Precies
![]()
Lullig voor Rick dat Tobias direct in slaap donderde en niet meer wakker is geweest voor ik thuis was, maar ja
![]()
Het lijkt me echt nog een heel gek idee om hem achter te laten, ben nu bijna 3 maanden dag en nacht binnen een paar meter afstand van hem geweest, en om hem dan opeens ergens te laten en zelf weg te gaan...
![]()
Ik ben een mietje
![]()
Ik denk dat ik vannacht voor het eerst eens de deur van zijn kamertje dicht ga doen. Tot nu toe stond die altijd op een flinke kier, en die van onze slaapkamer ook. Dat is gewoon niet nodig, als ie echt gaat huilen hoor ik dat met alle deuren dicht nog luid en duidelijk, en als ie alleen maar murmelt waarschijnlijk zelfs ook wel, terwijl dat niet echt nodig is. En de laatste tijd valt me op dat ie steeds wakker wordt als Rick naar beneden gaat, maar dan nog niet echt lekker uitgeslapen is. In het weekend slaapt ie ook ruim een uur langer.
Goed, dat gaan we maar eens proberen dan. En als dat nou een maand of 6 goed is gegaan, wil ik misschien overwegen hem ergens anders achter te laten