abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 17:23:27 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23271227
oeps, ik gooide hem dicht

en hier weer verder

link naar de vorige: Hoe gaat het met die nieuwe moeders deel 7
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 17:24:50 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23271255
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in een keer goed
pi_23271442
Hier nog even mijn verhaaltje van vandaag:

Ik ben naar het ziekenhuis geweest. Ik had een goeie arts en nog een baas-arts ( zo zei de eerste arts het ) Dat S.I. gewricht is idd de oorzaak van mijn pijn. De behandeling gaat uit diverse soorten dingen bestaan. Ik krijg 17 dec. een corticosteriode injectie in mijn S.I. gewricht (dat is eenzelfde soort injectie die ik 5 jaar geleden gekregen heb en toen mis is gegaan, dus flinke angst daarvoor) Dit alles gebeurd onder een roesje omdat ik dus enorme angst heb en me dan niet kan ontspannen. Op 7 januari krijg ik een 2e injectie ook met corticosteroiden die dan voor de zenuwwortelblokkade moet zorgen. Dan gaan we bekijken of het werkt (vorige keer duidelijk dus niet) en zoniet dan word ik door gestuurd naar de neuroloog. Ik ben iig heel blij dat mijn pijn erkent word en dat ze er alles aan gaan doen om het lopen voor mij weer mogelijk te maken. nu ga ik een potje janken want damn wat levert dit een spanning zeg
pi_23271470
Jeetje wat rot zeg
Graag op anoniem
pi_23271647
Jeetje Anitra
Ik hoop maar dat het helpt en dat je snel minder pijn zult hebben...
En huil maar lekker even uit hoor, dat is goed voor je
pi_23272076
Anitra, dat klinkt allemaal niet fijn zeg. Maar aan de andere kant is het wel prettig dat je idd serieus wordt genomen. Ik hoop echt voor je dat het werkt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:04:47 #7
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23272180
Allets Ze heeft niet echt andere suggesties gedaan, omdat ze eerst ook wil aankijken wat fysiotherapie oplevert. Daarnaast vond ze dat het al een stuk beter ging dan 2 weken geleden (en dat is ook zo).
En wat het doorkomen van de tijd betreft: je hebt helemaal gelijk, je rolt er wel doorheen. Ik kan me niet voorstellen dat we Danyel nu al een maand thuis hebben, de tijd is omgevlogen. De rest van de "moeilijke tijd" gaan we ook heus wel doorkomen, de dagen vliegen om dus wat dat betreft zullen we dit hopelijk snel achter ons hebben.

Anitra Hopelijk zijn ze nu wat wijzer dan 5 jaar geleden en gaat het nu prima lukken. En, nog belangrijker, hopelijk verhelpt het je probleem once and for all!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:05:27 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23272199
Luchtbel houw ar joe doewing toedee ?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23272974
zo hier een relax dag achter de rug, lekker ligen knuffelen met Thijs en beetje rommelen, wezen wandelen en voor de rest lekker niets, had er dan ook helemaal geen zin in.

Anitra en hopelijk wilt het nu wel lukken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23273835
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:04 schreef phluphy het volgende:
De rest van de "moeilijke tijd" gaan we ook heus wel doorkomen, de dagen vliegen om dus wat dat betreft zullen we dit hopelijk snel achter ons hebben.
Zo is dat
Het gaat echt razendsnel allemaal. Morris is ook alweer zo groot geworden
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:26:50 #11
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23273843
He bah Anitra, rotprikken zijn dat, maar daar heb ik je al eens over verteld. Wel knap dat je er toch voor gaat, ik hoop dat het zal helpen

Deze mama is weer eens uitgeteld, gelukkig heeft Rick de komende tijd (waaronder vandaag) een heleboel vrije dagen. Een paar vrijdagen en maandagen vrij, zodat ik wat meer bij kan komen.
Verder heb ik op het CB nog een tijd met de wvk zitten praten, zij maakte zich ook wat zorgen om me omdat Tobias natuurlijk ook zo zwaar is. Zoals zij ook aangaf, Tobias heeft het gewicht van een kind van pakweg 8 maanden, maar de ontwikkeling van een kind van 4,5 maand. En hij kan dus niet zitten, kruipen etc. Da's niet zo best voor je rug
Maar ja...wat doe je eraan?
pi_23273979
Tja, je kan hem moeilijk op dieet zetten Pluisje! Tegen de tijd dat hij gaat kruipen verbruikt hij vast veel energie en gaat zijn gewicht weer in de pas lopen
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:38:31 #13
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23274059
Ja, we zeiden het op het CB ook al: als ze 6 zijn zien ze er allemaal hetzelfde uit

Ook in de eerste 4 weken, waarin ie borstvoeding kreeg, en nauwelijks sliep en superdruk was kwam ie zo snel aan. Daar maak ik me ook geen zorgen over, zo is ie gewoon.

T is alleen lastig met tillen enzo, ik heb inmiddels een peesontsteking in mijn hand ervan bijvoorbeeld. Maar ook daar vinden we wel weer wat op
pi_23274069
Ik zie er wel enorm tegen op, maar dat komt door die verkeerde ervaring. Ik zei toen dat ik nooit meer zou gaan voor die injecties, maar helaas is er geen andere weg.

Dat is ook zwaar Pluis. En het enige wat jij kan doen is op de dagen dat Rick er is zoveel mogelijk rusten. Vervelend is het. De arts wou mij ook zo snel mogelijk helpen omdat hij wil dat ik kan genieten van die kleine. En we genieten wel Pluis, maar even een dag zonder pijn zou zo fantastisch zijn, gewoon compleet genieten en niet met in je achterhoofd dat als je zo tilt dit verkeerd kan gaan enz...
pi_23274144
Tja, dat tillen blijft gewoon verschrikkelijk slecht voor een mens. Ik zelf heb nu weer heel veel last van mijn rug (instabiele tussenwervel) en door het tillen is het weer drama. Tijdens de zwangerschap daarentegen had ik nergens last van. Nu ik werk merk ik dat het weer iets beter gaat met mijn rug omdat ik nu 3 dagen niet hoef te tillen en dat is echt goed voor mijn rug
pi_23274339
Klinkt niet erg prettig, Anitra. Sterkte ermee.

Pluisje vervelend dat je zoveel last hebt van zijn gewicht. Wat doe je nu om dat te verlichten? Kun je hem de langere afsttanden, bijv woonkamer -> commode ook in een buikdrager dragen zodat het gewicht op je schouders rust? Jij had toch ook een Babybjorn? Ik doe Myrthe er dan vaak in terwijl ik zit, de flap ligt dan op schoot, ik laat haar tegen me aan leunend staan en maak de bjorn vast. Zo hoef ik haar niet te tillen. In huis heeft ze vaak haar gezicht naar voren (bijv als ze soms 'moeilijk' is en ik wil even rustig stofzuigen of afwassen) en dat vindt ze erg leuk.

Snoopy, jij ook sterkte met je rug.
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:56:56 #17
101200 KnuffelBeertjuhhh
Het Vriendje Van ...
pi_23274454
Gaat deze keer echt goed komen aniet, ik duim voor je.
Fijn dat er nu iig serieus geluisterd word en dat ze wat gaan doen.
Een Beetjuhhh Vreemd...
Maar Wel Lekkahhh...
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:04:46 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23274619
Wat een tegenvaller weer Anitra.

Pluis, het klinkt alsof het bij jullie ook nog steeds niet denderend gaat.

Meiden, ik ben hier de afgelopen week nauwelijks geweest. Dus het zal wel weer lijken alsof ik ergens middenin val terwijl het al dingen zijn die al een tijdje spelen.
Begin van de week nl. gevloerd door een zeer besmettelijke en nogal heftige buikvirus, heb en passant nog 4 andere mensen aangestoken (en een babietje . dat vond ik wel zo zielig). Het mannetje lag het weekend al volledig voor pampus, had hem nog nooit zo ziek meegemaakt. Léon had wel meer poepluiers dan normaal, maar ogenschijnlijk nergens last van. Net zo vrolijk en actief als altijd. Ik werd zondag avond overvallen door buikkrampen resulterend in het gegeven dat ik niet meer wist of ik nu op de wc moest gaan zitten of ervoor moest gaan liggen.
Ben zo wel 2 kilo afgevallen deze week.
Moesten maandag eigenlijk naar het cb, maar dus afgebeld. De wijkverpleegkundige belde nog wel terug. Ik maakte me nl. wel zorgen over mijn borstvoeding en al dat ge- en ge-
Maar dat regelde zichzelf wel als ik maar genoeg dronk.

Dus we leven nog!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23274702
Blij dat je het overleeft hebt Dutchie
pi_23274759
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:26 schreef pluisje het volgende:
Verder heb ik op het CB nog een tijd met de wvk zitten praten, zij maakte zich ook wat zorgen om me omdat Tobias natuurlijk ook zo zwaar is. Zoals zij ook aangaf, Tobias heeft het gewicht van een kind van pakweg 8 maanden, maar de ontwikkeling van een kind van 4,5 maand. En hij kan dus niet zitten, kruipen etc. Da's niet zo best voor je rug
Maar ja...wat doe je eraan?
Misschien moet je Tobias een keertje heet wassen
Lastige situatie hoor. Heb je alles in huis al zo optimaal mogelijk hebt gemaakt zodat je zo weinig mogelijk hoeft te lopen? Ik denk dan aan een aankleedkussen + allerlei verzorgingsspullen in de woonkamer, etc.
Ik ben wel blij voor je dat Rick de komende tijd lekker wat vrije dagen heeft zodat jij wat meer tot rust kunt komen, geniet er van!
pi_23274803
Oei dutchie, dat klinkt niet fijn
Maar ik ben blij dat je er weer bent, alive and well
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:25:57 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23277689
Pluisje en Snoopy doe het zoveel mogelijk kalm aan

Dutchie wat een ellende Ziek zijn is gewoon niet tof. Volgende keer wel even wat eerder melden dan kunnen we je beterschap wensen

Luchtbelllllllllllllllllll repeated request: how are you ?

Sugar alles o.k. daaro ?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23278201
Dutchie, fijn dat je beter bent! Wat kan je je dan slap gaan voelen he?

Pluis ik ga de tijdschriften doorzoeken voor dat ene artikel voor je, tis toch lekker weer

Phluph thanks tis oke.
Graag op anoniem
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:55:55 #24
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23278319
Dutchie
Niet doen hoor

Ik heb al van alles verzonnen, idd heb ik heel veel dingen dubbel, zodat ik niet voor elke vieze luier naar boven hoef enzo. Tussen zijn slaapjes door gaat Tobias, als ik alleen thuis ben, maar op 1 plek spelen. Dus of in de box, of in het stoeltje etc. Dan geef ik hem wel af en toe andere speeltjes, maar til hem niet steeds naar een nieuwe plek. En zo zijn er zo veel dingetjes, je wordt er vanzelf handig in.
Poemojn, ik heb idd een BabyBjorn, maar binnenshuis gebruik ik hem niet vaak. Het gaat vooral om de tilbeweging, als ik hem eenmaal opgetil heb maakt het eigenlijk niet veel meer uit.

edit verduidelijking: hij ligt dus meestal in de box, of zit in zijn stoeltje. Om hem dan eerst op schoot te zetten, en dan weer verder op te staan, scheelt helaas niet veel.

We vinden onze manier wel, elke maandag ben ik nog steeds vol goede moed. Jullie hebben alleen de pech dat jullie me nu op een vrijdag treffen
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:56:33 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23278331
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:

Pluis ik ga de tijdschriften doorzoeken voor dat ene artikel voor je, tis toch lekker weer

Ik ben benieuwd
pi_23278355
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:25 schreef phluphy het volgende:
Pluisje en Snoopy doe het zoveel mogelijk kalm aan
Ach het is chronisch en ik heb het al jaren maar nu is het weer ff extra opletten. Vooral een kind uit in en uit de box en kinderwagen tillen is een aanslag op de rug. Dus maar weer zoveel mogelijk op mijn houding letten
pi_23279031
Kinderen tillen is niet de beste oefening voor de rug
  zaterdag 13 november 2004 @ 08:58:38 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23284049
Dutsj, ziek !

Ik ga zo weer lekker sporten! Hier alles oké verder ook!
Mijn werk is wel nog ff afwachten. Er zijn allemaal dingen gebeurd in de tijd dat ik met verlof was en het is echt maar zeer de vraag of ik mijn uren mag en kan behouden. Natuurlijk sta ik sterk (heb een vast contract), maar ja, als er echt een groot financieel probleem is...
Mijn vervangster die vanaf nu nog zou blijven voor 3 dagen (ik zou de andere twee gaan werken) heeft al geruchten gehoord over minder personeel, minder uren! Help!

* Sugar is er eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Het zal allemaal wel, het komt wel goed!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 13 november 2004 @ 09:35:32 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23284206
Sjoeg! Da's toch wel even slilkken lijkt me. Maar je merkt dus wel direct dat je prioriteiten veranderd zijn met de komst van Maria. Als er iemand uit zou gaan zou het eerder je vervangster zijn dan jij lijkt mij, maar goed. Gewoon afwachten en je er niet te druk over maken lijkt me.

Pluis, wat niet doen?
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:22:15 #31
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23285144
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 08:58 schreef Sugar het volgende:
Sugar is er eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Het zal allemaal wel, het komt wel goed!
Groot gelijk. Komt tijd, komt raad. En daarbij, ik neem aan dat eerst de vervangster aan de beurt is om evt. ruimte te maken
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:30:40 #32
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_23285270
He Sugertje, wat irritant zeg, maar inderdaad... niet te druk maken, het komt wel goed!!! Ps- sporten zat er echt niet in vandaag, moest ff een beetje rust aan m'n donder hebben, maar volgende week ben ik weer paraat! kussie
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:31:40 #33
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23285284
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:09 schreef pluisje het volgende:
Ziek zijn
Ooooo!!!!
pi_23285317
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 08:58 schreef Sugar het volgende:
Sugar is er eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Het zal allemaal wel, het komt wel goed!
Goeie instelling.
pi_23285526
ik kan alles soms zo spuugzat zijn
Peter, mijn schoonmoeder die hier tjidelijk woont en soms zelfs amber
Ik haal me allemaal dingen in mijn hoofd die er waarschijnlijk niet zijn
Ik zit me vreselijk op te winden over peter die had gezegd gisterenavond de kast af te maken en vervolgens de hele avond lig te slapen op de bank. Terwijl de inhoud van die kast gedeelteljk op ons bed rondzwierf, enz enz enz Mijn schoonmoeder had beloofd te gaan strijken gisterenavond.. Uiteindelijk heeft zij ook op de bank liggen slapen En als ik dan een slecht moment heb.. dan ben ik het spuugzat
dan moet ik altijd janken en dat wil ik niet, want dan vind ik mezelf een aansteller

Voor de geboorte van Amber had ik dit niet.. Zullen dus wel de hormonen zijn gaat dit nog weg?
pi_23285796
't Zijn de hormonen die je aan het janken maken maar Peter en zijn moeder zouden wel een beetje meer rekening met je mogen houden hoor.
Het gaat over maar ik heb de ervaring dat het jaaaaren duurt, sterkte.
pi_23286175
Hormonen LadyS en de situatie denk ik.
Als je zoveel 'thuis' zit kan je denk ik dingen ook minder goed handelen. Zeker met een schoonmoeder bovenop je lip. Ga eens ff lekker naar buiten enzovoorts. Heb je nog plannen om naar de film te gaan? Wel echt doen hoor! Doet je vast goed!
Graag op anoniem
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 november 2004 @ 12:59:40 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23286553
Goh, ik ben dus niet de enige die dat heeft. Ik verdenk idd de hormonen en de veranderde situatie... Ik heb ook zo van die momenten dat ik zelfs Isa wel kan schieten (vannacht was zo'n moment, ze valt tijdens de voeding in slaap, maar als ik haar dan terug in bed leg, wil ze niet meer gaan slapen. Dus heb ik een uur nodig gehad om haar in slaap te krijgen, toch maar weer aangelegd uiteindelijk. Heeft ze wel nog honger, klein krengetje )

Langzaam maar zeker ben ik ook op het punt aangeland dat ik wel weer zou willen gaan werken. En dat terwijl ik eigenlijk op mijn werk was uitgekeken. Aan de andere kant, de borstvoeding loopt nu zo lekker dat ik blij ben dat ik nog thuis ben en het half jaar dat ik wilde waarschijnlijk vol kan gaan maken. Daarna ga ik wel proberen te kolven op het werk, maar als dat niet lukt, gaan we gewoon voor de combi.

Donderdag voelde ik me zo alleen en verveeld, dat ik op bezoek ben gegaan bij de buren. Gelukkig begrijpen die me heel goed, hebben zelf resp. een dochter van 3/zoon van 7 maanden en een zoon van 2,5/zoon van 11 maanden.

Ik krijg hier in huis ook af en toe het idee dat mijn hersenen helemaal stil staan. Ben al niet zo'n huishoudtiepje, dus de hele dag wassen, poetsen en koken word ik een beetje gek van. Nu ben ik de zolder aan het opruimen, daar zie je tenminste resultaat. Als die klaar is, begin ik aan de garage

Poeh hee wat een verhaal, 't zit me duidelijk hoger dan ik dacht... Maar goed, strakjes lekker naar Maasmechelen outlet-shoppen. Morgen de verjaardag van het buurmeisje en volgende week lekker een avondje weg met mijn schoonzusje. En ik heb nu elke vrijdag meer vrijheid omdat vriendjelief dan thuis werkt. Kan ik lekker op de fiets weg

Dus, LadyS, niet getreurd, het komt allemaal weer goed En je bent niet de enige die er last van heeft

Knuffels
Sjeen

Ow, ja en Isa heeft al weer zoveel naar me gelachen dat ik vannacht alweer bijna vergeten ben...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_23288089
LadyS
Ik vind het niet gek hoor dat je het soms zat bent. Natuurlijk spelen hormonen mee, maar ook alle veranderingen van de laatste tijd en de situatie waar je nu in zit. Ik zou er ook gek van worden.

Zo baal ik er af en toe van dat ik er 's nachts alleen voor sta omdat hubbie elke dag heel vroeg op moet om te werken. Ik begrijp het wel (en denk ook vaak aan bijv. LB die het altijd alleen moet doen), maar als je dan nachten hebt zoals ik begin deze week had waarin Lucas elk uur wakker wordt omdat hij krampjes heeft
En ik schaamde me wel een beetje dat ik op een gegeven moment ook geïrriteerd raakte, terwijl dat arme kind pijn heeft Niet dat ik dan naar doe tegen hem hoor, dat echt niet! Maar ik dacht wel: ga toch slapen!
pi_23289288
Hele bekende gevoelens die voorbij komen!!!
Ik zou ook wel eens verandering van de situatie willen. Of gewoon eens weg kunnen gaan. Ik zit nu vanaf morgen al 14 maanden thuis en ik word er niet vrolijker op. Betrap mezelf er op dat ik het nog vaak over "mijn" werk heb, terwijl ik dus al 14 maanden thuis zit Als ik wil slapen dan is Djulian wakker, dus baal ik en als Djulian dan eindelijk slaapt en ik denk te kunnen gaan liggen dan haalt Djen van alles uit. Ik vraag me af hoe ik het in godsnaam ooit alleen gedaan heb allemaal.
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:07:19 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23289755
Hé Dutch, dat virus ken ik! Ik ben er zelf ook door geveld en Thomas helaas ook. Wat een ramp zeg! Ik word er overigens wel mooi slank van, maar eerlijk gezegd had ik liever een paar kilootjes toegenomen en niet ziek geweest.

Wat betreft het muren-die-tegen-je-op-vliegen-gevoel, dat herken ik ook. Ik wilde vorig jaar al weer een baan gaan zoeken, maar net op het moment dat ik begon met solliciteren bleek ik zwanger te zijn van Thomas. Werkplannen dus maar weer even in de ijskast gezet. Ondertussen ben ik het thuiszitten wel ontzettend zat. De dagen duren zo laaaaaang en ik heb het gevoel dat ik alleen maar bezig ben met voorlezen, luiers verwiselen, de was doen en flesjes en eten maken. Huishouden kom ik niet eens meer aan toe, daar hebben we nu een poetsvrouw voor (huis is helaas te groot en te onoverzichtelijk om bij te kunnen houden met een baby en een peuter).
Weggaan is helaas ook niet meer zo makkelijk met THomas erbij. Hij heeft er een hekel aan om opgetild en dan weer neergelegd en dan weer opgetild etc. te worden. Aangezien we in een klein dorpje wonen en alles met de auto moeten doen is dit natuurlijk heel lastig. Daarnaast is de duokinderwagen een enorm bakbeest, wat ook niet echt uitnodigt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_23292064
jullie zijn lief

Ik voel me wel vaak schuldig als ik me zo voel... maar blijkbaar is dat niet nodig want ik ben niet de enige. Ik reageer het overigens ook niet op Amber af, want die kan er niks aan doen. Maar Peter is vaak wel de pineut.. maar dat is zijn eigen schuld
hoewel hij nu het eten aan het maken is maar die kast ligt nog verspreid door de slaapkamer
Mannen snappen er gewoon geen hol van

Luchtbel, ik was alweer vergeten dat we naar de film zouden gaan Nu kunnen we niet want we hebben geen geld
pi_23296246
Zo weer wezen shoppen gaat lekker zo, gezellig met 2 vriendinnen en Thijs op stap in Sint-Niklaas, en wat was ik blij dat ik Thijs gewoon met zijn sweater en broek en deken in de wagen had gelegd, het was er zo giga warm en druk, kwamen we de goedheiligman nog tegen met zijn knechten.

Hebben iig erg genoten heb Thijs nog wat nieuwe kleertjes gegeven, wilde voor mezelf nog kijken achter schoenen maar door de drukte niet meer gedaan.

LadyS je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ik denk dat het heel normaal is wat elke mama wel eens heeft hoor ook hier het komt uiteindelijk goed.

Sugar is idd een goede instelling

Fijn dat de zieke mama's weer beter zijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 14 november 2004 @ 22:48:53 #44
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23318063
hay, hay met deze nieuwe moeder gaat het prima, mega drukke week achter de rug. De laatste kraamvisites gehad(drie stuks), erg gezellig, maar ik ben stiekem ook wel een blij dat dit de laatste waren. Daarbij kwam dat Five zo'n beetje 1 uur per dag vrij heeft gehad, dus ik was er 24/7 voor de kinderen . Voordat jullie mij zielig gaan vinden, ik had Five hiervoor groen licht gegeven, hij is op het moment volop in de running voor een vast contract, dus het is voor een goed doel Nu heeft hij gelukkig een week vrij en we vertrekken morgen naar een huisjespark op de Veluwe, lekker luieren,wandelen en dobberen in het zwembad
Met Kian gaat alles eigenlijk heerlijk z'n gangetje, hij slaapt sinds vorige week weer door, ik heb hem zelfs een paar keer om 9.00 uur zijn bedje uitgevist omdat hij maar bleef slapen, of wakker en wel tevreden zijn handjes lag te beloeren
Maar goed ga zo mijn mandje maar eens in morgen lekker op vakantie , tot zondag
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23318284
Fijne vakantie Loena

Ik heb gisteren en vandaag zelfs nog kraamvisite gehad en dinsdag komt er ook nog iemand
Ik ben er ook wel helemaal klaar mee hoor. Morris kan al bijna lopen
pi_23318427
Was het kraamvisite-dag? Ik heb namelijk 2 vriendinnen op kraamvisite gehad vandaag En ik heb zo'n gaaf broekje gehad voor Djulianjammer dat het maat 74 is, hmm kan wel de pijpen iets oprollen natuurlijk
Loena fijne vakantie Geniet er lekker van. * Anitra zit de dagen af te tellen naar 20december, dan gaan wij
pi_23318695
fijne vakantie Loena
  maandag 15 november 2004 @ 09:09:58 #48
103793 kozakken
Living the life
pi_23322791
Ik ben dus gisteravond van de trap gevallen.... (zonder Jonne gelukkig)
Al m'n spieren doen me zeer. Echt waar, ik voel ze allemaal.
Zo lekker m'n bed in met kruik!
dus besloten dat ik vandaag dan maar gewoon lekker thuis blijf ipv naar m'n werk. dat is net eventjes te veel van het goede
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 09:14:30 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_23322850
Hier ook buikgriep en ik ben vanmorgen ook nog eens ongesteld geworden

René wordt opgevangen door een moeder van een vriendje en ik wacht tot Cas omvalt voor zijn tuk, dan kan ik ook
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23323399
Hier ook een mama die zit te wachten tot de kleine gaat slapen, probleem hij is net een uurtje wakker en ligt heerlijk te spartelen in de box Dus dat duurt nog wel ffies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')