quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het nog wel eng klinken, een trillend en tintelend lijf. Ga je er niet wat te makkelijk mee om? Ik bedoel: ik vind het toch wel zorgwekkend, het zou toch eens over moeten zijn/gaan ?
Veel plezier in elk geval met het Sinterklaasfeest. Gezellige boel joh, met zoveel kroost!
Ik heb vorige week een nieuwe broek en trui gehad en als mijn centjes binnen zijn dan gaat Rick een jas halen die we vorige week gezien hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2004 09:43 schreef Tan het volgende:
Anitra, als je volgende week je centjes krijgt, moet je jezelf eens flink verwennen hoor, koop iets leuks voor jezelf, desnoods via de Wehkamp op internet als je niet in staat bent om een winkel in te gaan, maar je hebt wel iets bijzonders verdiend hoor.
Jezus, in Haagse bluf zitten rauwe eiwitten!!!! Randdebielenquote:Op donderdag 2 december 2004 10:14 schreef poemojn het volgende:
...gisteravond wilde iemand haar verwennen met een likje Haagse Bluf (gevolg: baby hele avond aan het overgeven), maar dat is hier eigenlijk off-topic.
Praat me d'r niet van, m'n kleinste broertje begon ook daarmee toen 'ie acht was.quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:38 schreef Tan het volgende:
Hoewel... die oudste is aan het pre-puberenDa's weer een hele andere fase, maar soms..... ik weet niet of ze zulke grote behangrollen hebben maar ik wil er graag een kind achter plakken.
Als er wat gebeurd was dan had zijn ex-vrouw wel gebeld. Dat is zijn contact persoon en die weet ook waar we wonen en alles. Dus ik ga er van uit dat meneer dus gewoon het "vergeten" is. Hij is ook niet te bereiken want hij is net verhuisd en heeft geen nieuw telefoonnummer doorgegeven dus ik kan hem ook niet bereiken.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:01 schreef snoopy het volgende:
Tenzij er iets vervelends met de vader van Djen gebeurd is, is het een enorme eikel zeg!
Moet dat arme kind wel niet denken....
Snoop, we slapen heerlijk bijquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:34 schreef snoopy het volgende: Phluphy, hoe is het met jou? Heb je een beetje kunnen bijslapen afgelopen dagen? Of loop je jezelf voorbij omdat je nu weer steeds naar het ziekenhuis gaat? Weet je al wat meer over Danyel, wanneer hij eventueel weer naar huis mag?![]()
Ik hoop voor je dat het helpt. Wederom beterschapquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef snoopy het volgende:
ik zit nu een raketje te eten op advies van Spindizzy. Kijken of het helpt want ik voel me niet echt 100%.
Hoi, alles gaat prima hier, dank je. Ik heb veel te weinig tijd over om dit forum bij te houden helaas. Aiken slaapt (nog steeds) weinig overdag, 2x een halfuur maar, dus er blijft weinig over voor moeders vrije tijdquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Kim![]()
![]()
Hoe is het met Aiken en jou?
Inderdaad goed geregeldquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:21 schreef phluphy het volgende:
Miss-D, dat klopt, hij is sinds woensdag weer aan het werk. Vanaf 1 januari gaat hij een half jaar op de recherche-unit werken, dan heeft hij niet zoveel onregelmatige- en weekenddiensten. Hij is 1 dag per week vrij (ouderschapsverlof). Tof geregeld he??![]()
hij zal toch niet posten denk ik, dus nog maar even zo: Viel wel mee, was snel weer gewend. en als je meer wil weten bel je'm maar opquote:Op maandag 6 december 2004 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:Hoe vindt hij het om weer aan het werk te zijn, zal wel wennen zijn denk ik? of hoort dit in het hoe gaat het met de vaders-topic![]()
ik heb zijn nummer nietquote:Op maandag 6 december 2004 19:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
hij zal toch niet posten denk ik, dus nog maar even zo: Viel wel mee, was snel weer gewend. en als je meer wil weten bel je'm maar op![]()
ja, daar heb jij weer gelijk in, ik kan hem ook op zijn werk bellen natuurlijk, hij is tenslotte van de politiequote:
Of, zoals Giel Beelen eens ontdekte: 0900-TUIGquote:
quote:Hoi Kim, leuk zo'n update.Laat je nog s vaker van je horen?
Kimpie, wat leuk om van jou te lezen! Aiken is toch de meest leeftijdsgenoot van Liam ten slotte (24-01) Wat een verschil kan er toch in kindjes zitten evengoed! Fijn om te horen dat het goed met je gaat en jeetje, zelfs al onofficieel bezig voor de 2e, wow! Ik ga ff gluren of je wat in het beebietjes topic hebt gepostquote:Op zondag 5 december 2004 17:31 schreef kimpiedimpie het volgende:
[..]
Hoi, alles gaat prima hier, dank je. Ik heb veel te weinig tijd over om dit forum bij te houden helaas. Aiken slaapt (nog steeds) weinig overdag, 2x een halfuur maar, dus er blijft weinig over voor moeders vrije tijd.Maar goed, hij groeit goed, alles doet het nog (vooral de stembanden), ik gebruik nog steeds katoenen luiers naar volle tevredenheid en geef nog steeds zo'n 6 a 7x BV per dag. Aiken is niet de snelste in ontwikkeling, hij kruipt niet, maar rolt de kamer door. Zelf gaan zitten of gaan staan kan hij ook nog niet, maar mama en papa en bah en puh (bal resp. poes
) doet hij wel. Ik ben na precies 9 maanden weer ongesteld geworden en we gaan nu onofficieel (dwz we doen het wel maar niet speciaal op tijd) voor nummer 2!
Ik zal eens proberen hier wat vaker te komen, het is gezellig!
Groetjes en het beste gewenst aan iedereen!![]()
Heb je onze envelop gehad?quote:Op maandag 6 december 2004 21:24 schreef Ladybos het volgende:
Luchtbel, hoe gaat het met je, je bent zo stil !
Ze hebben altijd wel wat te zeuren en dit keer was het dit. Er zijn momenten geweest het afgelopen jaar dat ik dacht dat ik van ze hield. Het zijn toch je ouders maar nu heb ik eerder de neiging om het tegenovergestelde tegen ze aan te schreeuwen. Ik heb alles geprobeerd om het ze naar de zin te maken maar zo werkt het niet. En ik heb daar ook geen zin meer in. Ze hebben de eerste Sinterklaas met mijn meisje verpest en daar blijft het bij. Vanaf nu wil ik alleen nog maar leuke dingen met Jolie en als zij daar niet bij kunnen horen, dan maar niet.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen...) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
Hoi Edje34!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:56 schreef edje34 het volgende:
Met mijn vrouw gaat het goed.
Ze is nu 31 weken zwanger,dus nog eventjes te gaan.
Ze voelt zich zelf ook goed,ze is tot nu toe nog niet een keer misselijk geweest.
Aan de andere kant heeft ze regelmatig banden pijn,maar dat word ook minder nui
Ik vind het ook allemaal wel spannnend.
Volgend weekend de rest van de baby spulletjes halen.
Dan is de babykamer klaar.
Owwwwwquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:03 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hoi Edje34!
Dit hoort net iets meer in Zwangerschap & Geboorte! Ze is tenslotte nog zwanger, je vrouw!![]()
je kan hem ook zelf even plakken en knippen toch? dan staat ie maar een keer in twee topics tegelijk hoor... vind ik... niet-mod zijndequote:Op dinsdag 7 december 2004 11:05 schreef edje34 het volgende:
[..]
Owwwww![]()
Kan deze reactie in het juiste topic geplaatst worden dan??
Ik vind als wel mod zijnquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
je kan hem ook zelf even plakken en knippen toch? dan staat ie maar een keer in twee topics tegelijk hoor... vind ik... niet-mod zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |