Checkquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Igraine, ik voel me raar.... Aan de ene kant heb ik van die ongi krampjes en steekjes, maar aan de andere kant heb ik pijn in mijn borsten en een branderig gevoel in mijn borsten
Checkquote:en heb ik erg veel last van een staat tussen misselijk zijn en het zuur hebben.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:12 schreef Beaker het volgende:
Slaapmeis, als je nu niet ongesteld word is dit dan je langste cyclus ooit?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog meer goed nieuws: ik heb net gebeld met de Agis en vanaf 1 januari worden voor ons alle hormoonpreparaten die nodig zijn voor een fertiliteitsbehandeling volledig vergoed omdat ik een Comfort Polis heb. (...)
quote:zwanger van de sint
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:03 schreef pepper_961 het volgende:
LoL.
[..]
Sint heeft heel oud zaad hoor!!![]()
Sint strooit alleen nog pepernoten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als slaapmeisje over een kleine 9 maanden meedeelt dat haar zoon Klaas geboren is weet ik voldoende
[afbeelding]
Ik heb met condooms nooit problemen gehad om te vragen, dat maakte me niks uit. Maar met een zwangerschapstest heb ik dat wel een beetje. Gelukkig heb ik nog eentje thuis liggen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:52 schreef heavenswoman het volgende:
ps...vinden jullie het ook zo "stom" een zwangerschapstest te kopen?
Klinkt raar maar ik voel me dan zo opgelaten.....
alsof een klein kind stiekum sigaretjes of condooms aan t kopen is, gek he
Ik brabbel dan tegen die kassajuf een kruidvat test aub en wijs naar de zwangerschapstesten....kassajuf-muts vraagt dan nog hard en luid... Een zwangerschapstest?
grrrr.... en dat op zaterdag voor sinterklaas.... stikdruk, heel die rij kijken .... pfff....
zodra je bij babybrabbel aangeeft bezig te zijn met zwanger worden, geeft die test altijd een percentage boven de 50 % maaruh di etempratuur is zeker wel een goed tekenquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:06 schreef heavenswoman het volgende:
Ik ga dus morgen testen, ochtend-urine
Ik zou het nu wel willen doen, maar mijn gevoel zegt...nee sinterklaas komt zondag langs.
Dus ik hou t nog ff een dagje vol
Droomde al 2 x zwanger te zijn, temperatuurverhoging is nog steeds.
Normaal is bij mij 36.7, ten tijde van eisprong 37.3 en hij is nu al drie dagen 37,7
dat maakt het nog spannender he... maar nog steeds geen opgezwollen borsten, donkere tepels ofzo.... ben ook niet misselijk, dus het zal allemaal wel weer tegenvallen. Babybrabbel gaf me wel een positieve test.... 71% kans LOL
Laat ik dat ook nou maar eens doenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:26 schreef lady-wrb het volgende:![]()
![]()
![]()
ik jompel ook nog even voor de zekerheid
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |