abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:15:56 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22847323
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 5

Hier alles oké!

Tink, leuk om je ook weer eens langs te zien komen!!!

Leah, jammer... Vind ik echt, ook al zagen we je sowieso niet veel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sugar op 24-10-2004 19:36:48 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:20:33 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22847417
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:15 schreef Sugar het volgende:

Leah, jammer... Vind ik echt, ook al zagen we je sowieso niet veel.
Vind ik ook jammer, begon net weer een beetje lol in het posten te krijgen.
Maar goed, zoals ik al schreef, het moet wel leuk blijven, 't is een hobby, geen leven .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:28:34 #3
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22847622
Poemojn heeft mail
Moussy ook

Leah Ik ben het helemaal met Sugar eens. Weliswaar waren we (nog) geen kliekje , maar ik vond je posts altijd zinvol, ik heb er vaak wat aan gehad, ook als ze niet aan mij gericht waren. ("Zinvol" is niet precies het woord wat ik zocht, maar het schiet me even niet te binnen).
Ik zou het jammer vinden als je zou stoppen met posten.

Sugar Ik ben blij je even langs te zien komen. Wilde al gaan vragen waar je uithing

Kozakken waar hang JIJ uit ?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:31:19 #4
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22847691

[ Bericht 64% gewijzigd door Martineke op 24-10-2004 19:36:56 ]
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:34:58 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22847780
Fluf, schatjepatje, ik lees hier vooral veel tegenwoordig!

Weet je, soms betrap ik mezelf erop dat ik aan het wachten ben tot alles weer normaal is! En dan denk ik ineens: Oh nee, dat wordt het nooooooooiiiittt meer!
Gelukkig realiseer ik me dan als ik van het sporten weer naar huis fiets, dat alles toch redelijk normaal is... Ik drink een Redbull en fiets zingend naar huis. That's me.
En besef ik dat er al weer veel kan en dat die kraamtijd nu ook wel echt voorbij is! Ik heb ook echt zin om te werken en naar school te gaan en vooral, heel erg, om straks samen met Maria op de fiets te stappen en overal naartoe te kunnen! De bus sucks!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22848050
Dat lijkt me ook heerlijk: met Morris op de fiets
Gelukkig kan ik ook met de kinderwagen in de tram dus ik kom overal met hem maar fietsen lijkt me gewoon gezellig en makkelijk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:49:25 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22848117
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:28 schreef phluphy het volgende:

Leah Ik ben het helemaal met Sugar eens. Weliswaar waren we (nog) geen kliekje , maar ik vond je posts altijd zinvol, ik heb er vaak wat aan gehad, ook als ze niet aan mij gericht waren. ("Zinvol" is niet precies het woord wat ik zocht, maar het schiet me even niet te binnen).
Ik zou het jammer vinden als je zou stoppen met posten.
Dat is fijn, ik krijg mijn kindertjes ook niet bij het waspoeder, en mijn posts zijn dus ook nooit neerbuigend bedoeld.
En voor wie niet goed begrijpt wat ik bedoel met "mijn" forumpje, lees eens in de historie de eerste 15 delen van Zwangerschap en Kindertjes, zo kan het ook!
  Jubileum moderator zondag 24 oktober 2004 @ 19:50:47 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22848154
Leah ik wil niet dat je weggaat. Ik vind het jammer dat het zo moet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:53:40 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22848221
Ik ga het toch echt doen... en ik denk dat je ook wel begrijpt waarom.
Ik heb echt geen zin om buikpijn te krijgen van iets virtueels, en de sfeer is hier gewoon te veel uit de hand gelopen denk ik.
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:55:45 #10
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22848267
Leah, ik wil ook niet dat je weggaat. Alleen denk ik niet dat je kan voorkomen dat een forum verandert, dat is iets wat ook de laatste weken ook al regelmatig aan bod is gekomen.
Ik hoop niet dat dit alleen door vanmiddag komt, dat je goede raad verkeerd wordt opgevat kan gebeuren, zeker bij moeders die momenteel middenin de eerste tijd met hun kindje zitten en jouw post als de zoveelste "zo moet je het doen" verhaal zien, kan nou eenmaal gebeuren. Had een jaar geleden ook gekund.
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:59:09 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22848351
Huhm Leah, ondanks het feit dat onze fout nu de wereld uit gemaild is, heb ik wel het gevoel alsof ik je iets naars aangedaan heb. Nogmaals ik bedoelde het anders. Ik zou het jammer vinden dat ik iets 'verpest' doordat ik misschien subtieler had moeten antwoorden waardoor er helemaal niks aan de hand was geweest. Maar goed ik ga er maar vanuit dat het hier niet meer omdraait en dat je andere dingen niet oke vindt.

Edit: Ik ben ook wel een mietje zeg; heeft iemand niet meer het gevoel dat ik d'r aangevallen heb, krijg ik zelf het gevpoel dat ik d'r aangevallen heb hormonen

[ Bericht 33% gewijzigd door Luchtbel op 24-10-2004 20:06:42 ]
pi_22848574
Het was toch een miscommunicatie die uitgesproken was?
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:08:33 #13
103793 kozakken
Living the life
pi_22848577
Heb de afgelopen week maar even m'n wonden gelikt vanwege het ontslag. Daarnaast stiekum ook nog lekker een weekje vrij geweest en allemaal leuke dingen gedaan. Film met een vriendin (Ellis in Glamourland. Errug grappig!), vrienden op bezoek, verjaardag van schoonmama (iets meer verplicht maar ook wel gezellig) en lekker wandelen met Jonne.
Eigenlijk gewoon heel druk van alles en niets gedaan.

Morgen weer naar m'n werk. Heb ik jullie weer wat harder nodig!
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:10:51 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22848634
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:59 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm Leah, ondanks het feit dat onze fout nu de wereld uit gemaild is, heb ik wel het gevoel alsof ik je iets naars aangedaan heb. Nogmaals ik bedoelde het anders. Ik zou het jammer vinden dat ik iets 'verpest' doordat ik misschien subtieler had moeten antwoorden waardoor er helemaal niks aan de hand was geweest. Maar goed ik ga er maar vanuit dat het hier niet meer omdraait en dat je andere dingen niet oke vindt.

Edit: Ik ben ook wel een mietje zeg; heeft iemand niet meer het gevoel dat ik d'r aangevallen heb, krijg ik zelf het gevpoel dat ik d'r aangevallen heb hormonen
Nee, het gaat niet om jou, het gaat in dit geval om de reactie van Anitra die als een bok op een haverkist springt. Met jou was ik er heus wel uitgekomen, en dat zijn we nu toch ook?
Elkaar verkeerd begrijpen kan gebeuren, maar dan kun je daar ook op een normale manier uitkomen.
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:12:47 #15
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22848676
Voor de anderen, lees even de laatste twee bladzijden van het vorige deel, dat zit me dwars.
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:14:34 #16
103793 kozakken
Living the life
pi_22848720
Zag trouwens bij het bijlezen een wakker-slaap schema voorbij komen.
Errug handig, maar niet voor onze man. Jonne is een weinig-slaper. 's ochtends drie kwartier (soms ietsje langer), 's middags zo tussen half een/een tot max. half drie en als het echt lukt tussen half vijf en vijf. Niet echt een langslaper dus. Elk kind is weer anders, begreep ik toen ik het eens in de groep gooide.
pi_22848810
Sorry maar ik begrijp niet helemaal wat er nu precies aan de hand is Leah Blijf gewoon lekker posten en reageer maar gewoon niet op mensen waarmee het niet zo lekker klikt. Dat heb je toch overal, dus ook op fora
pi_22848921
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:14 schreef kozakken het volgende:
Zag trouwens bij het bijlezen een wakker-slaap schema voorbij komen.
Errug handig, maar niet voor onze man. Jonne is een weinig-slaper. 's ochtends drie kwartier (soms ietsje langer), 's middags zo tussen half een/een tot max. half drie en als het echt lukt tussen half vijf en vijf. Niet echt een langslaper dus. Elk kind is weer anders, begreep ik toen ik het eens in de groep gooide.
Klopt, elk kind is anders...
Iemand hier vroeg er om en ik heb het gepost.
  Jubileum moderator zondag 24 oktober 2004 @ 20:27:34 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22849038
Leah, misschien zie ik het verkeerd maar ik zie toch echt dat Anitra alleen maar probeert de situatie te verduidelijken en/of sussen.
Zou het niet prettiger zijn om de boel even via de mail uit te praten tussen elkaar ipv het hier zo hoog op laten lopen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:29:50 #20
103793 kozakken
Living the life
pi_22849095
Snoopy, je hebt helemaal gelijk.
Ik vind zo'n schema handig. Vooral omdat je je eigen kind er naast kunt leggen. (en evt. naast je neer kunt leggen wanneer blijkt dat het niet zo werkt)
Daarom kon ik dus ook melden dat Jonne niet geheel in het schema past.
Maar Jonne is nu al wel 7 mnd. Ik durf nu meer op mijn gevoel af te gaan dan toen hij net geboren was (en later met alle toestand rondom zijn gezondheid) Toen heb ik nl. ALLE schema's met liefde omarmd. Heerlijk zo'n hulp in de goede richting.

Pfffft... wilde zeker niet op je tenen trappen Snoopy. (maar ik geloof dat "we" vandaag iets gevoeliger zijn. Ik in ieder geval wel
pi_22849178
Kozakken
Je hebt gelijk hoor van dat gevoelige gedoe vandaag. Zou het door het weer komen
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:38:41 #22
103793 kozakken
Living the life
pi_22849312
Volgens een oude juf zou er dan onweer in de lucht moeten zitten Daar gaan we allemaal een beetje op tilt van.

Maar deze dame gaat zich nu terugtrekken achter de tv om achtereenvolgens expeditie Robinson en daarna "het Blok" te kijken!
tot morgen!
eventjes een nachtzoen:
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:38:57 #23
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22849317
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Leah, misschien zie ik het verkeerd maar ik zie toch echt dat Anitra alleen maar probeert de situatie te verduidelijken en/of sussen.
Zou het niet prettiger zijn om de boel even via de mail uit te praten tussen elkaar ipv het hier zo hoog op laten lopen?
Ik zie het anders, maar la maar joh, ik slaap er echt niet minder om hoor.
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:50:37 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22849615
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:10 schreef Leah het volgende:

[..]
Met jou was ik er heus wel uitgekomen, en dat zijn we nu toch ook?
Ja.
pi_22849751
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Lois het volgende:
Heeft geen zin Lois. In mijn ogen heb ik niks verkeerds gedaan. dus ga ik maar lekker genieten van mijn slachtofferrol zoal Leah zegt.

sorry maar ik kan hier niet tegen, jullie moeten het maar zonder mij verder doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')