quote:Op woensdag 1 december 2004 16:44 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Mijn CC deed het weer!![]()
Gelijk
[afbeelding]
en
[afbeelding]
besteld.
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is? Ik had een shop gevonden die ze nog een hele tijd nieuw had. Alleen zijn die sinds een week ofzo ook uitverkocht...quote:Op woensdag 1 december 2004 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, die 80 euroquote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is? Ik had een shop gevonden die ze nog een hele tijd nieuw had. Alleen zijn die sinds een week ofzo ook uitverkocht...![]()
Hoewel ik wellicht toch wat zuiniger aan moet gaan doen...
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is?
Ik wist gewoon dat die reactie zou komen.quote:
Ach ja, na een tijdje leer je ermee te levenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat die reactie zou komen.
Met die Roman Holiday bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, na een tijdje leer je ermee te leven
Toch niet die storende Franse tekst erop he?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef ArmaniXL het volgende:
Nee met mensen die Hare afzeiken vanwege Roman Holiday.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Eluc het volgende:
[..]
Met die Roman Holiday bedoel je?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nee met mensen die Hare afzeiken vanwege Roman Holiday.
Zodra ie binnen is ben je de eerste die het hoort.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Toch niet die storende Franse tekst erop he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Toch niet die storende Franse tekst erop he?
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat zou best een aan twee kanten bedrukt cover kunnen zijn die je om kunt draaien waardoor je een volledig Engelstalig cover krijgt.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Weet jij nog waar zo'n Roman Holiday boxje te krijgen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |