van alles

JOEHOE
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_23687923
Slaapmeisje hoe laat moeten jullie morgen??
En hoe is het het momenteel met Slaapmeisje en Met PK??
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 10:09:44 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23688547
Hey jolene, we moeten morgen eind van de middag pas bij de kliniek zijn. Dan hoef ik daarna niet meer terug naar mijn werk

Vanmorgen dacht ik dat mijn kwaaltjes weg waren, maar ik blijf me toch een beetje onbestendig en vreemd voelen. Wel heb ik sinds vrijdag erge last van mijn linkerschouder, nu heb ik ooit ergens gelezen dat dat een teken kan zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... en nu ben ik bang dat ik dat misschien ook heb. Jeutje, waar ik me allemaal nu al druk om maak
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23688589
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey jolene, we moeten morgen eind van de middag pas bij de kliniek zijn. Dan hoef ik daarna niet meer terug naar mijn werk

Vanmorgen dacht ik dat mijn kwaaltjes weg waren, maar ik blijf me toch een beetje onbestendig en vreemd voelen. Wel heb ik sinds vrijdag erge last van mijn linkerschouder, nu heb ik ooit ergens gelezen dat dat een teken kan zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... en nu ben ik bang dat ik dat misschien ook heb. Jeutje, waar ik me allemaal nu al druk om maak
Morgen kun je daar toch wel vragen over stellen eventueel...
Nee, vind het niet raar dat je alles nakijkt en alles vergelijkt..

Knuffel
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 10:37:54 #158
81992 Githa
pi_23688969
al die pieten, sinterklazen en kerstmannen moeten die stomme toch een keer kunnen blokken he ....

ik kan het niet laten om toch mee te jompelen
  woensdag 1 december 2004 @ 10:43:05 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23689064
Aggos Slaapmeisje! Sorry, maar ik moet toch wel een beetje lachen hier!
Jij komt echt wel het hele scala aan symptomen tegen he!

† In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 11:15:50 #160
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23689701
Ja goed wat mij he? Zeker zo vlak voor mijn NOD ben ik nog oplettender en waarschijnlijk is die schouderpijn gewoon spanning ofzo en heeft het geen ene moer met iets te maken. Wel zou ik superblij zijn om weer aan de pil te gaan als ik mijn huis eenmaal vol kinderen heb. Ben die acné en PMS meer dan zat momenteel
pi_23689836
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:25 schreef minoes_ het volgende:
XANTHE.....ik zal eens gaan bellen en vragen welke hormonen ik evt.zou krijgen en als het dezelfde zijn,wil ik ze graag van je overnemen,ok?Heel erg lief van het aanbod.Tot hoelang zijn ze houdbaar,weet je dat ook?.
En jij had het over spuiten met pregnyl,is dat gewoon standaard en waar is dat voor dan?En moet dat ook,als je zonder hormonen IUI krijgt?.Alvast bedankt.
Groetjes,Minoes

Verder veel jompels voor alle dames in spanning
Moet ik even op de verpakking in de koelkast kijken en ik zit net , dus als je het niet erg vind kijk ik straks even naar de houdbaarheidsdata en hoeveel dozen ik precies heb liggen.
Ik heb Menopur en ook nog wat Pregnyl geloof ik.
In veel ziekenhuizen maken ze wel gebruik van de Pregnyl spuit , deze is om een eisprong op te wekken en moet je dan 24 tot 36 uur voor de inseminatie prikken.
Maar er zijn ook ziekenhuizen die alleen met een ovulatietest werken.
Anders mag je me wel mailen op; taz@windows2000voorchristus.nl (geef ik je daarna wel mijn reguliere mail adres).
pi_23690037
Woooow ik wordt bijna duizelig van al die jompels hier Maarreee..tja..ik ga echt niet achterblijven hoor!! We want jompels! Very much JOMPELS!

Lieverds succes!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 1 december 2004 @ 11:37:07 #163
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23690135
hahaha slaapmeisje, buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Ik dacht dat ik al erg was met kwaaltjes en dingen "voelen" hahaha maar jij spant de kroon hoor.

