quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
sir_dalord had vertrouwen en dacht dat ik alle doelstellingen wel zou halen. Zoals het er nu naar uit ziet, krijgt hij gelijk. Ik ga binnen 2 weken mijn stadion vergroten en financieel gaat het al een stuk beter. Ik zal binnenkort weer rood komen te staan, maar met de trainees die ik in mijn bezit heb, is het geen probleem om deze weg te werkenquote:ergens in september schreef Hives het volgende:
mijn doelstellingen voor volgend seizoen:
- handhaven in VII (Ik wil niet promoveren ).
*check, promoveren zit er nog in.
- volledige aantal trainees aanschaffen (heb er nu 1)
*check
- financieel gezond worden
- nieuwe coach
*check, hij is nu redelijk geworden
- groter stadion
* bjina check
al verwacht ik alleen mn eerste doelstelling te halen
In dit topic: [Hattrick] deel 34: de resultaten van seizoen 14quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef sir_dalord het volgende:
waar staan die doelstellingen ook al weer?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:31 schreef komrad het volgende:
tvp, doelstelling was promoveren, betere trainees en financieel gezond.
eerste en tweede ziet er vrij goed uit, de derde -77k nog
je was toevallig onder mijquote:Komrad schreef in september:
Mijn doelstelling:
1. kampioen worden
2. asap uit de schulden komen zonder waardevolle trainees te moeten verkopen (nu -45k)
3. 1 of 2 opgetrainde trainees aan het eind van het seizoen verkopen en proberen daar betere trainees (leeftijd/skill verhouding) voor terug te krijgen
4. betere coach (als ik uit de schulden ben goed coach/zwak of slecht ervaring)
5. stadion uitbreiden van 8500 naar 12000 als mijn supportersclub zo blijft
6. veel internationale friendlies spelen voor ervaring en cash
voldoende?
mooie doelstellingen dev (14.gif)quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef devv05 het volgende:
Doelstelling:
Niet promoveren (lukt niet zo, sta bovenaan)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee, je kickt alleen
Expres verliezen wil ik ook weer niet, kost me supportersquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mooie doelstellingen dev (14.gif)
maar dat niet promoveren moet toch te doen zijn, neme ik aan
dan verlies je gewoon je promotie/degradatie wedstrijd
quote:Press Announcement
07-10-2004 Doelstellingen volgend seizoen
Venlo - Na het feestgedruis voor de overwinning in de Fok!Cup is de rust wedergekeerd bij PTT. In deze persconferentie worden de doelstellingen voor komend seizoen bekendgemaakt:
-Eindigen bij de top 3
Sta nu eerste dus check.
-3 bekerrondes spelen
Check
-Contender zijn in de Fok!Cup
Nog alles gewonnen dus check
-U-20 speler in de selectie
Vanwege hoge prijzen niet gelukt / niet meer tot doel gesteld
-Training perfectioneren.
Aardig op weg.
Het wordt een uitdaging om alle doelstellingen te halen maar we moeten de lat hoog leggen, de concurrentie is moordend.
Korreweg begint te werkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef qyn het volgende:
Nieuw federatielid: F.c Drieten (213612)
Spamt zijn gastenboek maar vol
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef Lortnoc het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die voor de crash op een speler hebben geboden, en voor de rest (waaronder ik)...vette pech dat het weer eens zover is
2e ronde is gehaald, meestrijden om kampioenschap doen alle 8 de teams uit mijn divisie, en ik heb afgelopen zondag 44 ster gehaald. Er staat nu ook nog zoveel op bank dat het laatste punt alweer bijna gerealiseerd is, we gaan nu voor de 5quote:mijn doelstellingen:
2e ronde Beker
meestrijden om kampioenschap
3 miljoen op bank begin volgend seizoen
45 ster begin volgend seizoen
allemaal reeel haalbaar. Dus we gaan ervoor!
lekkere deal heb je dan hehequote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...net een goede deal gemaakt. Solid 17y scoren met passable set pieces voor 272k gehaald. Ben er vrij zeker van dat 'ie na een training gaat stijgen en dat gaat dan lekker geld opleveren.
komrad waar is legolas gebleven man?! ik vond dat altijd wel sexyquote:Op woensdag 24 november 2004 11:57 schreef komrad het volgende:
[..]
lekkere deal heb je dan hehe
tijd voor een andere avatar. vond deze ook wel mooiquote:Op woensdag 24 november 2004 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
komrad waar is legolas gebleven man?! ik vond dat altijd wel sexymijn zusje is ook gek van legolas....
Toevallig een of andere fransoos?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...net een goede deal gemaakt. Solid 17y scoren met passable set pieces voor 272k gehaald. Ben er vrij zeker van dat 'ie na een training gaat stijgen en dat gaat dan lekker geld opleveren.
beetje afstemmen, dit drijft alleen de prijs maar op hehequote:Op woensdag 24 november 2004 12:48 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Toevallig een of andere fransoos?
