Dat valt niet uit te zoeken ben ik bang. We kunnen er alleen naar raden. De wisselwerking met het spugen is in elk geval één reden. Daarnaast kan het natuurlijk nog steeds stress(verwerking) zijn. En verder blijft het gissen.quote:Op zondag 28 november 2004 13:05 schreef Tan het volgende:
Phluphy, het is goed dat jullie erkenning krijgen en dús serieus genomen worden. Gaan ze nu uitzoeken waar hij onrustig van wordt?
Pijn is echt slopend ja, alles lijd eronder. En ik moet soms nog wel extra bijnemen, maar over het algemeen gaat het dit weekend goed dankzij de medicijnen. Ik kan nu even verder kijken, dingetjes doen in huis. Heb net bv de kinderwagen omgebouwd want Djulian vond het gisteren niet leuk in de bak want hij wou alles zien. Maar heb dus wel iets gedaanquote:Op zondag 28 november 2004 17:31 schreef Ladybos het volgende:
Graag gedaan Anitra en ik ben heel erg blij dat het helpt !! Pijn is slopend
quote:Op zondag 28 november 2004 12:15 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, en bedankt voor de info over de muziek enzo.
Iemand nog een mini-hifi-set of portable cd speler in de aanbieding?
quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef dutchie het volgende:
en dat je om 17.00 ook zo weer naar huis sjeest![]()
Is het geen optie dat hij bij jullie thuis komt oppassen? En vaker bij jullie op visite komt? Dan hoeft zij zich er niet aan te ergeren en is het niet in haar huis. Hij zal toch wel helemaal besodemieterd zijn als ie zich door haar zo op zijn kop laat zitten dat ie haar tussen hem en zijn kleinzoon in laat komen staan! Zo!! Dikke kusquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Pa zelf is hartstikke trots op Thijs (vertelde hij me vandaag) en wilt dolgraag oppassen, maar het mocht niet van zijn vrouw,met als rede, als jij kunt oppassen kun je net zo goed nog een keer vader worden....
Kreeg ook gelijk even de mededeling ofdat ik ook wat MInder langs mijn pa kon gaan met Thijs erbij, anders blijft zijn vrouw doorzeuren over een kindje![]()
Wat er dus op neerkomt dat ik zolang ik Thijs heb niet bij mijn pa thuis zo mogen komen.....
Heb toevallig vandaag mailtje van haar gehad. Ze kreeg vanmiddag kraamvisite.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:34 schreef phluphy het volgende:
Piglet ben je nu beroepslurker? Ik mis je !![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:14 schreef m@x het volgende:
Hier gaat alles eigenlijk prima. Ik denk nu echt mijn draai te hebben gevonden en vind het steeds leuker om mama te zijn. Ook kom ik weer een beetje aan dingetjes voor mezelf toe. Vanavond ga ik met een groep vriendinnen lekker uit eten en afgelopen zaterdag ben ik uitgebreid wezen winkelen. Ik merk dat ik er steeds minder moeite mee heb om Kai bij een ander achter te laten. Al met al voel ik me echt kiplekker.
Aangezien m@x al voorbijgefloept is fijn dat het zo lekker loopt m@x hoef ik haar niet te noemen, wel wil ik nog even weten hoe het met Sjeenepeen en Tinkepink is.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:05 schreef dutchie het volgende:
Heb toevallig vandaag mailtje van haar gehad. Ze kreeg vanmiddag kraamvisite.
Ze is met van alles bezig. Maar ik miste gaar hier eerlijk gezegd ookal de laatste tijd hoor.
Ik lach nietquote:Communicatie-adviseur
miss-d het enige dat ik nog kan verzinnen is weer contact opnemen met de lactatiekundige om te horen wat ik nog zou kunnen doen. Maar ik heb geen direct nummer van haar (liep via het cb) en ik heb nog even geen zin gehad om via via contact met haar te zoeken (ben ook nog eens haar naam kwijtquote:Op woensdag 1 december 2004 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi piglet![]()
![]()
Moeilijk zeg, die borstvoedingZijn er nog dingen die je kunt proberen of zou het nu alleen maar 'doorbijten' worden?
Nee, die had ik nog niet bekeken. En ik heb haar gevondenquote:Op donderdag 2 december 2004 10:03 schreef poemojn het volgende:
Piglet, heb je deze lijst al bekeken?
Succes..
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:35 schreef piglet het volgende:
Ok, ik heb net even gebeld met de lactatiekundige en ze denkt aan spruw (er is niks te zien bij Lucas, maar de verschijnselen duiden er wel allemaal op). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts hierover. To be continued dus maar weer. Eigenlijk ook een beetje off-topic dit, kan er beter mee naar het borstvoedingstopic
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
is de kaart nog aangekomen phluphy?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:14 schreef poemojn het volgende:
Hooguit hoe we de familie serieus duidelijk moeten maken dat we nog niet met bijvoeding willen beginnen. Sommigen vinden het vreemd dat ze nog geen flesje ranja krijgt, gisteravond wilde iemand haar verwennen met een likje Haagse Bluf (gevolg: baby hele avond aan het overgeven), maar dat is hier eigenlijk off-topic.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:39 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Sugar, ik vind je soms zo`n lieffie![]()
Dat gevoel kan zo maar ineens in je opkomen hè? Hier ook een overgelukkig mens achter de computer, drie heerlijke knullen, ben nog steeds verliefd op mijn man en daarbij komt: mijn man heeft gisteren te horen gekregen dat ie een vast contract gaat krijgenEigenlijk is dit maar een bijzaak maar als je drie kindertjes hebt is het toch wel fijn als er ook wat geld binnenkomt elke maand
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |