Livelink Jammer genoeg is er niemand anders die de verzorging kan doen, omdat er sprake is van sondevoeding (wij hebben daar "les" in gekregen, en vooral is het belangrijk dat men erop bedacht is dat dat slangetje er altijd is, en altijd ergens achter kan blijven haken etc.).
Daarom hopen we maar dat Danyel relatief snel kan leren drinken.
Kozakken Jakkes, ik hoop niet dat je vermoeden uitkomt. Succes voor maandag!
En als je nog belangstelling hebt in informatie over "dat ene bedrijf" dan trek je maar aan de bel!
Ik vond het trouwens erg gezellig gisteren, leuk je ontmoet te hebben!
Catootje We proberen zeker Danyel te zien als "gewone" baby! En dat gaat ook best goed. Alleen hebben we met "gewone" baby's geen ervaring, en waren dus eigenlijk nergens op voorbereid, en je hebt ook geen enkele referentie (uit eigen ervaring).
Rottdog Succes maandag, en vergeet ons niet de uitslag te laten weten !
Snoopy Heel verstandig om dat te gaan regelen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. De manier waarop je vriend denkt (ons gebeurt niets) is heel natuurlijk, maar je zal net zien dat .... toch?
Het gaat hier overigens al weer een beetje beter. Ik probeer elke dag wat grenzen te verleggen. En gelukkig is daar altijd Danyel die precies op het moment dat ik een opstekertje kan gebruiken, ons weer iets nieuws laat zien: vandaag heeft hij een kwartiertje heerlijk gezeten in zijn wipstoeltje en lekker om zich heen gekeken.
Ik was bang dat dit soort dingen voor hem niet weggelegd zouden zijn, dat je hem altijd moet troosten / op de arm houden, maar zie hier: mijnheer kan zich ook zelf vermaken ! Dat geeft weer een stukje rust
[ Bericht 0% gewijzigd door phluphy op 15-10-2004 20:20:33 ]
... ♥ ik mis je ♥