Het leuke is dat deze bestellingen waarschijnlijk niet eens op het komende afschrift staanquote:Op woensdag 29 december 2004 03:55 schreef sampoo het volgende:
Onder het mom van ik bestel nooit meer een dvd als ik mijn volgende afschrift zie maar snel nog een paar dvdtjes bestellen.
Ik ken het ook totaal niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef detulp050 het volgende:
Sampoo, ik had ook zitten duben over 'Las Vegas'. Heb jij het weleens gezien en is het wel wat ? Ik vond de reacties op internet erg wisselend.
Ik vond ze erg vermakelijk, ze allemaal gezien in het seizoensstop van de top-series en daar heb ik mij reuze goed mee vermaaktquote:Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef detulp050 het volgende:
Sampoo, ik had ook zitten duben over 'Las Vegas'. Heb jij het weleens gezien en is het wel wat ? Ik vond de reacties op internet erg wisselend.
Whoei, hij staat op packaging!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:27 schreef Durbin het volgende:
Deze Monster Legacy R1-set staat bij DVDSoon al maanden op discontinued. Vanavond stond ie ineens op Order en heb ook meteen mijn bestelling geplaatst. Alleen werd het meteen na de bevestiging van mijn order omgezet in Discontinued. Ik ga er vanuit dat ie dus niet geleverd gaat worden, maar ach, men mag altijd dromen.
Zonde, is nl. een niet al te goede uitgave. Vooral beeldkwaliteit is erg matig.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:47 schreef Mikkie het volgende:
The Fifth Element. Van vele mensen gehoord dat het een gave film is... heb nu de 2-disc besteld voor 7,50.
Ben je niet bang dat daar in geknipt is? Ik kan nog geen vergelijking vinden op internet, maar ik vertrouw koreaanse dvds nooit zo qua censuur...quote:
malena en irreversible waren ook niet gecutquote:Op donderdag 30 december 2004 23:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat daar in geknipt is? Ik kan nog geen vergelijking vinden op internet, maar ik vertrouw koreaanse dvds nooit zo qua censuur...
Ik kreeg vanochtend mijn 2046 en Antoine Doinel box binnen die op 24 december waren verzonden. Ik zou even mailen als ik jou was. CD-wow heeft een erg okay-e klantenservice, en na drie weken sturen ze een nieuw exemplaar op. Dacht ik.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:58 schreef Joppe het volgende:
Even (gedeeltelijk) off-topic, maar kan iemand mij een indicatie geven van de gemiddelde levertijd van een bestelling bij CD-WOW? Het is al een tijdje geleden dat ik er iets besteld heb, maar ik meen me te herinneren dat mijn DVD's toen redelijk snel geleverd werden. Ik wacht nu echter al meer dan twee weken op een (regio 2) bestelling. Zelfs als je de kerstdrukte meerekent, lijkt me dat behoorlijk lang voor een pakketje dat uit Zweden (toch?) moet komen?
en die komt ook zeker in m`n collectiequote:Op donderdag 30 december 2004 17:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Zonde, is nl. een niet al te goede uitgave. Vooral beeldkwaliteit is erg matig.
En dat terwijl er 8 januari een 2 disc uitgave op R1 wordt uitgegeven met wel een zeer goede beeldkwaliteit...
Eternal Sunshine... fan??quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:57 schreef pascalheister het volgende:
besteld en/of onderweg
Eternal Sunshine of the Spotless Mind R1 Collectors Edition 2 disc
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind R3
is idd veel te lang. als je ze ff mailt krijg je binnen 2 uur een mailtje terug en vertellen ze je dat ze n nieuwe hebben gestuurd. klantenservice bij CDWOW is erg goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:58 schreef Joppe het volgende:
Even (gedeeltelijk) off-topic, maar kan iemand mij een indicatie geven van de gemiddelde levertijd van een bestelling bij CD-WOW? Het is al een tijdje geleden dat ik er iets besteld heb, maar ik meen me te herinneren dat mijn DVD's toen redelijk snel geleverd werden. Ik wacht nu echter al meer dan twee weken op een (regio 2) bestelling. Zelfs als je de kerstdrukte meerekent, lijkt me dat behoorlijk lang voor een pakketje dat uit Zweden (toch?) moet komen?
Ja, idd, prijs is wel het dubbele.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die is natuurlijk wel weer een stuk duurder dan...?
En anders... is cancellen nog mogelijk bij cd-wow?
Neeeh, het is de DC die hier wordt uitgegeven, een speeltijd van 229 minuten, dus zal vast niet in zijn gecut. En verder zijn er toch ook niet dingen in deze film die gecut zouden moeten worden?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat daar in geknipt is? Ik kan nog geen vergelijking vinden op internet, maar ik vertrouw koreaanse dvds nooit zo qua censuur...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 04:03 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend mijn 2046 en Antoine Doinel box binnen die op 24 december waren verzonden. Ik zou even mailen als ik jou was. CD-wow heeft een erg okay-e klantenservice, en na drie weken sturen ze een nieuw exemplaar op. Dacht ik.
quote:Hi Joppe,
Thank you for contacting us. I am very sorry to hear you are still yet to
receive this item - it really should have reached you by now.
I can only assume that it has been lost in the postal system, and I entirely
understand the disappointment this inevitably causes.
We would be happy to send a replacement item if you wish. Alternatively we
can issue a full refund for this item and should the original arrive we will
provide you with a FREEPOST envelope for its return.
Just let us know which you would prefer and we will arrange this for you.
Can I please ask you to also include confirmation of your delivery address
in your reply so we can ensure this is correct.
My sincere apologies for any inconvenience this causes. I hope that this
genuinely rare occurrence will not deter you from using our service again in
the future.
Kind Regards
Mark.R
www.cd-wow.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |