Ik zeg nog tegen m'n baas, ik moet eerst het nieuwe neuktopic openen !quote:Op donderdag 25 november 2004 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, slome!
Nope... Nog gefeliciteerd he!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef Aventura het volgende:
God, houdt dit dan nooit op.
kreng.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope... Nog gefeliciteerd he!
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:34 schreef boebiedoe het volgende:
Hanneke1983 en D3nn15. dus..
Zolang we alles boven water hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:46 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe lang gaat dit nog door?
Todat iedereen uitgeneukt isquote:Op donderdag 25 november 2004 15:46 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe lang gaat dit nog door?
met jouw score zou ik dat ook vindenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef HeatWave het volgende:
IK vind het inmiddels wel een top-reeks.
Na dit beerput-topic kijk ik voortaan wel 2x uit voordat ik met iemand in zee gaquote:Op donderdag 25 november 2004 15:47 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Todat iedereen uitgeneukt is
nooit dus
is dit een reeks?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Rode zee?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Na dit beerput-topic kijk ik voortaan wel 2x uit voordat ik met iemand in zee ga
Mooi. Sluiten dus.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi. Sluiten dus.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Azijn-pisser.
Maar.... hij is Fok!-slet afquote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
met jouw score zou ik dat ook vinden
Even kijken:quote:Op donderdag 25 november 2004 15:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
is dit een reeks?![]()
!!!!!
Nou nou, wat een score in 4 jaarquote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
met jouw score zou ik dat ook vinden
Zolang ik maar niet de schuld krijgquote:Op donderdag 25 november 2004 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Even kijken:
Meerdere delen? Check
Vaste OP? Check
Namen van posters ín de OP en een overzicht van de topics? Check
Er wordt onderling rondgeneukt? Wel du'h
Aan de andere kant zal het eigenlijk ook aan mijn anus oxideren of ik 'de schuld' krijgquote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef QyRoZ het volgende:
Mooi. Sluiten dus.
Biertje?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Liever tien.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Biertje?
Dealquote:Op donderdag 25 november 2004 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Liever tien.
Kee dan.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deal.
Ok, nu gaan we het weer over neuken hebben.
Kee dan...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dat krijg je ervan hè! Het gaat hier over ranzige, hete sex,
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:30 schreef HeatWave het volgende:.
Ja die was te verwachten....
Oké oké... ik zal geduldig op je wachtenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Enneh.... Blink... No thanks. PMS hè!
wel de combi?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Topic Killers!
Dat krijg je ervan hè! Het gaat hier over ranzige, hete sex, niet over liefde!
Jaloers?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef Aventura het volgende:
Kunnen jullie niet ff stoppen met dit gekwijl
Bestaat dat dan...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
wel de combi?
Eerst een andere naam daar voor in ruil!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef Silmarwen het volgende:
Knut en miss blue staan er nog in, die moeten er uihuit. Klopt niet.
Wat heb je nu gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, wacht... het kan ook anders...
Oh sure.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bestaat dat dan...
Daarom staat er ook 'a' voor. Ik wist dat wat ik neer zou zetten opgevat kon worden als username...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef HeatWave het volgende:
*mystery lady* ook te lezen als : [desbetreffende fokster].
Ah ok... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh sure.
Alleen liefdevolle sex zonder hard en ranzig is iets wat niet bestaat
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'a' voor. Ik wist dat wat ik neer zou zetten opgevat kon worden als username...
We hebben het hier over fokken tussen fokkers he!!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh sure.
Alleen liefdevolle sex zonder hard en ranzig is iets wat niet bestaat
IK wou eerst iets met een random-value verzinnenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'a' voor. Ik wist dat wat ik neer zou zetten opgevat kon worden als username...
Ik wilde eerste *minimaal nog 1 fokster* neerzetten, maar ik vond eigenlijk dat dat niet kon.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK wou eerst iets met een random-value verzinnen.
Volgens mij kun je dat er bij meerderen erbij zettenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde eerste *minimaal nog 1 fokster* neerzetten, maar ik vond eigenlijk dat dat niet kon.
Wat denk jij? Ik kan natuurlijk gewoon nog een keer editten... Vindt boe vast niet erg.
Iedere keer dat je refreshed staat er automatisch een andere vrouw uit het fotoboek??quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK wou eerst iets met een random-value verzinnen.
Oehquote:Op donderdag 25 november 2004 17:14 schreef mvt het volgende:
[..]
Iedere keer dat je refreshed staat er automatisch een andere vrouw uit het fotoboek??
Oh, vertel?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat er bij meerderen erbij zetten
Jammer iddquote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh
*request indient bij het dev-toopic.
Owacht, daar zit Knut.![]()
Niets meer en niets minderquote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Wat heeft HW jou verteld dat hij ons nog niet verteld heeft?
*vuurtje opstookt... topic vertraagt*quote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets meer en niets minder.
reldoosquote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*vuurtje opstookt... topic vertraagd*
Oh... puhlease!
Moi?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
reldoos.
hmm, als het met HTML te doen is hebben we alleen maar een GM nodig.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh
*request indient bij het dev-toopic.
Owacht, daar zit Knut.![]()
whehehe, wie gelooft Yvonne dan ookquote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef Isabeau het volgende:
tvp (en nog steeds frappant dat er mensen zijn genoemd die er nog steeds niet tussen staan, en nee, ik voel me niet geroepen)
Ik had het niet over HWquote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Wat heeft HW jou verteld dat hij ons nog niet verteld heeft?
incl verbeteringquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Knut het volgende:
Random foksters
Alleen maar op f5 drukken
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef Manono het volgende:
Btw, Manono doet ook al bijna 5 jaar een Fokker, maja wie zou dat zijn he![]()
Oh jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik had het niet over HW![]()
Wel erg handig trouwens, binnen een paar keer F5-en heb je wel weer een stelletje te pakkenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel mvt
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
De naam begint met een L hè!
Ik heb ook zo mijn bronnen!
Nopequote:Op donderdag 25 november 2004 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet Lithpo?
Je bent een lief mens maar een slechte visserquote:Op donderdag 25 november 2004 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Een van de 2 heren die je Eindhoven hebt laten zien dan?
*ik vis wel verder hoor!*
Ik heb dat geloer naar een dobber ook nooit begrepen!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef Blinky het volgende:
Je bent een lief mens maar een slechte visser
Jammer dan, ik ga niet alles terugzoeken. Schijnbaar heb ik een paar foutjes gemaakt, en als jij het teveel moeite vind om te posten, i dont care.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef Isabeau het volgende:
tvp (en nog steeds frappant dat er mensen zijn genoemd die er nog steeds niet tussen staan, en nee, ik voel me niet geroepen)
Het ging bijv. om mensen die ik niet wilde melden, maar die anderen wel hebben gemeld. Dus ik meld ze nog steeds nietquote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jammer dan, ik ga niet alles terugzoeken. Schijnbaar heb ik een paar foutjes gemaakt, en als jij het teveel moeite vind om te posten, i dont care.
Ah so. Ik kijk morgen wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging bijv. om mensen die ik niet wilde melden, maar die anderen wel hebben gemeld. Dus ik meld ze nog steeds niet
Daar staat me iets van bij ja, al kan ik zo niet bedenken wiequote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog een FOKster gehad hoor..
That's the spiritquote:Op donderdag 25 november 2004 19:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ah so. Ik kijk morgen wel..
Ha Rip, tjaaaaahquote:Op donderdag 25 november 2004 18:41 schreef Ripley het volgende:
Manono, nu kan ik vannacht niet slapen van nieuwsgierigheid!
Ludo?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:25 schreef Manono het volgende:
[..]
Ha Rip, tjaaaaah![]()
*vét geheimzinnig en interessant doet*
Alles goed? Nog wel eens in Het Schuim? De Fokker en ik waren er afgelopen weekend nog.
Wie heb jij neit gehad...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog een FOKster gehad hoor..
Ik moet nog wat mensen terugzoeken. Maar daar heb ik nu geen tijd voor. Komt vanzelf wel, alle tijd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:54 schreef Blinky het volgende:
Het topic is doodgevallen
Wanneer is de eerstvolgende meet?quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:54 schreef Blinky het volgende:
Het topic is doodgevallen
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:25 schreef Manono het volgende:
[..]
Ha Rip, tjaaaaah![]()
*vét geheimzinnig en interessant doet*
Alles goed? Nog wel eens in Het Schuim? De Fokker en ik waren er afgelopen weekend nog.
Er missen sowieso nog wat namen die ik zelfs weet. En ik weet nooit watquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof ook idd niet dat het hierbij blijft! Al was het maar omdat toch niet iedereen zijn handjes thuis weet te houden op een meet!![]()
Dus dit krijgt gewoon zo nu en dan een kickje!
Noem ze danquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er missen sowieso nog wat namen die ik zelfs weet. En ik weet nooit wat
Jawelquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik mist er iig nog 1, maar goed, dat is denk ik ook niet aan mij om te spillen...
Neuh... dat kwam tussen neus en lippen door en er schijnt nog wat oud zeer bij te zitten... neh... niet leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel
d'r missen er wel meer nog, zijn een aantal ook al van genoemd zelfsquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik mist er iig nog 1, maar goed, dat is denk ik ook niet aan mij om te spillen...
Dat heb ik ook een keer gedaan met Opa. Totdat er een grote neger op me afkwam die dacht dat ik Manono wasquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er weinig de laatste tijd! Maar nu ga ik natuurlijk posten en bij elke femme fatale die binnenkomt "manono" roepen, met een vertwijfelde blik in mijn ogen
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:24 schreef boebiedoe het volgende:
Noem gewoon de namen of zeg niks, het begint irritant te worden..
quote:In R&P heb je ook zo'n clubje die het met elkaar doet en daar steeds ruzie over heeft.
Whistler en Faithy
Faithy en Micha
Micha en Texelonia
Danielluh en Whistler
Faithy en een paar fokkers die haar zogenaamd aanranden?
Dustbunny en Whistler
Gelet op de hysterische reacties en het gezeik onderling hebben ze vast allemaal geneukt. Hopelijk staat er nog wat tussen dat je niet hebt
Preutse doozquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
J. veenlijk was een goede vriend in die tijd, maar ik heb nooit met hem geneukt
Een preutse doos zijn op Fok is tegenwoordig uniekquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Preutse dooz
Whehe, ik wilde 2 namen noemen maar ik zie dat die al genoemd zijn, heb jij zeker gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een preutse doos zijn op Fok is tegenwoordig uniek
Hmmm welke?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Whehe, ik wilde 2 namen noemen maar ik zie dat die al genoemd zijn, heb jij zeker gedaan![]()
Die uit Mestreechquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm welke?
Whehehehe, ja, als eerstequote:Op vrijdag 26 november 2004 15:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die uit Mestreech![]()
Klote, you beat me to itquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Whehehehe, ja, als eerste
quote:boebiedoe en ripley.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:21 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig nog geen Skaai te ontdekken daar in de lijst.
Als je even bukt, sta je er in no-time bijquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:21 schreef Skaai het volgende:
Not for lack of trying in your casequote:Op vrijdag 26 november 2004 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben.
jij komt nog op geen enkele lijst voorquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:21 schreef Skaai het volgende:
meet lijst.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij komt nog op geen enkele lijst voor
I don't HAVE to tryquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Not for lack of trying in your case
Ik laat me niet door een willekeurige fokker nemen heurquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je even bukt, sta je er in no-time bij
goede voorbereiding is het halve werkquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
meet lijst.