Ik begrijp het wel hoor, ik heb onderhand hetzelfde alleen dan andere kwalen en symptomen.
Ik heb last van krampjes, vol gegeten gevoel terwijl ik toch honger heb, droge mond, beetje misselijk enzo...
Maar ik denk dat ik het gewoon WIL voelen.... Nog 4 dagen en dan weten we meer lief zzzz..-meisje
pi_23690284
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:37 schreef heavenswoman het volgende:
slaapmeisje, jij spant de kroon hoor.

Vind het reuze spannend allemaal hoor!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 1 december 2004 @ 11:47:51 #165
93804 Pizzakoeriertje
pi_23690378
Beaker jij een hoofd als een vergiet weet je zeker dat JIJ niet zwanger bent? hahaha
Ik ga over 2 weken testen als ik dan nog niet ongi ben.

Jolene met mij gaat het goed af en toe nog wel misselijk vooral als ik etenswaren ruik maar vooral heel moe. Ben een avondmensen en lig eigenlijk nooit voor 12en op bed en nu begin ik om half 8 al te gapen en lig ik tussen half 10 en 10 uur op bed. Verder geen symptomen van ongi te bekenen geen afscheiding en geen krampen. Alleen last van mijn lies maar dat komt omdat dat daar een dikke grote bult zit (jakkie).

Slaapmeisje jij spant echt de kroon dat je dat allemaal onthoud dat je gelezen hebt van die buiten baarmoederlijke zwangerschap. He ik ben nu een minuut bezig geweest om het woord zwangerschap te schrijven wist ineens niet meer hoe ik dat moest doen

p.s. hoe doe ik eigenlijk iets vetgedrukt schrijven??
pi_23692061
[ b ]

tekst
afsluiten met

[ /b ]

alleen naast elkaar en geen spaties ertussen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 13:17:46 #167
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23692303
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:47 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
He ik ben nu een minuut bezig geweest om het woord zwangerschap te schrijven wist ineens niet meer hoe ik dat moest doen
En jij gaat nog twee weken wachten met testen?
pi_23692644
PK Hoe veel weken denk je zwanger te zijn als je test over 2 weken? En waarom wil je wachten met testen?

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 1 december 2004 @ 13:56:30 #169
93804 Pizzakoeriertje
pi_23693196
beaker
Ik zou 28 november ongesteld worden dus ben dan nu 3 dagen overtijd. Over 2 weken zou ik dan tussen de 6 en 7 weken inzitten.

Slaapmeisje
Ja ik wacht echt met testen laat me niet gek maken
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 14:08:43 #170
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23693498
Pizza jij bikkelinnetje ik zou het echt niet kunnen hoor als ik 3 dagen overtijd zou zijn...

Zit ik net alweer te rekenen in mijn agenda, vandaag is het cyclusdag 28 dus ik moet nog effies (vorige twee cycli van 30 dagen). Als ik dus vrijdag nog niet ongesteld ben dan ga ik alvast een klein beetje jompelen en als ik zondag nog niet ongesteld ben dan ga ik ietsie meer jompelen

Jompels,
Slaapmeisje
  woensdag 1 december 2004 @ 14:14:06 #171
93804 Pizzakoeriertje
pi_23693612
En maandag ga je een 2de streepje piesen of al eerder

Nou ik kon het eerst ook niet hoor slaapmeisje maar sinds de laatste keer dat het zolang geduurd heeft voor ik ongesteld heb ik het wel geleerd om geduldig te zijn! Maar het lijkt nog maar de dag van gisteren dat we begonnen zijn om zonder voorbehoedsmiddel te kvk maar dat is nu alweer een half jaar geleden!
  woensdag 1 december 2004 @ 14:26:03 #172
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23693911
slaapmeisje, wanneer ga jij eigenlijk testen?
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 14:46:41 #173
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23694369
De tijd gaat verbazingwekkend snel als je aan het wachten bent op een tweede streepje ik weet ook niet hoe dat kan. En ik weet ook niet wanneer ik ga testen hoor, ik heb in mijn hoofd dat ik zondag wil testen omdat het dan Sinterklaas is en nou maar hopen dat ik voor die tijd geen duivels tegenkom
pi_23695206
Sint brengt jullie vast een streepje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 1 december 2004 @ 15:32:14 #175
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23695241
Ik weet niet of het zin heeft om te testen, maar ik heb er eigenlijk al zoveel zin in op een bepaalde manier...
maar dan is ie negatief natuurlijk, want het is te vroeg en dan zit ik nog in spanning
dus het maakt niet uit, kan het beter niet doen dus gewoon.....

lieve beaker.... ik heb 2 streepjes aan de sint gevraagd
pi_23695505
Heavenswoman en Slaapmeisje, ik vraag aan de sint 4 streepjes...

Voor jullie allebei 2!

Oh, en ik vraag ook nog een chocoladeletter natuurlijk, maar die hou ik lekker zelf
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 1 december 2004 @ 16:36:16 #177
93804 Pizzakoeriertje
pi_23696594
Net ff een tegenslagje gehad hoor net dat de beste vriend van vriendjelief vader word. Hebben zondag getest en ze waren nog maar de 1e maand bezig!

Waarom zij wel en wij niet??
  woensdag 1 december 2004 @ 16:39:18 #178
103793 kozakken
Living the life
pi_23696675
Oh pizzakoeriertje. Da's echt balen zeg...

ik vraag voor sinterklaas een streepje of 86 om het komende jaar in dit topic uit te kunnen strooien
pi_23696694
Pk, knuffel

[ Bericht 13% gewijzigd door jolene op 01-12-2004 16:52:49 (stond er zo raar) ]
  woensdag 1 december 2004 @ 16:41:43 #180
93804 Pizzakoeriertje
pi_23696741
Nou jah het is wel leuk om te horen ik bedoel ik gun het hun van harte maar ik snap niet waarom het bij de ene gelijk raak is en de ander zolang moet wachten...
pi_23696841
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou jah het is wel leuk om te horen ik bedoel ik gun het hun van harte maar ik snap niet waarom het bij de ene gelijk raak is en de ander zolang moet wachten...
zie het dat het er raar staat

Er is geen pijl op te trekken en het is ook absoluut niet eerlijk.
Klein verhaaltje: twee vriendinnen van mij die tevens zusjes zijn, hebben het ook de oudste is nu bijna 23 maanden bezig en nog niks haar zusje stopte en was meteen zwanger.

Knuffel
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 19:07:34 #182
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23699948
Meteen de 1e maand zwanger tja het komt toch behoorlijk vaak voor al snap ik er geen snars van als je bekijkt hoeveel moeite wij moeten doen om in verwachting te raken (en bij ons dan ook nog met behulp van echo´s en ovulatietesten). Pizza, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je op dit moment voelt

kozakken 86 streepjes wauwie zeg. Helaas moeten we dan toch 1 iemand teleurstellen want 86 : 2 = 43 Dan wordt het trouwens wel lekker druk in Z&G, dus deal
pi_23707452
Slaapmeisje, succes vanmiddag...
Ga je daar ook vertellen van al je kwaaltjes...
pi_23707628
Slaapmeisje & Slaapvriendje, heel veel succes vanmiddag!

Ik denk aan jullie!

Liefs, Beaker

PK, ik kan me voorstellen dat dat naar overkomt, zij wel en jij niet, maar jullie tijd komt heus wel!

Sterkte,
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23707932
Slaapmeisje, succes vanmiddag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 december 2004 @ 09:21:51 #186
1087 Merisse
broddeltante
pi_23707955
Slaapmeisje, succes vanmiddag bij de gyn! Hoe voel je je vandaag op CD 29?

Ik heb er vanmorgen maar weer eens een ovulatietest tegenaan gegooid om te kijken of mijn intuitie gelijk heeft en jawel hoor: positief . Ikke dus voor hubbie de ovulatietest klaargelegd op de wastafel op de doos waar heel groot OVULATIETESTEN opstaat en daarbij de gebruiksaanwijzing gevouwen op het juiste stukje. Belt ie helemaal hotel de botel op om 7:30 uur; of hij het goed zag Nou ik denk van niet schat, er zijn wel 2 streepjes maar die betekenen alleen dat je er weer overheen moet vanavond Ach ja het was nog vroeg!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23707995
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:21 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, succes vanmiddag bij de gyn! Hoe voel je je vandaag op CD 29?

Nou ik denk van niet schat, er zijn wel 2 streepjes maar die betekenen alleen dat je er weer overheen moet vanavond Ach ja het was nog vroeg!

Ach Merisse,

Je voelt het goed aan joh, en jullie zijn er op tijd bij..
Veel plezier vanavond
  donderdag 2 december 2004 @ 09:29:53 #188
103793 kozakken
Living the life
pi_23708070
slaapmeisje, Plus de vier streepjes van Igraine
  donderdag 2 december 2004 @ 09:30:54 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23708092
Merisse!

Succes Sslaapmeisje!
pi_23708153
Merisse
Prettige avond dan maar vanavond

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 2 december 2004 @ 09:37:13 #191
86274 hartje
still waiting...
pi_23708176
merisse die mannen ook hè. die van mij is ook altijd zo fris & fruitig 's ochtens.
veel succes vanavond! zet 'm op

slaapmeisje; jij ook veel succes vandaag!

Pizzakoeriertje: sterkte hoor meis, geef de moed niet op! ik weet exact hoe je je voelt: had vorig weekend precies hetzelfde! wel toevallig zeg!
ik heb nog geen gefeliciteerd kaartje kunnen sturen ga voorlopig daar ook ff niet op visite hoor, moet ik er natuurlijk gezellig over gaan zitten keuvelen; kan ik nog ff niet aan hoor.

o ja, ff update van mij:
positief nieuws: ik zit om het mist & geringste te dus of overspannen of misschien wel............?
't is wel erg hè: een depressie geeft me al hoop op een 2e streepje moet niet gekker gaan worden zeg.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 09:50:24 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23708298
Merisse wel schattig dat ie meteen enthousiast was

Mijn ongibuikpijn is iets meer geworden, maar mijn misselijkheid en pijn in mijn borsten ook Ik geloof er niet meer in deze maand, maar geen bloed geeft moed dus ik blijf nog maar even jompelen

hartje nog maar twee dagen. meid je zit zo vlak voor de eindstreep dat het logisch is dat je een beetje huilerig bent. Dikke knuffel voor jou!
  donderdag 2 december 2004 @ 10:04:02 #193
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23708535
hartje en mesije ik ga heeeeeeeeel hard voor jullie duimen en merisse suces vanavond

voor alledrie een dikke jompel
  donderdag 2 december 2004 @ 10:15:19 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23708725
t was indd nog vroeg Merisse voor dat mannetje van je

Slaapmeisje succes vanmiddag

Hartje ik hoop dat het het laatste is meis gun het je van harte. hele dikke knuffel for you
pi_23708766
Slaapmeisje, het zal toch niet niet zo zijn!

Geen bloed is wel moed

Wat kunnen ze je zeggen vandaag als je op controle gaat? Als er een eventuele zwangerschap is zien zij dat dan en zullen ze dat dan zeggen?

Hartje, nogmaals voor jou ook veel sterkte
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23709459
MERISSE...... .....hahahaha,je weet wel hoe je t moet brengen hé?Laat die arme jongen dan ook niet zo schrikken op de vroege morgen
SLAAPMEISJE.....veel succes vanmiddag,ben benieuwd
Groetjes,Minoes
  donderdag 2 december 2004 @ 11:09:17 #197
103793 kozakken
Living the life
pi_23709620
Succes slaapmeisje. Hoop dat de gyn je wat wijzer kan maken. (ik wilde eerst typen: zwanger maken.. maar laten we dat maar aan vriendje over, vind je niet )
  donderdag 2 december 2004 @ 11:17:20 #198
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23709771
succes vanmidddag slaapmeisje.

hahaha Merisse, die lover van jou moet zich rot geschrokken zijn hihi
hier kan je nog heel wat jaartjes op teren bij familiefeestjes enzo.... hahaha
pi_23710303
Merisse Succes vanavond

Slaapmeissie! Succes vanmiddag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23711733
have fun vanavond Merisse

Slaap meisje good luck
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')