abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23819954
Luchtbel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23820686
Luchtbel, sterkte en beterschap!
pi_23822865
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:34 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Heb je onze envelop gehad?

Ik ben ziek Dit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen

Fluf popje, ik had graag afgelopen weekend m'n hand op Danyels hoofdje willen leggen en je willen ontmoeten, ik vind het jammer dat het hierdoor niet door heeft kunnen gaan. Maar goed ik ben dan gewoon niet in staat om er hard tegen in te gaan. Er komt vast wel een nieuwe kans
En toen had ik gister ineens 41 graden koorts en kon Jolie nauwelijks tillen. Voel me nog niet veel beter maar al wat minder slap. Zal wel goed komen.

Luchtbel, ik had in het speeltuinbankje gepost dat de envelop er was, maar ik had al zo'n vermoeden dat je mijn berichtje gemist had Heel heel heel erg bedankt, ik vond het echt SUPERlief (en dat is heel wat want normaal heb ik een hekel aan het woord super maar in dit geval is het gewoon toepasselijk Dat je met zoveel aan je hoofd nog aan mij denkt zegt genoeg over jou denk ik zo Het truitje is schattig en hangt al weer te pronken, het gedichtje was grappig en lief (Bosjesman LOL) maar het liefste is het gebaar... Je bent echt een schatje

Wat kl*te dat het niet goed gaat tussen jou en je ouders, ik maak me er plaatsvervangend boos over. Hebben ze zo'n lieve dochter (zie o.a. bovenstaande voorbeeld....) en kleindochter en dan lopen ze nog te zeiken. Zielig hoor. En je hebt groot gelijk dat je er even wat afstand van neemt, ze komen maar naar jou toe als ze jou of Jolie willen zien. En dan nog ziek erbij ook... het zit ook ff niet mee allemaal he.. Mocht je hulp nodig hebben dan weet je me te vinden he ? Echt doen hoor, ff oppassen of als je vervoer nodig hebt ofzo gewoon ff bellen/mailen, Bosjesman zit nu toch thuis. Doe het rustig aan en dikke kus van mij (ons).
pi_23824020
Luchtbel en beterschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23824069
Luchtbellie dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23826324
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben ziek Dit weekend bij m'n ouders geweest en ik weet het nu zeker; ik ga er niet meer heen. Als ze Jolie willen zien komen ze maar hier heen. Ze zitten maar te zeiken en te zeuren dat ik door Jolie veel te vroeg volwassen ben geworden enzovoorts, allemaal dikke onzin, zij hebben me volwassen gemaakt door me toen ik 13 was uit huis te zetten. Ik heb ze zo lang de hand boven het hoofd gehouden, zo veel goed gepraat. Ik heb er geen zin meer in. Ik snap niet waarom ik zo veel door ze laat bepalen
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ze hebben altijd wel wat te zeuren en dit keer was het dit. Er zijn momenten geweest het afgelopen jaar dat ik dacht dat ik van ze hield. Het zijn toch je ouders maar nu heb ik eerder de neiging om het tegenovergestelde tegen ze aan te schreeuwen. Ik heb alles geprobeerd om het ze naar de zin te maken maar zo werkt het niet. En ik heb daar ook geen zin meer in. Ze hebben de eerste Sinterklaas met mijn meisje verpest en daar blijft het bij. Vanaf nu wil ik alleen nog maar leuke dingen met Jolie en als zij daar niet bij kunnen horen, dan maar niet.
Godverdomme zeg !!!
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hey maar Luchtbel, zelfs al was dat zo geweest, dan is dat toch niet per definitie iets slechts? Je bent nu mama, me dunkt dat je dan volwassen wordt (bij vlagen... ) Maar het is toch ook niet zo dat je pas 16 bent of zo. Ik snap niet wat ze zeuren hoor!
Niet echt een slim antwoord, Brightbabe . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23826625
Fluf ik weet wel dat het geen afstel was maar geen uitstel maar toen ik vrijdag je mailtje kreeg was dat het enige waar ik zin in had dat weekend. Vandaar dat ik het zo jammer vond, achteraf ben ik blij anders had ik jullie misschien ook nog aangestoken met de griep

LadyBos, heel graag gedaan en we redden ons wel en als jij er even tussenuit moet dan moet je het echt zeggen hoor je kan altijd ff komen knuffelen hier!

Voor de rest voel ik me al wat beter alleen nu is Jolie ziekjes maar dat komt ook wel weer goed, denk ik dan maar!
Graag op anoniem
  woensdag 8 december 2004 @ 09:16:34 #258
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23827253
Ik hoop dat je snel 100% beter bent en dat het bij Jolie ook weer snel over is.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 8 december 2004 @ 09:17:18 #259
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23827262
Volgens mij mis ik Sjeen al een tijdje? Joehoe Sjeenepeen, where are you?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 8 december 2004 @ 14:08:50 #260
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23832016
Lieve Luchtbel soms moet jij dan maar als "kind" van je ouder de volwassene zijn en een besluit nemen, denk dat je er verstandig aan doet om Jolie heel wat happy time mee te geven dan "volwassen" gezeur.
pi_23842718
ikke ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit (ahum )

Mijn pa belde vandaag onverwacht op, en hij gaat de 18de toch oppassen op Thijs, hij heeft zijn vrouw duidelijk gemaakt dat Thijs zijn kleinzoon is en dat ik nog niet eerder een beroep op hem gedaan heb en dat mijn moeder dat ook zo gewild zou hebben dat pa een opa zou zijn voor Thijs en dat hij zich er naar moet gedragen.
Hij heeft zelf sinterklaas koadootjes liggen voor Thijs
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 8 december 2004 @ 22:25:43 #262
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23842916
wat een heerlijk nieuws Bar_en Mar
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 22:31:52 #263
43556 miss_dynastie
pi_23843117
Bar, wat ongelooflijk fijn dat je vader (op tijd!) tot inkeer en inzicht is gekomen, geweldig
En ik hoop dat zijn vrouw ook een dusdanige liefde voor Thijs kan ontwikkelen dat ze als ze naar hem kijkt gewoon dol is op de kleinzoon van haar man, en niet jaloers is op wat zij niet heeft.
Goh, wat ben ik blij voor je zeg
pi_23843242
Fijn dat ie tot bezinning is gekomen Bar!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23843506
Heerlijk Bar!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 8 december 2004 @ 23:07:47 #266
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23844135
Goed zo Bar en terecht dat ie is bijgetrokken
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 8 december 2004 @ 23:09:59 #267
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23844198
quote:
Op woensdag 8 december 2004 03:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Niet echt een slim antwoord, Brightbabe . . .
Ikke niet snappe niet Wat is hier niet zo slim aan?
Hyves!
  donderdag 9 december 2004 @ 08:23:30 #268
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23848565
Bar, wat een geweldig nieuws ! Ik ben blij dat ze zich (of eigenlijk je pa) bedacht hebben !!

Hier gaat alles redelijk, we proberen het ritme zo goed mogelijk weer op te pakken. Danyel heeft nog wel wat moeite met de voeding, het valt niet echt lekker, maar hij houdt het wel binnen en daar gaat het om.
Verder lijden we aan chronisch slaaptekort maar da's normaal denk ik.
... ♥ ik mis je ♥
pi_23848724
Fijn Bar! Het zal vast wel loslopen allemaal nu
Graag op anoniem
pi_23848958
Bar wat heerlijk dat je vader zich bedacht heeft!!!!

Phluphy dat slaap te kort herken ik ja Djulian had vannacht ineens zin om ons wakker te houden. Rick was er niet, maar mijn vriendin wel gelukkig. Meneer was wakker om half 4 en om 5 uur. Om 5 uur toch maar fles gegeven en toen is hij weer in slaap gevallen.ik niet meer dus
  donderdag 9 december 2004 @ 15:51:35 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_23856222
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ikke ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit (ahum )

Mijn pa belde vandaag onverwacht op, en hij gaat de 18de toch oppassen op Thijs, hij heeft zijn vrouw duidelijk gemaakt dat Thijs zijn kleinzoon is en dat ik nog niet eerder een beroep op hem gedaan heb en dat mijn moeder dat ook zo gewild zou hebben dat pa een opa zou zijn voor Thijs en dat hij zich er naar moet gedragen.
Hij heeft zelf sinterklaas koadootjes liggen voor Thijs
ow!!! wat fijn bar!!!! beter!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 december 2004 @ 15:54:28 #272
103793 kozakken
Living the life
pi_23856286
Bar *o* spuit elf reactie maar wel blij
Fijn zeg!

Enne phluphy, buiten slaapgebrek. Kunnen jullie het nu wat beter allemaal aan? En is Danyel ook wat vrolijker?
  donderdag 9 december 2004 @ 17:07:51 #273
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23858007
Yep, een wereld van verschil met een paar weken geleden. Het is nog steeds best zwaar dat ge-emmer met de sonde en medicijnen maar niet meer ondoenlijk zoals eerst. "Vrolijk" is (nog) niet de juiste benaming voor Danyel, maar absoluut heel "goed te pas" (Snoopy )

Gisteren telefoontje gekregen van het RIO: Danyel mag 1 dag per week naar een Medisch KDV
En de GGV'ster mag een jaar lang (!!!) 7 uur per week komen om van alles te doen. Ik ga haar leren met de sondevoeding om te gaan en zo, en dan kan ze ook oppassen zodat Jeroen en ik ook eens samen weg kunnen gaan

Hoe gaat het met solliciteren Kozakken? Gloort er al iets moois aan de mistige horizon ?
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 17:14:16 #274
43556 miss_dynastie
pi_23858172
He, wat een goed nieuws van jullie kant fluf
Het lijkt me heerlijk om ook af en toe eens weg te kunnen zonder je zorgen te hoeven maken over de verzorging van je knul, fijn!!
pi_23859145
Dat klinkt heel goed Phluphy Gewoon eens lekker op stap met je man!!! En je dan geen zorgen hoeven maken. * Anitra ziet 2 verliefde duifjes lopen in Apeldoorn, han in hand, samen verliefd vertellend over hun zoon
pi_23859581
Bar wat fijn dat je vader is bijgetrokken/tot inkeer is gekomen

En bij pluphy ook al zulke goede berichten, nou ja behalve het chronisch slaaptekort dan maar dat schijnt normaal te zijn bij jonge ouders Hartstikke fijn Fluf, en ik hoop dat de GGV'ster gauw leert hoe de sondevoeding werkt en dat je lekker op stap kunt gaan met een gerust hart !
pi_23861360
Phluphy, goede berichten Heerlijk voor jullie
  donderdag 9 december 2004 @ 19:55:26 #278
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23861837
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:07 schreef phluphy het volgende:
Yep, een wereld van verschil met een paar weken geleden. Het is nog steeds best zwaar dat ge-emmer met de sonde en medicijnen maar niet meer ondoenlijk zoals eerst. "Vrolijk" is (nog) niet de juiste benaming voor Danyel, maar absoluut heel "goed te pas" (Snoopy )

Gisteren telefoontje gekregen van het RIO: Danyel mag 1 dag per week naar een Medisch KDV
En de GGV'ster mag een jaar lang (!!!) 7 uur per week komen om van alles te doen. Ik ga haar leren met de sondevoeding om te gaan en zo, en dan kan ze ook oppassen zodat Jeroen en ik ook eens samen weg kunnen gaan
WOW, Flufke wat een geweldig nieuws, eindelijk eens wat voor de lange termijn geregeld, wat een heerlijk vooruitzicht. Zou ik ook zeker gebruik van maken, haar als oppas en dan niet schuldig voelen, jullie kunnen dan weer een beetje opladen zodat jullie er weer helemaal tegenaan kunnen met Danyel. Meid ben zo blij voor jullie
Hyves!
  donderdag 9 december 2004 @ 20:03:27 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23862021
phluph, wat een goed nieuws allemaal!
En bij Bar ook al!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 20:05:42 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23862072
Yeah, eindelijk hulp in aantocht phluphy! Heerlijk hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23862272
Fluf wat fijn en al is het maar om gewoon even rustig samen boodschappen te doen, dat scheelt ook al!
Graag op anoniem
  donderdag 9 december 2004 @ 20:17:14 #282
103793 kozakken
Living the life
pi_23862329
Wat een fijn bericht fluf. (Goed te pas is trouwens gewoon heel erg goed Nederlands hoor! Hangt alleen af in welk deel van het land je woont. Mijn deur is ook heel vaak los ipv open )
Fijn dat de rust jullie allemaal goed gedaan heeft. En dat je extra hulp krijgt!
Die dag in de week zal jullie (lijkt mij) ook heel veel goed doen. Al is het alleen al omdat je gewoonweg eventjes op adem kunt komen of je eigen ding kunt doen.
Maareh.... ook roepen wanneer het niet zo geweldig gaat hoor. Alhoewel de hulp je hopenlijk gewoon heel veel adempauze kan geven.
En zo'n sondeding. Kunnen jullie die inmiddels zelf inbrengen? [ontzagmodus voorlopig maar aan]
Ik weet me nog te herinneren dat er zo rond een uur of twee 's nachts nog een wijkverpleegster de sonde is komen inbrengen. toch? Wat een verschil meid.
Klinkt als twee passen vooruit en dan weer eentje terug. (Maar dat is per saldo altijd nog vooruit!)

zelf Gisteren bij het CWI geweest. Tja... intake... Maar wel bijzonder aardige man die me inschreef. Vond zijn werk eigenlijk ook wel leuk. Toen ik dat riep heeft hij me er iets meer van uitgelegd. Bleek dat een andere CWI in de buurt nog iemand nodig had. (wel fulltime, maar je weet maar nooit!) Vandaag meteen gebeld en CV gemaild.
Voor de rest valt het me zwaar. Vooral emotioneel moet ik echt een knop omzetten. Dat valt me tegen. (Ik ben dus minder goed te pas door alle toestanden)
Volgende week mijn laatste werkweek. en en en en tegelijkertijd. Het is zo ook wel goed. Spanning wordt me iets te veel.

Gelukkig kom ik dan thuis en dan is Jonne er. Die grijnzend naar me begint te lachen wanneer hij me ziet en helemaal zit te wippen (en daarna bijna omvalt ) Maar zelfs wanneer hij onbedaarlijk huilt en ik niet weet wat er is voel ik me toch zo blij met hem. Mijn leven draait helemaal niet meer alleen om mij, maar om mijn kleine. Dus dat zet alles ook in een ander perspectief. Ik voel me gezegend dat ik de mama van Jonne mag zijn. (spreek me trouwens over een paar jaar nog maar eens )
  donderdag 9 december 2004 @ 20:41:08 #283
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23862935
Kozakken, volgens mij, ik meen mij zoiets te herinneren, gaan ze het niet leren dat inbrengen van die sonde. Dit is iets heel naars om te moeten doen bij je kind en voor Danyel op zijn beurt ook heel vervelend als je je paps en mams gaat associeren met iets naars, dus als ik het goed is blijft een verpleegkundige dit doen. Vind ik trouwens wel heel goed dat dit tegenwoordig zo gaat, ik zou het ook echt niet kunnen bij mijn eigen kind

Maar goed, ik praat hier eik voor mijn beurt
Hyves!
  donderdag 9 december 2004 @ 20:43:50 #284
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23863004
Oh ja, wilde je ook een dikke knuf geven Kozakken wat hebben dit soort dingen toch een invloed op je he?
Hyves!
pi_23863106
Kozakken wat een emo-situatie. Kan het me helemaal indenken. Maar wie weet komt het snel weer goed. Enne, ik denk dat Jonne ook heel blij is dat jij zijn mama bent
pi_23863906
Fluf wat een goed nieuws zeg
Kozakken lastige situatie hoor. Ik hoop dat je snel iets anders vindt (bij het CWI zelf zou natuurlijk geweldig zijn )

Hier gaat het weer even wat minder (niet slecht hoor, maar minder goed!), vandaar ook de 'radiostilte' van mijn kant.
Ik had vandaag alweer een crematie, deze keer van de oudste zus van mijn vader.
Ik hoop toch echt dat dit het voorlopig was Ik kende haar overigens niet zo heel goed en ze is 90 geworden, dus het was geen enorm drama. Maar toch ook niet zo fijn...

Daarnaast gaat het nog steeds niet echt goed met de BV en ga ik afbouwen. Dat wil ik graag en m'n man staat er ook helemaal achter. Maar stom genoeg heb ik het er aan de andere kant ook best wel moeilijk mee (ben echt een emo- geworden en vraag me soms af of ik niet te makkelijk opgeef).
pi_23864117
Piglet, ik denk dat het een soort proces is waar je doorheen moet met het afbouwen van die BV. Ik had al moeite om te stoppen met het afkolven van die schamele 10cc (emotioneel gezien dan). Je hebt het idee dat je je kind misschien iets tekort doet, en het heeft ook iets intiems BV. Maar meissie, je bent een enorme doorzetter en het is al fantastisch dat je het al zo lang volhoudt!
  donderdag 9 december 2004 @ 22:38:13 #288
103793 kozakken
Living the life
pi_23866036
Loena dankje wel. (Je hebt trouwens gelijk, had sonde meteen gelezen als inbrengen ipv sondevoeding )

tanx snoop en piglet.

Piglet, matig voelen is nooit echt leuk. Maar wat heb je veel bereikt! Je hebt echt een hele tijd BV gegeven terwijl je het emotioneel ook heel zwaar hebt (en gehad). Daar heb ik heel veel bewondering voor. Afbouwen lijkt me heel lastig. Vooral emotioneel. (Kan helaas niet uit ervaring spreken. Bij mij was de borst "op" na 6 dagen.)
Natuurlijk ben je een emo- . Hoort lekker bij alle hormonen en mama zijn.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:41:37 #289
103793 kozakken
Living the life
pi_23866156
Ik merk trouwens wel als ik al m'n berichten teruglees dat ik redelijk van het zoenerige ben. Nou ja, ben ik in het eggie ook.
pi_23868530
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef kozakken het volgende:
Ik merk trouwens wel als ik al m'n berichten teruglees dat ik redelijk van het zoenerige ben. Nou ja, ben ik in het eggie ook.
Hier ook hoor, ben ook een knuffelig tiepje dus wat mij betreft mag je hoor kozakken
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:04:48 #291
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23868582
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hier ook hoor, ben ook een knuffelig tiepje dus wat mij betreft mag je hoor kozakken
Oeps sorry Five
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 08:59:38 #292
43556 miss_dynastie
pi_23872151
Piglet
Snap best dat je het moeilijk hebt met je beslissing om te stoppen, maar ik denk wel dat je er verstandig aan doet als het gewoon niet meer gaat. Je hebt, naast de aardschok die een babietje teweeg brengt in je leven, ook een aantal andere moeilijke dingen meegemaakt en dat is allemaal niet niks
pi_23872516
Kozakken drie voor jou
Piglet wat vervelend dat je er ff doorheen zit. Dat afbouwen is ook moeilijk. Je had het zo graag langer gewild. Maar denk maar eens aan de rust die je straks in jezelf krijgt. Ook een dikke voor jou
Loena gewoon een voor jou omdat je het zo lekker vind

Hier gaat het redelijk. Nog 7 dagen tot de verlossing hoop ikik ben nog meer aan het aftellen dan toen met de ks Wel is eindelijk mijn geld binnen van het UWV, dus die druk is er vanaf Maar oh wat voel ik me duf. Ik wou zo graag een uurtje slapen, nou dat uurtje heb ik net gekregen, eindelijk in diepe slaap. Gaat die deurbel Weet niet wie het geweest is, want ben eerst blijven liggen tot mijn hart wat minder snel ging kloppen van de schrik. Het resultaat is een super duffe Anitra, die nu maar eens de fles klaar gat maken voor Djulian, die deze nacht netjes heeft door geslapen
pi_23873916
Hallo allemaal,

Eindelijk kan ik weer wat posten. Vriend is compu kamer aan het opknappen geweest, dus even geen pc.
Hier gaat alles goed. Benthe is een heel rustig kindje, die zich alleen laat horen als ze honger heeft.
's Nachts komt ze maar 1 keer om bij te tanken. Alleen zijn de dagen veel te kort!!! Ik kom soms echt nergens aan toe, maar dat zullen alle nieuwe moeders wel hebben.

In fototopic zal ik ff wat spammen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:19:32 #295
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23874026
Hé Stiekemurd, fijn om weer van je te horen Doet ze goed die kleine meid van jullie, 1 keer drinken `s nachts! Ga gelijk even spieken in het fototopic
Hyves!
pi_23874587
Bar wat ontzettend fijn nieuws over je vader! Hij heeft een wijs besluit genomen

Wat goed dat Danyel goed te pas is En heel mooi dat hij naar het medisch kdv mag en dat de ggv’ster komt. Dat zal zeker een fijn gevoel geven

Kozakken dat zou leuk zijn als je bij het CWI een baantje kon krijgen En wat is dat toch een heerlijk gevoel he, dat je kindje zo blij is om je te zien :’)

Piglet sterkte hoor! En probeer om je niet schuldig te voelen over de borstvoeding, is helemaal nergens voor nodig. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!

Anitra heb je eindelijk je geld!! Wat ontzettend fijn. Rust nu maar lekker uit

Stiekemurd wat fijn dat het zo lekker loopt!!
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:17:24 #297
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23878104
Kozakken, Loena had gelijk. Sonde inbrengen doen we niet zelf (moet er niet aan denken!)
Wat een toeval trouwens dat je via je inschrijving over die vacature hoorde ! Misschien heeft het gewoon zo moeten zijn Succes !

Piglet wat jammer, elke keer toch weer een tegenslag .
En succes met het loslaten van het bv-idee, ik kan je niet echt een advies geven behalve: probeer te relativeren.

Beefcake, leuk al je reacties, maar vertel jij ooit wel hoe het met JOU gaat?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23878582
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:17 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, leuk al je reacties, maar vertel jij ooit wel hoe het met JOU gaat?
Ik ben meer een luisteraar dan een verteller Mijn hele leven al trouwens, vroeger wilde ik al nooit vertellen hoe het op school was!
edit - Op mijn rapport stond steevast dat ik nooit wat vertelde in de kring
Maar het gaat gewoon zijn gangetje hoor
pi_23878601
Stiekemurd geniet lekker van je kleine meisje! En Anitra geniet van je geld maar doe geniet met mate

Piglet onthou dat je het al hartstikke lang volgehouden hebt terwijl het niet goed ging! Succes

Kozakken wat raar is het soms allemaal he, sommige dingen zijn zoooooo mooi terwijl andere dingen het allemaal zo moeilijk kunnen maken. Maar zolang je ook de mooie dingen allemaal nog ziet weet ik zeker dat er wel uit te komen is!
Graag op anoniem
pi_23878780
Ik geniet zeker met mate heb de rekeningen gelijk de deur uit gedaan en ik kan wel bijna zeggen mijn geld was binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')