abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23564206
Ik heb dat helemaal niet gedaan, juist! Foto's showen enzo Ik praat sowieso weinig over Dylan hier op het werk, ik praat liever over andere dingen met mijn collega's Misschien ook omdat zij geen kinderen hebben, maar ik heb de behoefte ook niet echt, ik heb jullie al
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23564307
Ennuh ik heb geen werk Dus ik kan niet showen
  donderdag 25 november 2004 @ 14:05:59 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23564982
Foto's showen wel! Maar erover kletsen? Nee! Maar dat hoeft van mij ook niet zo nodig...

Er is vooral weinig te doen en het is weer wennen... Maar mis Maria niet eens zo! Vanavond ook nog meteen door naar school, zie Maria dus echt pas om 21.00 u...! (Valt wel mee, hoor, oftewel: korrel )
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23565164
Ik heb het wel eens met mijn bazin over Morgaine maar verders heb ik het niet echt over mijn meisje met mijn collega's. Ik heb uberhaupt niet zo veel op met de meeste van mijn collega's. Foto's laat ik ook alleen aan bepaalde van hun zien. En jullie zijn mijn praatpaal als ik iets wil weten of als ik lekker wil showen en praten. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik nog nooit op een meet ben geweest zodat ik weet met wie ik praat.
pi_23565270
Ik heb heel veel collega's die ook net een baby hebben dus ja, er wordt wel eens over gekletst bij het koffieapparaat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23565316
En nee, ik heb geen screensaver van Morris op mijn computer
pi_23565669
quote:
Op donderdag 25 november 2004 14:19 schreef snoopy het volgende:
En nee, ik heb geen screensaver van Morris op mijn computer
Rick wel

Nou, niet van Morris dan he, maar van Tobias

Ik ben trouwens even een beetje Ouder(s)-moe, lees wel maar heb weinig puf om te reageren. Ben daarnaast heel druk met werken voor FOK!, heb sinds kort ook de prijsvragen en een deel van de PR onder mijn hoede, en dat kost veel tijd, maar is wel hartstikke leuk

Dusse, babbel rustig verder, en ik vlieg zo af en toe wel eens voorbij
pi_23566160
Oh pluis, dat heb ik ook eens in de zoveel tijd! Dan heb ik geen zin in fok (en de rest van internet) en dan hang ik 's avonds gewoon lekker met een boek of tijdschrift op de bank
pi_23566559
Deze moeder begint steeds meer "heimwee" te krijgen naar haar vorige dorpje waar ik 4 jaar prettig gewoond heb. we woonden daar op 500 meter van het bos, je had er genoeg winkels, je woonde in het midden van het land, goed openbaar vervoer enz enz.
En hier okay lekker dicht bij mijn fam, maar alleen een supermarkt en slager, weinig tot geen bos, slecht openbaar vervoer en de enige van mijn vriendengroepje met een kleine en dat is best wel wennen
Vanmiddag 2,5 ur wezen wandelen langs het water op lekker genoten van het heerlijke weer en van mijn knulletje die lekker lag te slapen in de wagen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23566713
Het lijkt me ook best moeilijk om ergens anders te wonen, helemaal als je leven al zo verandert door een kindje. Dikke kus voor je, Bar
pi_23567048
*Pluisje lekker andere dingen doen hoor, geen dingen doen waar je hoofd niet naar staat.
*Bar het is niet fijn als je weinig mensen om je heen hebt en de dingen mist die je eerst wel om je heen had.

Het enige wat ik doe is de hele dag de klok vooruit kijken en hopen dat het snel 17 december is. Ik wil dolgraag iedereen helpen en lieve woorden tikken, maar het is zo donker in mijn koppie dat het me niet lukt. Dikke voor iedereen
pi_23567118
Phluphy / Babsie, ik hoop dat het goed gaat in het ziekenhuis en dat ze een oorzaak vinden die goed op te lossen is.

Bar, jammer dat je heimwee krijgt.. Ik begin hier in Groningen ook wel bos enzo te missen, ik wil per week minimaal 2 uur wandelen met Myrthe maar de huizenblokken zijn voor mij wat minder interessant dan voor haar. Maar jullie hebben dus wel water? Ook eendjes enzo? Da's wel leuk als hij wat ouders is waarschijnlijk.
  donderdag 25 november 2004 @ 16:24:39 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_23568544
Anitra... Ik hoop zo dat de 17e verlichting brengt.
pi_23573906
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Deze moeder begint steeds meer "heimwee" te krijgen naar haar vorige dorpje waar ik 4 jaar prettig gewoond heb. we woonden daar op 500 meter van het bos, je had er genoeg winkels, je woonde in het midden van het land, goed openbaar vervoer enz enz.
Ik herken dat wel een beetje, waar we hiervoor woonden nam je de bus een half uurtje de ene kant op en je zat in de bergen, een half uurtje de andere kant op en je stond op een woeste klif. En daarvoor woonden we op Texel. Hier is alles saai, plat, en winderig. Nou boffen we nog steeds wel want we wonen heeeelemaal aan de rand van Groningen, maar dan nog, ben je de stad uit en is het nog steeds saai en plat. Alsnog wandelt het wel lekker, maar het kriebelt toch een beetje.
pi_23573959
Hallo,
Er is niet veel nieuws. Esther en Jeroen mogen maar 2 x per dag naar Danyel.
Danyel heeft een eigen kamertje dus hij heeft het lekker rustig.

Esther en Jeroen vinden het huis zonder Danyel heel stilletjes en raar en ze missen hem nu al enorm. Maar aan de andere kant kunnen ze nu even opgelucht ademhalen en bijtanken. Het lijkt wel alsof het geen dag langer had moeten duren zo moe voelen ze zich.

Op Danyel's site staan in fotoalbum deel 2 en 3 nieuwe foto's.

p.s. Het leest misschien een beetje vreemd zo, dat is omdat ik zoveel mogelijk hun eigen woorden wil gebruiken.

[ Bericht 2% gewijzigd door babsie.babsie op 25-11-2004 20:52:16 ]
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_23574251
Tuurlijk missen ze Danyel, maar het bijtanken hebben ze echt nodig. Ik hoop dat ze weer even van elkaar kunnen genieten. Dikke kus voor allemaal
pi_23578183
Anitra, ga morgen maar onder je brievenbus liggen, als het goed is komt er een beetje verlichting aan

Babsie.babsie heel erg bedankt voor je updates, ik ben heel blij dat het ziekenhuis nu toch aan het helpen is, en natuurlijk missen ze Danyel !! Maar even bijtanken is ook broodnodig.
pi_23578196
Dikke kus voor Esther en Jeroen ik hoop dat ze wat meer tot rust gaan komen zodat ze straks met frisse energie weer lekker kunnen genieten van hun prachtige zoon Danyel , Danyel knap maar lekker op in het ziekenhuis hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_23578229
Het leest prima Babsie
Logisch dat ze hem missen, maar fijn dat ze ff bij kunnen tanken. Hoplijk komen ze allemaal tot rust.
Doe ze de groeten
pi_23578374
Thanks Ladybos!!! Je bent een schat * Anitra zet vast verwarming in de gang aan zodat ze morgen lekker warm onder de brievenbus kan gaan liggen
pi_23578642
brrrr bar krijgt een beetje de kriebels, het is gelukkig nog ver weg maar op 18 december 2004 hebben we van het werk van Mar een personeelsfeestje en daar gaan we naar toe...
Thijs gaan we dan voor het eerst even alleen laten bij de oppas, en aangezien het feestje niet bij ons naast de deur is ( schiedam) blijft de oppas naar alle waarschijnlijkheid ook slapen aangezien we met de bus van het werk meegaan.
Het houd ook in dat ik nu met Thijs aan de slag moet om hem te leren drinken uit een flesje, dus afkolven en ook nog es uit een flesje leren drinken.
Allemaal spannende dingen die allemaal moeten gebeuren.,en hopelijk ook nog eens lekker gaat aangezien we niet snel terug thuis zullen zijn mocht er wat gebeuren
pi_23578843
Zeker spannend Bar. Maar let maar op: het gaat vast goed
Wel een beetje genieten van je uitje hoor!

Ik ben vanavond naar de ouderavond op de creche geweest Gek idee is dat. Je bent daar dan ook 'de moeder van'. Dat vind ik nog steeds wennen. Ze hebben uitleg gegeven over de indeling van de groepen. Deze is net veranderd voor Morris er kwam. Eerst waren er groepen met kindjes van 0 tot 4. En nu zijn er 5 groepen op leeftijd ingedeeld: minibaby's (Morris), baby's, dreumesen, peuters en peuters plus (deze worden voorbereid op de basisschool). De meeste ouders waren erg tevreden over de nieuwe indeling dus dat is mooi. Het schijnt veel rustiger te zijn en de leidsters komen meer aan de kindjes toe. De babyruimte is ook zo ingericht dat er weinig prikkels zijn. Vind ik wel heel fijn. En er was een leidster en die vertelde dat ze Morris wel eens 'inpikte' omdat het haar lievelingetje is
pi_23580406
Fijn dat ze nu wat kunnen uitrusten Babsie. Logisch dat ze Danyel missen maar dit lijkt nu toch het beste te zijn. En waarschijnlijk mogen ze wel in het ziekenhuis overnachten als ze daar behoefte aan hebben? Veel ziekenhuizen bieden wel gratis rooming-in aan.

Snoopy, hoe doen ze dat dan met de baby's die juist wel behoefte hebben aan prikkels en afwisseling? Worden die groepen strak gehanteerd?
pi_23582416
Poemojn, het is niet strak gescheiden. Er is een 'open deuren beleid'. De kinderen kunnen zelf kiezen of ze in een andere groep willen meedraaien die dag. De ruimte voor de baby's is gewoon iets anders ingericht dan de ruimte voor de dreumesen bijvoorbeeld. Er is ook ander speelgoed.
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:31:41 #26
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23587652
Boos worden heeft dus soms wel zin

We zijn net gebeld door Vastinostics en we kunnen toch meedoen aan het onderzoek, volgens hen mochten ze ons naar aanleiding van opdracht van hun sponsor(NVI) ons toch toegelaten. We hebben bij het NVI gesproken met een aardige dame en blijkbaar hebben ze toch actie ondernomen nav onze klacht

* Loena-tik- is blij
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23587663
Oh das mooi Loena
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:34:25 #28
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23587701
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:21 schreef snoopy het volgende:
Vind ik wel heel fijn. En er was een leidster en die vertelde dat ze Morris wel eens 'inpikte' omdat het haar lievelingetje is
Leuk is dat hè dat mensen je kindje heel oprecht lief vinden, maakt het als moeder zijnde toch een stukkie makkelijker om je kindje daar achter te laten
Hyves!
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:35:14 #29
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23587722
Hé Anitraatje, hoe is ie nu met jou?!
Hyves!
pi_23587754
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:35 schreef Loena-tik- het volgende:
Hé Anitraatje, hoe is ie nu met jou?!
Heb je ook een makkelijke vraag?
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2004 @ 13:38:26 #31
43556 miss_dynastie
pi_23587775
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:31 schreef Loena-tik- het volgende:
Boos worden heeft dus soms wel zin

We zijn net gebeld door Vastinostics en we kunnen toch meedoen aan het onderzoek, volgens hen mochten ze ons naar aanleiding van opdracht van hun sponsor(NVI) ons toch toegelaten. We hebben bij het NVI gesproken met een aardige dame en blijkbaar hebben ze toch actie ondernomen nav onze klacht
Oe, das fijn
pi_23587931
ah loena, wat goed dat jullie nu toch mee kunnen doen!

snoopy, fijn die horizontale groepen-indeling op de creche, zeker voor die kleintjes is dat volgens mij echt véél prettiger.
pi_23589209
Mooi zo Loena. Boos worden heeft soms dus echt zin! Lucht het niet alleen op heb je er ook echt wat aan Ik werd net boos op iemand in de supermarkt schandalig boos over niks

Sugartje hoe is het over het geheel gegaan, het werken?

Fijn Snoop dat jij je er zo in kan vinden!
Graag op anoniem
pi_23589232
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:37 schreef Anitra het volgende:

[..]

Heb je ook een makkelijke vraag?
Ehhh....nee
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_23589254
Go Loena
pi_23589292
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:14 schreef Luchtbel het volgende:
Mooi zo Loena. Boos worden heeft soms dus echt zin! Lucht het niet alleen op heb je er ook echt wat aan Ik werd net boos op iemand in de supermarkt schandalig boos over niks
Oh kreeg je geen plakje worst bij de slager ofzo

geen zin om uit te loggen hoor meiden
pi_23589336
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ehhh....nee
Ehhh mag ik u doorverwijzen naar het linkje: mijn gezeur onder in beeld?

heb nl ff geen zin om het hier neer te zetten
pi_23589356
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Oh kreeg je geen plakje worst bij de slager ofzo

geen zin om uit te loggen hoor meiden
Nee ik heb vanmorgen te veel koffie gedronken, ik stuiter een beetje
En iemand ging gewoon voor me staan in de rij en en en en ik moest er gewoon wat van zeggen, maar dat was niet zo'n slimme zet, die meneer stuiterde ook een beetje geloof ik
Graag op anoniem
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:22:53 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23589416
Heb het rete-druk!
Maar voelt wel goed! En vriendje is onderweg met Maria om me op te halen! Anders zou ik pas om half zeven thuis zijn en nu wordt het veel eerder.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23589465
Oh lekker Sugar dat je dan eerder thuis bent. En dan is het weer weekend
pi_23589554
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Heb het rete-druk!
Maar voelt wel goed! En vriendje is onderweg met Maria om me op te halen! Anders zou ik pas om half zeven thuis zijn en nu wordt het veel eerder.
Dat is fijn!
En ach hoe drukker je bent des te sneller de tijd gaat! Maar of dat nou positief of negatief is weet ik niet
Graag op anoniem
pi_23593116
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:34 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk is dat hè dat mensen je kindje heel oprecht lief vinden, maakt het als moeder zijnde toch een stukkie makkelijker om je kindje daar achter te laten
Jaaa, toch het gevoel dat iemand hem daar beschermt
En het is ook nog eens een lekker stevige surinaamse vrouw

Loena, het helpt idd om kwaad te worden maar ik vind het achteraf altijd zo erg dat dingen alleen op die manier geregeld kunnen worden... Blijkbaar dwingen ze ons om moeilijk te gaan doen. Ik heb dat gezien bij de creche. Eerst proberen ze je op andere dagen te plaatsen dan je had aangegeven (ruim op tijd). En als je dan belt en moeilijk gaat lopen doen kan het inene allemaal wel
Maar goed, fijn dat Kian toch nog mee kan doen

Luchtbel, ik vind het wel goed van je. Vaak durf ik niet zo goed wat te zeggen want dan geeft de persoon die voordringt een enorme grote bek terug en dan ben ik uitgel*ld
Ik wilde dat ik verbaal wat meer adrem zou zijn, maar meestal bedenk ik achteraf pas briljante antwoorden
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:57:42 #43
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23595151
Babsie, wil je phluphy erg veel sterkte wensen namens mij? Lees het hele gebeuren nu pas!! Bah wat een vreselijke vervelende onzekere dingen allemaal weer.

Ik hoop dat ze een beetje uitrusten, maar het lijkt me erg moeilik voor ze datze maar twee keer per dag naar Danyel mogen...
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:58:34 #44
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23595170
Hallo Lieverds

Ik ben weer even helemaal tot mezelf gekomen. Danyel is in goede handen en ik heb al aardig wat bijgetankt. Afgelopen nacht geslapen van 22.00 tot 09.00 uur, met 1 onderbreking om te kolven.
Ik ben nog steeds wel moe, maar het "tolt" niet meer in mijn hoofd, ik voel me een stuk rustiger.

2 x per dag ga ik naar Danyel. Hij krijgt inmiddels zijn voeding via een pomp, die ervoor zorgt dat hij steeds dezelfde hoeveelheden in een bepaald tijdsbestek krijgt. Hij spuugt nog steeds voeding terug, maar wel al minder, omdat hij minder onrustig lijkt. De afgelopen 2 dagen heeft hij gigantisch veel geslapen. Dit schijnt vaker te gebeuren bij opnames, door de wisseling van omgeving en vaak ook een stukje opgebouwde uitputting slapen ze even helemaal bij. Op zich ben ik hier blij mee, het geeft alleen geen goed beeld over hoe de situatie thuis was. Maar ik verwacht dat ze daar rekening mee houden.
Zijn ontlasting is steeds erg (water)dun, is geel en ruikt zuur. Ze hebben vandaag kweekjes gemaakt op adenovirus en rotavirus, beide waren negatief. Ik hoop nog te horen wat deze ontlasting verder kan betekenen.

Ik heb de afgelopen dagen veel nagedacht over mijn "aanwezigheid" op FOK! en de consequenties hiervan. Ik heb het posten en gezellig kletsen erg gemist, maar ik heb me ook gerealiseerd dat ik door jullie bijdragen over eigen ervaringen altijd weer geconfronteerd zal worden met het vergelijkingsfenomeen. Ik zal echt moeten leren dat los te laten, ik moet Danyel zien als Danyel, en hem niet vergelijken met jullie beebjes. Dat is soms echt heel erg moeilijk.
Ik wil het echter wel gaan proberen, want ik wil jullie niet missen Ik zal ook geen mooi weer gaan spelen, maar eerlijk vertellen dat ik me om sommige dingen wel eens zorgen maak, zoals het feit dat hij nog niet heeft gelachen, dat hij ons niet goed aankijkt etc. etc. Die zorgen horen erbij, en dat soort zorgen zullen nooit verdwijnen, dus kan ik er net zo goed mee leren leven.

Maar ik wil vermijden dat jullie op je tenen gaan lopen, dat jullie om mij te ontzien jullie enthousiasme gaan indammen. Ik wil een volwaardig lid zijn van jullie kliekje

Deal ?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:01:44 #45
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23595228
Deal.
pi_23595265
Deal
pi_23595356
afgesproken phluphy.
pi_23595397
Fijn dat jullie Danyel in goede handen weten.
Wat ik me nog wel afvroeg: houdt het ziekenhuis ook rekening met de huis-tuin-en-keuken-oorzaken voor dunne, zuur ruikende ontlasting? Tenminste als Myrthe die symptomen zou hebben denkt iedereen direct 'Tandjes?!' Hij is nog wel erg jong maar toch.. volgens ons consultatiebureau is de leeftijd daarvoor erfelijk, dus als jullie ook jong al tanden zouden hebben gekregen.. en kijken ze ook naar allergieen enzo?
pi_23595415
Phluphy Topmensie!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:10:36 #51
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23595424
Wat verwoord je het toch weer mooi Phluphy... Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens zo dacht t.o.v. jou... al die goede adviezen van iedereen, maar Danyel is toch ook weer anders. Dat kan wel heel verwarrend zijn. Uiteindelijk moet je toch je eigen koers varen op de manier zoals die bij jouw mannetje past.

Maar je hebt een goede deal lijkt me zo
  Jubileum moderator vrijdag 26 november 2004 @ 21:20:37 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23595659
Deal Fluf

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23595686
Lijkt mij ook Tan.. maar ik vind het lastig dat je op bv-sites vaak leest hoe weinig verstand ziekenhuizen hebben van borstvoeding, en dat ze het beroep lactatiekundige vaak niet kennen of inschakelen.. bijv dunne gele ontlasting is vrij normaal bij bv, alleen ruikt het gewoonlijk weeiig zoet ipv zuur. Ze moeten in een ziekenhuis maar net ervaring hebben met kinderen die bv krijgen (en op een kinderafdeling weten ze daar al snel minder van dan op een kraamafdeling omdat ze daar oudere kinderen krijgen). Zuur kan weer wel door ziekte/tandjes/koemelkallergie/lactose-intolerantie oid komen. Bv-ontlasting etc is anders dan flesvoedingsontlasting.

Maar vind je het vervelend/moeilijk Phluphy als ik weer eigenwijs doe en met dat soort dingen kom ? Want het maakt het er niet eenvoudiger op als je je iets aantrekt van info van mij die evt tegenstrijdig zou zijn met info van de kinderarts..

[ Bericht 2% gewijzigd door poemojn op 26-11-2004 21:28:34 ]
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2004 @ 21:23:56 #54
43556 miss_dynastie
pi_23595730
Flufje
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:32:54 #55
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23595971
Maak je geen zorgen Poemojn ik vind het helemaal niet vervelend, integendeel zelfs. Ik waardeer het juist altijd enorm dat je zo meedenkt en al die moeite doet om info te vergaren. Ach, en tegenstrijdigheden heb je toch wel. Die zijn er zelfs tussen de verschillende verzorgsters van Danyel ...
Wat je schrijft over tandjes bijvoorbeeld klinkt logisch....... Jeroen had al tandjes toen hij 6 weken was. Iets om even te bespreken morgen. Allergieën zullen vanzelf wel aan de beurt komen denk ik als ze verder niets vinden.

Tan, correcte bingo. Maar het kan natuurlijk ook de andere kant opslaan. Dat er altijd eerst "moeilijk" gedacht wordt, terwijl het ook iets heel simpels kan zijn.
... ♥ ik mis je ♥
pi_23596132
hoi fluf,
ik ben blij te lezen dat het je weer wat beter gaat.
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_23596155
Hij heeft van die lieve oortjes
pi_23596217
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:32 schreef phluphy het volgende:
Tan, correcte bingo. Maar het kan natuurlijk ook de andere kant opslaan. Dat er altijd eerst "moeilijk" gedacht wordt, terwijl het ook iets heel simpels kan zijn.
En normale babies weigeren al zo halstarrig om zich Gemiddeld te gedragen, en daar is Danyel natuurlijk helemaal goed in
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:49:42 #59
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23596419
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:39 schreef babsie.babsie het volgende:
hoi fluf,
ik ben blij te lezen dat het je weer wat beter gaat.
Hé, jou ken ik
Bedankt voor de updates
... ♥ ik mis je ♥
pi_23596596
Flufje, deal natuurlijk
Ik ben heel blij dat je een beetje bij hebt kunnen tanken Hopelijk vinden ze snel een oorzaak voor de zurige poep, etc.
Dikke kus
  vrijdag 26 november 2004 @ 22:08:29 #61
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23596871
Fluf, je bent zo'n lieffie enne...deal!
Hyves!
pi_23596945
deal!
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:08:59 #63
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23599753
Phluphy fijn meid dat je hier weer komt posten en een deal is een deal
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:12:30 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_23599847
Lijkt me een goed plan Phluphy
stormy waters...
sailin'
pi_23599910
Anitra even jouw """""""""""gezeur"""""""""""" gelezen, wil je even een dikke pakkert geven, volgens mij heb je die wel nodig

[ Bericht 5% gewijzigd door Loena-tik- op 27-11-2004 00:22:36 ]
Hyves!
pi_23599939
Phluphy deal

ik doe ook vergelijken met alle andere baby's, Djulian maakt namelijk geen geluidjes, het enige geluid dat hij maakt is huilen
pi_23599956
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:15 schreef Loena-tik- het volgende:
Anitra even jouw """""""""""gezeur"""""""""""" gelezen, wil je even een dikke pakkerd geven, volgens mij heb je die wel nodig
Thanks!!! ik wou het niet hier neerzetten omdat het redelijk depri is
pi_23600119
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:17 schreef Anitra het volgende:
Phluphy deal

ik doe ook vergelijken met alle andere baby's, Djulian maakt namelijk geen geluidjes, het enige geluid dat hij maakt is huilen
Tja, mijn zoon van bijna twee zegt eigenlijk maar "siesie kijkie" en "koekie", tenminste dat is het enige wat hij zegt dat ook verstaanbaar is voor de rest van de wereld. Vinnik eik ook wel een beetje
Hyves!
pi_23600229
Phluphy en je hebt een deal.

Ikke ben beetje boos vandaag, boos op mijn bloedeigen papa...
Ik had hem gevraagd heel lief of hij het leuk zou vinden dat Thijs een nachtje bij hun zou komen logeren ivm het feest van het werk van Mar.
Wat krijg ik van mijn pa te horen.....
Jij wilde kinderen dan zul je zelf de consequenties moeten dragen dat je niet zomaar meer kunt gaan en staan waar je wilt, dus nee Thijs kan niet bij ons logeren

Dat wil je toch niet horen van je eigen pa....
pi_23600397
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Phluphy en je hebt een deal.

Ikke ben beetje boos vandaag, boos op mijn bloedeigen papa...
Ik had hem gevraagd heel lief of hij het leuk zou vinden dat Thijs een nachtje bij hun zou komen logeren ivm het feest van het werk van Mar.
Jij wilde kinderen dan zul je zelf de consequenties moeten dragen dat je niet zomaar meer kunt gaan en staan waar je wilt, dus nee Thijs kan niet bij ons logeren

Dat wil je toch niet horen van je eigen pa....
Tja Bar, ik zit ook al 4,5 jaar alleen maar thuis met de kinderen, ga nooit ergens heen, want ik wilde ze toch zelf en gezellig dat ik nog ben
Kan me voorstellen dat je behoorlijk pissig bent op je vader, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over dan zou je dus nooit meer ergens heen kunnen, vind ie dat je te uithuizig bent? Want in dat geval ben ik in zijn ogen echt een ontaarde moeder, ben namelijk na de geboorte van Kian al vier keer uit eten geweest en dan ga ik ook nog werken volgende week moeders van tegenwoordig
Hyves!
pi_23600408
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:25 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Tja, mijn zoon van bijna twee zegt eigenlijk maar "siesie kijkie" en "koekie", tenminste dat is het enige wat hij zegt dat ook verstaanbaar is voor de rest van de wereld. Vinnik eik ook wel een beetje
Ik hoor iedereen van mijn baby ligt te kirren, mijnes is aan het schaterlachen en nog meer van dat soort dingen en het enige geluid wat uit Djulian komt is huilen, dus ik begon me al zorgen te maken

Bar dat is kl*te. Ik snap dat je boos bent
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:42:17 #72
61800 Rottdog
pi_23600412
Nee Bar_en_Mar dat wil je echt niet horen van je pa . Moet er wel bij zeggen dat ik iets heel gemeens direct in me hoofd kreeg na het lezen van dat verhaal.
volgende keer dus ook maar niet voor je pa oppassen als hij op vakantie gaat en zijn zoon kan niet mee

Mijn vader heeft ook ooit is iets gezegt en ben daar toen vreselijk kwaad om geweest later begreep ik pas dat hij het niet durfde .
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:44:17 #73
61800 Rottdog
pi_23600451
Anitra en Phluphy lekkere moppies, jullie lachtje komt gegarandeerd niet vergeten de kleine mannetjes hebben nog even hun energie nodig om lichamelijk nog wat sterker te worden.
pi_23600638
Phluph gewoon doen wat je zelf fijn vind en anders kom ik je wel weer ophyperen
Graag op anoniem
  zaterdag 27 november 2004 @ 02:09:46 #75
99052 titsch
nieuwsgierig aagje
pi_23601922
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:49 schreef phluphy het volgende:

[..]

Hé, jou ken ik
Bedankt voor de updates
"
Moet even wat kwijt:
Phluphy oma titsch houdt heel veel van jullie alledrie (en daarbij lopen er hier nog meer rond die verzekerd kunnen zijn van mijn "LOVELJU"
Heel sterkte en rust goed uit,
nach nach en tot gauw
Oompje
  zaterdag 27 november 2004 @ 07:59:05 #76
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23602921
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:32 schreef phluphy het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, Junah heeft al drie dagen vreselijk zuur ruikende poep, echt zuurder dan yoghurt, het beneemt je echt de adem én inderdaad dun, geel enz.

We hebben allemaal hier even een dagje wat buikpijn gehad en niet helemaal lekker enzo.. maar verder niet extreem, of ernstig. Misschien gewoon een virusje dus. Maar ik denk, ik zeg het maar niet, want ik wil het niet baggetaliseren, mede om wat ik gisteren schreef.

Het is denk ik voor iedere moeder moeilijk om te gissen wat een baby nu heeft, als hij/zij huilt, anders eet, poept of slaapt. Maar met jullie geschiedenis kan ik me voorstellen dat je dubbel en dwars in de stress schiet als iets anders verloopt.
In het ziekenhuis zijn ze mij altijd veel té voorzichtig, dat merkte ik wel bij Jessai, die hebben ze ook onderworpen aan allerlei onderzoeken en weet ik wat, terwijl hij niets mankeerde.

Nou ja, nu zit ik je weer te beïnvloeden Misschien is het fijn voor jullie, als Danyel weer naar huis mag, julie uitgerust, om helemaal opnieuw te beginnen, symbolisch dan. Meer op je gevoel afgaan, niet luisteren naar ons FOKkende mama's die Danyel niet zien op dat moment .
Al zou je een misstap maken, die maakt iedereen! Ik ben ook wel eens heel erg boos geworden op een zeurende peuter die eigenlijk achteraf bezien doodziek was (dat wist ik dus niet op dat moment )
Nu wil je natuurlijk niet dat je Danyel verkeerd inschat, maar ik bedoel maar te zeggen dat dat iedereen overkomt, maar dat moeders intuïtie vaak de beste is. Je moet er alleen zelf op leren te vertrouwen. Nou ja, hoe dan ook sterkte
  zaterdag 27 november 2004 @ 08:43:03 #77
103793 kozakken
Living the life
pi_23602990
Fluf, je hebt een mega-deal.
Ik vind het fijn om te weten dat we allemaal niet op onze tenen willen lopen. En eigenlijk... wil ik gewoon ook echt weten hoe het met Danyel gaat. Dat hij echt niet naar jullie kijkt of dat hij in bad eens lekker zucht of dat hij zoveel huilt of dat hij lekker tegen papa aankruipt... alles hoort er nu eenmaal bij. toch?
Leuke EN minder leuke dingen.
Enne vergelijken... Dat is heel verleidelijk. Voor alle mama's (en papa's)
  zaterdag 27 november 2004 @ 09:08:59 #78
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23603040
Phlufs Deal
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2004 @ 10:39:16 #79
43556 miss_dynastie
pi_23603505
quote:
Wat onwijs lullig
Heb je nu wel iemand anders naar wie je hem toe kunt brengen (en aan wie je hem toevertrouwt)?
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:37:30 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_23604948
Jeetje Bar-en-Mar, wat een idiote reactie van je vader zeg! Mijn ouders hebben ook altijd gezegd dat ze geen vaste oppas dag willen, maar af en toe oppassen is geen probleem, dat hoort er toch ook bij als opa en oma??? Ik hoop voor jullie dat er nog over te praten is zeg!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:38:16 #81
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23609217
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 07:59 schreef Tan het volgende: -knip-
In het ziekenhuis zijn ze mij altijd veel té voorzichtig, dat merkte ik wel bij Jessai, die hebben ze ook onderworpen aan allerlei onderzoeken en weet ik wat, terwijl hij niets mankeerde.
Dat heb ik liever dan 'niet voorzichtig genoeg' zoals bij Danyel's geboorte
Verder denk ik dat veel dingen voor een ervaren moeder als jij toch al snel anders is dan voor ons leken. Maar ik vertrouw inderdaad gewoon op mijn intuïtie, dat is tot nu toe het beste gebleken.

oompje

Bar_en_Mar jeetje wat bot Het is toch niet zo dat jullie continue om oppas gevraagd hebben Het is nota bene de eerste keer !! Onbegrijpelijk, ik hoop dat je vader weer wat bijdraait.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2004 @ 18:21:48 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23611504
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:17 schreef Anitra het volgende:
Phluphy deal

is zijn gehoor getest? misschien moet je daar even naar laten kijken
  Licht Ontvlambaar zaterdag 27 november 2004 @ 18:43:45 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23611959
Fluf, it's a deal! Fijn dat zowel jullie als Danyel al een stuk hebben kunnen bijslapen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_23615830
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is zijn gehoor getest? misschien moet je daar even naar laten kijken
Met zijn gehoor is niks mis, want hij hoort en reageert goed op elk geluidje dat hij hoort. Dacht vandaag dat ik ff een geluidje hoorde, maar misschien meer mijn verbeelding omdat ik graag hem wil horen.
pi_23615964
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat onwijs lullig
Heb je nu wel iemand anders naar wie je hem toe kunt brengen (en aan wie je hem toevertrouwt)?
Gelukkig hebben we de ouders van Mar nog en die genieten zo enorm van hun kleinkind, het enige nadeel is dat we nu giga om moeten rijden van Sluiskil naar Amerongen en van Amerongen terug naar Schiedam maar dat hebben we er voor over, maar nu kwam gister ook mijn oudere nichtje met het bericht ook wel op te willen passen dus dat zit wel goed.

Ben gelukkig niet de enige die boos is op mijn pa men snapt het ook niet en idd het is de eerste keer dat we het aan hem vroegen en dan zo een antwoord, ik hoop hem snel alleen te kunnen spreken zonder mijn stiefmoeder erbij kijken wat hij nu te zeggen heeft, want pa heeft me enorm verdriet gedaan.
  zondag 28 november 2004 @ 08:29:29 #86
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23624046
Anitra, geef hem de (zijn) tijd. Elk kindje kiest voor zijn/haar eigen tempo, toch? En verder lijkt hij lekker in zijn vel te zitten dacht ik, dus ik zou me niet te veel zorgen proberen te maken. Al is dat soms niet makkelijk, I know !

Bar_en_Mar, ik hoop echt dat je dat gesprek met je vader snel kunt hebben om dit uit de wereld te helpen. Succes

Ik heb een stukje "erkenning" gekregen door een opmerking van Danyel's verzorgsters dat "zij het niet zouden volhouden met zo'n kindje thuis". Zijn onrust en vele huilen werkt hun dus al na 1 nacht op de zenuwen. Die erkenning is op zich wel fijn, daardoor hoeven we niet aan onze capaciteiten te twijfelen. Verdere updates in babytjes topic.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 28 november 2004 @ 09:08:03 #87
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23624113
Oh ja, nog even een vraagje.
Wie van jullie speelt (rustgevende) muziek op de baby's slaapkamer?
In het ziekenhuis zetten ze bij Danyel zo'n echte baby-cd op en ze zeggen dat het wel scheelt, dat hij er rustiger van wordt.
Wat is jullie mening hierover? Werkt dit echt volgens jullie?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23624275
Hoe voel jij je verder Fluf? Zelf al iets rustiger?

Bar wat vervelend! Gelukkig zijn er lieve schoonouders

Ik moet even zeuren, ik ben zo ontzettend moe kon ik nou maar es slapen
Graag op anoniem
  † In Memoriam † zondag 28 november 2004 @ 10:09:50 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_23624375
quote:
Op zondag 28 november 2004 09:08 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, nog even een vraagje.
Wie van jullie speelt (rustgevende) muziek op de baby's slaapkamer?
In het ziekenhuis zetten ze bij Danyel zo'n echte baby-cd op en ze zeggen dat het wel scheelt, dat hij er rustiger van wordt.
Wat is jullie mening hierover? Werkt dit echt volgens jullie?
ikke

Cas heeft watergeluiden en René slaapt al jaren met new age muziek Hier werkt het, maar ik donderstraal zelf ook altijd acuut in slaap met zweefmuziek

Hoe is het verder met jullie zelf?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 28 november 2004 @ 10:13:02 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23624392
luca had als baby ook altijd muziek op zijn kamertje. van die simpele liedjes. ik weet niet of er toen al van die babycd's bestonden, maar ik had al van die haasje en rammelaarmuziek (van die suikerzoete liedjes van leonie sazias ) maar luca werd daar rustig van inderdaad. die ging ipv brullen, zoals hij zo vaak deed, lekker liggen luisteren.
  zondag 28 november 2004 @ 10:31:12 #91
103793 kozakken
Living the life
pi_23624500
Jonne luisterd ook graag naar muziek. Ik heb een hele leuke cd met verschillende melodietjes en wat verschillende sfeeren. (dus ook voor iets meer enthousiasme)
  zondag 28 november 2004 @ 12:14:22 #92
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23625694
quote:
Op zondag 28 november 2004 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe voel jij je verder Fluf? Zelf al iets rustiger?
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:09 schreef moussy het volgende:
Hoe is het verder met jullie zelf?
Heel goed eigenlijk. We nemen lekker veel rust, doen dingen die we echt even gemist hadden en genieten van de vrijheid van het moment.
Ik heb in het ziekenhuis duidelijk aangegeven dat ik niet meer terug wil naar de hel die we hadden, dus dat ik Danyel niet eerder weer meeneem dan wanneer ik zeker weet dat het ook allemaal haalbaar wordt. Ze gaan hier 100% in mee, begrijpen het volkomen en doen ook echt enorm hun best.
quote:
Op zondag 28 november 2004 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moet even zeuren, ik ben zo ontzettend moe kon ik nou maar es slapen
Huh? Ik wist niet dat je last had van slapeloosheid. Heb je dat al lang dan? Heb je een idee waardoor het komt?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 28 november 2004 @ 12:15:14 #93
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23625713
Oh ja, en bedankt voor de info over de muziek enzo.
Iemand nog een mini-hifi-set of portable cd speler in de aanbieding?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 28 november 2004 @ 13:05:28 #94
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23626560
Phluphy, het is goed dat jullie erkenning krijgen en dús serieus genomen worden. Gaan ze nu uitzoeken waar hij onrustig van wordt?
  † In Memoriam † zondag 28 november 2004 @ 13:06:58 #95
43556 miss_dynastie
pi_23626584
Fluf, wat heerlijk dat je een stukje erkenning en herkenning krijgt van de zusters, ik kan me voorstellen dat je je geheel onterecht trouwens weleens hebt afgevraagd of je iets verkeerd deed of zo... een hele dikke kus voor Danyel
  zondag 28 november 2004 @ 13:27:27 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23626914
Ff snel dan:

Phluphy, you've got yourself a deal!

Anitra, voor jou is het ook niet makkelijk. Dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23627298
Phluphy soms is het zo nodig om van een ander te horen dat het echt niet aan jou ligt. Je bent en blijft een supermama hoor

Ik weet dat ik me niet zo snel zorgen moet maken, maar stiekem doe je dat toch. Door het hele allergie gebeuren heeft hij toch een achterstand op gelopen en ben je sneller bang dat er wat is. Verder gaat het met mezelf redelijk. ik heb gister lekker gewinkeld, maar vandaag is het dus een dagje bedliggenmet af en toe naar beneden om een peukie te roken Morgen gaat Djulian weer naar opa en oma en ik moet zeggen dat het me heerlijk lijkt even rust
pi_23627390
Anitra hoe gaat het nu met je pijn ? Helpen de pillen een beetje ?
pi_23627406
quote:
Je pa heeft natuurlijk harstikke gelijk, alleen vergeet ie de redenering helemaal door te voeren: hij heeft er ooit voor gekozen kinderen te krijgen dus moet ie zelf de consequenties dragen en dat is dat je af en toe met je kleinkinderen wordt opgescheept.
pi_23627536
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:57 schreef Ladybos het volgende:
Anitra hoe gaat het nu met je pijn ? Helpen de pillen een beetje ?
Ja het gaat goed Gisteren gewinkeld en heb het een hele tijd vol gehouden. heb gister en vandaag wel aan moet vullen, maar wat is het lekker om uit bed te stappen en gewoon alleen de stijfheid hebben en niet de pijn. Dan ga je de dag al heel anders in Hele dikke en knuffel voor jou Ladybos
pi_23628781
Graag gedaan Anitra en ik ben heel erg blij dat het helpt !! Pijn is slopend
  zondag 28 november 2004 @ 17:36:59 #102
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23628876
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:05 schreef Tan het volgende:
Phluphy, het is goed dat jullie erkenning krijgen en dús serieus genomen worden. Gaan ze nu uitzoeken waar hij onrustig van wordt?
Dat valt niet uit te zoeken ben ik bang. We kunnen er alleen naar raden. De wisselwerking met het spugen is in elk geval één reden. Daarnaast kan het natuurlijk nog steeds stress(verwerking) zijn. En verder blijft het gissen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_23630447
Goed dat jullie erkenning krijgen inderdaad, Phluphy.

Anitra, fijn dat het beter gaat!
pi_23631193
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:31 schreef Ladybos het volgende:
Graag gedaan Anitra en ik ben heel erg blij dat het helpt !! Pijn is slopend
Pijn is echt slopend ja, alles lijd eronder. En ik moet soms nog wel extra bijnemen, maar over het algemeen gaat het dit weekend goed dankzij de medicijnen. Ik kan nu even verder kijken, dingetjes doen in huis. Heb net bv de kinderwagen omgebouwd want Djulian vond het gisteren niet leuk in de bak want hij wou alles zien. Maar heb dus wel iets gedaan En dan gaan we zo lekker naar bed toe als Djen thuis is en dan morgen een dagje voor mezelf want Djulian gaat weer naar opa en oma. En kan ik lekker in mijn bedje blijven liggen als Djen naar school is.
  zondag 28 november 2004 @ 19:19:13 #105
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23631250
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:15 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, en bedankt voor de info over de muziek enzo.
Iemand nog een mini-hifi-set of portable cd speler in de aanbieding?
heb nog wel een portable cd speler met radio en castte voor je als je wilt..

y.pullens@home.nl
  maandag 29 november 2004 @ 07:30:45 #106
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23636939
neva je hebt mail
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 29 november 2004 @ 09:38:03 #107
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23637742
Vandaag voor het eerst weer werken *buikpijn heeft*
Hyves!
  maandag 29 november 2004 @ 10:04:03 #108
103793 kozakken
Living the life
pi_23638096
spannende dag Loena! Maar ik moet zeggen dat ik het zelf ook wel weer lekker vond om even naast mama ook weer gewoon "kozakken" te zijn. Beetje verdwaasd rondlopen op je werk enzo... " Oh ja, zo werkt het koffieapparaat".

Anitra: mooi wandelwagen! Jonne zit nu ook al een tijdje in de wandelwagenbak van de bugaboo en dat bevalt beregoed. Wel lekker op z'n platst en dan dik ingepakt in de voetenzak. Speeltje aan de stang en rijden maar.
nog 18 dgn tot 17 december: nog eventjes volhouden meis!
pi_23638449
Loena succes!!
pi_23638636
Oei, Loena, heeeeeeeel veel sterkte vandaag

Phluph, fijn dat jullie ook een beetje bij kunnen komen. Ben benieuwd of de muziek helpt om rustiger te worden
pi_23638814
Succes Loena, komt wel goed
Graag op anoniem
  maandag 29 november 2004 @ 13:20:21 #112
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23641898
Loena hopelijk viel je (eerste) werkdag mee Hopelijk kom je snel in je nieuwe ritme
... ♥ ik mis je ♥
pi_23642165
Anitra, niet gelijk teveel gaan doen he, de bekende valkuil Ben heel blij dat de medicijnen je helpen !!

Loena, sterkte vandaag !! Inmiddels zit de helft van de dag er al weer op
  maandag 29 november 2004 @ 14:01:26 #114
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23642979
Loena back to work!
Je zult merken dat je er zo weer in zit.
en dat je om 17.00 ook zo weer naar huis sjeest
pi_23648156
Loena, hoe ging het?
  † In Memoriam † maandag 29 november 2004 @ 17:32:50 #116
43556 miss_dynastie
pi_23648224
Loena, en en en???
  maandag 29 november 2004 @ 18:50:37 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23650128
Loena, Loena, fietsenbel, harmonica ....
... ♥ ik mis je ♥
pi_23650258
Graag op anoniem
  maandag 29 november 2004 @ 19:41:58 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23651405
Loena, Loena, Nel kopje thee!
pi_23651522
loena uitgeteld op bed?
pi_23652312
Loena, ben je er nog?
  maandag 29 november 2004 @ 22:10:28 #122
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23655637
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef dutchie het volgende:
en dat je om 17.00 ook zo weer naar huis sjeest
Ik werk van 14.00 uur tot 20.30 uur

Wat een dag zeg Moest nog net niet opnieuw ingewerkt worden Maar het prikken ben ik gelukkig niet verleerd, heb maar 1 persoon misgeprikt ( van de twee, nee hoor grapje)

jullie zijn lief
Hyves!
pi_23669931
sorry als ik de sfeer beetje kom verpesten maar ik heb dus het gesprek met mijn vader gehad, en de reden vind ik aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant niet eerlijk.

mijn pa is hertrouwd na het overlijden van mijn moeder, wat ik hem erg gun en ik hoop dat hij oprecht heel gelukkig met haar is, nu is het feit dat zij graag nog een kindje met mijn vader zou willen een kind van hun 2, nu wilt mijn pa dat absoluut niet meer (hij word in 2006 50 jaar) en toen werd ik dus zwanger en kreeg ik Thijs.
Pa zelf is hartstikke trots op Thijs (vertelde hij me vandaag) en wilt dolgraag oppassen, maar het mocht niet van zijn vrouw,met als rede, als jij kunt oppassen kun je net zo goed nog een keer vader worden....
Kreeg ook gelijk even de mededeling ofdat ik ook wat MInder langs mijn pa kon gaan met Thijs erbij, anders blijft zijn vrouw doorzeuren over een kindje
Wat er dus op neerkomt dat ik zolang ik Thijs heb niet bij mijn pa thuis zo mogen komen.....

echt ik zit te huilen van woede en ik word er giga drietig van want het slaat weer nergens op en Thijs moet zo niet alleen zijn "echte"oma missen maar ook zijn opa.....
sorry maar ik moest dit even kwijt.
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:33:23 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23670173
Wat verschrikkelijk oneerlijk, Bar! Stom van de vrouw van je vader!
Kan me voorstellen dat je het heel rot vindt! Dit is toch te suf voor woorden? Hoop dat je vader zijn eigen plan trekt en daarin dus gewoon doet wat goed is: jou en Thijs wel lekker zien en er een opa voor zijn. Kom nou toch!

Sterkte, meis. Ik voel met je mee, ik vind dit nergens op slaan!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 november 2004 @ 15:34:16 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23670199
Jeetje, Bar, dat valt niet mee zeg. Je pa zit nu dus tussen jullie in, want eigenlijk wil hij best wel op Thijs passen dus. Moeilijk hoor, nieuwe relaties enzo... Hier is de relatie van de pa van vriendjelief net stukgelopen na 5 jaar (de oma van Isa leeft ook niet meer helaas). Maar daar hebben we ookal genoeg met te stellen gehad. We hebben een hele tijd zelfs bijna geen contact meer gehad, omdat vriendin niet me t mij overweg kon.

Ik heb geen idee wat je hier aan kunt doen, maar wil je wel een dikke knuffel geven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_23670711
Wat ontzettend kl*te Bar. Natuurlijk mag je daar verdrietig en kwaad om zijn. Het is zoals je zegt dat hij zijn beide grootouders niet mag kennen. En dat door 1 vrouw. je hebt het er al moeilijk genoeg mee dat je moeder er niet meer is en als dan de vrouw van je vader zo begint dan is dat zwaar kl*te. Het lijkt me ook verdomd moeilijk voor je vader die nu tussen 2 vuren zit. Misschien een idee dat je vader wat vaker bij jou op de koffie komt om zo toch zijn kleinzoon te zien? Ik hoop heel hard dat er een oplossing te vinden is, waarbij alle partijen tevreden zijnen nog het meest jij en je vader Een hele dikke knuffel en voor jou
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 15:54:09 #127
43556 miss_dynastie
pi_23670773
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Pa zelf is hartstikke trots op Thijs (vertelde hij me vandaag) en wilt dolgraag oppassen, maar het mocht niet van zijn vrouw,met als rede, als jij kunt oppassen kun je net zo goed nog een keer vader worden....

Kreeg ook gelijk even de mededeling ofdat ik ook wat MInder langs mijn pa kon gaan met Thijs erbij, anders blijft zijn vrouw doorzeuren over een kindje
Wat er dus op neerkomt dat ik zolang ik Thijs heb niet bij mijn pa thuis zo mogen komen.....
Is het geen optie dat hij bij jullie thuis komt oppassen? En vaker bij jullie op visite komt? Dan hoeft zij zich er niet aan te ergeren en is het niet in haar huis. Hij zal toch wel helemaal besodemieterd zijn als ie zich door haar zo op zijn kop laat zitten dat ie haar tussen hem en zijn kleinzoon in laat komen staan! Zo!! Dikke kus
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:21:36 #128
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23671474
Jakkes Bar wat een kl*te situatie
Ik hoop dat je vader tot een oplossing kan komen met zijn vrouw, want deze situatie vind ik niet gezond. Succes
... ♥ ik mis je ♥
pi_23671605
Jeetje Bar wat ontzettend naar zeg, wat zul jij je rot voelen
Het is ook echt stom van hem, weet ie wel wat ie mist!!!!!

Succes
Graag op anoniem
pi_23672939
He gatver wat stom! Geen wonder dat je zo moet huilen en boos bent. Het is gewoon zo gigantisch egoïstisch van je vaders vrouw Omdat zij er niet mee geconfronteerd wil worden, mag Thijs niet meer langskomen. Dat is toch van de zotte?? Gatver de gatver ik kan me hier ook zo boos over maken Doet me een beetje denken aan de vrouw van mijn opa, die zit ook altijd alles in de weg Sterkte ermee Bar, ik hoop dat je vader er toch voor kiest om Thijs vaak te zien
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 17:24:27 #131
81992 Githa
pi_23673054
* Githa komt Bar even een knuffel geven

jemig, dit moet vreselijk moeilijk voor je zijn, ik hoop dat je vader snel door krijgt welke keuze hij nu echt gemaakt heeft en wat echt belangrijk is in zijn leven.... sterkte
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:30:10 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23673205
Bar, wat ik lees in jouw post is: bij je vader komt eerst zijn nieuwe vrouw en dan pas jij.
Dat is zo enorm verdrietig.
Ik kan me voorstellen dat je hier depri van wordt.
Praat nog eens met je vader, vertel hem hoe het voelt. Ik denk dat je nu een beetje overvallen bent van zijn reactie. Maar als hij zo nodig wat kwijt wil aan jou, dan jij ook aan hem. Hij mag best voelen wat jij voelt. Sterkte meid!
pi_23674715
He gatver Bar, wat een rotverhaal. Ik vind het voornamelijk stom van je vader trouwens, want die maakt toch zijn eigen keuzes, het is een volwassen man. Dat het voor zijn nieuwe vrouw moeilijk ligt kan ik me eigenlijk best wel een klein beetje voorstellen, ze wil graag een kindje, en als je man dat dan niet wil maar er komt wel zo'n klein hummeltje in huis dan zal dat best moeilijk/confronterend zijn. Niet dat ik vind dat ze het daarom mag verbieden hoor, maar ik vind dat je vader volwassen genoeg zou moeten zijn om duidelijk te maken dat zijn kleinzoon altijd welkom is bij hem en dat hij daar een goede band mee wil hebben (als hij dat inderdaad wil tenminste). Misschien is het inderdaad een optie als hij bij jullie thuis komt oppassen, dan wordt zijn vrouw er niet mee geconfronteerd. Maar evengoed heb jij alle recht om nu even heel verdrietig en boos te zijn, bah bah bah. Dikke kus van hieruit
  dinsdag 30 november 2004 @ 18:34:25 #134
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23674763
Piglet ben je nu beroepslurker? Ik mis je !
... ♥ ik mis je ♥
pi_23687695
Met deze mama gaat het even niet lekker, gister extreem veel pijn, vannacht ziek geweest van de pijn. Ik ga zo een aantal spullen pakken van beneden en dan ga ik lekker met mijn ventje boven op bed liggen. Eens kijken of dat goed gaat.

Idd Phluphy Piglet heb ik ook al een tijdje niet meer gezien
pi_23687710
Anitra dikke en hopelijk zakt het een beetje allemaal

en met Phluphy en Anitra eens Piglet je bent zo stil ook ik mis je
pi_23687752
Bar hele dikke voor jou, wat een rotverhaal! Hoop dat je vader volwassen genoeg is en zn ogen snel open doet!

Anitra... Doe dat maar lekker, ik hoop dat die @#%@!! pijn dan weer eventjes afneemt.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 09:22:47 #138
43556 miss_dynastie
pi_23687928
Anitra, rustig aan he, goed naar je lichaam luisteren
pi_23687985
Bar, wat jammer dat je vader niet doorheeft dat hij juist lekker moet genieten van z'n kleinzoon
Hopelijk veranderd de situatie snel

Anitra, sterkte.
pi_23688215
Jep Piggie kom es hier, ik heb als beloning een leuk verhaal over die fijne ouwe school van je, waar je vast wel om kan lachen. Kom eens even vertellen hoe het is?
Graag op anoniem
  woensdag 1 december 2004 @ 10:14:43 #141
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23688625
hele dikke knuffel for you Bar en een dikke van de zotte eigenlijk dat je pa er dan voor kiest om zijn kleinzoon minder te zien zodat hij geen gezeik krijgt van zijn vrouw ik zou het er nog eens over hebben, persoonlijk vind ik dat die vrouw moet indimmen, tis tenslotte zijn kleinkind. en dat zij het er moeilijk mee heeft dat hij geen kindje wil en zij wel, staat natuurlijk los van het feit dat hij niet een xtje op zijn kleinzoon zou kunnen passen. neemt niet weg dat het moeilijk is deze situatie
pi_23689424
Anitra veel sterkte met je pijn
pi_23689978
Thanks!!! Djulian ligt nu even te slapen in zijn eigen bedje, maar we hebben heerlijk gespeeld op het grote bed. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb Ik ga zo even wat eten en dan ga ik weer naar boven, ik ga vandaag beslist niet met Djulian de trap af
  woensdag 1 december 2004 @ 14:14:43 #144
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_23693635
Bar, wat een vervelende situatie. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je vader zijn eigen dochter en kleinkind op de tweede plaats zet om gezeur van zijn vrouw te voorkomen. Wat ik nog erger vind is dat zijn vrouw zo ontzettend kinderachtig bezig is. Heel veel sterkte

Anitra, succes met de pijn. Verstandig om nu even niet met Djulian te gaan sjouwen. Pas goed op jezelf! Ik las trouwens ergens dat Djulian niet tegen gewoon wasmiddel kan. Ik heb hier ook nog zo'n klein zakje Neutral liggen wat je wel mag hebben. Laat maar weten hoe of wat.

Fluf, ik ben er een beetje laat mee maar ook van deze kant: Deal! Dikke knuffel voor Danyel (en voor jou en Jeroen natuurlijk ook).

Loena en Sugar, zijn jullie al een beetje gewend op het werk?

Hier gaat alles eigenlijk prima. Ik denk nu echt mijn draai te hebben gevonden en vind het steeds leuker om mama te zijn. Ook kom ik weer een beetje aan dingetjes voor mezelf toe. Vanavond ga ik met een groep vriendinnen lekker uit eten en afgelopen zaterdag ben ik uitgebreid wezen winkelen. Ik merk dat ik er steeds minder moeite mee heb om Kai bij een ander achter te laten. Al met al voel ik me echt kiplekker .
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_23693687
fijn dat te lezen M@x en ik kan je verzekeren het word nog leuker hoor ik kom daar met de dag ook steeds meer achter, geniet maar lekker van het moederschap
  woensdag 1 december 2004 @ 15:05:23 #146
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23694735
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:34 schreef phluphy het volgende:
Piglet ben je nu beroepslurker? Ik mis je !
Heb toevallig vandaag mailtje van haar gehad. Ze kreeg vanmiddag kraamvisite.
Ze is met van alles bezig. Maar ik miste gaar hier eerlijk gezegd ookal de laatste tijd hoor.
pi_23695089
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef m@x het volgende:

Hier gaat alles eigenlijk prima. Ik denk nu echt mijn draai te hebben gevonden en vind het steeds leuker om mama te zijn. Ook kom ik weer een beetje aan dingetjes voor mezelf toe. Vanavond ga ik met een groep vriendinnen lekker uit eten en afgelopen zaterdag ben ik uitgebreid wezen winkelen. Ik merk dat ik er steeds minder moeite mee heb om Kai bij een ander achter te laten. Al met al voel ik me echt kiplekker .

Zie je wel, komt allemaal wel! En er zullen nog wel dagen komen dat je denkt wat doe ik nou allemaal, hoort er allemaal bij. Ben blij voor je
Graag op anoniem
pi_23695705
Thanks m@x, ik heb nu voorlopig even voldoende wasmiddel. Ik heb net een pak gehaald we konden eerst niet halen omdat ik nog steeds geen geld krijg van het uwv en de rest van de centjes was ook te laat
  woensdag 1 december 2004 @ 16:08:42 #149
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23696037
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:05 schreef dutchie het volgende:
Heb toevallig vandaag mailtje van haar gehad. Ze kreeg vanmiddag kraamvisite.
Ze is met van alles bezig. Maar ik miste gaar hier eerlijk gezegd ookal de laatste tijd hoor.
Aangezien m@x al voorbijgefloept is fijn dat het zo lekker loopt m@x hoef ik haar niet te noemen, wel wil ik nog even weten hoe het met Sjeenepeen en Tinkepink is.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 1 december 2004 @ 16:50:20 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23696969
U vraagt, wij komen

Met mij gaat het nu even niet zo goed. Ik heb net gehoord dat ik afgewezen ben voor een sollicitatie waar ik al mijn hoop op had gevestigd. Reden: inhoudelijk was ik erg goed, maar ik praatte te snel.
Zit nu in tranen achter de computer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 1 december 2004 @ 16:52:11 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23697023
Hè gadver Tink, wat balen!
Wat een lulsmoes ook trouwens. Waar had je op gesolliciteerd dan dat zoiets uitmaakt?
  woensdag 1 december 2004 @ 16:56:19 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23697142
Communicatieadviseur.
  woensdag 1 december 2004 @ 16:59:08 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23697223
Het ware probleem lag natuurlijk in het ontbreken van de 'chemie'. Ik dacht al zoiets te merken in het gesprek (de man die mijn directe baas zou worden keek mij niet aan). Wel ontzettend balen, er is hier voor mij erg weinig (lees eigenlijk geen) werk te vinden op mijn niveau en verhuizen is geen optie. En ik wil zo graag weer aan het werk!!!!
  woensdag 1 december 2004 @ 16:59:38 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23697235
quote:
Communicatie-adviseur
Ik lach niet nee echt niet
Maar ik kan me wel voorstellen dat je zit te balen.
Er komt vast wat beters voorbij.
  woensdag 1 december 2004 @ 17:32:54 #155
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23698011
Tinkepink da's rottig! En wat een k-smoes inderdaad
Ik ben het met Dutch eens, er zal beslist iets (beters) op je pad komen.
Hoe is het met je kroost ?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 1 december 2004 @ 17:48:57 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23698358
Met Thomas gaat het op het moment wel goed. Hij is tevreden en makkelijk tevreden te krijgen. Wel krijgt hij nog steeds 1, soms 2 nachtvoedingen, maar daar valt mee te leven. Voor hij 18 is zal hij vast wel doorslapen! Hoe het met zijn nieren is, is op dit moment nog niet duidelijk. Over ongeveer 2 weken moeten we weer naar de specialist en dan verwacht ik meer duidelijkheid te krijgen of hij geopereerd moet worden of niet.

Indy heeft op het moment een griepje onder de leden, maar ook dat gaat wel weer voorbij.

Eigenlijk gaat alles hier dus wel zijn gangetje.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 18:38:20 #157
43556 miss_dynastie
pi_23699369
Zonde tinkepink
pi_23699493
Wat een onzinsmoes Tinkepink. Wel jammer voor nu maar misschien is er idd geen 'chemie' en had je het daar helemaal niet naar je zin gehad. Schrale troost, ik weet het. Hoop dat er toch nog iets leuks voor jou komt
pi_23701740

Sorry dat ik al een tijdje niet heb gepost, maar ik heb het druk gehad. Geen idee met wat, maar ik was wel druk
In ieder geval ben ik nu voor het eerst sinds maandag weer in dit topic aan het lezen (ben dus niet eens meer aan lurken toegekomen ) en ik lees dat ik word gemist Jullie zijn lief

Ok, met mij gaat het wel goed behalve dat ik weer enorm pijn heb bij het geven van borstvoeding (de tips van de lactatiekundige hebben wel 1 hele week geholpen ) en daarover met mezelf in de clinch lig. Ga ik er nog een keertje voor, of is het nu wel mooi genoeg geweest? Ik ben er nog niet uit, maar dat komt wel.
En over een paar weken moet ik weer aan het werk Daar heb ik al echt zin in

Bar wat een rotsituatie met je vader zeg! En wat een zotte redenatie van zijn vrouw om te stellen dat als ze een keertje op Thijs passen, ze net zo goed zelf een kindje kunnen nemen Het grote voordeel van kleinkinderen is juist dat je ze weer terug kunt geven

M@x wat heerlijk dat je je draai begint te vinden Lekker genieten hoor!

Tinkepink wat jammer zeg Toch vind ik het wel een prestatie om te snel te praten in een taal die niet je moedertaal is Ik hoop dat je snel iets anders tegenkomt waar het wel klikt

Phluphy heb jij soms een lijstje naast de computer liggen waarmee je bijhoudt wie er allemaal een tijdje niet hebben gepost
Lief dat je altijd even vraagt naar mensen die al een tijdje niet meer hebben gereageerd

Anitra dikke knuffel voor jou. Het is allemaal niet makkelijk hè?

En Luchtbel: kom maar op met dat verhaal! Ik wil wel even lachen
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 20:33:57 #160
43556 miss_dynastie
pi_23701968
Hoi piglet
Moeilijk zeg, die borstvoeding Zijn er nog dingen die je kunt proberen of zou het nu alleen maar 'doorbijten' worden?
pi_23702450
Piggie
Vervelend dat de borstvoeding zo naar gaat. Ik heb echt met je te doen. Je probeert het zo ontzettend. Wat je ook besluit weet dat je al ontzettend lang door gezet hebt en dat is iets om trots op te zijn!

Over school. Je weet waar je studeert als er als commentaar op een stuk in je dossier staat: "auteur was stoned of dronken"
Graag op anoniem
pi_23702890
Piglet wat rot dat dat de borstvoeding niet soepeltjes gaat, ik hoop dat je snel een goede oplossing hebt je moet namelijk niet onnodig "pijn"lijden dikke knuffel

Maken jullie je om mij maar niet teveel zorgen ik red me wel, ik zorg er iig voor dat pa er niet voor kan zorgen dat ik me zo rot voel en dat Thijs er onder zou lijden, morgen ga ik weer lekker shoppen en dan zien we het allemaal wel, hoe of wat ben ik nog niet helemaal uit.

jullie zijn wel hééél lief voor me terug
pi_23703596
luchtbel stond dat in jouw dossier?!

piglet wat ellendig die pijn. sterkte ermee, hopelijk valt er toch nog iets aan te doen. en anders heb je inderdaad je uiterste best gedaan hoor.
pi_23704392
Piglet je heb er veel aan gedaanlees alles om het te laten slagen, maar pijn is niet goed hoor

Tinkepink jemig wat een k*tsmoes zeg, dat is flink balen.
pi_23707368
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi piglet
Moeilijk zeg, die borstvoeding Zijn er nog dingen die je kunt proberen of zou het nu alleen maar 'doorbijten' worden?
miss-d het enige dat ik nog kan verzinnen is weer contact opnemen met de lactatiekundige om te horen wat ik nog zou kunnen doen. Maar ik heb geen direct nummer van haar (liep via het cb) en ik heb nog even geen zin gehad om via via contact met haar te zoeken (ben ook nog eens haar naam kwijt lekker handig )
Op dit moment is het dus inderdaad even doorbijten En natuurlijk gooit Lucas er nu net een paar regeldagen tussendoor

Jullie zijn lief ik kijk het nog even aan (ik wil eigenlijk graag de 3 maanden volmaken, maar dat is dus nog 2 weken ) en probeer toch maar in contact te komen met die lactatiekundige denk ik...

Luchtbel dat meen je niet!!!! De grote vraag is natuurlijk, klopt het ook
pi_23708533
Piglet, heb je deze lijst al bekeken?
Succes..
pi_23708656
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:03 schreef poemojn het volgende:
Piglet, heb je deze lijst al bekeken?
Succes..
Nee, die had ik nog niet bekeken. En ik heb haar gevonden
Dank je wel poemojn
Hoe gaat het met jou tegenwoordig?
pi_23708719
Wel goed, ik heb eigenlijk geen problemen.

Hooguit hoe we de familie serieus duidelijk moeten maken dat we nog niet met bijvoeding willen beginnen. Sommigen vinden het vreemd dat ze nog geen flesje ranja krijgt, gisteravond wilde iemand haar verwennen met een likje Haagse Bluf (gevolg: baby hele avond aan het overgeven), maar dat is hier eigenlijk off-topic.
pi_23708853
Deze moeder loopt op haar tandvlees momenteel. Ik ben MOE. Morgaine wil tegenwoordig niet meer in haar eigen bed slapen. Bij de oppas laten ze haar in de box slapen en als ze niet in haar bedje wil daar dan mag ze in de kinderwagenbak slapen, wat ze dus prachtig vind. Met als gevolg dat ze thuis niet meer in bed wil. Dus uit pure frustratie neem je haar dan maar 's nacht in je iegen bed om zo toch ook nog een beetje te kunnen slapen met als gevolg dat je dus eigenlijk helemaal niet slaapt want je kind ligt op je borst en ik lig helemaal niet lekker op mijn rug. Dus vanmorgen mijn tante, oppas, gevraagd strenger te wezen en dan maar even gehuil aan te horen en haar voortaan in haar bedje te leggen en wij 's avonds ook strenger en gewoon in eigen bed leggen ook al betekent dat dus gekrijs. Ik wou dat onze woonwagen klaar was en dat ze haar eigen kamer had zodat ik ook eindelijk mijn nachtrust weer krijg. Maar ja die is pas op 1 februari in Amsterdam op zijn plek en dan moet het nog worden afgebouwd. Kortom maart wonen we pas weer op ons zelf.
pi_23709042
poemojn wat irritant!!!
Arme Myrthe

Ok, ik heb net even gebeld met de lactatiekundige en ze denkt aan spruw (er is niks te zien bij Lucas, maar de verschijnselen duiden er wel allemaal op). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts hierover. To be continued dus maar weer. Eigenlijk ook een beetje off-topic dit, kan er beter mee naar het borstvoedingstopic
  donderdag 2 december 2004 @ 12:28:00 #171
103793 kozakken
Living the life
pi_23711314
Succes bij 't GAK Anitra!!
  donderdag 2 december 2004 @ 16:15:40 #172
61800 Rottdog
pi_23716514
Piglet Zoë had een hele tijd geleden spruw en ook bij haar waren er geen duidelijke verschijnselen, de CB heeft het niet eens herkend als spruw maar de dokter dus wel. Misschien dat het daarom wel zo zou kunnen . Wel mijn petje voor je af dat je het al zolang volhoudt

Poemojn niet leuk dat je het iedere keer weer moet voorkauwen dat je het beste met Myrtje voor hebt door haar nog geen bijvoeding te geven. Vindt het trouwens geen stijl dat ze dan zomaar haagse bluf aan haar geven

Lastige situatie LA niet leuk hopelijk houdt je oppas het vol zodat ze snel weer in haar bedje kan slapen
pi_23719373
Ik ben inmiddels weer terug dus. Dokter kijkt, dokter vraagt, dokter schrijft en dan zegt dokter: Over 6 weken wil ik je weer zien, als het goed is is dat na je 2e injectie. De ziekmelding word als een compleet nieuwe ziekmelding gemeld, met duidelijk erbij geschreven dat dit alles door de bevalling komt. Omdat alles buiten mijn schuld om is krijg ik dus 100% van mijn laatst uitgekeerde loon Dit met terug werkende kracht dus als het goed is heb ik weer centjes volgende week Heb gelijk van rick zijn centjes verf gekocht voor mijn haar Nu ga ik even liggen want ben bekaf. Iedereen bedankt voor het mee leven
  donderdag 2 december 2004 @ 19:16:30 #174
3142 m@x
pi_23720600
Geweldig nieuws Anitra, dat is pas een mooi sinterklaaskado!

Jammer dat de borstvoeding zo moeizaam verloopt Piglet. Mocht het toch niet meer lukken, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Net als Rottdog hier een een petje af voor alle moeite die je ervoor doet.

Tink, dat is echt de meest achterlijke afwijzingsreden die ik ooit heb gehoord. Succes met zoeken!

Succes met de slaapproblemen LA! Kai wilde in het begin niet in zijn eigen bedje slapen en heeft dus ook een aantal weken in ons bed geslapen. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat het je uitput want je slaapt zo licht met zo'n kleintje in je bed.

Gisteren ben ik lekker met vriendinnen uit eten geweest. Daarna zijn ze met me mee naar huis gekomen om Kai te bewonderen. Hij heeft een geweldig houten hobbelpaard van ze gekregen. Die kleine charmeur heeft met zijn lieve lachjes alle dames om zijn vinger gewonden. Niemand wilde geloven dat hij af en toe ook een ongelooflijke etterpuist is en dat zijn bijnaam Satan is
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 21:24:52 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23723766
is de kaart nog aangekomen phluphy?
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 21:28:13 #176
43556 miss_dynastie
pi_23723876
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:35 schreef piglet het volgende:
Ok, ik heb net even gebeld met de lactatiekundige en ze denkt aan spruw (er is niks te zien bij Lucas, maar de verschijnselen duiden er wel allemaal op). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts hierover. To be continued dus maar weer. Eigenlijk ook een beetje off-topic dit, kan er beter mee naar het borstvoedingstopic

Goed dat je gebeld hebt! Succes alvast
  donderdag 2 december 2004 @ 21:37:07 #177
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23724134
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
is de kaart nog aangekomen phluphy?

Jaaaaaaaaa die stond vanavond op ons te wachten Zo leuk weer, een Sinterklaaskaart. Erg lief van je Het leuke was dat vanmiddag Sinterklaas en Zwarte Piet op de afdeling waren geweest en die hadden kado'tjes achtergelaten, die stonden naast jouw kaart, echt feest was het

Anitra, joepie !!
... ♥ ik mis je ♥
pi_23724519
Owwww wat een fijn nieuws Anitra!!!
  donderdag 2 december 2004 @ 22:39:19 #179
61800 Rottdog
pi_23725871
Anitra geweldig meid
pi_23729079
Poemojn Jolie krijgt wel hapjes maar er is echt niemand anders dan ik die bepaalt wat ze wel mag en wat ze niet mag. Laat staan zomaar iets aan d'r geven Ik vind dat triest.

Piglet, ik hoop dat er iets uit komt voor jullie
En nee, het klopte niet. Er stond maar 1 kromme zin in he hele stuk. Het was gewoon weer zeiken om het zeiken. Maar ja anders zouden er wel rare dingen aan de hand zijn
Graag op anoniem
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 08:36:39 #181
43556 miss_dynastie
pi_23731282
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:14 schreef poemojn het volgende:
Hooguit hoe we de familie serieus duidelijk moeten maken dat we nog niet met bijvoeding willen beginnen. Sommigen vinden het vreemd dat ze nog geen flesje ranja krijgt, gisteravond wilde iemand haar verwennen met een likje Haagse Bluf (gevolg: baby hele avond aan het overgeven), maar dat is hier eigenlijk off-topic.

Jeej, wat moeilijk zeg, dat ze jullie niet respecteren
Ik heb ook weleens gelezen over een baby met koemelkallergie die van 'tante Annie' gewoon een likje slagroom kreeg,want ja, die van ons zijn er ook groot op geworden
Echt vreselijk moeilijk lijkt me dit... anders gewoon dit soort gelegenheden mijden totdat Myrthe oud genoeg is? Dit lijkt me toch ook niet leuk
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:39:14 #182
103793 kozakken
Living the life
pi_23732847
Anitra en nu de prikken nog..

Luchtbel, hoe gaat het nu met jou? (lees veel over Jolie, maar weinig over mama)

Piglet, ik hoop echt dat het spruw is. Dan kun je gewoon bv blijven geven wanneer je dat wilt.

Over bijvoeding: Jonne krijgt hier steeds meer en meer. Maar dan hebben we het wel over een mannetje van 8 mnd. Ik ben rond de 5 mnd begonnen met fruit, groente en andere dingen. Met bijna 6,5 maand kwam er wat vlees en yoghurt bij. Af en toe nog een hapje van ons toetjes, wanneer we aan het eten zijn.
Maar ja, wij (koninklijk meervoud voor Roelof en mij) zijn beslissend over wat Jonne wel en niet krijgt. (en daar moeten ze dan maar mee leven. Wat iedereen ook heel braaf doet hoor)

En [b]pluphy]/b], gewoon even een vanwege het zoenen.

Bijna:
pi_23733239
LA, da's wel lastig zeg. Die oppas moet toch een beetje doen wat jullie graag willen anders raakt zo'n kindje helemaal van slag. Hopelijk gaat het vanaf nu beter want dit hou jij niet lang vol

Poemojn, wat een rare lui lopen er rond zeg! Zit jij met een ziek kind. NIet normaal gewoon.

M@x, leuk een hobbelpaard
pi_23733256
Phluphy, ik hoop dat je vandaag te horen krijgt wanneer je kleine sinterklaascadeautje mee naar huis mag
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:26:11 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23733844
Ik ben gelukkig!

Hoop jullie ook!
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:38:40 #186
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23734112
sugar ff vraagje aan jou in zw&geb, tnx
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:39:44 #187
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23734126
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:26 schreef Sugar het volgende:
Ik ben gelukkig!

Hoop jullie ook!

Sugar, ik vind je soms zo`n lieffie

Dat gevoel kan zo maar ineens in je opkomen hè? Hier ook een overgelukkig mens achter de computer, drie heerlijke knullen, ben nog steeds verliefd op mijn man en daarbij komt: mijn man heeft gisteren te horen gekregen dat ie een vast contract gaat krijgen Eigenlijk is dit maar een bijzaak maar als je drie kindertjes hebt is het toch wel fijn als er ook wat geld binnenkomt elke maand
Hyves!
pi_23734408
Sugar, ik ook
pi_23734455
Sugar in mijn hart ben ik ook heel gelukkig.

Loena dat is lekker die zekerheid
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:04:39 #190
3142 m@x
pi_23734626
Ikke ook Sugar. Ik hoorde vanmorgen geluidjes uit Kai's kamer komen en toen ik even bij hem ging kijken zag ik dat hij met zijn koekiemonster aan het kletsen was en toen hij me zag begon hij te lachen. Sindsdien loop ik op een wolkje.

Lekker van dat vaste contract Loena. Zekerheid is altijd fijn, maar als je 3 kids moet onderhouden is het helemaal prettig. Gefeliciteerd!

Poemojn, wat een achterlijke actie zeg! Kai is nu nog zo klein dat ze het hier niet zullen proberen, maar ik heb dus ook dat soort types in mijn familie zitten. Ik ben dus nu al op mijn hoede.
pi_23734685
Sugar

Fijn Loena, gefeliciteerd!

Over die bijvoeding/Haagse bluf: we moeten er idd nog maar eens goed op hameren dat wij bepalen wat ze krijgt en waarmee ze evt verwend mag worden. Familie ontwijken lijkt me geen optie eigenlijk, ze heeft sowieso ook al 40% kans op allergie dus als ze zoiets ontwikkelt moet de familie zich ook aan bepaalde voedingsregels houden, kunnen ze beter meteen goed aanleren (ook voor evt broertjes of zusjes). Sowieso begrijp ik niet dat mensen kinderen willen verwennen met ongezonde dingen, zo leer je ze wel aan dat dat erg speciaal en lekker is..
pi_23734833
domme actie van die familie inderdaad poemojn. hebben ze wel meegekregen dat myrthe er flink ziek van werd? hopelijk hebben ze zo al hun lesje geleerd. en flink kwaad worden kan ook nog wel es helpen.

loena + fivehorizons: gefeliciteerd!

deze moeder is erg verkouden maar verder ook zeer gelukkig.
pi_23734859
Bix, ze heeft hun bankstel ook ondergespuugd dus dat hebben ze wel meegekregen.
Beterschap!
pi_23736481
Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand zomaar iets aan Dylan geeft. Het wordt altijd eerst netjes gevraagd.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:34:14 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23736646
Loena en Five gefeli
pi_23736828
He! Suikertje! Je weet toch dat je horoscoop iets heel anders zei vanmorgen
Wees maar lekker gelukkig

Loena wat fijn!

Poemojn, ik ben in het begin echt een keer onredelijk kwaad geworden omdat Jolie zomaar gepakt werd. Dat zijn dingen die ik bepaal, eten, slapen enzovoorts en het heeft wel geholpen hoor. Niemand meer hier die dat soort dingen ongevraagd doet.
Graag op anoniem
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 13:44:45 #198
81992 Githa
pi_23736886
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:39 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Sugar, ik vind je soms zo`n lieffie

Dat gevoel kan zo maar ineens in je opkomen hè? Hier ook een overgelukkig mens achter de computer, drie heerlijke knullen, ben nog steeds verliefd op mijn man en daarbij komt: mijn man heeft gisteren te horen gekregen dat ie een vast contract gaat krijgen Eigenlijk is dit maar een bijzaak maar als je drie kindertjes hebt is het toch wel fijn als er ook wat geld binnenkomt elke maand

oooohw, goed nieuws
Gefeliciteerd Five en Loena ook natuurlijk
pi_23738919
Goed niews hier allemaal

voor alle meiden en hun kindertjes
pi_23743223
Loena gefeliciteerd!
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:22:28 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23753636
Tan, hoe gaat het bij jullie? Nog steeds zo druk?
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:38:51 #202
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753698
Lief dat je er naar vraagt Phluphy. Het is heel wisselend, net twee goede dagen gehad tot gister, maar gister was ook druk, veel geregel, tot 12 uur 's nachts bezig geweest met het inpakken van kadootjes voor 6 personen Twee zakken later kwam ik er achter dat ik best veel had. De rest hebben we maar in een hele grote doos gestopt Ik begon ooit met één zakje, waarvan ik me afvroeg hoe ik die ooit vol ging krijgen

Maar goed, dat moest ik wel bekopen met een hele slechte nacht waarin ik weer kotsmisselijk wakker werd met een trillend en tintelend lijf, voordeel is dat ik het nu niet meer eng vind.
Maar goed, ik maak me er niet meer druk om, ik mag verder niet klagen hoor, als ik jullie verhalen zo lees ben ik gezegend met makkelijke kindertjes. Dus daar ligt het niet aan

Hoewel... die oudste is aan het pre-puberen Da's weer een hele andere fase, maar soms..... ik weet niet of ze zulke grote behangrollen hebben maar ik wil er graag een kind achter plakken.
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:42:40 #203
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23753721
Ik vind het nog wel eng klinken, een trillend en tintelend lijf. Ga je er niet wat te makkelijk mee om? Ik bedoel: ik vind het toch wel zorgwekkend, het zou toch eens over moeten zijn/gaan ?
Veel plezier in elk geval met het Sinterklaasfeest. Gezellige boel joh, met zoveel kroost !
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:43:05 #204
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753724
Anitra, als je volgende week je centjes krijgt, moet je jezelf eens flink verwennen hoor, koop iets leuks voor jezelf, desnoods via de Wehkamp op internet als je niet in staat bent om een winkel in te gaan, maar je hebt wel iets bijzonders verdiend hoor.
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:44:56 #205
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753737
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het nog wel eng klinken, een trillend en tintelend lijf. Ga je er niet wat te makkelijk mee om? Ik bedoel: ik vind het toch wel zorgwekkend, het zou toch eens over moeten zijn/gaan ?
Veel plezier in elk geval met het Sinterklaasfeest. Gezellige boel joh, met zoveel kroost !

Nou ja, het is hyperventialtie, met een soort paniekaanval als gevolg, volgens de dokter dus. Verder niet schadelijk, maar een teken voor rustig aandoen. Dat doe ik vandaag weer braaf. Vanmiddag naar de bioscoop met de kinderen heb er zin in
pi_23758479
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:43 schreef Tan het volgende:
Anitra, als je volgende week je centjes krijgt, moet je jezelf eens flink verwennen hoor, koop iets leuks voor jezelf, desnoods via de Wehkamp op internet als je niet in staat bent om een winkel in te gaan, maar je hebt wel iets bijzonders verdiend hoor.
Ik heb vorige week een nieuwe broek en trui gehad en als mijn centjes binnen zijn dan gaat Rick een jas halen die we vorige week gezien hebben Verder wil ik nog make-up halen, mag nu al van Rick, maar vandaag echt geen puf om ff naar het dorp te gaan en alleen met de auto vind ik nog best wel eng. Dus dat doen we van de week wel. En heb een beetje de balen vandaag. Djen zou op gehaald wordendoor haar vader en hij is dus niet geweest Djen had zich verheugd om ook een beetje sinterklaas te vieren bij haar vader en hij komt gewoon niet, niet gebeld, niet gemaild. Djen zelf houd zich sterk en is buiten spelen, maar ik weet dat dit haar zoveel pijn doet en dat wil ze niet laten merken. Dus vanavond maar lekker macdonald eten (heb nog 2 boncadeaudingen liggen) en dan warme choco drinken met amandelsletter En morgen lekker feest vieren in Amsterdam en ook nog even bij opa en oma in nieuwegein.
pi_23758929
Tenzij er iets vervelends met de vader van Djen gebeurd is, is het een enorme eikel zeg!
Moet dat arme kind wel niet denken....
pi_23759576
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:14 schreef poemojn het volgende:
...gisteravond wilde iemand haar verwennen met een likje Haagse Bluf (gevolg: baby hele avond aan het overgeven), maar dat is hier eigenlijk off-topic.
Jezus, in Haagse bluf zitten rauwe eiwitten!!!! Randdebielen

Sorry hoor, ik kom even uit lurkstand, vond het leuk weer ff hier te kijken al schrijf ik al een hele tijd niet meer mee.

Groetjes, Kim mama van Aiken 20-01-2004
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_23759916
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:38 schreef Tan het volgende:
Hoewel... die oudste is aan het pre-puberen Da's weer een hele andere fase, maar soms..... ik weet niet of ze zulke grote behangrollen hebben maar ik wil er graag een kind achter plakken.
Praat me d'r niet van, m'n kleinste broertje begon ook daarmee toen 'ie acht was.

Laat ik het zo formuleren: ducttape is ook een zeer goed alternatief . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23760092
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:01 schreef snoopy het volgende:
Tenzij er iets vervelends met de vader van Djen gebeurd is, is het een enorme eikel zeg!
Moet dat arme kind wel niet denken....
Als er wat gebeurd was dan had zijn ex-vrouw wel gebeld. Dat is zijn contact persoon en die weet ook waar we wonen en alles. Dus ik ga er van uit dat meneer dus gewoon het "vergeten" is. Hij is ook niet te bereiken want hij is net verhuisd en heeft geen nieuw telefoonnummer doorgegeven dus ik kan hem ook niet bereiken.

Tan ik ben ook opzoek naar zulke behangrollen dus als je ze vind geef het dan even door Dat pre-puberen is heerlijk
pi_23760738
Phluphy, hoe is het met jou? Heb je een beetje kunnen bijslapen afgelopen dagen? Of loop je jezelf voorbij omdat je nu weer steeds naar het ziekenhuis gaat? Weet je al wat meer over Danyel, wanneer hij eventueel weer naar huis mag?
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 17:56:21 #212
43556 miss_dynastie
pi_23761254
Hoi Kim
Hoe is het met Aiken en jou?
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:05:07 #213
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761449
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:34 schreef snoopy het volgende: Phluphy, hoe is het met jou? Heb je een beetje kunnen bijslapen afgelopen dagen? Of loop je jezelf voorbij omdat je nu weer steeds naar het ziekenhuis gaat? Weet je al wat meer over Danyel, wanneer hij eventueel weer naar huis mag?
Snoop, we slapen heerlijk bij . We kunnen onszelf niet voorbijlopen, want we mogen maar 2 x per dag naar Danyel, dus hebben we daarnaast nog tijd voor andere dingen.
Ik denk dat Danyel maandag of dinsdag thuis komt, ik zal zometeen een update-je doen in het babytopic.
Hoe gaat het met je zwangerschap misselijkheid?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23761523
ik zit nu een raketje te eten op advies van Spindizzy. Kijken of het helpt want ik voel me niet echt 100%.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 18:11:31 #215
43556 miss_dynastie
pi_23761602
Fluf, hoe is het nu met Jeroen zijn werk? Ik meen me te herinneren dat hij begin december weer aan de slag zou moeten, toch
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:21:00 #216
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761816
Miss-D, dat klopt, hij is sinds woensdag weer aan het werk. Vanaf 1 januari gaat hij een half jaar op de recherche-unit werken, dan heeft hij niet zoveel onregelmatige- en weekenddiensten. Hij is 1 dag per week vrij (ouderschapsverlof). Tof geregeld he??
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:22:41 #217
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761842
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef snoopy het volgende:
ik zit nu een raketje te eten op advies van Spindizzy. Kijken of het helpt want ik voel me niet echt 100%.
Ik hoop voor je dat het helpt. Wederom beterschap
... ♥ ik mis je ♥
pi_23762107
Dat is zeker mooi geregeld Phluphy

Snoop hopelijk voel je je snel beter
pi_23765743
goed geregeld hoor Phulphy
Snoopy hopelijk voel je je al stukken beter
pi_23781341
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Kim
Hoe is het met Aiken en jou?
Hoi, alles gaat prima hier, dank je. Ik heb veel te weinig tijd over om dit forum bij te houden helaas. Aiken slaapt (nog steeds) weinig overdag, 2x een halfuur maar, dus er blijft weinig over voor moeders vrije tijd .Maar goed, hij groeit goed, alles doet het nog (vooral de stembanden), ik gebruik nog steeds katoenen luiers naar volle tevredenheid en geef nog steeds zo'n 6 a 7x BV per dag. Aiken is niet de snelste in ontwikkeling, hij kruipt niet, maar rolt de kamer door. Zelf gaan zitten of gaan staan kan hij ook nog niet, maar mama en papa en bah en puh (bal resp. poes ) doet hij wel. Ik ben na precies 9 maanden weer ongesteld geworden en we gaan nu onofficieel (dwz we doen het wel maar niet speciaal op tijd) voor nummer 2!

Ik zal eens proberen hier wat vaker te komen, het is gezellig!

Groetjes en het beste gewenst aan iedereen!
pi_23794094
Hi Kimpiedimpie
Leuk om even een update te krijgen. Jouw bevalling was volgens mij een van de eerste die ik op Fok! heb meegemaakt! Fijn dat het goed gaat met jullie beiden. En wat leuk dat jullie al voor de tweede gaan Als het gelukt is, horen we het toch wel hè?
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:33:06 #222
43556 miss_dynastie
pi_23800332
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:21 schreef phluphy het volgende:
Miss-D, dat klopt, hij is sinds woensdag weer aan het werk. Vanaf 1 januari gaat hij een half jaar op de recherche-unit werken, dan heeft hij niet zoveel onregelmatige- en weekenddiensten. Hij is 1 dag per week vrij (ouderschapsverlof). Tof geregeld he??
Inderdaad goed geregeld
Hoe vindt hij het om weer aan het werk te zijn, zal wel wennen zijn denk ik? of hoort dit in het hoe gaat het met de vaders-topic
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:35:03 #223
43556 miss_dynastie
pi_23800374
Fijn dat het zo goed gaat met Aiken en jou, Kim Jammer dat je weinig tijd hebt voor jezelf En wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!!! Kus voor Aiken
  maandag 6 december 2004 @ 19:45:32 #224
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23805004
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:Hoe vindt hij het om weer aan het werk te zijn, zal wel wennen zijn denk ik? of hoort dit in het hoe gaat het met de vaders-topic
hij zal toch niet posten denk ik, dus nog maar even zo: Viel wel mee, was snel weer gewend. en als je meer wil weten bel je'm maar op
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:22:20 #225
43556 miss_dynastie
pi_23805610
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:45 schreef phluphy het volgende:

[..]

hij zal toch niet posten denk ik, dus nog maar even zo: Viel wel mee, was snel weer gewend. en als je meer wil weten bel je'm maar op
ik heb zijn nummer niet
  Jubileum moderator maandag 6 december 2004 @ 20:38:20 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23806057
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:

ik heb zijn nummer niet
1 1 2
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23806118
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:41:37 #228
43556 miss_dynastie
pi_23806145
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:38 schreef Lois het volgende:

[..]

1 1 2
ja, daar heb jij weer gelijk in, ik kan hem ook op zijn werk bellen natuurlijk, hij is tenslotte van de politie
  maandag 6 december 2004 @ 20:50:48 #229
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23806404
Lois

Ja joh, miss_d, gewoon 112 bellen en vragen naar "Jeroen", komt helemaal goed

... ♥ ik mis je ♥
pi_23807212
Luchtbel, hoe gaat het met je, je bent zo stil !
pi_23807230
Politie is 0900-8844

Fijn dat Danyel morgen thuiskomt

Hoi Kim, leuk zo'n update. Laat je nog s vaker van je horen?
pi_23808546
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:25 schreef poemojn het volgende:
Politie is 0900-8844
Of, zoals Giel Beelen eens ontdekte: 0900-TUIG
quote:
Hoi Kim, leuk zo'n update. Laat je nog s vaker van je horen?

We doen ons best!
  maandag 6 december 2004 @ 22:53:27 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_23809181
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:31 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Hoi, alles gaat prima hier, dank je. Ik heb veel te weinig tijd over om dit forum bij te houden helaas. Aiken slaapt (nog steeds) weinig overdag, 2x een halfuur maar, dus er blijft weinig over voor moeders vrije tijd .Maar goed, hij groeit goed, alles doet het nog (vooral de stembanden), ik gebruik nog steeds katoenen luiers naar volle tevredenheid en geef nog steeds zo'n 6 a 7x BV per dag. Aiken is niet de snelste in ontwikkeling, hij kruipt niet, maar rolt de kamer door. Zelf gaan zitten of gaan staan kan hij ook nog niet, maar mama en papa en bah en puh (bal resp. poes ) doet hij wel. Ik ben na precies 9 maanden weer ongesteld geworden en we gaan nu onofficieel (dwz we doen het wel maar niet speciaal op tijd) voor nummer 2!

Ik zal eens proberen hier wat vaker te komen, het is gezellig!

Groetjes en het beste gewenst aan iedereen!
Kimpie, wat leuk om van jou te lezen! Aiken is toch de meest leeftijdsgenoot van Liam ten slotte (24-01) Wat een verschil kan er toch in kindjes zitten evengoed! Fijn om te horen dat het goed met je gaat en jeetje, zelfs al onofficieel bezig voor de 2e, wow! Ik ga ff gluren of je wat in het beebietjes topic hebt gepost
stormy waters...
sailin'
pi_23810536
Wat goed dat Danyel morgen al naar huis mag
pi_23816552
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:24 schreef Ladybos het volgende:
Luchtbel, hoe gaat het met je, je bent zo stil !
Heb je onze envelop gehad?

Ik ben ziek Dit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen

Fluf popje, ik had graag afgelopen weekend m'n hand op Danyels hoofdje willen leggen en je willen ontmoeten, ik vind het jammer dat het hierdoor niet door heeft kunnen gaan. Maar goed ik ben dan gewoon niet in staat om er hard tegen in te gaan. Er komt vast wel een nieuwe kans
En toen had ik gister ineens 41 graden koorts en kon Jolie nauwelijks tillen. Voel me nog niet veel beter maar al wat minder slap. Zal wel goed komen.

Graag op anoniem
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:36:28 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23816585
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen... ) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 10:36:48 #237
43556 miss_dynastie
pi_23816591
Luchtbel, ik denk dat het een verstandige beslissing van je is, wijffie
En als ze bij jou thuis langskomen, ben je toch op eigen terrein en wat sterker, bovendien kun je ze er dan uitzetten als ze te ver gaan. Ze zouden verdorie gewoon dolblij moeten zijn met jou en je lieve meiske
Dikke en beterschap!!!!
pi_23816654
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen... ) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
Ze hebben altijd wel wat te zeuren en dit keer was het dit. Er zijn momenten geweest het afgelopen jaar dat ik dacht dat ik van ze hield. Het zijn toch je ouders maar nu heb ik eerder de neiging om het tegenovergestelde tegen ze aan te schreeuwen. Ik heb alles geprobeerd om het ze naar de zin te maken maar zo werkt het niet. En ik heb daar ook geen zin meer in. Ze hebben de eerste Sinterklaas met mijn meisje verpest en daar blijft het bij. Vanaf nu wil ik alleen nog maar leuke dingen met Jolie en als zij daar niet bij kunnen horen, dan maar niet.
Graag op anoniem
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:49:35 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23816772
Luchtbel, wat klote dat het zo is gegaan! Heel rot. Maar vind het inderdaad een goeie beslissing om het er verder even bij te laten. Bescherm jezelf en Jolie maar tegen niet-leuke dingen! Vind het goed klinken, al is de aanleiding nog zo naar. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit eigenlijk geen verrassing voor je is...

Beterschap ook.
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:56:12 #240
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23816881
Met mijn vrouw gaat het goed.
Ze is nu 31 weken zwanger,dus nog eventjes te gaan.
Ze voelt zich zelf ook goed,ze is tot nu toe nog niet een keer misselijk geweest.
Aan de andere kant heeft ze regelmatig banden pijn,maar dat word ook minder nui
Ik vind het ook allemaal wel spannnend.
Volgend weekend de rest van de baby spulletjes halen.
Dan is de babykamer klaar.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_23816954
Luchtbel, rot dat het een kl*te weekend is geworden. maar dapper dat je de beslissing hebt genomen!!!! Het is jouw leven, jouw meisje en JIJ moet gelukkig worden!!
Beterschap en een dikke en knuffel
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:03:57 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23817027
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:56 schreef edje34 het volgende:
Met mijn vrouw gaat het goed.
Ze is nu 31 weken zwanger,dus nog eventjes te gaan.
Ze voelt zich zelf ook goed,ze is tot nu toe nog niet een keer misselijk geweest.
Aan de andere kant heeft ze regelmatig banden pijn,maar dat word ook minder nui
Ik vind het ook allemaal wel spannnend.
Volgend weekend de rest van de baby spulletjes halen.
Dan is de babykamer klaar.
Hoi Edje34!
Dit hoort net iets meer in Zwangerschap & Geboorte! Ze is tenslotte nog zwanger, je vrouw!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:05:21 #243
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23817053
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:03 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hoi Edje34!
Dit hoort net iets meer in Zwangerschap & Geboorte! Ze is tenslotte nog zwanger, je vrouw!
Owwwww

Kan deze reactie in het juiste topic geplaatst worden dan??
(Hans teeuwen)
pi_23817118
Luchtbel beterschap!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:22:29 #245
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23817327
Ook ik wens je beterschap Luchtbel
(Hans teeuwen)
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:27:29 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23817422
Luchtbel, beterschap!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:41:01 #247
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23817671
He jakkes Luchtbel, dubbele ellende dus

Hé, uitstel is geen afstel Ik vind het jammer dat je weekend verziekt is Het is fantastisch van je dat je het toch geprobeerd hebt. En nu het niet blijkt te werken, afsluiten die hap, het zit er gewoon niet in. Heel goed dat je Jolie tegen dat soort negatieve toestanden wil afschermen.

Beterschap met je - vermoedelijke - buikgriep ?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:44:14 #248
62233 Jelief
ikke lief!
pi_23817708
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:05 schreef edje34 het volgende:

[..]

Owwwww

Kan deze reactie in het juiste topic geplaatst worden dan??
je kan hem ook zelf even plakken en knippen toch? dan staat ie maar een keer in twee topics tegelijk hoor... vind ik... niet-mod zijnde
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!fossiel dinsdag 7 december 2004 @ 12:53:49 #249
2628 Karin
pi_23818983
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Jelief het volgende:

[..]

je kan hem ook zelf even plakken en knippen toch? dan staat ie maar een keer in twee topics tegelijk hoor... vind ik... niet-mod zijnde
Ik vind als wel mod zijn dat je gelijk hebt. Helaas kunnen reacties niet overgeheveld worden. Ik wil hem best voor je quoten hoor Edje maar het is denk leuker als je dit onder je eigen naam post.
pi_23819140
Getver, wat naar LB. Waarschijnlijk is nu bevestigd wat je wel al wist maar een domper is het wel weer Als ze nou eens gewoon blij zouden zijn met zo'n geweldige dochter en kleindochter!
Meissie, ik hoop dat je snel weer opknapt
pi_23819954
Luchtbel
pi_23820686
Luchtbel, sterkte en beterschap!
pi_23822865
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:34 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Heb je onze envelop gehad?

Ik ben ziek Dit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen

Fluf popje, ik had graag afgelopen weekend m'n hand op Danyels hoofdje willen leggen en je willen ontmoeten, ik vind het jammer dat het hierdoor niet door heeft kunnen gaan. Maar goed ik ben dan gewoon niet in staat om er hard tegen in te gaan. Er komt vast wel een nieuwe kans
En toen had ik gister ineens 41 graden koorts en kon Jolie nauwelijks tillen. Voel me nog niet veel beter maar al wat minder slap. Zal wel goed komen.

Luchtbel, ik had in het speeltuinbankje gepost dat de envelop er was, maar ik had al zo'n vermoeden dat je mijn berichtje gemist had Heel heel heel erg bedankt, ik vond het echt SUPERlief (en dat is heel wat want normaal heb ik een hekel aan het woord super maar in dit geval is het gewoon toepasselijk Dat je met zoveel aan je hoofd nog aan mij denkt zegt genoeg over jou denk ik zo Het truitje is schattig en hangt al weer te pronken, het gedichtje was grappig en lief (Bosjesman LOL) maar het liefste is het gebaar... Je bent echt een schatje

Wat kl*te dat het niet goed gaat tussen jou en je ouders, ik maak me er plaatsvervangend boos over. Hebben ze zo'n lieve dochter (zie o.a. bovenstaande voorbeeld....) en kleindochter en dan lopen ze nog te zeiken. Zielig hoor. En je hebt groot gelijk dat je er even wat afstand van neemt, ze komen maar naar jou toe als ze jou of Jolie willen zien. En dan nog ziek erbij ook... het zit ook ff niet mee allemaal he.. Mocht je hulp nodig hebben dan weet je me te vinden he ? Echt doen hoor, ff oppassen of als je vervoer nodig hebt ofzo gewoon ff bellen/mailen, Bosjesman zit nu toch thuis. Doe het rustig aan en dikke kus van mij (ons).
pi_23824020
Luchtbel en beterschap
pi_23824069
Luchtbellie dikke
pi_23826324
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:34 schreef Luchtbel het volgende:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ze hebben altijd wel wat te zeuren en dit keer was het dit. Er zijn momenten geweest het afgelopen jaar dat ik dacht dat ik van ze hield. Het zijn toch je ouders maar nu heb ik eerder de neiging om het tegenovergestelde tegen ze aan te schreeuwen. Ik heb alles geprobeerd om het ze naar de zin te maken maar zo werkt het niet. En ik heb daar ook geen zin meer in. Ze hebben de eerste Sinterklaas met mijn meisje verpest en daar blijft het bij. Vanaf nu wil ik alleen nog maar leuke dingen met Jolie en als zij daar niet bij kunnen horen, dan maar niet.
Godverdomme zeg !!!
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Niet echt een slim antwoord, Brightbabe . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23826625
Fluf ik weet wel dat het geen afstel was maar geen uitstel maar toen ik vrijdag je mailtje kreeg was dat het enige waar ik zin in had dat weekend. Vandaar dat ik het zo jammer vond, achteraf ben ik blij anders had ik jullie misschien ook nog aangestoken met de griep

LadyBos, heel graag gedaan en we redden ons wel en als jij er even tussenuit moet dan moet je het echt zeggen hoor je kan altijd ff komen knuffelen hier!

Voor de rest voel ik me al wat beter alleen nu is Jolie ziekjes maar dat komt ook wel weer goed, denk ik dan maar!
Graag op anoniem
  woensdag 8 december 2004 @ 09:16:34 #258
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23827253
Ik hoop dat je snel 100% beter bent en dat het bij Jolie ook weer snel over is.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 8 december 2004 @ 09:17:18 #259
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23827262
Volgens mij mis ik Sjeen al een tijdje? Joehoe Sjeenepeen, where are you?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 8 december 2004 @ 14:08:50 #260
61800 Rottdog
pi_23832016
Lieve Luchtbel soms moet jij dan maar als "kind" van je ouder de volwassene zijn en een besluit nemen, denk dat je er verstandig aan doet om Jolie heel wat happy time mee te geven dan "volwassen" gezeur.
pi_23842718
ikke ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit (ahum )

Mijn pa belde vandaag onverwacht op, en hij gaat de 18de toch oppassen op Thijs, hij heeft zijn vrouw duidelijk gemaakt dat Thijs zijn kleinzoon is en dat ik nog niet eerder een beroep op hem gedaan heb en dat mijn moeder dat ook zo gewild zou hebben dat pa een opa zou zijn voor Thijs en dat hij zich er naar moet gedragen.
Hij heeft zelf sinterklaas koadootjes liggen voor Thijs
  woensdag 8 december 2004 @ 22:25:43 #262
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23842916
wat een heerlijk nieuws Bar_en Mar
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 22:31:52 #263
43556 miss_dynastie
pi_23843117
Bar, wat ongelooflijk fijn dat je vader (op tijd!) tot inkeer en inzicht is gekomen, geweldig
En ik hoop dat zijn vrouw ook een dusdanige liefde voor Thijs kan ontwikkelen dat ze als ze naar hem kijkt gewoon dol is op de kleinzoon van haar man, en niet jaloers is op wat zij niet heeft.
Goh, wat ben ik blij voor je zeg
pi_23843242
Fijn dat ie tot bezinning is gekomen Bar!
pi_23843506
Heerlijk Bar!
  woensdag 8 december 2004 @ 23:07:47 #266
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23844135
Goed zo Bar en terecht dat ie is bijgetrokken
Hyves!
  woensdag 8 december 2004 @ 23:09:59 #267
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23844198
quote:
Op woensdag 8 december 2004 03:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Niet echt een slim antwoord, Brightbabe . . .
Ikke niet snappe niet Wat is hier niet zo slim aan?
Hyves!
  donderdag 9 december 2004 @ 08:23:30 #268
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23848565
Bar, wat een geweldig nieuws ! Ik ben blij dat ze zich (of eigenlijk je pa) bedacht hebben !!

Hier gaat alles redelijk, we proberen het ritme zo goed mogelijk weer op te pakken. Danyel heeft nog wel wat moeite met de voeding, het valt niet echt lekker, maar hij houdt het wel binnen en daar gaat het om.
Verder lijden we aan chronisch slaaptekort maar da's normaal denk ik.
... ♥ ik mis je ♥
pi_23848724
Fijn Bar! Het zal vast wel loslopen allemaal nu
Graag op anoniem
pi_23848958
Bar wat heerlijk dat je vader zich bedacht heeft!!!!

Phluphy dat slaap te kort herken ik ja Djulian had vannacht ineens zin om ons wakker te houden. Rick was er niet, maar mijn vriendin wel gelukkig. Meneer was wakker om half 4 en om 5 uur. Om 5 uur toch maar fles gegeven en toen is hij weer in slaap gevallen.ik niet meer dus
  donderdag 9 december 2004 @ 15:51:35 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_23856222
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ikke ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit (ahum )

Mijn pa belde vandaag onverwacht op, en hij gaat de 18de toch oppassen op Thijs, hij heeft zijn vrouw duidelijk gemaakt dat Thijs zijn kleinzoon is en dat ik nog niet eerder een beroep op hem gedaan heb en dat mijn moeder dat ook zo gewild zou hebben dat pa een opa zou zijn voor Thijs en dat hij zich er naar moet gedragen.
Hij heeft zelf sinterklaas koadootjes liggen voor Thijs
ow!!! wat fijn bar!!!! beter!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 december 2004 @ 15:54:28 #272
103793 kozakken
Living the life
pi_23856286
Bar *o* spuit elf reactie maar wel blij
Fijn zeg!

Enne phluphy, buiten slaapgebrek. Kunnen jullie het nu wat beter allemaal aan? En is Danyel ook wat vrolijker?
  donderdag 9 december 2004 @ 17:07:51 #273
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23858007
Yep, een wereld van verschil met een paar weken geleden. Het is nog steeds best zwaar dat ge-emmer met de sonde en medicijnen maar niet meer ondoenlijk zoals eerst. "Vrolijk" is (nog) niet de juiste benaming voor Danyel, maar absoluut heel "goed te pas" (Snoopy )

Gisteren telefoontje gekregen van het RIO: Danyel mag 1 dag per week naar een Medisch KDV
En de GGV'ster mag een jaar lang (!!!) 7 uur per week komen om van alles te doen. Ik ga haar leren met de sondevoeding om te gaan en zo, en dan kan ze ook oppassen zodat Jeroen en ik ook eens samen weg kunnen gaan

Hoe gaat het met solliciteren Kozakken? Gloort er al iets moois aan de mistige horizon ?
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 17:14:16 #274
43556 miss_dynastie
pi_23858172
He, wat een goed nieuws van jullie kant fluf
Het lijkt me heerlijk om ook af en toe eens weg te kunnen zonder je zorgen te hoeven maken over de verzorging van je knul, fijn!!
pi_23859145
Dat klinkt heel goed Phluphy Gewoon eens lekker op stap met je man!!! En je dan geen zorgen hoeven maken. * Anitra ziet 2 verliefde duifjes lopen in Apeldoorn, han in hand, samen verliefd vertellend over hun zoon
pi_23859581
Bar wat fijn dat je vader is bijgetrokken/tot inkeer is gekomen

En bij pluphy ook al zulke goede berichten, nou ja behalve het chronisch slaaptekort dan maar dat schijnt normaal te zijn bij jonge ouders Hartstikke fijn Fluf, en ik hoop dat de GGV'ster gauw leert hoe de sondevoeding werkt en dat je lekker op stap kunt gaan met een gerust hart !
pi_23861360
Phluphy, goede berichten Heerlijk voor jullie
  donderdag 9 december 2004 @ 19:55:26 #278
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23861837
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:07 schreef phluphy het volgende:
Yep, een wereld van verschil met een paar weken geleden. Het is nog steeds best zwaar dat ge-emmer met de sonde en medicijnen maar niet meer ondoenlijk zoals eerst. "Vrolijk" is (nog) niet de juiste benaming voor Danyel, maar absoluut heel "goed te pas" (Snoopy )

Gisteren telefoontje gekregen van het RIO: Danyel mag 1 dag per week naar een Medisch KDV
En de GGV'ster mag een jaar lang (!!!) 7 uur per week komen om van alles te doen. Ik ga haar leren met de sondevoeding om te gaan en zo, en dan kan ze ook oppassen zodat Jeroen en ik ook eens samen weg kunnen gaan
WOW, Flufke wat een geweldig nieuws, eindelijk eens wat voor de lange termijn geregeld, wat een heerlijk vooruitzicht. Zou ik ook zeker gebruik van maken, haar als oppas en dan niet schuldig voelen, jullie kunnen dan weer een beetje opladen zodat jullie er weer helemaal tegenaan kunnen met Danyel. Meid ben zo blij voor jullie
Hyves!
  donderdag 9 december 2004 @ 20:03:27 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23862021
phluph, wat een goed nieuws allemaal!
En bij Bar ook al!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 20:05:42 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23862072
Yeah, eindelijk hulp in aantocht phluphy! Heerlijk hoor
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23862272
Fluf wat fijn en al is het maar om gewoon even rustig samen boodschappen te doen, dat scheelt ook al!
Graag op anoniem
  donderdag 9 december 2004 @ 20:17:14 #282
103793 kozakken
Living the life
pi_23862329
Wat een fijn bericht fluf. (Goed te pas is trouwens gewoon heel erg goed Nederlands hoor! Hangt alleen af in welk deel van het land je woont. Mijn deur is ook heel vaak los ipv open )
Fijn dat de rust jullie allemaal goed gedaan heeft. En dat je extra hulp krijgt!
Die dag in de week zal jullie (lijkt mij) ook heel veel goed doen. Al is het alleen al omdat je gewoonweg eventjes op adem kunt komen of je eigen ding kunt doen.
Maareh.... ook roepen wanneer het niet zo geweldig gaat hoor. Alhoewel de hulp je hopenlijk gewoon heel veel adempauze kan geven.
En zo'n sondeding. Kunnen jullie die inmiddels zelf inbrengen? [ontzagmodus voorlopig maar aan]
Ik weet me nog te herinneren dat er zo rond een uur of twee 's nachts nog een wijkverpleegster de sonde is komen inbrengen. toch? Wat een verschil meid.
Klinkt als twee passen vooruit en dan weer eentje terug. (Maar dat is per saldo altijd nog vooruit!)

zelf Gisteren bij het CWI geweest. Tja... intake... Maar wel bijzonder aardige man die me inschreef. Vond zijn werk eigenlijk ook wel leuk. Toen ik dat riep heeft hij me er iets meer van uitgelegd. Bleek dat een andere CWI in de buurt nog iemand nodig had. (wel fulltime, maar je weet maar nooit!) Vandaag meteen gebeld en CV gemaild.
Voor de rest valt het me zwaar. Vooral emotioneel moet ik echt een knop omzetten. Dat valt me tegen. (Ik ben dus minder goed te pas door alle toestanden)
Volgende week mijn laatste werkweek. en en en en tegelijkertijd. Het is zo ook wel goed. Spanning wordt me iets te veel.

Gelukkig kom ik dan thuis en dan is Jonne er. Die grijnzend naar me begint te lachen wanneer hij me ziet en helemaal zit te wippen (en daarna bijna omvalt ) Maar zelfs wanneer hij onbedaarlijk huilt en ik niet weet wat er is voel ik me toch zo blij met hem. Mijn leven draait helemaal niet meer alleen om mij, maar om mijn kleine. Dus dat zet alles ook in een ander perspectief. Ik voel me gezegend dat ik de mama van Jonne mag zijn. (spreek me trouwens over een paar jaar nog maar eens )
  donderdag 9 december 2004 @ 20:41:08 #283
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23862935
Kozakken, volgens mij, ik meen mij zoiets te herinneren, gaan ze het niet leren dat inbrengen van die sonde. Dit is iets heel naars om te moeten doen bij je kind en voor Danyel op zijn beurt ook heel vervelend als je je paps en mams gaat associeren met iets naars, dus als ik het goed is blijft een verpleegkundige dit doen. Vind ik trouwens wel heel goed dat dit tegenwoordig zo gaat, ik zou het ook echt niet kunnen bij mijn eigen kind

Maar goed, ik praat hier eik voor mijn beurt
Hyves!
  donderdag 9 december 2004 @ 20:43:50 #284
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23863004
Oh ja, wilde je ook een dikke knuf geven Kozakken wat hebben dit soort dingen toch een invloed op je he?
Hyves!
pi_23863106
Kozakken wat een emo-situatie. Kan het me helemaal indenken. Maar wie weet komt het snel weer goed. Enne, ik denk dat Jonne ook heel blij is dat jij zijn mama bent
pi_23863906
Fluf wat een goed nieuws zeg
Kozakken lastige situatie hoor. Ik hoop dat je snel iets anders vindt (bij het CWI zelf zou natuurlijk geweldig zijn )

Hier gaat het weer even wat minder (niet slecht hoor, maar minder goed!), vandaar ook de 'radiostilte' van mijn kant.
Ik had vandaag alweer een crematie, deze keer van de oudste zus van mijn vader.
Ik hoop toch echt dat dit het voorlopig was Ik kende haar overigens niet zo heel goed en ze is 90 geworden, dus het was geen enorm drama. Maar toch ook niet zo fijn...

Daarnaast gaat het nog steeds niet echt goed met de BV en ga ik afbouwen. Dat wil ik graag en m'n man staat er ook helemaal achter. Maar stom genoeg heb ik het er aan de andere kant ook best wel moeilijk mee (ben echt een emo- geworden en vraag me soms af of ik niet te makkelijk opgeef).
pi_23864117
Piglet, ik denk dat het een soort proces is waar je doorheen moet met het afbouwen van die BV. Ik had al moeite om te stoppen met het afkolven van die schamele 10cc (emotioneel gezien dan). Je hebt het idee dat je je kind misschien iets tekort doet, en het heeft ook iets intiems BV. Maar meissie, je bent een enorme doorzetter en het is al fantastisch dat je het al zo lang volhoudt!
  donderdag 9 december 2004 @ 22:38:13 #288
103793 kozakken
Living the life
pi_23866036
Loena dankje wel. (Je hebt trouwens gelijk, had sonde meteen gelezen als inbrengen ipv sondevoeding )

tanx snoop en piglet.

Piglet, matig voelen is nooit echt leuk. Maar wat heb je veel bereikt! Je hebt echt een hele tijd BV gegeven terwijl je het emotioneel ook heel zwaar hebt (en gehad). Daar heb ik heel veel bewondering voor. Afbouwen lijkt me heel lastig. Vooral emotioneel. (Kan helaas niet uit ervaring spreken. Bij mij was de borst "op" na 6 dagen.)
Natuurlijk ben je een emo- . Hoort lekker bij alle hormonen en mama zijn.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:41:37 #289
103793 kozakken
Living the life
pi_23866156
Ik merk trouwens wel als ik al m'n berichten teruglees dat ik redelijk van het zoenerige ben. Nou ja, ben ik in het eggie ook.
pi_23868530
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef kozakken het volgende:
Ik merk trouwens wel als ik al m'n berichten teruglees dat ik redelijk van het zoenerige ben. Nou ja, ben ik in het eggie ook.
Hier ook hoor, ben ook een knuffelig tiepje dus wat mij betreft mag je hoor kozakken
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:04:48 #291
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23868582
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hier ook hoor, ben ook een knuffelig tiepje dus wat mij betreft mag je hoor kozakken
Oeps sorry Five
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 08:59:38 #292
43556 miss_dynastie
pi_23872151
Piglet
Snap best dat je het moeilijk hebt met je beslissing om te stoppen, maar ik denk wel dat je er verstandig aan doet als het gewoon niet meer gaat. Je hebt, naast de aardschok die een babietje teweeg brengt in je leven, ook een aantal andere moeilijke dingen meegemaakt en dat is allemaal niet niks
pi_23872516
Kozakken drie voor jou
Piglet wat vervelend dat je er ff doorheen zit. Dat afbouwen is ook moeilijk. Je had het zo graag langer gewild. Maar denk maar eens aan de rust die je straks in jezelf krijgt. Ook een dikke voor jou
Loena gewoon een voor jou omdat je het zo lekker vind

Hier gaat het redelijk. Nog 7 dagen tot de verlossing hoop ikik ben nog meer aan het aftellen dan toen met de ks Wel is eindelijk mijn geld binnen van het UWV, dus die druk is er vanaf Maar oh wat voel ik me duf. Ik wou zo graag een uurtje slapen, nou dat uurtje heb ik net gekregen, eindelijk in diepe slaap. Gaat die deurbel Weet niet wie het geweest is, want ben eerst blijven liggen tot mijn hart wat minder snel ging kloppen van de schrik. Het resultaat is een super duffe Anitra, die nu maar eens de fles klaar gat maken voor Djulian, die deze nacht netjes heeft door geslapen
pi_23873916
Hallo allemaal,

Eindelijk kan ik weer wat posten. Vriend is compu kamer aan het opknappen geweest, dus even geen pc.
Hier gaat alles goed. Benthe is een heel rustig kindje, die zich alleen laat horen als ze honger heeft.
's Nachts komt ze maar 1 keer om bij te tanken. Alleen zijn de dagen veel te kort!!! Ik kom soms echt nergens aan toe, maar dat zullen alle nieuwe moeders wel hebben.

In fototopic zal ik ff wat spammen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:19:32 #295
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23874026
Hé Stiekemurd, fijn om weer van je te horen Doet ze goed die kleine meid van jullie, 1 keer drinken `s nachts! Ga gelijk even spieken in het fototopic
Hyves!
pi_23874587
Bar wat ontzettend fijn nieuws over je vader! Hij heeft een wijs besluit genomen

Wat goed dat Danyel goed te pas is En heel mooi dat hij naar het medisch kdv mag en dat de ggv’ster komt. Dat zal zeker een fijn gevoel geven

Kozakken dat zou leuk zijn als je bij het CWI een baantje kon krijgen En wat is dat toch een heerlijk gevoel he, dat je kindje zo blij is om je te zien :’)

Piglet sterkte hoor! En probeer om je niet schuldig te voelen over de borstvoeding, is helemaal nergens voor nodig. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!

Anitra heb je eindelijk je geld!! Wat ontzettend fijn. Rust nu maar lekker uit

Stiekemurd wat fijn dat het zo lekker loopt!!
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:17:24 #297
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23878104
Kozakken, Loena had gelijk. Sonde inbrengen doen we niet zelf (moet er niet aan denken!)
Wat een toeval trouwens dat je via je inschrijving over die vacature hoorde ! Misschien heeft het gewoon zo moeten zijn Succes !

Piglet wat jammer, elke keer toch weer een tegenslag .
En succes met het loslaten van het bv-idee, ik kan je niet echt een advies geven behalve: probeer te relativeren.

Beefcake, leuk al je reacties, maar vertel jij ooit wel hoe het met JOU gaat?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23878582
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:17 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, leuk al je reacties, maar vertel jij ooit wel hoe het met JOU gaat?
Ik ben meer een luisteraar dan een verteller Mijn hele leven al trouwens, vroeger wilde ik al nooit vertellen hoe het op school was!
edit - Op mijn rapport stond steevast dat ik nooit wat vertelde in de kring
Maar het gaat gewoon zijn gangetje hoor
pi_23878601
Stiekemurd geniet lekker van je kleine meisje! En Anitra geniet van je geld maar doe geniet met mate

Piglet onthou dat je het al hartstikke lang volgehouden hebt terwijl het niet goed ging! Succes

Kozakken wat raar is het soms allemaal he, sommige dingen zijn zoooooo mooi terwijl andere dingen het allemaal zo moeilijk kunnen maken. Maar zolang je ook de mooie dingen allemaal nog ziet weet ik zeker dat er wel uit te komen is!
Graag op anoniem
pi_23878780
Ik geniet zeker met mate heb de rekeningen gelijk de deur uit gedaan en ik kan wel bijna zeggen mijn geld was binnen
pi_23878836
Ik heb overigens nog steeds m'n zwangerschapsuitkering niet gehad

En ik heb de mevrouw in kwestie een leuke kaart gestuurd vandaag. Een jawel! gekochte kerstkaart met een vreselijk snoezig gezinnetje erop met de tekst 'Zalige feestdagen'
Op de achterkant heb ik even geschreven dat ze mij nog steeds zalige feestdagen kan bezorgen door gewoon de formulieren door te sturen volgens mij ga ik dat geld namelijk toch al nooit meer zien, misschien dat dit nog helpt
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')