Daar zat ik dus ook op te bieden... moest afhaken omdat hier het brandalarm afging
Da's al de derde keer in 2 dagen dat een goeie Forward me door de neus wordt geboord. Gisteren vanwege een HT-crash en vandaag eerder door een netwerk probleem hier...
Argh!![]()
Nee geen Fransoos. Hoe had je dat afstemmen gedacht? Ik ga echt niet iedere maandag mijn bookmarklijstje met spelers hier posten. Als ik een fokker zie tijdens het bieden stuur ik 'm wel een pm of spreek ik 'm aan op IRC.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef komrad het volgende:
[..]
beetje afstemmen, dit drijft alleen de prijs maar op hehe
Ik zag het al, die van mij is naar Rusland verdwenen...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:54 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Nee geen Fransoos. Hoe had je dat afstemmen gedacht? Ik ga echt niet iedere maandag mijn bookmarklijstje met spelers hier posten. Als ik een fokker zie tijdens het bieden stuur ik 'm wel een pm of spreek ik 'm aan op IRC.
Ik dacht even dat ik onverwacht met de winst weg zou lopenquote:Arjan de Graaf van Strijders buitte in de 83e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 2. Szymon Kaczab van Blesse wist het thuispubliek op de banken te krijgen door een voorzet van links binnen te schieten en zo de 1 - 2 op het scorebord te zetten. Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg Blesse-speler András Klemencz een gele kaart. András Klemencz wist in de 85e minuut een voorzet van links perfect getimed binnen te knikken: 2 - 2. Nadat hij al verschillende malen aan het shirt van zijn tegenstander had gehangen, kreeg Strijders-speler Zsolt Latinovics een gele kaart. Met 57 procent balbezit was Blesse in deze helft de sterkste ploeg.
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:06 schreef Goldboy het volgende:
Ik speel sinds ergens in 2003 hattrick en ben de eigenaar van een zeer bescheide clubje in een VII competitie (VII.675). Ik ben vorig jaar gedegradeerd dus 't doel is even terug te komen op het oude nivo waar ik 3 seizoenen speelde. (#3/#5/#7 Ik ben beter geweest dus) Om meteen een gooi te doen naar de vaagste naam: Ties Balkenende (12714095)
Silver Boys (212323) [Ik geef toe, te erg voor woordenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
wat is je teamnaam?![]()
je hebt weinig transfers voor iemand die al ruim een jaar bezig isquote:Op woensdag 24 november 2004 19:33 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Silver Boys (212323) [Ik geef toe, te erg voor woorden]
wat is je teamnaam??quote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef ExCibular het volgende:
Mijn doelstelling voor dit seizoen was lijfsbehoud en financieel wat gezonder worden.
Nu halverwege het seizoen weet ik dat ik het eerste doel niet ga halen.![]()
Ik heb al mijn wedstrijden (met dikke cijfers) verloren. Ik heb vorig seizoen iets teveel gesneden in mijn team met als gevolg dat ik nu mijn wedstrijden verlies vanwege een te slecht middenveld. Het trainen van mijn trainees komt langzaam weer wat op gang na blessureleed aan het begin van het seizoen. Na veel ongeluk aan het begin van het seizoen zie ik nu toch duidelijk een stijgende lijn.
En ik heb dus ook maar voor mijzelf nieuwe doelen gezet:
-Opleiden 2 trainees scoren uitstekend
-Aankopen van 1 goede centrale middenvelder
Volgend seizoen in div 9 en dan gaan we gewoon direct weer promoveren![]()
En dan langzaam op naar div 7!!
Waarom heb je stamina bold gemaakt? Dat is niet van belang voor aanvallers. Die solid stamina kan trouwens je voorspellingen over wanneer hij gaat stijgen flink in de war schoppen. Maar wel mooie prijs voor 17 jarige solid iig.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:10 schreef Gabberhead het volgende:
Eindelijk een gelukje op de transfer markt:
Lesław Urbaniak (47822586)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Nationality: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 180
Wage: 969 ¤/week including 20% Bonus
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: poor
En dat voor maar 157.000 pegeltjes
Namen komen doordat een zus van mij zo aardig is geweest op die voor mij te veranderen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt weinig transfers voor iemand die al ruim een jaar bezig is
The Silver Hell(sorry
).
Wat is je sterrenrecord?
kan je toch een leuke speler voor kopen hehequote:Op woensdag 24 november 2004 20:26 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Namen komen doordat een zus van mij zo aardig is geweest op die voor mij te veranderen.(en teamnaam voor mij te kiezen..) en aangezien ik te lui ben 't stadion te veranderen.
Tranfsers weet 'k ik spaar geld hoewel ik nu pas 700.000 heb =/
waarom koop je dan niet een aantal trainees? Daar verdien je veel sneller meequote:Op woensdag 24 november 2004 20:26 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Namen komen doordat een zus van mij zo aardig is geweest op die voor mij te veranderen.(en teamnaam voor mij te kiezen..) en aangezien ik te lui ben 't stadion te veranderen.
Tranfsers weet 'k ik spaar geld hoewel ik nu pas 700.000 heb =/
Friendly's zeggen nietsquote:Op donderdag 25 november 2004 00:13 schreef ASSpirine het volgende:
vriendschappelijk gewonnen met 2-5
als beginner doe ik het toch nog niet zo slecht?
vriendschappelijk
1-2 verloren
2-5 gewonnen
competitie
2-4 gewonnen
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 22:56 schreef Grumpey het volgende:
Joralf word dus ook federatie lid?
Ik wilde je gastenboek nog spammenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
He, er staat nergens dat ik federatie lid geworden ben, ik ga wel weer weg dan
Bright knights (144462)quote:Op woensdag 24 november 2004 20:14 schreef komrad het volgende:
[..]
wat is je teamnaam??
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:10 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Bright knights (144462)![]()
jaja hives, ik weet er alles van. Komt goed, al duurt het mss nog evenquote:Op donderdag 25 november 2004 09:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
en eh komrad, hij is wél Fed lid
ga je naar bv mijn team Dapp're Strijders, klik je op meer info ofzo, en zie je dat ik lid ben van 3 federaties. Klik op de fok federatie en meld je aanquote:Op donderdag 25 november 2004 10:04 schreef Joralf het volgende:
Even? Nu verdomme
Oew... ff lid worden van de Federatie, waar doe ik dat?
Maar ga je het dan aanvragen of niet? Denk er ook over om clubhouse te nemen, maar ja een site kan ik net zo goed zelf maken....quote:Op donderdag 25 november 2004 10:11 schreef komrad het volgende:
shit dat moet ik dan ook nog maken, moet ik toch mijn computer eerst maar eens op orde brengen
ik ga het zeker aanvragen, maar mijn computer is qua hardware en software rot, dus die moet ik eerst op orde krijgen (als dat hardwarematig nog lukt), want anders kan ik helemaal niets meer met mijn computer. Als dat gefixed is, mss een week of zo, ga ik wel voor supporter ja.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:12 schreef Joralf het volgende:
[..]
Maar ga je het dan aanvragen of niet? Denk er ook over om clubhouse te nemen, maar ja een site kan ik net zo goed zelf maken....
leuk logoquote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef Joralf het volgende:
lol
Ik wil dat hattrick weer werkt, was net een persbericht aan het schrijven
Gedaanquote:Op donderdag 25 november 2004 10:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ga je naar bv mijn team Dapp're Strijders, klik je op meer info ofzo, en zie je dat ik lid ben van 3 federaties. Klik op de fok federatie en meld je aan
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:27 schreef komrad het volgende:
he joralf, ik heb het net ook maar aangevraagd, zal wel loslopen met mijn computer. Welke betalingsmethode heb je gekozen en hoe lang duurt het voor het werkt?
quote:Op donderdag 25 november 2004 07:42 schreef Joralf het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heb gister Supporter aangevraagd en nu al gekregen (automatische incasso). Straks op school ff lid worden van federatie![]()
thanx hives, je bent weer scherp, heb via een of andere machtiging betaald. Zal ook wel snel gaanquote:Op donderdag 25 november 2004 11:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
alwaysquote:Op donderdag 25 november 2004 11:31 schreef komrad het volgende:
[..]
thanx hives, je bent weer scherp, heb via een of andere machtiging betaald. Zal ook wel snel gaan
Ps hives, nog interesse in een extra supporter
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 november 2004 11:54 schreef qyn het volgende:
Sponsors: high on life
Supporter Club: 1000 members
Supporters: delirious
Je vergeet dat ik qyn heb verslagen in de Fok!cup...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat een heuglijke gebeurtenissen allemaal, qyn heeft 1000 supporters, joralf en komrad zijn of worden binnenkort supporter en fok!fed lid,
gefeliciteerd allemaal met jullie mijlpalen
thanxquote:Op donderdag 25 november 2004 13:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat een heuglijke gebeurtenissen allemaal, qyn heeft 1000 supporters, joralf en komrad zijn of worden binnenkort supporter en fok!fed lid,
gefeliciteerd allemaal met jullie mijlpalen
Bedoel je trainers of jonge spelers? (heeft 't trouwens nut om veel geld in je opleiding te steken? ik doe dat nooit, komen volgens mij toch geen geweldige spelers uit (of die je nog heel lang moet trainen).quote:Op woensdag 24 november 2004 20:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom koop je dan niet een aantal trainees? Daar verdien je veel sneller mee
jonge spelers voor de linie die je traint.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Bedoel je trainers of jonge spelers? (heeft 't trouwens nut om veel geld in je opleiding te steken? ik doe dat nooit, komen volgens mij toch geen geweldige spelers uit (of die je nog heel lang moet trainen).
