Is dat zo??? FF barscanner van kantoor meenemen en voila! Dan ben ik zo klaar. Kun je ook alles naar je pc poorten of zo?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:30 schreef sampoo het volgende:
Hey die dvdprofiler is helemaal niet zo omslachtig.
Barcode intikken en je bent klaar. Mijn boxsetjes net ingevoerd.
collectie
Nu de rest nog.![]()
Succesquote:Op donderdag 25 november 2004 15:30 schreef sampoo het volgende:
collectie
Nu de rest nog.![]()
Ja is mooi werkquote:Op donderdag 25 november 2004 15:30 schreef sampoo het volgende:
collectie
Nu de rest nog.![]()
Het uniek geprogrammeerde DVD-Profiler geeft men de briljante optie om manueel de vermelde numerieke codes via het menu-interface te registreren, waarna het systeem deze unieke code aan het betreffende produkt hecht en deze aldus registreert in het overzicht van DVDProfiler, waarbij tevens volautomatisch een controle wordt uitgevoerd of deze unieke code ook verbonden is met informatie over de betreffende dvd en of er ook een afbeelding van het omslag van de betreffende dvd voorhanden is. Mocht dit antwoord bevestigend zijn, dan wordt óók deze informatie volautomatisch toegevoegd.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:16 schreef basset het volgende:
[..]
Is dat zo??? FF barscanner van kantoor meenemen en voila! Dan ben ik zo klaar. Kun je ook alles naar je pc poorten of zo?
Welke versie is dawn of the dead? (en dan bedoel ik niet origineel of remakequote:Op woensdag 24 november 2004 22:31 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf nu op 286 steken (inclusief de 2 gratis play.com gevallenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:30 schreef sampoo het volgende:
collectie
Nu de rest nog.![]()
quote:Zorba The Greek: Fox Studio Classics
X-Men: Evolution Collection
We Were Soldiers
Wasabi
The War of the Worlds
Vanishing Point
Vanilla Sky
Twelve O'Clock High: Fox War Classics
Titanic: Fox Studio Classics
Sunset Boulevard: Collector's Edition
The Song of Bernadette: Fox Studio Classics
The Snake Pit: Fox Studio Classics
The Simpsons: The Complete Third Season: Collector's Edition
The Simpsons: The Complete Second Season: Collector's Edition
Rat Race: Collector's Edition
The Prime of Miss Jean Brodie: Fox Studio Classics
Pretty In Pink
Peyton Place: Fox Studio Classics
The Ox-Bow Incident: Fox Studio Classics
My Darling Clementine: Fox Studio Classics
The Mark of Zorro: Fox Studio Classics
The Man Who Shot Liberty Valance
Lost and Delirious
The King of Comedy
Judge Dredd
Insomnia
The Inn of the Sixth Happiness: Fox Studio Classics
The Hustler: Special Edition
The Hunt for Red October: Collector's Edition
How Green Was My Valley: Fox Studio Classics
The Hours: Collector's Edition
The Grapes of Wrath: Fox Studio Classics
The Ghost and Mrs. Muir: Studio Classics
Gentleman's Agreement: Fox Studio Classics
The Fly / Return of the Fly
The Fly / The Fly 2: Fox Double Feature
Farscape #2: Starburst Collection
Farscape #1: Starburst Collection
Elephant Man
Edward Scissorhands: 10th Anniversary
Diary of Anne Frank: Fox Studio Classics
Devil's Backbone
Desk Set: Fox Studio Classics
Deep In The Woods: DTS
Day the Earth Stood Still: Studio Classics
CSI: Crime Scene Investigation - Season 2
Conversation
Avalon
Atlantic City
Arlington Road
Anastasia: Fox Studio Classics
American Splendor
All About Eve: Fox Studio Classics
Affair to Remember: Fox Studio Classics
Dat is de Japanse extended versie van de unrated director's cut, dus eigenlijk de uncut versie van de uncut versiequote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef Shogo het volgende:
Welke versie is dawn of the dead? (en dan bedoel ik niet origineel of remake)
reviewquote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef Shogo het volgende:
Interessant. En dan nu de hamvraag wat kost deze?
Duh.......Maar met een barcodescanner gaat het allemaal wel wat vlotterquote:Op donderdag 25 november 2004 17:11 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het uniek geprogrammeerde DVD-Profiler geeft men de briljante optie om manueel de vermelde numerieke codes via het menu-interface te registreren, waarna het systeem deze unieke code aan het betreffende produkt hecht en deze aldus registreert in het overzicht van DVDProfiler, waarbij tevens volautomatisch een controle wordt uitgevoerd of deze unieke code ook verbonden is met informatie over de betreffende dvd en of er ook een afbeelding van het omslag van de betreffende dvd voorhanden is. Mocht dit antwoord bevestigend zijn, dan wordt óók deze informatie volautomatisch toegevoegd.
M.a.w..
..je kunt gewoon de barcodes intypen hoor.
Die film isquote:Op donderdag 25 november 2004 20:21 schreef Hanneke1983 het volgende:
a beautiful mind & Artificial Intelligence: AI
[afbeelding]
En hoe is de cover nu dan precies? Toch die met dat meisje of degene die ze op die site hebben staan?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
review
ongeveer 40 euro met verzenden, btw tis een gelimiteerde oplage
kzie nu dat hij oop is...
gelimiteerde oplages zijn meestal out of print, aangezien die in vele gevallen maar 1x gedrukt wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
review
ongeveer 40 euro met verzenden, btw tis een gelimiteerde oplage
kzie nu dat hij oop is...
ik weet het, ik weet hetquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:23 schreef Enemy het volgende:
[..]
Die film is![]()
Zelf wacht ik op dit moment op:
The Usual Suspects S.E.
The Score
Magnolia
Primal Fear
Dogville
The Pianist limited soundtrack edition R1
X-Men Collection R1![]()
![]()
Voor plaatjes en info zie 'ordered' in m'n dvdprofiler![]()
Ik denk de DVD cover zelf met die dame van de hoofdrol en de tin is die met die handen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:58 schreef Hare het volgende:
[..]
En hoe is de cover nu dan precies? Toch die met dat meisje of degene die ze op die site hebben staan?
Dat is een stoere cover.quote:
Mogen ze er wel een hoop extra instoppen, want de versie die ik in de bios gezien heb vond ik meer een actiefilm dan een horror. Volgens mij was zo'n beetje alles eruit geknipt. Er zat dan wel het stukje met die zaag in, maar wat darmen waar men over uitgleed kon er niet vanafquote:Op donderdag 25 november 2004 19:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat is de Japanse extended versie van de unrated director's cut, dus eigenlijk de uncut versie van de uncut versie
![]()
Met Engels DTS soundtrack
synopsis
R2 DC Japan - (Towa / Pony Canyon - Premium Edition) Extras:DISC ONE
*The Film - Director's Cut
Audio commentary by director Zack Snyder and Producer Eric Newman (with optional japanese subtitles)
U.S Theatrical Trailer
Japanese Theatrical Trailer
3 x 15s Japanese T.V Spots
1 x 30s Japanese T.V Spot
DISC TWO
Introduction to the Director's Cut by Zack Snyder (1:15)
"The Lost Tape: Andy's Terrifying Last Days Revealed" (16:21)
"Special Bulletin: We Interrupt This Program!" complete news coverage of the attacks (21:02)
Undead Scenes: deleted scenes (w/ optional commentary by director Zack Snyder) (11:15)
"Raising the Dead: turning actors into undead killers" featurette (7:53)
"Attack of the Living Dead" a look at the most memorable zombie kills (7:24)
"Splitting Headaches: Anatomy of Exploding Heads" featurette (5:36)Subtitles:English and japanesePicture format:2.35:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
Japanese Dolby Digital 5.1Case type:2-Disc Amaray (Keep) CaseNotes:Limited Edition first press comes packaged with a custom metallic slipcase.
All bonus features includes optional japanese subtitles and are presented 4x3 fullscreen.
The deleted scenes includes Japanese subtitles for the scenes and the commentary.
R2 DC Japan - (Towa / Pony Canyon - Premium Edition) - No cuts, this is the longer Director's Cut version (Unrated) of the film
comparison
Hmmm, dat had ik ff wat eerder moeten weten toen ik mijn laatste bestellingen plaatste, ik vind 18 euro voor een geheel kale criterion nl. een klein beetje erg veel. Dan is 3 dollar natuurlijk beter te doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:50 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Ik had geen geld voor de Criterion of UK R2 versie. Ik ben benieuwd wat $3 brengt.
Die mag je wel van mij overnemen hoor. Vind dat toch niet boeiendquote:Op zondag 28 november 2004 00:08 schreef Cheiron het volgende:
Denken jullie dat die dvd met het LOTR concert ook los te koop zal komen? Want ik vind het een beetje zonder om de giftset van drie te kopen alleen voor die dvd..
Das een leuk setjequote:Op zondag 28 november 2004 12:58 schreef k00s het volgende:
Oldboy Ultimate Edition:
Lord of the Rings EE Giftset:
Hero Premium Box:
Infernal Affairs Trilogy: Perfect Collection:
The Ultimate Matrix Collection:
Die Hard: The Ultimate Collection:
De bikinimachine?!quote:Op zondag 28 november 2004 17:36 schreef kinky_queen het volgende:
net besteld:de oop van
Keepcase. Allemaal natuurlijk, niet alleen NxNW.quote:Op zondag 28 november 2004 18:41 schreef Hare het volgende:
Zo ja, is de North by Northwest editie hiervan de snapper of gewoon keepcase?
Toch niet dus, op het dvd.nl forum was er een topic over deze uitgave en het blijkt dat de Canadese shops (waaronder dus dvdsoon, amazon.ca, dvdimport.com) zijn uitgekozen om de voorraad NxNW snappers op te maken. In deze boxen zitten dus allemaal keepcases, op NxNW na.quote:Op zondag 28 november 2004 19:40 schreef California het volgende:
[..]
Keepcase. Allemaal natuurlijk, niet alleen NxNW.
Voila:quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef FremantleDockers het volgende:
Zeg Hare, oldboy voor ¤27,50, geldt die aanbieding nog?
Krijg je er ook dat kettinghangerding ofzo bij?quote:Op maandag 29 november 2004 13:17 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Moest ook een keer gebeuren. De redelijk geprijsde R3 versie van cdwow (uncut itt R2UK).
![]()
Yep alleen verwacht ik er niet veel van. Ik had gedacht dat die bij elke regio te vinden was maar als dat niet zo is des te beter.quote:Op maandag 29 november 2004 14:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Krijg je er ook dat kettinghangerding ofzo bij?
Hmm, en in slipcases ook nog, dat zijn waarschijnlijk dezelfde dingen als de nl release of niet?quote:Op maandag 29 november 2004 15:04 schreef sampoo het volgende:
[..]
Yep alleen verwacht ik er niet veel van. Ik had gedacht dat die bij elke regio te vinden was maar als dat niet zo is des te beter.![]()
ook maar besteld (18,56 EUR)quote:Op maandag 29 november 2004 13:17 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Moest ook een keer gebeuren. De redelijk geprijsde R3 versie van cdwow (uncut itt R2UK).
![]()
Voor 20 euro neem ik aan???quote:Op maandag 29 november 2004 18:52 schreef MrMoon het volgende:
Hier wacht ik op:
[afbeelding]
Schindler's List Limited Edition Giftset
Regio2 met NL ondertiteling met hierin oa:
2disc DVD, Soundtrack CD, Fotoboek
Join the club: Zelfhulpgroep dvd-verslaving #2quote:Op maandag 29 november 2004 23:41 schreef Enemy het volgende:
Dat wordt een leuke CC-afschrift straks![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:44 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Mijn CC deed het weer!![]()
Gelijk
[afbeelding]
en
[afbeelding]
besteld.
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is? Ik had een shop gevonden die ze nog een hele tijd nieuw had. Alleen zijn die sinds een week ofzo ook uitverkocht...quote:Op woensdag 1 december 2004 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, die 80 euroquote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is? Ik had een shop gevonden die ze nog een hele tijd nieuw had. Alleen zijn die sinds een week ofzo ook uitverkocht...![]()
Hoewel ik wellicht toch wat zuiniger aan moet gaan doen...
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is?
Ik wist gewoon dat die reactie zou komen.quote:
Ach ja, na een tijdje leer je ermee te levenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat die reactie zou komen.
Met die Roman Holiday bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, na een tijdje leer je ermee te leven
Toch niet die storende Franse tekst erop he?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef ArmaniXL het volgende:
Nee met mensen die Hare afzeiken vanwege Roman Holiday.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Eluc het volgende:
[..]
Met die Roman Holiday bedoel je?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nee met mensen die Hare afzeiken vanwege Roman Holiday.
Zodra ie binnen is ben je de eerste die het hoort.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Toch niet die storende Franse tekst erop he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Toch niet die storende Franse tekst erop he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat zou best een aan twee kanten bedrukt cover kunnen zijn die je om kunt draaien waardoor je een volledig Engelstalig cover krijgt.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:00 schreef REFUSED het volgende:
ik zie geen Indestructable Man, Going Overboard en Escape From Hell staan. dit is onvolledige informatie
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:45 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Toch de criterion? Ik vond jou wel iemand voor de deense dvd-box... Lekker exclusief enzo!
Volgens DVDTimes is het een amaray. http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=11907 .quote:Een tijdje terug schreef Hare het volgende:
Dinges over Hitchcock Collection en NbNW
quote:Op vrijdag 3 december 2004 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik wacht op die nieuwe Harry Potter (komt morgen als het goed is). Hebben de kids nog iets leuks om te kijken na Sinterklaas. Voor onszelf wacht ik op 24 seizoen 3
quote:Op vrijdag 3 december 2004 03:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Volgens DVDTimes is het een amaray. http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=11907 .
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:05 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Harry Potter ligt al bijna een week in de winkels oor. Als je niet op de maan geleefd had dan wist je dat al.....![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:08 schreef milagro het volgende:
En ik heb De Stille Kracht besteld, de tvserie van weleer
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]..
Ik heb nog een paar foto's van de beroemde douchescene uit Stille Kracht. Ziet er wel goed uit.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:34 schreef Hare het volgende:
Ik wacht echt zo vreselijk erg op deze set:
[afbeelding]
Kijk daar nog meer naar uit dan de RoTK giftset!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo hey, echt mooi!
Waar heb je die besteld?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef REFUSED het volgende:
voordat kinky_queen het weer voor me doet
Ehm, dat is dus wel een dikke vette bootleg hequote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef REFUSED het volgende:
voordat kinky_queen het weer voor me doet
[afbeelding]
Thanks for the tip!quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:19 schreef mooiegek het volgende:
bij cd-wow voor eur 2,84 (met link en voucher)(wel hopen dat ze de order accepteren)
[afbeelding]
www.kjaerland.dkquote:Op maandag 6 december 2004 10:38 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Waar vinden jullie altijd die links en vouchers voor cd-wow?
'quote:
Er was toen sprake dat dat zou gebeuren en er een sticky van zou worden gemaakt, maar tot op heden nog niet gebeurd.quote:Op maandag 6 december 2004 11:44 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[..]
'
Mijn vraag aan het modje van alhier... Mogen wij een topique openen waarin alleen links naar dit soort voucers en zo komen? of is dat niet zo legaal als ik denk dat het is?
Is zo legaal als de pest hoorquote:Op maandag 6 december 2004 11:44 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[..]
'
Mijn vraag aan het modje van alhier... Mogen wij een topique openen waarin alleen links naar dit soort voucers en zo komen? of is dat niet zo legaal als ik denk dat het is?
pourquoi?quote:Op maandag 6 december 2004 10:21 schreef Hare het volgende:
Ehm, dat is dus wel een dikke vette bootleg he
Daar pats je niet mee
Ik vraag mij nu af hoeveel mensen regio 6 of 5 gecodeerde dvds in huis hebben en welke shops er zijn voor deze dvds. Regio 5 duikt bij sommige films op als de beste keuze.quote:Op maandag 6 december 2004 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
pourquoi?
sinds wanneer is dit een pats-topic, dat sommigen het zo zien, tsja...
en die versie is legaal in China
forty-first aniversary editionj, je moet het beestje toch EEN speciale naam meegeven zodat hij gekocht wordt door die-hard fansquote:Op dinsdag 7 december 2004 02:26 schreef kinky_queen het volgende:
Als deze binnen is kan er weer een VHS je de vuilnisbak in!
[afbeelding]
de regio 1 of de gecutte regio 2?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:39 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
0w en mijn ultimate matrix boxset is vandaag net binnen
[afbeelding]
ik heb de regio 1 (40 euro bij dvdsoon), maar is de regio 2 versie gecut???quote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef mooiegek het volgende:
[..]
de regio 1 of de gecutte regio 2?
in de uk versie schijnen de kopstoten (matrix 1) weggehaald te zijn. was bij de oorsponkelijke versie van the matrix ook al zo. de nederlandse was geloof ik niet in gesneden.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:09 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
ik heb de regio 1 (40 euro bij dvdsoon), maar is de regio 2 versie gecut???
waar heb jij m besteld?? heb m besteld bij cdwow. ben benieuwd wanneer ie wordt verzondenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:39 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[afbeelding]
Mijn Infernal affairs Trilogy Limited 8-disc met inscriptie is vandaag verstuurd via DHL [afbeelding]
Bijna.quote:
de enige keer dat ik daar een dvd bestelde, moest ik invoerrechten betalenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef Cheiron het volgende:
Mijn eerste niet-regio 2 dvd:
[afbeelding]
Hier 24,99, bij dvdsoon 13,98 Canadese Dollars
Play verstuurt dan ook van binnen de EUquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:12 schreef milagro het volgende:
[..]
de enige keer dat ik daar een dvd bestelde, moest ik invoerrechten betalen
dat heb ik bij Play dus nog nooit gehad.
jep, maar bij bv Amazon heb ik dat ook nog nooit gehadquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:43 schreef Eluc het volgende:
[..]
Play verstuurt dan ook van binnen de EU
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 10 december 2004 05:51 schreef milagro het volgende:
[..]
jep, maar bij bv Amazon heb ik dat ook nog nooit gehad
Ach ja, voor 13,98 zullen ze hem vast niet pakken. Dat gebeurt alleen bij waardes van 23 euro en meerquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:12 schreef milagro het volgende:
[..]
de enige keer dat ik daar een dvd bestelde, moest ik invoerrechten betalen
dat heb ik bij Play dus nog nooit gehad.
amazondotcom? Bestel maar voor meer dan 22 euro en je krijgt zeker een "extra" rekening.quote:Op vrijdag 10 december 2004 05:51 schreef milagro het volgende:
[..]
jep, maar bij bv Amazon heb ik dat ook nog nooit gehad
Hmm.. Play.com.. daar ga ik ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:43 schreef Eluc het volgende:
[..]
