Heb je werk gevonden????quote:Op maandag 27 september 2004 09:12 schreef dutchie het volgende:
LB, ik ws nog 3 weekjes.Raar hè?
Jeetje meiden! Zijn jullie bijna allemaal alweer ongesteld geweest?![]()
Ik zit nog steeds te wachten. Maar gezien de licht teruglopende bv zal het niet lang meer duren.![]()
Gatsie, en dat over iets wat zo leuk moet zijn. Ik hoop dat jullie er goed uit komenquote:Op maandag 27 september 2004 17:51 schreef pluisje het volgende:
WIj hebben ons verhaal gedaan bij de geschillencommissie, die zaak had een maand om te reageren, maar heeft dat nog niet gedaan (heeft nu nog een kleine week). Daarna komt er ws binnenkort een zitting,
Dat is zodat je morgen kan zeggen; wat is het een mooie dag vandaagquote:Op maandag 27 september 2004 22:27 schreef Anitra het volgende:
En alles gebeurt met een reden zeggen ze iddik ga zoeken naar de reden van vandaag
quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:43 schreef pluisje het volgende:
Ok dit moet ik even kwijt:
Zoals gezegd vannacht voor het eerst Tobias zijn deur dicht gelaten. En wie stond er vanmorgen bezorgd boven zijn bedje?
Niet mama
Papa daarentegen is een watje
Succesquote:Op maandag 27 september 2004 17:51 schreef pluisje het volgende:
WIj hebben ons verhaal gedaan bij de geschillencommissie, die zaak had een maand om te reageren, maar heeft dat nog niet gedaan (heeft nu nog een kleine week). Daarna komt er ws binnenkort een zitting,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |