![]()
Sorry dat ik al een tijdje niet heb gepost, maar ik heb het druk gehad. Geen idee met wat, maar ik was wel druk
![]()
In ieder geval ben ik nu voor het eerst sinds maandag weer in dit topic aan het lezen (ben dus niet eens meer aan lurken toegekomen
![]()
) en ik lees dat ik word gemist
![]()
Jullie zijn lief
Ok, met mij gaat het wel goed behalve dat ik weer enorm pijn heb bij het geven van borstvoeding (de tips van de lactatiekundige hebben wel 1 hele week geholpen
![]()
) en daarover met mezelf in de clinch lig. Ga ik er nog een keertje voor, of is het nu wel mooi genoeg geweest? Ik ben er nog niet uit, maar dat komt wel.
En over een paar weken moet ik weer aan het werk
![]()
Daar heb ik al echt zin in
Bar wat een rotsituatie met je vader zeg! En wat een zotte redenatie van zijn vrouw om te stellen dat als ze een keertje op Thijs passen, ze net zo goed zelf een kindje kunnen nemen
![]()
Het grote voordeel van kleinkinderen is juist dat je ze weer terug kunt geven
M@x wat heerlijk dat je je draai begint te vinden
![]()
Lekker genieten hoor!
Tinkepink wat jammer zeg
![]()
Toch vind ik het wel een prestatie om te snel te praten in een taal die niet je moedertaal is
![]()
Ik hoop dat je snel iets anders tegenkomt waar het wel klikt
Phluphy heb jij soms een lijstje naast de computer liggen waarmee je bijhoudt wie er allemaal een tijdje niet hebben gepost
Lief dat je altijd even vraagt naar mensen die al een tijdje niet meer hebben gereageerd
Anitra dikke knuffel voor jou. Het is allemaal niet makkelijk hè?
![]()
En
Luchtbel: kom maar op met dat verhaal! Ik wil wel even lachen