Luchtbel, ik had in het speeltuinbankje gepost dat de envelop er was, maar ik had al zo'n vermoeden dat je mijn berichtje gemist hadquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heb je onze envelop gehad?
Ik ben ziekDit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen
Fluf popje, ik had graag afgelopen weekend m'n hand op Danyels hoofdje willen leggen en je willen ontmoeten, ik vind het jammer dat het hierdoor niet door heeft kunnen gaan. Maar goed ik ben dan gewoon niet in staat om er hard tegen in te gaan. Er komt vast wel een nieuwe kans
En toen had ik gister ineens 41 graden koorts en![]()
kon Jolie nauwelijks tillen. Voel me nog niet veel beter maar al wat minder slap. Zal wel goed komen.
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben ziekDit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen
![]()
Godverdomme zeg !!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ze hebben altijd wel wat te zeuren en dit keer was het dit. Er zijn momenten geweest het afgelopen jaar dat ik dacht dat ik van ze hield. Het zijn toch je ouders maar nu heb ik eerder de neiging om het tegenovergestelde tegen ze aan te schreeuwen. Ik heb alles geprobeerd om het ze naar de zin te maken maar zo werkt het niet. En ik heb daar ook geen zin meer in. Ze hebben de eerste Sinterklaas met mijn meisje verpest en daar blijft het bij. Vanaf nu wil ik alleen nog maar leuke dingen met Jolie en als zij daar niet bij kunnen horen, dan maar niet.
Niet echt een slim antwoord, Brightbabe . . .quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen...) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
![]()
Ikke niet snappe nietquote:Op woensdag 8 december 2004 03:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet echt een slim antwoord, Brightbabe . . .![]()
![]()
![]()
ow!!! wat fijn bar!!!! beter!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:![]()
![]()
![]()
ikke ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit (ahum
)
![]()
Mijn pa belde vandaag onverwacht op, en hij gaat de 18de toch oppassen op Thijs, hij heeft zijn vrouw duidelijk gemaakt dat Thijs zijn kleinzoon is en dat ik nog niet eerder een beroep op hem gedaan heb en dat mijn moeder dat ook zo gewild zou hebben dat pa een opa zou zijn voor Thijs en dat hij zich er naar moet gedragen.![]()
![]()
Hij heeft zelf sinterklaas koadootjes liggen voor Thijs
WOW, Flufke wat een geweldig nieuws, eindelijk eens wat voor de lange termijn geregeld, wat een heerlijk vooruitzicht. Zou ik ook zeker gebruik van maken, haar als oppas en dan niet schuldig voelen, jullie kunnen dan weer een beetje opladen zodat jullie er weer helemaal tegenaan kunnen met Danyel.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:07 schreef phluphy het volgende:
Yep, een wereld van verschil met een paar weken geleden. Het is nog steeds best zwaar dat ge-emmer met de sonde en medicijnen maar niet meer ondoenlijk zoals eerst. "Vrolijk" is (nog) niet de juiste benaming voor Danyel, maar absoluut heel "goed te pas" (Snoopy
)
Gisteren telefoontje gekregen van het RIO: Danyel mag 1 dag per week naar een Medisch KDV
En de GGV'ster mag een jaar lang (!!!) 7 uur per week komen om van alles te doen. Ik ga haar leren met de sondevoeding om te gaan en zo, en dan kan ze ook oppassenzodat Jeroen en ik ook eens samen weg kunnen gaan
![]()
Hier ook hoor, ben ook een knuffelig tiepje dus wat mij betreft mag je hoor kozakkenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef kozakken het volgende:
Ik merk trouwens wel als ik al m'n berichten teruglees dat ik redelijk van het zoenerige ben. Nou ja, ben ik in het eggie ook.
Oeps sorry Fivequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ben ook een knuffelig tiepje dus wat mij betreft mag je hoor kozakken![]()
![]()
Ik ben meer een luisteraar dan een vertellerquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:17 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, leuk al je reacties, maar vertel jij ooit wel hoe het met JOU gaat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |