Vind ik ook jammer, begon net weer een beetje lol in het posten te krijgen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:15 schreef Sugar het volgende:
Leah, jammer... Vind ik echt, ook al zagen we je sowieso niet veel.![]()
Dat is fijn, ik krijg mijn kindertjes ook niet bij het waspoeder, en mijn posts zijn dus ook nooit neerbuigend bedoeld.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:28 schreef phluphy het volgende:
Leah Ik ben het helemaal met Sugar eens. Weliswaar waren we (nog) geen kliekje, maar ik vond je posts altijd zinvol, ik heb er vaak wat aan gehad, ook als ze niet aan mij gericht waren. ("Zinvol" is niet precies het woord wat ik zocht, maar het schiet me even niet te binnen).
Ik zou het jammer vinden als je zou stoppen met posten.
Nee, het gaat niet om jou, het gaat in dit geval om de reactie van Anitra die als een bok op een haverkist springt. Met jou was ik er heus wel uitgekomen, en dat zijn we nu toch ook?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:59 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm Leah, ondanks het feit dat onze fout nu de wereld uit gemaild is, heb ik wel het gevoel alsof ik je iets naars aangedaan heb. Nogmaals ik bedoelde het anders. Ik zou het jammer vinden dat ik iets 'verpest' doordat ik misschien subtieler had moeten antwoorden waardoor er helemaal niks aan de hand was geweest. Maar goed ik ga er maar vanuit dat het hier niet meer omdraait en dat je andere dingen niet oke vindt.
Edit: Ik ben ook wel een mietje zeg; heeft iemand niet meer het gevoel dat ik d'r aangevallen heb, krijg ik zelf het gevpoel dat ik d'r aangevallen hebhormonen
![]()
Klopt, elk kind is anders...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:14 schreef kozakken het volgende:
Zag trouwens bij het bijlezen een wakker-slaap schema voorbij komen.
Errug handig, maar niet voor onze man. Jonne is een weinig-slaper. 's ochtends drie kwartier (soms ietsje langer), 's middags zo tussen half een/een tot max. half drie en als het echt lukt tussen half vijf en vijf. Niet echt een langslaper dus. Elk kind is weer anders, begreep ik toen ik het eens in de groep gooide.
Ik zie het anders, maar la maar joh, ik slaap er echt niet minder om hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Leah, misschien zie ik het verkeerd maar ik zie toch echt dat Anitra alleen maar probeert de situatie te verduidelijken en/of sussen.
Zou het niet prettiger zijn om de boel even via de mail uit te praten tussen elkaar ipv het hier zo hoog op laten lopen?
Ja.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Met jou was ik er heus wel uitgekomen, en dat zijn we nu toch ook?
Heeft geen zin Lois. In mijn ogen heb ik niks verkeerds gedaan. dus ga ik maar lekker genieten van mijn slachtofferrol zoal Leah zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Leah, misschien zie ik het verkeerd maar ik zie toch echt dat Anitra alleen maar probeert de situatie te verduidelijken en/of sussen.
Zou het niet prettiger zijn om de boel even via de mail uit te praten tussen elkaar ipv het hier zo hoog op laten lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |