abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:22:28 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23753636
Tan, hoe gaat het bij jullie? Nog steeds zo druk?
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:38:51 #202
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753698
Lief dat je er naar vraagt Phluphy. Het is heel wisselend, net twee goede dagen gehad tot gister, maar gister was ook druk, veel geregel, tot 12 uur 's nachts bezig geweest met het inpakken van kadootjes voor 6 personen Twee zakken later kwam ik er achter dat ik best veel had. De rest hebben we maar in een hele grote doos gestopt Ik begon ooit met één zakje, waarvan ik me afvroeg hoe ik die ooit vol ging krijgen

Maar goed, dat moest ik wel bekopen met een hele slechte nacht waarin ik weer kotsmisselijk wakker werd met een trillend en tintelend lijf, voordeel is dat ik het nu niet meer eng vind.
Maar goed, ik maak me er niet meer druk om, ik mag verder niet klagen hoor, als ik jullie verhalen zo lees ben ik gezegend met makkelijke kindertjes. Dus daar ligt het niet aan

Hoewel... die oudste is aan het pre-puberen Da's weer een hele andere fase, maar soms..... ik weet niet of ze zulke grote behangrollen hebben maar ik wil er graag een kind achter plakken.
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:42:40 #203
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23753721
Ik vind het nog wel eng klinken, een trillend en tintelend lijf. Ga je er niet wat te makkelijk mee om? Ik bedoel: ik vind het toch wel zorgwekkend, het zou toch eens over moeten zijn/gaan ?
Veel plezier in elk geval met het Sinterklaasfeest. Gezellige boel joh, met zoveel kroost !
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:43:05 #204
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753724
Anitra, als je volgende week je centjes krijgt, moet je jezelf eens flink verwennen hoor, koop iets leuks voor jezelf, desnoods via de Wehkamp op internet als je niet in staat bent om een winkel in te gaan, maar je hebt wel iets bijzonders verdiend hoor.
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:44:56 #205
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753737
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het nog wel eng klinken, een trillend en tintelend lijf. Ga je er niet wat te makkelijk mee om? Ik bedoel: ik vind het toch wel zorgwekkend, het zou toch eens over moeten zijn/gaan ?
Veel plezier in elk geval met het Sinterklaasfeest. Gezellige boel joh, met zoveel kroost !

Nou ja, het is hyperventialtie, met een soort paniekaanval als gevolg, volgens de dokter dus. Verder niet schadelijk, maar een teken voor rustig aandoen. Dat doe ik vandaag weer braaf. Vanmiddag naar de bioscoop met de kinderen heb er zin in
pi_23758479
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:43 schreef Tan het volgende:
Anitra, als je volgende week je centjes krijgt, moet je jezelf eens flink verwennen hoor, koop iets leuks voor jezelf, desnoods via de Wehkamp op internet als je niet in staat bent om een winkel in te gaan, maar je hebt wel iets bijzonders verdiend hoor.
Ik heb vorige week een nieuwe broek en trui gehad en als mijn centjes binnen zijn dan gaat Rick een jas halen die we vorige week gezien hebben Verder wil ik nog make-up halen, mag nu al van Rick, maar vandaag echt geen puf om ff naar het dorp te gaan en alleen met de auto vind ik nog best wel eng. Dus dat doen we van de week wel. En heb een beetje de balen vandaag. Djen zou op gehaald wordendoor haar vader en hij is dus niet geweest Djen had zich verheugd om ook een beetje sinterklaas te vieren bij haar vader en hij komt gewoon niet, niet gebeld, niet gemaild. Djen zelf houd zich sterk en is buiten spelen, maar ik weet dat dit haar zoveel pijn doet en dat wil ze niet laten merken. Dus vanavond maar lekker macdonald eten (heb nog 2 boncadeaudingen liggen) en dan warme choco drinken met amandelsletter En morgen lekker feest vieren in Amsterdam en ook nog even bij opa en oma in nieuwegein.
pi_23758929
Tenzij er iets vervelends met de vader van Djen gebeurd is, is het een enorme eikel zeg!
Moet dat arme kind wel niet denken....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23759576
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:14 schreef poemojn het volgende:
...gisteravond wilde iemand haar verwennen met een likje Haagse Bluf (gevolg: baby hele avond aan het overgeven), maar dat is hier eigenlijk off-topic.
Jezus, in Haagse bluf zitten rauwe eiwitten!!!! Randdebielen

Sorry hoor, ik kom even uit lurkstand, vond het leuk weer ff hier te kijken al schrijf ik al een hele tijd niet meer mee.

Groetjes, Kim mama van Aiken 20-01-2004
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_23759916
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:38 schreef Tan het volgende:
Hoewel... die oudste is aan het pre-puberen Da's weer een hele andere fase, maar soms..... ik weet niet of ze zulke grote behangrollen hebben maar ik wil er graag een kind achter plakken.
Praat me d'r niet van, m'n kleinste broertje begon ook daarmee toen 'ie acht was.

Laat ik het zo formuleren: ducttape is ook een zeer goed alternatief . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23760092
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:01 schreef snoopy het volgende:
Tenzij er iets vervelends met de vader van Djen gebeurd is, is het een enorme eikel zeg!
Moet dat arme kind wel niet denken....
Als er wat gebeurd was dan had zijn ex-vrouw wel gebeld. Dat is zijn contact persoon en die weet ook waar we wonen en alles. Dus ik ga er van uit dat meneer dus gewoon het "vergeten" is. Hij is ook niet te bereiken want hij is net verhuisd en heeft geen nieuw telefoonnummer doorgegeven dus ik kan hem ook niet bereiken.

Tan ik ben ook opzoek naar zulke behangrollen dus als je ze vind geef het dan even door Dat pre-puberen is heerlijk
pi_23760738
Phluphy, hoe is het met jou? Heb je een beetje kunnen bijslapen afgelopen dagen? Of loop je jezelf voorbij omdat je nu weer steeds naar het ziekenhuis gaat? Weet je al wat meer over Danyel, wanneer hij eventueel weer naar huis mag?
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 17:56:21 #212
43556 miss_dynastie
pi_23761254
Hoi Kim
Hoe is het met Aiken en jou?
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:05:07 #213
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761449
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:34 schreef snoopy het volgende: Phluphy, hoe is het met jou? Heb je een beetje kunnen bijslapen afgelopen dagen? Of loop je jezelf voorbij omdat je nu weer steeds naar het ziekenhuis gaat? Weet je al wat meer over Danyel, wanneer hij eventueel weer naar huis mag?
Snoop, we slapen heerlijk bij . We kunnen onszelf niet voorbijlopen, want we mogen maar 2 x per dag naar Danyel, dus hebben we daarnaast nog tijd voor andere dingen.
Ik denk dat Danyel maandag of dinsdag thuis komt, ik zal zometeen een update-je doen in het babytopic.
Hoe gaat het met je zwangerschap misselijkheid?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23761523
ik zit nu een raketje te eten op advies van Spindizzy. Kijken of het helpt want ik voel me niet echt 100%.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 18:11:31 #215
43556 miss_dynastie
pi_23761602
Fluf, hoe is het nu met Jeroen zijn werk? Ik meen me te herinneren dat hij begin december weer aan de slag zou moeten, toch
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:21:00 #216
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761816
Miss-D, dat klopt, hij is sinds woensdag weer aan het werk. Vanaf 1 januari gaat hij een half jaar op de recherche-unit werken, dan heeft hij niet zoveel onregelmatige- en weekenddiensten. Hij is 1 dag per week vrij (ouderschapsverlof). Tof geregeld he??
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:22:41 #217
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23761842
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef snoopy het volgende:
ik zit nu een raketje te eten op advies van Spindizzy. Kijken of het helpt want ik voel me niet echt 100%.
Ik hoop voor je dat het helpt. Wederom beterschap
... ♥ ik mis je ♥
pi_23762107
Dat is zeker mooi geregeld Phluphy

Snoop hopelijk voel je je snel beter
pi_23765743
goed geregeld hoor Phulphy
Snoopy hopelijk voel je je al stukken beter
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23781341
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Kim
Hoe is het met Aiken en jou?
Hoi, alles gaat prima hier, dank je. Ik heb veel te weinig tijd over om dit forum bij te houden helaas. Aiken slaapt (nog steeds) weinig overdag, 2x een halfuur maar, dus er blijft weinig over voor moeders vrije tijd .Maar goed, hij groeit goed, alles doet het nog (vooral de stembanden), ik gebruik nog steeds katoenen luiers naar volle tevredenheid en geef nog steeds zo'n 6 a 7x BV per dag. Aiken is niet de snelste in ontwikkeling, hij kruipt niet, maar rolt de kamer door. Zelf gaan zitten of gaan staan kan hij ook nog niet, maar mama en papa en bah en puh (bal resp. poes ) doet hij wel. Ik ben na precies 9 maanden weer ongesteld geworden en we gaan nu onofficieel (dwz we doen het wel maar niet speciaal op tijd) voor nummer 2!

Ik zal eens proberen hier wat vaker te komen, het is gezellig!

Groetjes en het beste gewenst aan iedereen!
pi_23794094
Hi Kimpiedimpie
Leuk om even een update te krijgen. Jouw bevalling was volgens mij een van de eerste die ik op Fok! heb meegemaakt! Fijn dat het goed gaat met jullie beiden. En wat leuk dat jullie al voor de tweede gaan Als het gelukt is, horen we het toch wel hè?
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:33:06 #222
43556 miss_dynastie
pi_23800332
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:21 schreef phluphy het volgende:
Miss-D, dat klopt, hij is sinds woensdag weer aan het werk. Vanaf 1 januari gaat hij een half jaar op de recherche-unit werken, dan heeft hij niet zoveel onregelmatige- en weekenddiensten. Hij is 1 dag per week vrij (ouderschapsverlof). Tof geregeld he??
Inderdaad goed geregeld
Hoe vindt hij het om weer aan het werk te zijn, zal wel wennen zijn denk ik? of hoort dit in het hoe gaat het met de vaders-topic
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:35:03 #223
43556 miss_dynastie
pi_23800374
Fijn dat het zo goed gaat met Aiken en jou, Kim Jammer dat je weinig tijd hebt voor jezelf En wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!!! Kus voor Aiken
  maandag 6 december 2004 @ 19:45:32 #224
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23805004
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:Hoe vindt hij het om weer aan het werk te zijn, zal wel wennen zijn denk ik? of hoort dit in het hoe gaat het met de vaders-topic
hij zal toch niet posten denk ik, dus nog maar even zo: Viel wel mee, was snel weer gewend. en als je meer wil weten bel je'm maar op
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:22:20 #225
43556 miss_dynastie
pi_23805610
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:45 schreef phluphy het volgende:

[..]

hij zal toch niet posten denk ik, dus nog maar even zo: Viel wel mee, was snel weer gewend. en als je meer wil weten bel je'm maar op
ik heb zijn nummer niet
  Jubileum moderator maandag 6 december 2004 @ 20:38:20 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23806057
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:

ik heb zijn nummer niet
1 1 2
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23806118
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:41:37 #228
43556 miss_dynastie
pi_23806145
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:38 schreef Lois het volgende:

[..]

1 1 2
ja, daar heb jij weer gelijk in, ik kan hem ook op zijn werk bellen natuurlijk, hij is tenslotte van de politie
  maandag 6 december 2004 @ 20:50:48 #229
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23806404
Lois

Ja joh, miss_d, gewoon 112 bellen en vragen naar "Jeroen", komt helemaal goed

... ♥ ik mis je ♥
pi_23807212
Luchtbel, hoe gaat het met je, je bent zo stil !
pi_23807230
Politie is 0900-8844

Fijn dat Danyel morgen thuiskomt

Hoi Kim, leuk zo'n update. Laat je nog s vaker van je horen?
pi_23808546
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:25 schreef poemojn het volgende:
Politie is 0900-8844
Of, zoals Giel Beelen eens ontdekte: 0900-TUIG
quote:
Hoi Kim, leuk zo'n update. Laat je nog s vaker van je horen?

We doen ons best!
  maandag 6 december 2004 @ 22:53:27 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_23809181
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:31 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Hoi, alles gaat prima hier, dank je. Ik heb veel te weinig tijd over om dit forum bij te houden helaas. Aiken slaapt (nog steeds) weinig overdag, 2x een halfuur maar, dus er blijft weinig over voor moeders vrije tijd .Maar goed, hij groeit goed, alles doet het nog (vooral de stembanden), ik gebruik nog steeds katoenen luiers naar volle tevredenheid en geef nog steeds zo'n 6 a 7x BV per dag. Aiken is niet de snelste in ontwikkeling, hij kruipt niet, maar rolt de kamer door. Zelf gaan zitten of gaan staan kan hij ook nog niet, maar mama en papa en bah en puh (bal resp. poes ) doet hij wel. Ik ben na precies 9 maanden weer ongesteld geworden en we gaan nu onofficieel (dwz we doen het wel maar niet speciaal op tijd) voor nummer 2!

Ik zal eens proberen hier wat vaker te komen, het is gezellig!

Groetjes en het beste gewenst aan iedereen!
Kimpie, wat leuk om van jou te lezen! Aiken is toch de meest leeftijdsgenoot van Liam ten slotte (24-01) Wat een verschil kan er toch in kindjes zitten evengoed! Fijn om te horen dat het goed met je gaat en jeetje, zelfs al onofficieel bezig voor de 2e, wow! Ik ga ff gluren of je wat in het beebietjes topic hebt gepost
stormy waters...
sailin'
pi_23810536
Wat goed dat Danyel morgen al naar huis mag
pi_23816552
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:24 schreef Ladybos het volgende:
Luchtbel, hoe gaat het met je, je bent zo stil !
Heb je onze envelop gehad?

Ik ben ziek Dit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen

Fluf popje, ik had graag afgelopen weekend m'n hand op Danyels hoofdje willen leggen en je willen ontmoeten, ik vind het jammer dat het hierdoor niet door heeft kunnen gaan. Maar goed ik ben dan gewoon niet in staat om er hard tegen in te gaan. Er komt vast wel een nieuwe kans
En toen had ik gister ineens 41 graden koorts en kon Jolie nauwelijks tillen. Voel me nog niet veel beter maar al wat minder slap. Zal wel goed komen.

Graag op anoniem
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:36:28 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23816585
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen... ) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 10:36:48 #237
43556 miss_dynastie
pi_23816591
Luchtbel, ik denk dat het een verstandige beslissing van je is, wijffie
En als ze bij jou thuis langskomen, ben je toch op eigen terrein en wat sterker, bovendien kun je ze er dan uitzetten als ze te ver gaan. Ze zouden verdorie gewoon dolblij moeten zijn met jou en je lieve meiske
Dikke en beterschap!!!!
pi_23816654
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen... ) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
Ze hebben altijd wel wat te zeuren en dit keer was het dit. Er zijn momenten geweest het afgelopen jaar dat ik dacht dat ik van ze hield. Het zijn toch je ouders maar nu heb ik eerder de neiging om het tegenovergestelde tegen ze aan te schreeuwen. Ik heb alles geprobeerd om het ze naar de zin te maken maar zo werkt het niet. En ik heb daar ook geen zin meer in. Ze hebben de eerste Sinterklaas met mijn meisje verpest en daar blijft het bij. Vanaf nu wil ik alleen nog maar leuke dingen met Jolie en als zij daar niet bij kunnen horen, dan maar niet.
Graag op anoniem
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:49:35 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23816772
Luchtbel, wat klote dat het zo is gegaan! Heel rot. Maar vind het inderdaad een goeie beslissing om het er verder even bij te laten. Bescherm jezelf en Jolie maar tegen niet-leuke dingen! Vind het goed klinken, al is de aanleiding nog zo naar. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit eigenlijk geen verrassing voor je is...

Beterschap ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:56:12 #240
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23816881
Met mijn vrouw gaat het goed.
Ze is nu 31 weken zwanger,dus nog eventjes te gaan.
Ze voelt zich zelf ook goed,ze is tot nu toe nog niet een keer misselijk geweest.
Aan de andere kant heeft ze regelmatig banden pijn,maar dat word ook minder nui
Ik vind het ook allemaal wel spannnend.
Volgend weekend de rest van de baby spulletjes halen.
Dan is de babykamer klaar.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_23816954
Luchtbel, rot dat het een kl*te weekend is geworden. maar dapper dat je de beslissing hebt genomen!!!! Het is jouw leven, jouw meisje en JIJ moet gelukkig worden!!
Beterschap en een dikke en knuffel
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:03:57 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23817027
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:56 schreef edje34 het volgende:
Met mijn vrouw gaat het goed.
Ze is nu 31 weken zwanger,dus nog eventjes te gaan.
Ze voelt zich zelf ook goed,ze is tot nu toe nog niet een keer misselijk geweest.
Aan de andere kant heeft ze regelmatig banden pijn,maar dat word ook minder nui
Ik vind het ook allemaal wel spannnend.
Volgend weekend de rest van de baby spulletjes halen.
Dan is de babykamer klaar.
Hoi Edje34!
Dit hoort net iets meer in Zwangerschap & Geboorte! Ze is tenslotte nog zwanger, je vrouw!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:05:21 #243
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23817053
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:03 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hoi Edje34!
Dit hoort net iets meer in Zwangerschap & Geboorte! Ze is tenslotte nog zwanger, je vrouw!
Owwwww

Kan deze reactie in het juiste topic geplaatst worden dan??
(Hans teeuwen)
pi_23817118
Luchtbel beterschap!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:22:29 #245
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23817327
Ook ik wens je beterschap Luchtbel
(Hans teeuwen)
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:27:29 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23817422
Luchtbel, beterschap!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:41:01 #247
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23817671
He jakkes Luchtbel, dubbele ellende dus

Hé, uitstel is geen afstel Ik vind het jammer dat je weekend verziekt is Het is fantastisch van je dat je het toch geprobeerd hebt. En nu het niet blijkt te werken, afsluiten die hap, het zit er gewoon niet in. Heel goed dat je Jolie tegen dat soort negatieve toestanden wil afschermen.

Beterschap met je - vermoedelijke - buikgriep ?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:44:14 #248
62233 Jelief
ikke lief!
pi_23817708
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:05 schreef edje34 het volgende:

[..]

Owwwww

Kan deze reactie in het juiste topic geplaatst worden dan??
je kan hem ook zelf even plakken en knippen toch? dan staat ie maar een keer in twee topics tegelijk hoor... vind ik... niet-mod zijnde
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!fossiel dinsdag 7 december 2004 @ 12:53:49 #249
2628 Karin
pi_23818983
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Jelief het volgende:

[..]

je kan hem ook zelf even plakken en knippen toch? dan staat ie maar een keer in twee topics tegelijk hoor... vind ik... niet-mod zijnde
Ik vind als wel mod zijn dat je gelijk hebt. Helaas kunnen reacties niet overgeheveld worden. Ik wil hem best voor je quoten hoor Edje maar het is denk leuker als je dit onder je eigen naam post.
pi_23819140
Getver, wat naar LB. Waarschijnlijk is nu bevestigd wat je wel al wist maar een domper is het wel weer Als ze nou eens gewoon blij zouden zijn met zo'n geweldige dochter en kleindochter!
Meissie, ik hoop dat je snel weer opknapt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')