Play verstuurt dan ook van binnen de EU
Play is nog best redelijk duur.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. Play.com.. daar ga ik ook maar eens kijken
I, robot 2 disc voor 15 pond ..
uuhm nee, is niet gebeurd toen, maar dat was dan ms gewoon gelukquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:57 schreef sampoo het volgende:
[..]
amazondotcom? Bestel maar voor meer dan 22 euro en je krijgt zeker een "extra" rekening.![]()
Ik had het al in het aanbiedingen en LotR-topic gezegd hoor, maar vooruit: http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=115168 .quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Ok, dan zal ik hem wel inkoppen: (ben bovendien wel benieuwd)
Goh Sai, waar is ie ¤18 dan?
Die ben ik nu ook aan het overwegen. Voor nog geen 25 euro bij dvdsoon (voor fedility leden) lijkt mij dat een koopje.quote:
weer geld teveel??quote:Op zondag 19 december 2004 03:38 schreef sampoo het volgende:
Daar gaan we weer.
Een leuk begin dacht ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fox classics preorders:
Leave Her to Heaven (1945)
Pinky (1949)
Letter to Three Wives (1948)
fox noir preorder:
Call Northside 777 (1948)
Nee, dvdsoon is weer irritant aan het doen.quote:
klopt, m'n order van 10 november staat nog steeds op packagingquote:Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef sampoo het volgende:
dvdsoon is weer irritant aan het doen.
of je koopt hem bij play ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:40 schreef Timo20 het volgende:
Als t goed is, brengt m`n broer hem volgende week mee uit Brussel. Voor maar ¤ 80,- bij de MM aldaar![]()
[afbeelding]
Eigenlijk belachelijk: zo`n prijsverschil tussen de MM hier en de MM in Brussel
Daar is wel lichtjes in geknipt door de fijne mensen van de BBFC...quote:Op zondag 19 december 2004 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je koopt hem bij play ofzo
gelukkig dat ik dan niet zo`n kaart hequote:Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, dvdsoon is weer irritant aan het doen.
http://www.dvdsoon.com/promotions/icard-super-sale-2004.xml![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je koopt hem bij play ofzo
is idd in geknipt in de Engelse versie. Bovendien wilde ik bij de LoTR trilogie per se NL subs hebben. Volgens mij de eerste dvd die ik aanschaf waarbij ik dat nodig vindquote:Op zondag 19 december 2004 17:47 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Daar is wel lichtjes in geknipt door de fijne mensen van de BBFC...![]()
Waarom niet gewoon de prachtige audrey hepburn box besteld?quote:
Moet mijn creditkaart wel eerst gaan werken. Blijkbaar is deze nu voor 24 uur geblokkeerd omdat het aantal transacties afwijkt van mijn gebruikelijke koopgedrag.quote:Op maandag 20 december 2004 17:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de prachtige audrey hepburn box besteld?
Sabrina en Breakfast zitten daarin en dan heb je Roman Holiday er ook nog eens bij
quote:Op maandag 20 december 2004 18:30 schreef sampoo het volgende:
[..]
Moet mijn creditkaart wel eerst gaan werken. Blijkbaar is deze nu voor 24 uur geblokkeerd omdat het aantal transacties afwijkt van mijn gebruikelijke koopgedrag.
Als ik ooit tot mijn limiet aan dvd's uitgeef (2.500 euro) dan spring ik uit het raam.quote:Op maandag 20 december 2004 18:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat mogelijk was. Dacht alleen dat je een limiet had aan het bedrag dat je kon besteden.
quote:Op maandag 20 december 2004 18:30 schreef sampoo het volgende:
[..]
Moet mijn creditkaart wel eerst gaan werken. Blijkbaar is deze nu voor 24 uur geblokkeerd omdat het aantal transacties afwijkt van mijn gebruikelijke koopgedrag.
Infamous lost episode? Hoezo lost, en hoezo infamous?quote:
Er staat 'special adult movie' op de cover, dus ik zou niet erg verbaasd zijn als dat rode gympakje binnen no time nergens meer te vinden blijkt te zijn...quote:Op maandag 20 december 2004 23:32 schreef zwareshag het volgende:
Dat laatste zou wel eens een pornofilm kunnen zijn, geen idee eigenlijk. Ik ken eigenlijk geen enkele film die ik besteld heb. Maar alles bij elkaar (dus met verzendkosten) was het 66 dollar, dus een grote miskoop kan het niet zijn.
RotK vervangen door R1 Box van de trilogie, en Grave of the Fireflies erbi jbesteld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:19 schreef Sai het volgende:
Toch maar RotK: EE besteld. Hij wordt het komende half jaar toch niet goedkoper dan 18 euro.
En omdat ik toch bezig was:
[afbeelding]
en in de pre-order:
[afbeelding].
Krijg je dan een code 483quote:Op maandag 20 december 2004 18:30 schreef sampoo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
![]()
"Unknown Error From Payment System. Please, try again later 483"
Ook aan het inkopen geslagen?![]()
Hoe (waar?) koop je die R1 box zonder douane-angst?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:15 schreef Sai het volgende:
[..]
RotK vervangen door R1 Box van de trilogie, en Grave of the Fireflies erbi jbesteld..
Met douaneangst bij DVDSoon voor 50 euro (Plus 20% douane=60 euro).quote:Op woensdag 22 december 2004 15:24 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Hoe (waar?) koop je die R1 box zonder douane-angst?
Ik belde met Interpay en die zeiden dat ze niets konden doen maar dat de blokkering na 24 uur weer ongedaan werd gemaakt. Dit gebeurd wanneer er meer transacties worden gedaan dan gebruikelijk is. (dat kan al bij 5 transacties per dag gebeuren) Ik heb het in de tussentijd ook bij cdwow geprobeerd en daar was de beschrijving iets duidelijk. Dat de creditcarduitgever mijn transactie had geblokkeerd en zodoende ben ik toch maar even wezen bellen.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef detulp050 het volgende:
Ging het er bij jou vanzelf weer af, of moest je bellen met de CC-vrienden
Dat is deze versie. Schijnbaar momenteel de beste uitvoering.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:13 schreef Bolderbast het volgende:
wada voor vette The Thing versie?
Dvdpacific is ook nog een zeer goede mogelijkheid. Zelfs met paketten van 200+ dollar laat de douane deze nog liggen. Iig voor mij.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:24 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Hoe (waar?) koop je die R1 box zonder douane-angst?
Bestellingen bij DVDPacific ontvang ik meestal binnen een week. Nooit met douane-shit.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Dvdpacific is ook nog een zeer goede mogelijkheid. Zelfs met paketten van 200+ dollar laat de douane deze nog liggen. Iig voor mij.
Ze zetten ook altijd zeer mooi een waarde van weet ik veel hoe laag erop
Duurt verzenden alleen wel langer als bij cdwow.
Dan verstuur je het vast niet met de Standard Ground Shipping methode (minimaal 3-4 weken)? Airmail zal vast veel sneller zijn maar dan wordt het allemaal een stuk minder vrolijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:27 schreef Joppe het volgende:
[..]
Bestellingen bij DVDPacific ontvang ik meestal binnen een week. Nooit met douane-shit.
Hmm nee, inderdaad. Ik kies meestal voor de 'International Priority Air Mail'. Zoveel maakt het qua prijs niet uit.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan verstuur je het vast niet met de Standard Ground Shipping methode (minimaal 3-4 weken)? Airmail zal vast veel sneller zijn maar dan wordt het allemaal een stuk minder vrolijk.
Dat maakt meestal net het verschil met andere aanbieders. Ze waarderen het altijd wel onder de 22 euro dus bij een grote bestelling zou die $3 niet veel uit maken maar het is toch een beetje vals spelen.quote:Op donderdag 23 december 2004 03:26 schreef Joppe het volgende:
[..]
Hmm nee, inderdaad. Ik kies meestal voor de 'International Priority Air Mail'. Zoveel maakt het qua prijs niet uit.
Deze 2, en nog zo een (deze), heb ik net ontvangen terwijl ik iets totaal anders besteld had, dus ik moet van die dingen af zodat ik mijn oorspronkelijke bestelling eruitheb. Volgens mij moeten wij tot een deal kunnen komenquote:
Ze hebben mij zo'n 4.50 euro per stuk gekost ik weet niet of de moeite waard is als je er ook nog bezorgkosten uit wilt krijgen. Ik heb het eigenlijk enkel besteld op hear-say. Is het wat? Wat betreft beeldkwaliteit?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef California het volgende:
[..]
Deze 2, en nog zo een (deze), heb ik net ontvangen terwijl ik iets totaal anders besteld had, dus ik moet van die dingen af zodat ik mijn oorspronkelijke bestelling eruitheb. Volgens mij moeten wij tot een deal kunnen komen.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 06:46 schreef sampoo het volgende:
Ik kap ermee. Net maar even geturft en 750 euro is voorlopig wel genoeg geweest!
Vrij makkelijk en het is online te regelen. Vaak mag je je huidige bestelling gewoon houden. Het kan wel een tijdje duren voor je de originele levering binnenkrijgt.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:44 schreef California het volgende:
Geen idee eigenlijk hoeveel verzendkosten zijn voor 2 of 3 dvd's, maar mijn eigenlijke bestelling kost inmiddels CAD 18, dus dat moet ik er wel voor hebben.
Anders mail ik ze gewoon dat ze iets verkeerds hebben geleverd, is Soon daar makkelijk in? De site werkt weer eens niet geloof ik.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
ach, dan deze ook maar...
[afbeelding]
Ik zit nog te twijfelen tussen deze set bij Play, of gewoon alle Legacy collections bij DvdSoon. Het verstand zegt de laatste optie (ook vanwege de Fidelity ICard), maar ja, die beeldjes he.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
ach, dan deze ook maar...
[afbeelding]
JEZUS!!! 100 EURO!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:53 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen deze set bij Play, of gewoon alle Legacy collections bij DvdSoon. Het verstand zegt de laatste optie (ook vanwege de Fidelity ICard), maar ja, die beeldjes he.![]()
zeker welquote:Op zondag 26 december 2004 11:47 schreef Movieman het volgende:
Toch wel knap voor iemand met een krantenwijkje![]()
Ik denk dat ik er ook maar een krantenwijkje op na ga houden.quote:Op zondag 26 december 2004 11:47 schreef Movieman het volgende:
Toch wel knap voor iemand met een krantenwijkje![]()
Bestel de (tweede) Scorsese Collection, dan krijg je er voor 8 euro nog drie films en een doosje bij.quote:Op zondag 26 december 2004 13:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar een krantenwijkje op na ga houden.
![]()
[afbeelding]
Deze bijna vergeten te preorderen. 10 euro is toch een nette prijs
Ik vraag me alleen af Raging Bull nog steeds in digipack zit als je hem in de set besteld?quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Bestel de (tweede) Scorsese Collection, dan krijg je er voor 8 euro nog drie films en een doosje bij..
quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Bestel de (tweede) Scorsese Collection, dan krijg je er voor 8 euro nog drie films en een doosje bij..
Er wordt gesproken dat de huidige versies van Boxcar Bertha and The Last Waltz SE in een nieuwe uniforme verpakking wordt gestopt.quote:Op zondag 26 december 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af Raging Bull nog steeds in digipack zit als je hem in de set besteld?
Maar als je dit checkt is het toch een erg mooie digipack:quote:Op zondag 26 december 2004 16:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Er wordt gesproken dat de huidige versies van Boxcar Bertha and The Last Waltz SE in een nieuwe uniforme verpakking wordt gestopt.
[afbeelding]
in 4 uniforme keepcases:
Ik heb me een beetje ongelukkig verwoord. Ik doelde er eigenlijk op dat voor deze collectie Bertha en Last Waltz een aangepast hoesje kregen (Martin Scorsese Collection in bovenhoek) en de inhoud dus bestaat uit de 4 los verkrijgbare versies van de films oftewel Raging Bull is verpakt als digipack.quote:Op maandag 27 december 2004 11:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je dit checkt is het toch een erg mooie digipack:
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12644
quote:Op maandag 27 december 2004 13:28 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb me een beetje ongelukkig verwoord. Ik doelde er eigenlijk op dat voor deze collectie Bertha en Last Waltz een aangepast hoesje kregen (Martin Scorsese Collection in bovenhoek) en de inhoud dus bestaat uit de 4 los verkrijgbare versies van de films oftewel Raging Bull is verpakt als digipack.
Hoe zien die R1 Legacy's er eigenlijk uit. Zijn het digipacks ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
JEZUS!!! 100 EURO!!!
Ik zou voor de r1 gaan
ehm, nee, tis een soort boek met een harde kaft. Meer infoquote:Op maandag 27 december 2004 22:25 schreef Durbin het volgende:
Hoe zien die R1 Legacy's er eigenlijk uit. Zijn het digipacks ?
Met imageviewer?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef sampoo het volgende:
14,50 euro p.s.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leuke is dat deze bestellingen waarschijnlijk niet eens op het komende afschrift staanquote:Op woensdag 29 december 2004 03:55 schreef sampoo het volgende:
Onder het mom van ik bestel nooit meer een dvd als ik mijn volgende afschrift zie maar snel nog een paar dvdtjes bestellen.
Ik ken het ook totaal niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef detulp050 het volgende:
Sampoo, ik had ook zitten duben over 'Las Vegas'. Heb jij het weleens gezien en is het wel wat ? Ik vond de reacties op internet erg wisselend.
Ik vond ze erg vermakelijk, ze allemaal gezien in het seizoensstop van de top-series en daar heb ik mij reuze goed mee vermaaktquote:Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef detulp050 het volgende:
Sampoo, ik had ook zitten duben over 'Las Vegas'. Heb jij het weleens gezien en is het wel wat ? Ik vond de reacties op internet erg wisselend.
Whoei, hij staat op packaging!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:27 schreef Durbin het volgende:
Deze Monster Legacy R1-set staat bij DVDSoon al maanden op discontinued. Vanavond stond ie ineens op Order en heb ook meteen mijn bestelling geplaatst. Alleen werd het meteen na de bevestiging van mijn order omgezet in Discontinued. Ik ga er vanuit dat ie dus niet geleverd gaat worden, maar ach, men mag altijd dromen.
Zonde, is nl. een niet al te goede uitgave. Vooral beeldkwaliteit is erg matig.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:47 schreef Mikkie het volgende:
The Fifth Element. Van vele mensen gehoord dat het een gave film is... heb nu de 2-disc besteld voor 7,50.
Ben je niet bang dat daar in geknipt is? Ik kan nog geen vergelijking vinden op internet, maar ik vertrouw koreaanse dvds nooit zo qua censuur...quote:
malena en irreversible waren ook niet gecutquote:Op donderdag 30 december 2004 23:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat daar in geknipt is? Ik kan nog geen vergelijking vinden op internet, maar ik vertrouw koreaanse dvds nooit zo qua censuur...
Ik kreeg vanochtend mijn 2046 en Antoine Doinel box binnen die op 24 december waren verzonden. Ik zou even mailen als ik jou was. CD-wow heeft een erg okay-e klantenservice, en na drie weken sturen ze een nieuw exemplaar op. Dacht ik.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:58 schreef Joppe het volgende:
Even (gedeeltelijk) off-topic, maar kan iemand mij een indicatie geven van de gemiddelde levertijd van een bestelling bij CD-WOW? Het is al een tijdje geleden dat ik er iets besteld heb, maar ik meen me te herinneren dat mijn DVD's toen redelijk snel geleverd werden. Ik wacht nu echter al meer dan twee weken op een (regio 2) bestelling. Zelfs als je de kerstdrukte meerekent, lijkt me dat behoorlijk lang voor een pakketje dat uit Zweden (toch?) moet komen?
en die komt ook zeker in m`n collectiequote:Op donderdag 30 december 2004 17:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Zonde, is nl. een niet al te goede uitgave. Vooral beeldkwaliteit is erg matig.
En dat terwijl er 8 januari een 2 disc uitgave op R1 wordt uitgegeven met wel een zeer goede beeldkwaliteit...
Eternal Sunshine... fan??quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:57 schreef pascalheister het volgende:
besteld en/of onderweg
Eternal Sunshine of the Spotless Mind R1 Collectors Edition 2 disc
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind R3
is idd veel te lang. als je ze ff mailt krijg je binnen 2 uur een mailtje terug en vertellen ze je dat ze n nieuwe hebben gestuurd. klantenservice bij CDWOW is erg goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:58 schreef Joppe het volgende:
Even (gedeeltelijk) off-topic, maar kan iemand mij een indicatie geven van de gemiddelde levertijd van een bestelling bij CD-WOW? Het is al een tijdje geleden dat ik er iets besteld heb, maar ik meen me te herinneren dat mijn DVD's toen redelijk snel geleverd werden. Ik wacht nu echter al meer dan twee weken op een (regio 2) bestelling. Zelfs als je de kerstdrukte meerekent, lijkt me dat behoorlijk lang voor een pakketje dat uit Zweden (toch?) moet komen?
Ja, idd, prijs is wel het dubbele.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die is natuurlijk wel weer een stuk duurder dan...?
En anders... is cancellen nog mogelijk bij cd-wow?
Neeeh, het is de DC die hier wordt uitgegeven, een speeltijd van 229 minuten, dus zal vast niet in zijn gecut. En verder zijn er toch ook niet dingen in deze film die gecut zouden moeten worden?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat daar in geknipt is? Ik kan nog geen vergelijking vinden op internet, maar ik vertrouw koreaanse dvds nooit zo qua censuur...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 04:03 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend mijn 2046 en Antoine Doinel box binnen die op 24 december waren verzonden. Ik zou even mailen als ik jou was. CD-wow heeft een erg okay-e klantenservice, en na drie weken sturen ze een nieuw exemplaar op. Dacht ik.
quote:Hi Joppe,
Thank you for contacting us. I am very sorry to hear you are still yet to
receive this item - it really should have reached you by now.
I can only assume that it has been lost in the postal system, and I entirely
understand the disappointment this inevitably causes.
We would be happy to send a replacement item if you wish. Alternatively we
can issue a full refund for this item and should the original arrive we will
provide you with a FREEPOST envelope for its return.
Just let us know which you would prefer and we will arrange this for you.
Can I please ask you to also include confirmation of your delivery address
in your reply so we can ensure this is correct.
My sincere apologies for any inconvenience this causes. I hope that this
genuinely rare occurrence will not deter you from using our service again in
the future.
Kind Regards
Mark.R
www.cd-wow.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |