Bestel de (tweede) Scorsese Collection, dan krijg je er voor 8 euro nog drie films en een doosje bij.quote:Op zondag 26 december 2004 13:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar een krantenwijkje op na ga houden.
![]()
[afbeelding]
Deze bijna vergeten te preorderen. 10 euro is toch een nette prijs
Ik vraag me alleen af Raging Bull nog steeds in digipack zit als je hem in de set besteld?quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Bestel de (tweede) Scorsese Collection, dan krijg je er voor 8 euro nog drie films en een doosje bij..
quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Bestel de (tweede) Scorsese Collection, dan krijg je er voor 8 euro nog drie films en een doosje bij..
Er wordt gesproken dat de huidige versies van Boxcar Bertha and The Last Waltz SE in een nieuwe uniforme verpakking wordt gestopt.quote:Op zondag 26 december 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af Raging Bull nog steeds in digipack zit als je hem in de set besteld?
Maar als je dit checkt is het toch een erg mooie digipack:quote:Op zondag 26 december 2004 16:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Er wordt gesproken dat de huidige versies van Boxcar Bertha and The Last Waltz SE in een nieuwe uniforme verpakking wordt gestopt.
[afbeelding]
in 4 uniforme keepcases:
Ik heb me een beetje ongelukkig verwoord. Ik doelde er eigenlijk op dat voor deze collectie Bertha en Last Waltz een aangepast hoesje kregen (Martin Scorsese Collection in bovenhoek) en de inhoud dus bestaat uit de 4 los verkrijgbare versies van de films oftewel Raging Bull is verpakt als digipack.quote:Op maandag 27 december 2004 11:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als je dit checkt is het toch een erg mooie digipack:
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12644
quote:Op maandag 27 december 2004 13:28 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb me een beetje ongelukkig verwoord. Ik doelde er eigenlijk op dat voor deze collectie Bertha en Last Waltz een aangepast hoesje kregen (Martin Scorsese Collection in bovenhoek) en de inhoud dus bestaat uit de 4 los verkrijgbare versies van de films oftewel Raging Bull is verpakt als digipack.
Hoe zien die R1 Legacy's er eigenlijk uit. Zijn het digipacks ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
JEZUS!!! 100 EURO!!!
Ik zou voor de r1 gaan
ehm, nee, tis een soort boek met een harde kaft. Meer infoquote:Op maandag 27 december 2004 22:25 schreef Durbin het volgende:
Hoe zien die R1 Legacy's er eigenlijk uit. Zijn het digipacks ?
Met imageviewer?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef sampoo het volgende:
14,50 euro p.s.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leuke is dat deze bestellingen waarschijnlijk niet eens op het komende afschrift staanquote:Op woensdag 29 december 2004 03:55 schreef sampoo het volgende:
Onder het mom van ik bestel nooit meer een dvd als ik mijn volgende afschrift zie maar snel nog een paar dvdtjes bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |