abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2004 @ 20:08:17 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23058161
Vervolg van En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 6

Je krijgt een kind wat ben je blij
Je koopt een wieg met kant erbij
Je zit op yoga, gymnastiek, draait voor de vrucht alvast muziek
Je draagt een zwangerschapstenue, je leest alvast ouders van nu
Tis nog drie weken wachten maar, de babykleertjes liggen klaar

Eerst scheur je uit je bekken en moet een keizersnee,
Dan krijg je een depressie, zo van een jaar of twee
Het kind is een mislukking, tis lelijk en het stinkt
Het gaat pas heel laat praten, het loopt niet maar het hinkt.

:'( :'( :'( :'(

Nu de moraal van dit verhaal,
Wat is het leven helemaal?
Je bent geboren, je wordt groot
En op een dag ga je weer dood.
En wat je allemaal had verwacht,
Het werd toch steeds anders dan je dacht....

Er zit geen lampje in de maan,
en Sinterklaas heeft nooit bestaan

(ff gejat van Brigitte Kaandorp)

Hoe gaat het ermee moedertjes?

Ik wil graag meer nieuwe manieren om de dingen te relativeren!

[ Bericht 6% gewijzigd door Luchtbel op 03-11-2004 23:37:14 ]
  woensdag 3 november 2004 @ 20:10:57 #2
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23058237
LB, ga je me nou een depressie aanpraten?

Hoe kom je hier zo bij? Is dit hoe jij je voelt?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 3 november 2004 @ 20:13:28 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23058313
He nee joh, het was echt heel sarcastisch bedoeld

Niet triest worden
  woensdag 3 november 2004 @ 20:14:53 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23058356
Jeetje mens, ik schrok al. Ik dacht, gaat helemaal niet goed met LB.

Wil je dat nooit meer doen?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 3 november 2004 @ 20:17:31 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23058438
Sorry maar ik moet er juist heel hard van lachen, de volgende keer zal ik er wat meer smileys bij gooien
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 20:28:54 #6
43556 miss_dynastie
pi_23058777
Jeetje, wat een droevig stukje tekst
Maar ik moet er eigenlijk ook heel erg om lachen
pi_23058848
LOL, vinnet eigenlijk ook wel leuk
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23059321
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 3 november 2004 @ 21:07:47 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23059809
Het was echt als grapje bedoeld hoor na alle triestheid in het vorige topic!
pi_23061729
Fijn dat je eerste werkdag meeviel Snoopy
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 3 november 2004 @ 23:32:10 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23063412
Dat begin stukje!
Zonder smileys komt het idd wat heftig over ja!
pi_23067673
Goeie morgen
Fijn dat het werken meeviel Snoopy!
Luchtbel das een leuk stukkie van kaandorp

En ff een updateje vanaf hier:
Hier gaat alles goed doordat ik veel hulp heb. Maar ondanks dat ik Djulian gister niet getild heb had ik toch best veel pijn gister. Dus vandaag maar weer rustig aan doen. P_iglet is er vandaag dus dat scheelt enorm veel. Zo en nu eerst een kop koffie drinken voor de hulp voor de deur staatweer lekker een schoon huisje straks
Iedereen bedankt voor de lieve woorden, ik vond mezelf nl een zeikerd dat ik hulp in geroepen had, maar gelukkig vonden ma en P_iglet dat niet.
  † In Memoriam † donderdag 4 november 2004 @ 09:36:26 #13
43556 miss_dynastie
pi_23068201
Anitra, je bent helemaal geen zeikerd, ophouden met dat van jezelf te vinden hoor
Geniet lekker van de hulp en gezelligheid, en we hopen allemaal dat het binnenkort weer beter met je gaat
pi_23069121
Goedemorgen dames. Het is mijn derde werkdag vandaag en de eerste viel me qua werk enorm mee maar emotioneel blehhh. Ik miste mijn kleine meid toch best wel en zij mij ook. Ze had die dag bijna niet gegeten en wou niet slapen. Het viel me dus behoorlijk tegen toen ik gisteren op kantoor zat. Want hoe zou mijn kleine meid het hebben. Maar ik was ongerust om niks want Morgaine had het prima naar haar zin, lekker veel slapen en eten en lekker in de wipstoel met haar speen en doekje gespeeld. Toen ik haar op ging halen lag ze met een brede lach heerlijk te spelen. Thuisgekomen lekker in bad gedaan en te spelen in de box gelegd waar ze lekker in slaap viel en 's avonds om 20.00 uur de fles en om 21.30 lag ze lekker in haar bedje.

En vandaag ben ik blij dat mijn werkweek er om 16.00 uur weer op zit en dat ik nu drie dagen lang van mijn dochter kan genieten.

Verders gaat het wel goed hoor met deze moeder, ik denk alleen dat ik over een week of twee nog even een afspraak maak bij de huisarts voor me zelf. Ik slik de pil en heb nu nog af en toe een bloeding tussendoor. Ik ben van Microgynon 30 naar Marvelon overgestapt. Ik vraag me nu af of Marvelon dan lichter is dan Microgynon en of ik daardoor bloed. En als dat dus zo is dan zal de pil ook een stuk minder veilig zijn, toch???? Ik begin steeds meer aan een spiraal te denken maar daar zitten ook weer zoveel nadelen aan vast. Onregelmatig ongesteld, meer bloedverlies en je menstruatie kan een stuk pijnlijker zijn dan wanneer je de pil slikt.

Hoe is het met de andere dames gesteld?
pi_23069916
Hee Little-Angel! Wel wennen hč, zolang zonder je kindje. Werk je 3 of 4 dagen?
  donderdag 4 november 2004 @ 11:20:53 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23069976
haai Little-Angel zooo leuk dat je weer online kan!! ik kan sinds kort foto's ontvangen op mijn mobiel, dusse....

ik was laatst wel 2,5 (!!) uur zonder amber en het ging me best makkelijk af.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 4 november 2004 @ 11:23:12 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23070027
Little-Angel, lijkt me ook moeilijk, hoor! Succes!

Maria is nu een ochtendje naar het kdv... Ik vind het best raar en moeilijk. Moest vanochtend in bed al huilen, maar daar gelukkig niet. Was wel zenuwachtig... Ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze vrolijk is. We gaan haar zo weer halen. Gelukkig...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 04-11-2004 11:29:36 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23070126
Oei, het blijft toch wel spannend voor iedereen. Al die kleintjes naar het kdv. Wat gaat de tijd toch snel hč?
pi_23070136
ik werk drie dagen in de week Snoopy. Meer dan genoeg vind ik zelf. Ik vind het inderdaad best wennen om drie dagen in de week niet 24 uur je kind bij je te hebben. Ik heb niet hoeven huilen toen ik haar weg bracht moest me alleen in houden om niet ieder uur te bellen hoe het gaat. Maar mijn tante is een goede moeder hoor dus als oppas ook. Mijn kind is tevreden daar en heeft er zelfs een viervoeter als vriend bij. De hond van mijn tante bewaakt mijn dochter en wijkt geen milimeter van haar zij. Wanneer Morgaine in haar campingbedje ligt dan ligt de hond er naast. Ligt ze in de box, ligt de hond ernaast. Zit ze in de wipper ook dan ligt de hond er naast. Ik ben bang dat ik straks als Morgaine 4 jaar oud is en naar school gaat een hond zal moeten adopteren naast de twee wie we zelf al hebben.
pi_23070191
Wel lekker ja, 3 dagen. doe ik ook. Fijn dat ze bij je tante gebracht kan worden.
pi_23070301
LadyS als je me mailt op mijn hotmail account patricia_veira@hotmail.com dan stuur ik je een uitnodiging met een paswoord voor Morgaine der site bij de prenatal.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:41:15 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23070378
Weet je wat raar is? Ik heb volgens UWV nog tot 23 november verlof, terwijl dat volgens mij echt niet klopt! Dan heb ik namelijk 2 weken meer dan waar ik volgens hun eigen uitleg recht op heb...

(Vier weken voor uitgerekende datum gestopt, maar 2 weken en 1 dag te laat bevallen. Vanaf de bevallingsdatum heb ik dan nog recht op 10 weken. En volgende week donderdag is Maria 10 weken. Zou ik dus moeten beginnen... Maar volgens hen heb ik dan nog 2 weken! )

En ik heb zo'n zin om te gaan werken! Echt! Maar goed, ik wacht nog wel ff dan!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23070446
Het klopt echt Sugar. Ik ben ook 6 dagen te laat bevallen en mocht dus mooi 6 dagen later beginnen. Je hebt namelijk recht op minimaal 10 weken na de bevalling (ook al beval je dus later dan de uitgerekende datum)
  donderdag 4 november 2004 @ 11:45:13 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23070477
Ja, maar die 10 weken na de bevalling heb ik dus precies juist, als ik volgende week zou moeten gaan werken. Snap je?
  donderdag 4 november 2004 @ 11:46:13 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23070495
ja maar.. maria is al 10 weken.. dus volgens mij zou het bij sugar uitkomen op 12 weken verlof na de bevalling?
kzal me er niet meer mee bemoeien

edit: tiepfouten en spuit11-reacite
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')