Nee, ik had m'n Fokusernominatielijst in dit topic gepostquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:40 schreef sjak het volgende:
goed topic juist
Welke dan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:10 schreef ShaNice het volgende:
Poe héé, ik zie mezelf niet in dat lijstje staan.
Heb toch ook al wat Fokkers afgewerkt![]()
Dat verklap ik niet, misschien lezen ze wel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke dan?
Je doet net alsof het iets is om je voor te schamen, kom op zeg, je kan het toch gewoon zeggen? Meelezers zijn toch al gestopt bij deel 5.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:15 schreef ShaNice het volgende:
[..]
Dat verklap ik niet, misschien lezen ze wel mee.
't Zijn er meer dan 3, dat wel.
Ben je bang dat ze er achter komenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:15 schreef ShaNice het volgende:
[..]
Dat verklap ik niet, misschien lezen ze wel mee.
't Zijn er meer dan 3, dat wel.
Zeg dan gewoon niks of geef hintsquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is nog iemand die iets met een ander iemand heeft gedaan, maar daar mag ik niks over zeggen..
Ik ook, maar daar mag ik ook nix over zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is nog iemand die iets met een ander iemand heeft gedaan, maar daar mag ik niks over zeggen..
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:38 schreef sjak het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze er achter komen
Je mag het ook mailen naar Boe hoor, adres staat in de OP. Of mail het naar een van de aanwezige modjes in dit topic, komt het vanzelf op de juiste plek anoniem terechtquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef ShaNice het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Nou, in het schuim lopen alleen maar verdwaalde dames rond dus dan weet je wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:55 schreef Ripley het volgende:
Ik kom er weinig de laatste tijd! Maar nu ga ik natuurlijk posten en bij elke femme fatale die binnenkomt "manono" roepen, met een vertwijfelde blik in mijn ogen
Doe dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ehehehhehee!quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef Rieuwert het volgende:
Enig. I'll kindly return the favor.
Nini - Laffe_vos
Nini - no.10
k, sorry in dat geval. Mijn bron heeft me wel meer onzin verkocht vrees ik, da's nooit meer helemaal goed gekomen. Laten we jou maar geloven dan, aangezien je over het algemeen toch betrouwbaarder overkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ehehehhehee!
You're so wrong!
Wat wil je eruit hebben, Semtex. Kan ik natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Wordt die lijst nog 's geupdate?
Het schijntquote:Op maandag 29 november 2004 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nog noemenswaardige dingen gebeurd dit weekend?
Wel even apart vermelden he, ik ken het lijstje (nog) niet dusdanig uit mijn hoofd dat ik de wijzingen zal herkennen.quote:Op maandag 29 november 2004 11:20 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het schijnt.
Ik ga zo het lijstje weer bijwerken.
Ja,quote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef MarMar het volgende:
he maar, als je al neukte voordat een van beiden fokker was, geldt het dan ook?
Deze stonden er al in, de rest is toegevoegd.quote:Op maandag 29 november 2004 11:45 schreef boebiedoe het volgende:
Grijs en K3
melonovy & Ocmerda
We waren tegelijk aan het wijzigen volgens mijquote:Op maandag 29 november 2004 12:04 schreef boebiedoe het volgende:
Aventura, wat wijzigde jij?!
Ik ook.quote:Op maandag 29 november 2004 12:05 schreef Aventura het volgende:
Ik heb iig dat Ganzenbord-gedoe toegevoegd..
quote:Op maandag 29 november 2004 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ook.
Ach, beter 2 keer, dan helemaal niet!
Voel je je al fijn Boe? Dat er 2 blauwe dames voor je aan het rennen zijn?
quote:Op maandag 29 november 2004 12:09 schreef Aventura het volgende:
Ja alle namen die Boe daarnet gaf staan er nu in hoor!
Jij, jij moet je mail lezen.quote:Op maandag 29 november 2004 12:22 schreef Aventura het volgende:
* boebiedoe trekt zich terug als de neuklijst-editor, BE leef je uit
Alleen als je me Brighteyes of BE noemt... ik heb niet zo veel met de user Bright.quote:Op maandag 29 november 2004 12:19 schreef boebiedoe het volgende:
Deze mogen er nog bij. Denk ik, wil jij het ook nog een keer nakijken Bright?.
Julias en Zusje
Larissa en harrie
Emel en AA.
Pascalle27 en Nitroglycerine
Dolfina Chica en mrWilliams!
Mantaman en Sambagirl
Wissel & Bugsbunny
BugsBunny & Eska
Ik gelezen en gerepliedquote:Op maandag 29 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij, jij moet je mail lezen..
Semtex en J.Veenlijkquote:Op maandag 29 november 2004 12:19 schreef boebiedoe het volgende:
Julias en Zusje
Larissa en harrie
Emel en AA.
Pascalle27 en Nitroglycerine
Dolfina Chica en mrWilliams!
Mantaman en Sambagirl
Wissel & Bugsbunny
BugsBunny & Eska
Ik wou net zeggen, wanneer sleep jij dat luie lijf eens je bed uit!quote:Op maandag 29 november 2004 14:21 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen
quote:Op maandag 29 november 2004 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wanneer sleep jij dat luie lijf eens je bed uit!
Haaaaai!!!!!!
quote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sem, het is eruit!
quote:Op maandag 29 november 2004 12:19 schreef boebiedoe het volgende:
Wissel & Bugsbunny
quote:BugsBunny & Eska
Ja dus.quote:Op maandag 29 november 2004 22:05 schreef boebiedoe het volgende:
Nolius & Chanty dus?.
Zet er gerust bij.quote:Op maandag 29 november 2004 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dus.
Ik heb er nog een heleboel die ik niet terug zie
Je weet het niet, je weet het nietquote:Op maandag 29 november 2004 22:07 schreef Angelic1 het volgende:
miss_bleu en mrsubtle??? Bwahahahaha....
nouououououo, ik denk dat ik dat wel weetquote:Op maandag 29 november 2004 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet
Want jij neukt met Subtle?quote:Op maandag 29 november 2004 22:21 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
nouououououo, ik denk dat ik dat wel weet
quote:Op maandag 29 november 2004 22:25 schreef Dagonet het volgende:
Of Bleu natuurlijk, kan ook.
Weet je gelijk ook hoe de roddels gaan en wie er 't belangrijkste gevonden wordtquote:Op maandag 29 november 2004 22:48 schreef killerb het volgende:
1: ik heb niet met mellowdy geneukt
2: mijn naam klopt niet bij dakota
Wel !quote:Op maandag 29 november 2004 22:48 schreef killerb het volgende:
1: ik heb niet met mellowdy geneukt
Boeiend.quote:2: mijn naam klopt niet bij dakota
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef ChOas het volgende:
Even wat gescript op basis van de namen in de openingspost:
[afbeelding]
Schouderklopje ?
ZEG DAN.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef ParanoidEv het volgende:
(Ookal mist er nog iets maar dat is toch niet boeiend)
Lijstje zuigt, en ik wou het even snel doen... besteed er vanavond wel wat meer tijd aan, zorgen jullie er nou maar voor dat alle namen consistent in die lijst staanquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:42 schreef boebiedoe het volgende:
Hij klopt alleen niet echt.
Ow wacht, had jij niet met witchfynder gewipt?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Heh wat lijk ik braaf opeens
(Ookal mist er nog iets maar dat is toch niet boeiend)
Hehe. Ja nou zeg ik het natuurlijk nooit!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
ZEG DAN.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
gewipt?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
PMS?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:56 schreef yvonne het volgende:
Het staat er al
Neuh is niet leuk, want het is helemaal niet spectaculair en nu blijft iedereen en lekker moeilijk over doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou?nou?nou?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow wacht, had jij niet met witchfynder gewipt?
Een wilde gok:quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Neuh is niet leuk, want het is helemaal niet spectaculair en nu blijft iedereen en lekker moeilijk over doen
WTF?? Haha zal ik hem eens vertellen, mocht ie willenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou?nou?nou?
Bijna (goed)quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Een wilde gok:
Jij en BloodyLotte
Hehequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo dronken was ik nou ook weer niet...
Maar neen, ik respecteer Evs verzoek. -->Dus.
Je alterego en BL?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bijna (goed)
-pat-pat-pat-quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef ChOas het volgende:
Even wat gescript op basis van de namen in de openingspost:
Schouderklopje ?
Of een goede aanleg voor discretie en geheimhouding.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Hey, ik heb maar met een fokker geneukt en dat is mijn huidige meneer. I've got style!
Losse entiteiten volgen door 'rare' chars in de usernames waar ik (nog) geen rekening mee hou, ook met verschillende spellingen hou ik nog geen rekening.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
-pat-pat-pat-
2 vragen
a) Wat zijn de losse entiteiten? Want op basis van de openingspost zou je verwachten dat iedereen toch wel minsten 1 associatie zou hebben
b) Er zitten nog teveel variaties in nicknames in volgens mij, maar dat moet Boe maar fiksen.
Op zich wel geinig, ik weet dat sommige niet kloppen, en hier en daar mis ik er ook behoorlijk wat. Pest is alleen dat ik niet weet wie.
Laat hij nou net een ban hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef HighLander het volgende:
(...) Er zitten nog teveel variaties in nicknames in volgens mij, maar dat moet Boe maar fiksen. (...)
Boe een ban?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat hij nou net een ban hebben
tvp...
Boe!!! opletten, een ontkenning, dus het is waarquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
WTF?? Haha zal ik hem eens vertellen, mocht ie willen
NeusAap ontmaagd alleen maarquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:27 schreef HighLander het volgende:
ik vind de eilandjes wel opmerkelijk, en de rondjes al helemaal
ben aan het knutselenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef ChOas het volgende:
Kan trouwens iemand een consistente lijst van namen opleveren ?
Dus goedgespelde namen, met de hoofdletters op de juiste plek enzo... dan pas ik straks dat progje aan zodat het totaalbeeld wat beter klopt (klopt nu niets van, bijvoorbeeld: knut + Knut == een ongelovelijke hoer) dus dat soort dingetjes moeten samen :')
Hier nog eenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Hey, ik heb maar met een fokker geneukt en dat is mijn huidige meneer. I've got style!
Dat zou wel heel handig zijn!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:57 schreef HighLander het volgende:
Zow, op zich is het best handig als je een usertable kan gebruiken om alle nicknames een usernummer toe te wijzen
Banmeldtopic deel 19quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Boe een ban?
met name omdat mysql niet noodzakelijk case sensitive is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:58 schreef ChOas het volgende:
Dat zou wel heel handig zijn!
R&P Ban! Lezenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 19
Alweer voorbij dan?
Ik vind deze ook wel interessant eigenlijk!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben de enige van Erodome?
Jammer dat ik er maar een keer tussen sta, moet toch eens veranderen
My mistakequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
R&P Ban! Lezen
De rest is voor zover ik heb gezien compleet kloppend.quote:Azor (0) & Tally (1861)
Bixis (0) & GHaven (631)
boebiedoe (22268) & marlous (oid) (0)
Cynix ® (4036) & cumshotV (0)
Dennis (5) & Janneke1986 (0)
Dirk (2266) & Jeromar/formerlyknownas (0)
Donald duck (0) & Innieminnie (0)
Houzer (56621) & Laura2000,Miss-C, Laura2000 (0)
knut (2738) & *a mystery lady* (0)
Loedertje (13819) & Drazzy (0)
Slarioux (17137) & -sum- (of een andere vv'r) (0)
Wissel (0) & Bugsbunny (23376)
Uname1,Uid1,Uname2,Uid2 ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:10 schreef HighLander het volgende:
Nu nog missende data, een 0 betekent dat ik geen usernummer kon vinden, en ik ben het nu wel effe zat.:
[..]
De rest is voor zover ik heb gezien compleet kloppend.
En zodra cha0s me verteld in welk formaat hij het het liefste heeft krijgt ie het voor ze kiezen.
Héél medisch verantwoordquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Als je het systematisch hebt kunnen we dan straks ook SOA-verspreiding tracken?
Dus : DirkH heeft aids, dus hebben de volgende user het (mogelijk) ook:
en dan een lijstje met geinfecteerde users.
Prima, kan je ze wel even scheiden van de rest door een enter ofzo ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:21 schreef HighLander het volgende:
Of we kunnen beredenen wie met wie moet neuken om het kliekje nog meer inteelt te laten worden.
Overigens kom ik net tot de ontdekking dat ik wellicht qua user/kloons niet helemaal consequent ben geweest. Ik heb ergens bv otherside laten staan, en de keus bij een andere op Alterego laten vallen....
Cha0s momentje effe doen, wil je de incomplete entries er ook bijhebben?
Tandjes!... het netwerk wordt steeds groter!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:38 schreef HighLander het volgende:
Ehm ik bedenk me net iets, in bovenstaande file staan nog steeds niet overal dezelfde namen.. Ik heb namelijk de namen van de openingspost gepakt, en daar eventuele usernummer bij gepakt.
Voor een lijst met correcte usernames uit de complete data:
http://www.fok.nl/~highlander/pub/Ch0as2.csv
geen kunst, alle nicknames waar een case of spelverschil in zat worden nu aan elkaar gelinkt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:45 schreef ChOas het volgende:
Tandjes!... het netwerk wordt steeds groter!
brb...
Ben gestopt met drinken, ik kom om in de tijdquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:45 schreef VeerMans het volgende:
Wel een typich voorbeeld van tijd over
Da's waar.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
WTF?? Haha zal ik hem eens vertellen, mocht ie willen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:56 schreef ChOas het volgende:
Met gepaste trots: DE NIEUWE!!!
schema
Volgens mij kunnen dirk en gellarboy gecombineerd worden, en thaleia is volgens mij 2x verbonden met verbal (als die bea voor beatrice staat iig).quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:12 schreef HighLander het volgende:
mhoa hier zitten momenteel nog wel wat foutjes in inderdaad.
Dus het wordt even prutsen
Serieus? Die's veertien!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijn met gurlie (of zo).
Onee, dan niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Serieus? Die's veertien!
Meestal gewoon earl-grey met een paar blokjes gember en een kneepje citroensapquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:17 schreef HighLander het volgende:
het wordt pas leuk als je verschil in de relaties aan kan geven:
- aangemeld door iemand anders
- bevestigd door 1 van de twee
- bevestigd door beide partijen
Dan wordt het een verschil tussne roddel en betrouwbaar
waarmee maak jij die tree trouwens?
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Serieus? Die's veertien!
niet theequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:19 schreef ChOas het volgende:
Meestal gewoon earl-grey met een paar blokjes gember en een kneepje citroensap
Ik las echt theequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
niet thee
Moet moet, ik mot niks.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
-pat-pat-pat-
2 vragen
a) Wat zijn de losse entiteiten? Want op basis van de openingspost zou je verwachten dat iedereen toch wel minsten 1 associatie zou hebben
b) Er zitten nog teveel variaties in nicknames in volgens mij, maar dat moet Boe maar fiksen.
Op zich wel geinig, ik weet dat sommige niet kloppen, en hier en daar mis ik er ook behoorlijk wat. Pest is alleen dat ik niet weet wie.
Even better!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:27 schreef HighLander het volgende:
ehm nee niet echt, wil eigenlijk iets hebben dat mensen dat automatisch kunnen doen
Alles is bijgehouden tot nu toe hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:24 schreef ChOas het volgende:
Houdt iemand alles (al deze nieuwe wijzigingen) bij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |