ik heb de regio 1 (40 euro bij dvdsoon), maar is de regio 2 versie gecut???quote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef mooiegek het volgende:
[..]
de regio 1 of de gecutte regio 2?
in de uk versie schijnen de kopstoten (matrix 1) weggehaald te zijn. was bij de oorsponkelijke versie van the matrix ook al zo. de nederlandse was geloof ik niet in gesneden.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:09 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
ik heb de regio 1 (40 euro bij dvdsoon), maar is de regio 2 versie gecut???
waar heb jij m besteld?? heb m besteld bij cdwow. ben benieuwd wanneer ie wordt verzondenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:39 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[afbeelding]
Mijn Infernal affairs Trilogy Limited 8-disc met inscriptie is vandaag verstuurd via DHL [afbeelding]
Bijna.quote:
de enige keer dat ik daar een dvd bestelde, moest ik invoerrechten betalenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef Cheiron het volgende:
Mijn eerste niet-regio 2 dvd:
[afbeelding]
Hier 24,99, bij dvdsoon 13,98 Canadese Dollars
Play verstuurt dan ook van binnen de EUquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:12 schreef milagro het volgende:
[..]
de enige keer dat ik daar een dvd bestelde, moest ik invoerrechten betalen
dat heb ik bij Play dus nog nooit gehad.
jep, maar bij bv Amazon heb ik dat ook nog nooit gehadquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:43 schreef Eluc het volgende:
[..]
Play verstuurt dan ook van binnen de EU
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 10 december 2004 05:51 schreef milagro het volgende:
[..]
jep, maar bij bv Amazon heb ik dat ook nog nooit gehad
Ach ja, voor 13,98 zullen ze hem vast niet pakken. Dat gebeurt alleen bij waardes van 23 euro en meerquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:12 schreef milagro het volgende:
[..]
de enige keer dat ik daar een dvd bestelde, moest ik invoerrechten betalen
dat heb ik bij Play dus nog nooit gehad.
amazondotcom? Bestel maar voor meer dan 22 euro en je krijgt zeker een "extra" rekening.quote:Op vrijdag 10 december 2004 05:51 schreef milagro het volgende:
[..]
jep, maar bij bv Amazon heb ik dat ook nog nooit gehad
Hmm.. Play.com.. daar ga ik ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 05:43 schreef Eluc het volgende:
[..]
Play verstuurt dan ook van binnen de EU
Play is nog best redelijk duur.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. Play.com.. daar ga ik ook maar eens kijken
I, robot 2 disc voor 15 pond ..
uuhm nee, is niet gebeurd toen, maar dat was dan ms gewoon gelukquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:57 schreef sampoo het volgende:
[..]
amazondotcom? Bestel maar voor meer dan 22 euro en je krijgt zeker een "extra" rekening.![]()
Ik had het al in het aanbiedingen en LotR-topic gezegd hoor, maar vooruit: http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=115168 .quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Ok, dan zal ik hem wel inkoppen: (ben bovendien wel benieuwd)
Goh Sai, waar is ie ¤18 dan?
Die ben ik nu ook aan het overwegen. Voor nog geen 25 euro bij dvdsoon (voor fedility leden) lijkt mij dat een koopje.quote:
weer geld teveel??quote:Op zondag 19 december 2004 03:38 schreef sampoo het volgende:
Daar gaan we weer.
Een leuk begin dacht ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fox classics preorders:
Leave Her to Heaven (1945)
Pinky (1949)
Letter to Three Wives (1948)
fox noir preorder:
Call Northside 777 (1948)
Nee, dvdsoon is weer irritant aan het doen.quote:
klopt, m'n order van 10 november staat nog steeds op packagingquote:Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef sampoo het volgende:
dvdsoon is weer irritant aan het doen.
of je koopt hem bij play ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:40 schreef Timo20 het volgende:
Als t goed is, brengt m`n broer hem volgende week mee uit Brussel. Voor maar ¤ 80,- bij de MM aldaar![]()
[afbeelding]
Eigenlijk belachelijk: zo`n prijsverschil tussen de MM hier en de MM in Brussel
Daar is wel lichtjes in geknipt door de fijne mensen van de BBFC...quote:Op zondag 19 december 2004 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je koopt hem bij play ofzo
gelukkig dat ik dan niet zo`n kaart hequote:Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, dvdsoon is weer irritant aan het doen.
http://www.dvdsoon.com/promotions/icard-super-sale-2004.xml![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je koopt hem bij play ofzo
is idd in geknipt in de Engelse versie. Bovendien wilde ik bij de LoTR trilogie per se NL subs hebben. Volgens mij de eerste dvd die ik aanschaf waarbij ik dat nodig vindquote:Op zondag 19 december 2004 17:47 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Daar is wel lichtjes in geknipt door de fijne mensen van de BBFC...![]()
Waarom niet gewoon de prachtige audrey hepburn box besteld?quote:
Moet mijn creditkaart wel eerst gaan werken. Blijkbaar is deze nu voor 24 uur geblokkeerd omdat het aantal transacties afwijkt van mijn gebruikelijke koopgedrag.quote:Op maandag 20 december 2004 17:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de prachtige audrey hepburn box besteld?
Sabrina en Breakfast zitten daarin en dan heb je Roman Holiday er ook nog eens bij
quote:Op maandag 20 december 2004 18:30 schreef sampoo het volgende:
[..]
Moet mijn creditkaart wel eerst gaan werken. Blijkbaar is deze nu voor 24 uur geblokkeerd omdat het aantal transacties afwijkt van mijn gebruikelijke koopgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |