Goh, ik ben dus niet de enige die dat heeft. Ik verdenk idd de hormonen en de veranderde situatie... Ik heb ook zo van die momenten dat ik zelfs Isa wel kan schieten (vannacht was zo'n moment, ze valt tijdens de voeding in slaap, maar als ik haar dan terug in bed leg, wil ze niet meer gaan slapen. Dus heb ik een uur nodig gehad om haar in slaap te krijgen, toch maar weer aangelegd uiteindelijk. Heeft ze wel nog honger, klein krengetje
![]()
)
Langzaam maar zeker ben ik ook op het punt aangeland dat ik wel weer zou willen gaan werken. En dat terwijl ik eigenlijk op mijn werk was uitgekeken. Aan de andere kant, de borstvoeding loopt nu zo lekker dat ik blij ben dat ik nog thuis ben en het half jaar dat ik wilde waarschijnlijk vol kan gaan maken. Daarna ga ik wel proberen te kolven op het werk, maar als dat niet lukt, gaan we gewoon voor de combi.
Donderdag voelde ik me zo alleen en verveeld, dat ik op bezoek ben gegaan bij de buren. Gelukkig begrijpen die me heel goed, hebben zelf resp. een dochter van 3/zoon van 7 maanden en een zoon van 2,5/zoon van 11 maanden.
Ik krijg hier in huis ook af en toe het idee dat mijn hersenen helemaal stil staan. Ben al niet zo'n huishoudtiepje, dus de hele dag wassen, poetsen en koken word ik een beetje gek van. Nu ben ik de zolder aan het opruimen, daar zie je tenminste resultaat. Als die klaar is, begin ik aan de garage
Poeh hee wat een verhaal, 't zit me duidelijk hoger dan ik dacht... Maar goed, strakjes lekker naar Maasmechelen outlet-shoppen. Morgen de verjaardag van het buurmeisje en volgende week lekker een avondje weg met mijn schoonzusje. En ik heb nu elke vrijdag meer vrijheid omdat vriendjelief dan thuis werkt. Kan ik lekker op de fiets weg
Dus, LadyS, niet getreurd, het komt allemaal weer goed
![]()
En je bent niet de enige die er last van heeft
Knuffels
Sjeen
Ow, ja en Isa heeft al weer zoveel naar me gelachen dat ik vannacht alweer
bijna vergeten ben...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!