ik heb ook altijd 20k in mijn jeugd geinversteerd. Heb afgelopen seizoen ongeveer een miljoen verdiend met alleen de verkoop van spelers uit mijn jeugd, dus ja... dat verdient zich wel terugquote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Bedoel je trainers of jonge spelers? (heeft 't trouwens nut om veel geld in je opleiding te steken? ik doe dat nooit, komen volgens mij toch geen geweldige spelers uit (of die je nog heel lang moet trainen).
maar dit is ook wel een uitzondering. anderen hebben weer helemaal geen goede pullsquote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
ik heb ook altijd 20k in mijn jeugd geinversteerd. Heb afgelopen seizoen ongeveer een miljoen verdiend met alleen de verkoop van spelers uit mijn jeugd, dus ja... dat verdient zich wel terug
Je hoeft er ook maar eentje te hebben van 800k wat snel kan voorkomen voor een beetje leuke pull en dan heb je dus 40 weken jeugdopleiding terugverdiend, en geloof me, je hebt meer dan een keer in de veertig weken zo'n pull, of eentje die iets opleverd iig.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar dit is ook wel een uitzondering. anderen hebben weer helemaal geen goede pulls
koop ze wel met hoog tsi in verhouding tot de stats. Zodat ze relatief snel stijgenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:09 schreef Goldboy het volgende:
* The_Hives gaat vanaf nu z'n jeugdopleiding opbouwen en heeft al wat boden gedaan op wat jonge talentvolle spelers.
Bedankt voor de tips
______________________quote:Op donderdag 25 november 2004 17:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
koop ze wel met hoog tsi in verhouding tot de stats. Zodat ze relatief snel stijgen. En blijf 1 soort training houden. (klinkt misschien een beetje dom dat ik dat zeg, maar je zal niet de eerste zijn die om de zoveel weken wisselt)
Ligt 't aan mij of is d'r dan 'n deel van de selectie dat veel langzamer traint?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef The_Hives het volgende:
type algemeen is al fout. Gaat veel te langzaam
. Je moet scoren verdedigen of playmaking.
Best goede opmerking voor zo'n 020-er!!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:15 schreef The_Hives het volgende:
dan traint alleen je spitsen óf alleen je verdedigers óf alleen je middenvled.
OKay met algemeen train je iedereen, maar dat moet je toch écht veranderen. Ik raad je aan om in de openingspost ze kijkken en te zoeken naar een link dat het hoofdstuk: trainen omvat. Daar staat nog veel betere uitleg
Ach, vooralsnog heb ik opgeteld 2 wedstrijden van jou gewonnen en jij één van mij. En doelsaldo 8-3 .. Dat helpt me mijn verlies doorstaanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik qyn heb verslagen in de Fok!cup...
Zie mijn press announcement
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef qyn het volgende:
[..]
Countertaktiek
Wanneer loopt ie af zondag??quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, per ongeluk startprijs verkeerd neergezet...
Maar goed, wie is er geïnteresseerd
Dorian Springer (46430725)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Maandagochtend.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wanneer loopt ie af zondag??
ik neem em niet heeft wel heel veel bijstatsquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maandagochtend.
lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:46 schreef Lortnoc het volgende:
TU:
Scoren +2 (lekker)
Form +6 -0 (lekker)
lijkt mij ook het beste ja.. excellent van 18 gaat natuurlijk voor dik geld weg. Bovendien heb je in IX echt nog geen excellent verdediger nodig om te promoveren..quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef Grumpey het volgende:
1e optie, die excellent verkopen.....
-coach kopen
stadion uitbreiden
en er een hoge redelijk van 17 voor terugkopen
nee maar hij is wel geilquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
lijkt mij ook het beste ja.. excellent van 18 gaat natuurlijk voor dik geld weg. Bovendien heb je in IX echt nog geen excellent verdediger nodig om te promoveren..
als def-trainer ga ik ook met grump meequote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef Grumpey het volgende:
1e optie, die excellent verkopen.....
-coach kopen
stadion uitbreiden
en er een hoge redelijk van 17 voor terugkopen
Das altijd goedquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:50 schreef komrad het volgende:
maar ik volg altijd jullie advies op:
...
op de lijst voor 460k deadline maandag 12.47
Teneerste ben ik erg gelukkig met het grote vertrouwen dat je in me hebt. De prijs ligt net iets boven de TPE van Hattrick zelf en is volgende de fok experts zeer marktconformquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Das altijd goedMaar is 460k niet een beetje veel?
Verkopen is in dit geval altijd goed, je komt hiermee uit het rood (en zorg dat je daar niet weer in komt, rood staan kost zo verschrikkelijk veel geld) en kunt nog wat leuke andere dingetjes doen. Als ik jou was zou ik je stadion behoorlijk vergroten (20.000 plaatsen) want zoals je weet word het volgend seizoen een stuk duurder. Ik neem aan dat je promoveert en in VIII kun je je stadion best vol krijgen als je een beetje goed speelt. En als je zo doorgaat komt dat echt wel.
Begin nieuwe seizoen maar als je zorgt dat je begint met bouwen voor de laatste economische update van dit seizoen zal het wel goed zitten. Maar waarom zou je zo lang mogelijk wachten? Als je nu bouwt verdien je eerder je stadion terug, als je nu al genoeg supporters hebt om een groter stadion te verantwoorden natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
weet iemand de exacte ingangsdatum van die prijsverhoging op stadionuitbreiding. ik wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten, eerst nog zoveel mogelijk supporters lokken![]()
vind jij spelers die tegenstanders neerschoppen vervelendquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:09 schreef Joralf het volgende:
Oeh... net nog even een verdedigertje voor 20k op de kop getikt. Is weliswaar redelijk, maar heeft ook redelijk passen en heeft slecht ervaring zodat ie toch 2,5 ster gaat halen ipv die 2 ster die altijd maar mensen neer schopt
Wel als hij daar kaarten voor krijgtquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:34 schreef komrad het volgende:
[..]
vind jij spelers die tegenstanders neerschoppen vervelend
ligt eraan wat de verhouding tussen kaarten en blessures voor je tegenstanders isquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:44 schreef Joralf het volgende:
[..]
Wel als hij daar kaarten voor krijgt![]()
Heb ik ook gedaan...je kan niet rond de 0 blijven sukkellen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:24 schreef Lortnoc het volgende:
Oh en trouwens over rood staan, sommige kosten gaan voor de baten uit. Als ik nog een extra trainee nodig heb en ik kom daardoor in 't rood zal ik 't zeker niet laten, dat beetje rente trek je dan maar van de winst af. Sommige kosten gaan voor de baten uit. Dit wil overigens niet zeggen dat je permanent in de schulden moet staan maar als je vooruitzichten goed zijn (thuiswedstrijd, spelers op de tl) zou ik 't echt niet laten.
Grumpey, je hebt mail ^^quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef Grumpey het volgende:
hattrick down enzo....
zucht, kunnen ze dan ook niets
En ik wilde net mijn formidabel scoren te koop gaan zettenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef Grumpey het volgende:
hattrick down enzo....
zucht, kunnen ze dan ook niets
aahh...nu hattrick nog aan de praat en we zullen het eens allemaal uitzoekenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:22 schreef qyn het volgende:
[..]
Grumpey, je hebt mail ^^
Nou, dit is eigenlijk wel een lekkere speler voor dat geldquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:08 schreef Goldboy het volgende:
[http://forum.fok.nl/user/profile/85230] Goldboy Met Silver Boys (212323)
Even aanmelden voor lijst met users.
Hattrick is weer terug trouwens, ik heb deze jongen gekocht:
Aleser Abdalla (44517973)
21 jaar
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 170
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Conditie: goed
Positiespel: redelijk
Passen: goed
Verdedigen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: matig
Voor 100K.
Zal wel niet goed zijn wel?
Geinig...maar jij speelt toch voetbal met de hoolieganzen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Haai...
Mn Hattrick site is veranderd... http://www.ht-arena.com/hoolieganzen/ is het nu
Ps... neem ook eens een kijkje op Interview met Johan Derksen ...
Mijn eerste fatsoenlijke YP van dit seizoen....quote:Dolbert Brandsen (48348983)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 666 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Maar.. vanaf nu ga 'k d'r per week 20k in pompenquote:Werner Brommer (48385391)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Hoeveel kan ik hiervoor vragen?quote:Romke Schrijvers (48386751)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 636 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
60K - 120K moet wel te doen zijnquote:Op zondag 28 november 2004 09:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
MadKow: 150k denk ik...
[..]
Hoeveel kan ik hiervoor vragen?
Bestt lekker! En ik heb het idee dat ie ook nog wel eens hoog redelijk kan zijn, dat maar eens gaan uitzoeken.quote:Tobias Sneijder (48405743)
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 689 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
De mijne 10.quote:Op zondag 28 november 2004 12:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn, mijn YP had een TSI van 20.
Ik heb er nu ook eentje , 't wordt de nieuwe hypequote:Op zaterdag 27 november 2004 23:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Haai...
Mn Hattrick site is veranderd... http://www.ht-arena.com/hoolieganzen/ is het nu
Ps... neem ook eens een kijkje op Interview met Johan Derksen ...
goed bezig lortnocquote:Op zondag 28 november 2004 16:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook eentje , 't wordt de nieuwe hype
http://www.ht-arena.com/ptt
Mijn stadion wordt nu met 500 gewone zitplaatsen vergroot en 500 overdekte zitplaatsenquote:Roman Voskamp (48423827)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
En ik had moeten PIC-cen natuurlijk, of telt dat niet bij een WO?quote:Op zondag 28 november 2004 15:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, vanavond met 5-0 gewonnen...
Nee das niet zo slim, omdat je zowiezo al 30.000 kwijt bent met verbouwingskosten. Je had beter wat meer plaatsten in 1 keer erbij kunnen maken, ook omdat volgend seizoen de kosten voor het verbouwen 2 x zo hoog worden!quote:Op zondag 28 november 2004 23:17 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn stadion wordt nu met 500 gewone zitplaatsen vergroot en 500 overdekte zitplaatsen
Dit omdat alle 200 zitplaatsen in beslag werden genomen, en 6823 toeschouwers waren
Is dat na 2 competitie wedstrijden een slimme zet geweest?
feli joralf, goede progressie dusquote:Op maandag 29 november 2004 08:46 schreef Joralf het volgende:
Woei0-6 gewonnen terwijl ik piccte. Nu 2e, 2 punten voor op nr 3, 3 punten voor op nr 4. Nr1. is echter onbereikbaar, die heeft alles gewonnen. Maar zoals het er nu uitziet moet ik kunnen promoveren!!!
Er zijn teams in de VII die meer sterren halen, ik haal er ook 37, maar ik heb teams gezien met 38 of meer...quote:Op maandag 29 november 2004 06:34 schreef Et-Cetera het volgende:
Heey,
Ik speel ook hattrick
Sta 2e in VII.293, maar het zal niet lang duren voor ik 1e sta. Ik train verdedigers, verwacht binnen 4 weken 3 formidabele, 3 uitstekende en 4 goede te hebben!
Ik wil niet pochen ofzo, maar volgens die http://www.go-2-it.com/Top-Stats/ hab ik vorige week de meeste sterren van alle VII teams (37 stuks), ookal zegt dat niet alles natuurlijk
edit: ohja, ben ook supporter
Heeft te maken met de overige teams in je league... Als jij al boven het gemiddelde zit in je league stijg je niet zo hard meer... woordvoerders in dienst nemen kan wel... Maar lijkt me niet echt een bijzonder groot positief effect hierop te hebben...quote:Op maandag 29 november 2004 13:11 schreef R_B het volgende:
Kan iemand mijn dit verklaren...
Na 2 gewonnen wedstrijden stegen de sponsors/supporters naar 'in de wolken.'.
Nu heb ik inmiddels 7 wedstrijden gewonnen...niveau staat nog steeds op in de wolken...en elke keer krijg ik er per week MAX 10 supporters bij...dit moet toch veel hoger kunnen?
Heef het voor mij zin..in VIII om 5/6 woordvoerders in dienst te nemen? Ik heb er nu 4....
Hou er wel rekening mee dat de 2e al minder "effect" heeft dan de eerste...quote:Op maandag 29 november 2004 13:20 schreef R_B het volgende:
Ik heb het al gevonden...:
Spokepersons
'Improve your supporters and sponsors attitude towards the club' -its stated in the official rules like that.
This means: more supporters and more weekly income from your sponsors. So get as many as you can afford (max 10.
... your economy will thank you - on the long run at last .
Is duidelijk...quote:Op maandag 29 november 2004 13:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de 2e al minder "effect" heeft dan de eerste...
Dus stel... Je neemt 1 spokeperson in dienst en deze heeft een effect van bv 50 dan zal de 2e een effect hebben van 25 en de derde een effect van 12,5....
ja, dat telt welquote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En ik had moeten PIC-cen natuurlijk, of telt dat niet bij een WO?
En toen had ik 7 traineesquote:Ulf Danielsen (37021826)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Haaksbergen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
op naar de 10quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
En toen had ik 7 trainees
250k voor betaald
thanxquote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef Joralf het volgende:
Ik zag het komrad, gefeliciteerd
Ik wil Nino eigenlijk terugquote:Op maandag 29 november 2004 18:31 schreef DeHovenier het volgende:
Ohja, mn laatste wedstrijd had ik 6995 mensen in mn stadion met 7000 plaatsen. Mss is het slim dat ik binnenkort uitbreid naar 15000 plaatsen ofzo, maar ik sta wel nog steeds in de min (Kapitaal: -40 089 ¤ (-20 255) ¤). Ik sta 2e, en blijf dat ook omdat ik veel beter ben dan de rest. Eerste worden zit er niet in, maar ik ben allang blij voor promotie. Mn fanclub blijft gestaag groeien, de teller hangt nu op 340 leden
.
Verdere toekomstplannen:
- Stadion uitbreiden
- promoveren
- uit de min komen
- beginnen met scoren trainen
- Nino for topscoorder!
- nieuwe coach (beter dan matig iig)
Deels maar niet echt, topscorder heeft bijvoorbeeld maar 'n redelijk voor scoren. 'k blijf 't vreemd vindenquote:Op maandag 29 november 2004 16:29 schreef Joralf het volgende:
spelers met de goeie eigenschappen en voor de rest geen bijstats?
Beetje bagger, maar moet wel te trainen zijn naar 'n paar goed's kosten maar 2k dus 'k heb weinig te verliezenquote:Li Shao-Xuan (40075993)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 470
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
No offence maar met spelers als deze is 0,0 te beginnen op zowel trainings- als spelgebied.quote:Op maandag 29 november 2004 19:18 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Deels maar niet echt, topscorder heeft bijvoorbeeld maar 'n redelijk voor scoren. 'k blijf 't vreemd vinden![]()
Ik heb nog 2 aankopen gedaan:
[..]
Beetje bagger, maar moet wel te trainen zijn naar 'n paar goed's kosten maar 2k dus 'k heb weinig te verliezen
Geeft niksquote:Op maandag 29 november 2004 20:40 schreef ASSpirine het volgende:
noob vraagej dnek ik
maar als ik een bankzitter laat spelen in mijn friendly, word mijn basisspeler dan ook "beter" omdaty hij een wedstrijd heeft gespeld zondag?
ik train nu momenteel op vleugelspel, dus als ik mijn vleugels nu wissel voor de friendly, dan train ik ze niet?
niet meer woordvoerders aannemen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef nielsharley het volgende:
ik heb nu 4 woordvoerders en heb er 5 supporters bij gekregen meestal na de vriendschappelijke wedstrijd krijg ik er ook supporters bij. Zal het helpen als ik nu meer Woordvoerders in dienst neem om donderdag meer dan 5 supporters er bij te krijgen?
oh speel in de 8ste klassen en heb nu 568 supporters supporters zijn in de wolken
misschien nog wel interesant de rest van mijn personeel:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 4
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 4
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 3
ze geven als richtlijn: voor elk procent boven de 93% training 1 fysio. Dat zou dus betekenen 7 fysio's in jou geval.quote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef nielsharley het volgende:
had 4 blessures nu nog 1 bassis speler voor 1 week geblesseerd en 3 spelers "licht geblesseerd"
Ik wacht nog even de training van vrijdag af daarna 2 dokters er uit.
Train nu 100%. hoeveel fysio's is een beetje gemiddeld?
ALS ja, dat durt nog ff zoveel wekenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef One_conundrum het volgende:
lekkere trainee als die uitstekend is levert ie wel 700k op
ach ja een fatsoenlijk a team is me ook wat waard. En ik zit in IX daar zijn geen bakken met geld te vinden hoor dus je moet soms keuzes maken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ALS ja, dat durt nog ff zoveel weken
mensen, koop nou eens trainies in waarmee je snel geld verdient ipv met leuke bijstats waarbij je weer 10 weken moet wachten voor geld
Dat is correct... Grump... Maar als je hier een lange termijn trainee van maakt kan het wel... Het duurt misschien even voordat ie stijgt naar solid... Maar over 3 seizoenen kun je wel ff wat miljoenen cashen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ALS ja, dat durt nog ff zoveel weken
mensen, koop nou eens trainies in waarmee je snel geld verdient ipv met leuke bijstats waarbij je weer 10 weken moet wachten voor geld
ik zoek na de verkoop van mijn vorige trainee ook weer een nieuwe spits, liefst voor woensdag, maar t schiet niet opquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Grumpey, ik heb dagen gezocht maar ja
Verdedigers daarentegen zijn er wel voldoende te krijgen. Probleem is dat er nogal veel mensen op azen, een bidwar met >5 mensen is gebruikelijk. De prijzen schieten de lucht ook in hoewel sommige def trainers zeggen dat het ergste wel voorbij is (is maar net het je het bekijkt of het erg is natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
der is ook geen bepaald groot aanbod, ik zocht net: max 18 jr, min tsi 1000, scoren redelijk of goed, binnen 2 uur van de deadline. In geen enkele regio iets! dat is de eerste dat ik dat heb gehad
maar ze zijn nog aan het kijken of de deadline niet verschoven is door een korte storingquote:[20:35] <MadKow> het lijkt rustig te blijven
[20:36] <komrad> transfervergelijking geeft veel meer aan
[20:36] <MadKow> je he??? gnagna
[20:37] <komrad> heb je hem?
[20:38] <qyn> wie zal het weten![]()
[20:38] <MadKow> hij's traag
[20:38] <MadKow> maar ik denk het wel
[20:38] <qyn> bij laatste refresh staatj e bod nog
[20:38] <qyn> en 20:36 is het toch al geweest![]()
[20:38] <Goten> voor hoeveel ?
[20:38] <qyn> Al is het niet 1-12 vandaag
[20:38] <MadKow> ja, komop sloeries!
[20:38] <komrad> staat er nog steeeds zonder dat er staat
[20:38] <qyn> maar 30-11
[20:38] <qyn> Deadline: 01-12-2004 at 20:36
[20:38] <qyn> was dat net ook zo?
[20:38] <MadKow> jah
[20:38] <Goten> haha
[20:38] <MadKow> ja
[20:38] <komrad> deadline is morgen
[20:38] <qyn>
[20:38] <komrad>
[20:38] <Goten>
[20:39] <Hives> wehehehehehe
[20:39] <qyn> En we kijken er allemaal overheen :')
[20:39] <MadKow> neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[20:39] <komrad> briljant
[20:39] <MadKow> :')
[20:39] <Hives>
[20:39] <Goten> hah madkow
[20:39] <MadKow> dat was net niet volgens mij hoor :')
eejs da's mijn tekst. Maar je slaat de spijker op zijm kop.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
HAHAHAHHAHAHAAH
SKITTEREND
nette aankoop dan conundrum als hij ook snel gaat stijgen! was zelf vandaag op zoek naar excellent verdedigers van max.18 die niet al te lang training nodig zouden hebben voor formidable, maar daar was het ook armoe troefquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
had laatst wel een 17-jarige goed scoren +1000 tsi voor maar 275Kduurt nu denk ik nog 2 á 3 weken dan istie uitstekend
tja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijkquote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 11-12-2004.
Staanplaatsen: 6180
Gewone zitplaatsen: 2560
Overdekte zitplaatsen: 1000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 260
Hoe groot is je stadion nu?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk. Nu 10k uitbreiden, einde van het seizoen wss weer 5k.
Nu nog 1 doelstelling over, en dat is financieel gezond worden.
Hij is nu 10k, wordt dus verdubbeldquote:Op woensdag 1 december 2004 11:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe groot is je stadion nu?
Uhm, er is een soort van ideale verhouding voor je stadion.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Goldboy het volgende:
Ik ga m'n stadion ook maar even uitbreiden zolang 't nog goedkoop is:
Staanplaatsen: 7500 + 2500 = 10000
Gewone zitplaatsen: 10000
Overdekte zitplaatsen: 1000 + 2500 = 3500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1000
Totaal: 19500 + 5000 = 24500
En voor vanavond 18:00 'n wedstrijd met 2 debutanten..
Klopt je maar 't eerste deel van 't stadion heb ik gebouwd toen in nog niets wist van die verdeling en zomaar wat had gedaan, nu ben ik het langzaam aan 't compenseren (ik heb geen zin om af te breken.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, er is een soort van ideale verhouding voor je stadion.
Volgens mij is het niet zo slim om evenveel staanplaatsen en gewone zitplaatsen te hebben... Toch mensen???? En je hebt veeeel te veel vipplaatsen!!! Ik heb er 1000 op een capaciteit van 40.000!!!
quote:Terraces 62,40%
Basic Seating 25,30%
Seats under Roof 10,00%
Seats in VIP-Boxes 2,30%
Die vind je sowieso ook niet!! Als je spelers traint..... verkoop je ze OF als hij net uitstekend is...... OF als hij net formidabel is.... lijkt me nogal logisch he! Je moet gewoon opzoek gaan naar 17 jarige spelers die verdedigen goed heeft.... ben je nog minder geld kwijt ook en je verdiend er meer aan....quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nette aankoop dan conundrum als hij ook snel gaat stijgen! was zelf vandaag op zoek naar excellent verdedigers van max.18 die niet al te lang training nodig zouden hebben voor formidable, maar daar was het ook armoe troefallemaal met passable bijstats
![]()
Klopt helemaal, ik kende hem al, maar wist hem niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Klopt je maar 't eerste deel van 't stadion heb ik gebouwd toen in nog niets wist van die verdeling en zomaar wat had gedaan, nu ben ik het langzaam aan 't compenseren (ik heb geen zin om af te breken.
Dit is perfect trouwens:
[..]
als je op deze link klikt kan je precies berekenen wat ideaal voor je zou zijn. Bij mijn tweede vergroting dit seizoen ga ik er iets meer bouwen ivm de stijgende kosten volgend seizoen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik kende hem al, maar wist hem niet uit mijn hoofd.
OK dan, dan ga je de doede kant op!!!![]()
was dr al bang voor. was stiekem aan het hopen op de zeldzame yp met vergevorderd excellent verdedigen of natuurlijk op domme managersquote:Op woensdag 1 december 2004 15:39 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die vind je sowieso ook niet!! Als je spelers traint..... verkoop je ze OF als hij net uitstekend is...... OF als hij net formidabel is.... lijkt me nogal logisch he! Je moet gewoon opzoek gaan naar 17 jarige spelers die verdedigen goed heeft.... ben je nog minder geld kwijt ook en je verdiend er meer aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |