Meld je aan. En zeg daarna op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geen lid van de VVD, dus die kan ik niet opzeggen.
Idd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meld je aan. En zeg daarna op.
Zo! Dat is pas een statement!
Maar dan hoef je je toch niet uit te schrijven bij de JOVD? Die hebben niets fout gedaan. Nou ja, buiten het feit dat het merendeel elitaire wannabe-Wiegelyup is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geen lid van de VVD, dus die kan ik niet opzeggen.
Pff, dat was nog niets.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Idd. [afbeelding]
Je bent lekker aan het rellen in mijn rook-topic zie ik. [afbeelding]
Exact datzelfde commentaar had de voorzitter van de Jonge Democraten in het universiteitsblaadje van de UvA. Wat maar precies de onwetendheid en de vooroordelen van sommige mensen laat zien. Bij "ons" was dat totaal niet zo. Niet 1 iemand die een sigaar rookte. Veelal waren het studenten, sommige werkten al (en echt niet allemaal economiestudenten, ik was een van de weinige). Zelfde soort als je bij andere org's zou tegenkomen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou ja, buiten het feit dat het merendeel elitaire wannabe-Wiegelyup is..
Whehehequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Even zien hoeveel er happen.
Ook hippies/krakers als bij de SP?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Exact datzelfde commentaar had de voorzitter van de Jonge Democraten in het universiteitsblaadje van de UvA. Wat maar precies de onwetendheid en de vooroordelen van sommige mensen laat zien. Bij "ons" was dat totaal niet zo. Niet 1 iemand die een sigaar rookte. Veelal waren het studenten, sommige werkten al (en echt niet allemaal economiestudenten, ik was een van de weinige). Zelfde soort als je bij andere org's zou tegenkomen.
Sjonsdalejongeren, twee vliegen in een klap.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan het woord Lonsdalejongeren.
Ik denk dat de POL-usuals hier al hebben gestemd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef Drugshond het volgende:
Dikke tieten
Voor dat soort grappen krijg je toch een banquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef Drugshond het volgende:
Dikke tieten
Die stem was bedoeld voor Ben jij er trots op dat je een Nederlands autochtoon bent??? ... zo-ie-zo een bagger topic...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:20 schreef Flumina het volgende:
Voor dat soort grappen krijg je toch een ban![]()
Maar niet voor de Lidl.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef pberends het volgende:
Wilders in een RTL Boulevard interview: "Ik ga nog liever bij de Albert Heijn werken, dan ik terug ga naar de VVD."
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef pberends het volgende:
Wilders in een RTL Boulevard interview: "Ik ga nog liever bij de Albert Heijn werken, dan ik terug ga naar de VVD."
Nee. Wel allochtonen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook hippies/krakers als bij de SP?
Zo heb je echte keuze. Alsof je een keuze hebt in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:25 schreef Monidique het volgende:
Kinderen van verschillende afkomst op aparte lijsten zetten om zodoende de segregatie tegen te gaan.
Klinkt alsof dat bijzonder is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. Wel allochtonen.
[afbeelding]
Ja, dat zou enorm stompzinnig zijn, maar het gaat om "witte" en "zwarte" leerlingen, om zodoende betere controle te hebben over het aandeel "zwarte" leerlingen dat niet teveel moet domineren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:25 schreef Monidique het volgende:
Kinderen van verschillende afkomst op aparte lijsten zetten om zodoende de segregatie tegen te gaan.
Hij is toch Joods?quote:Dr. M.J. Cohen
levensbeschouwing
geen godsdienst
Lijkt me ook niet echt meer te kloppen.quote:woonplaats
Maastricht
Volgens mij heeft ie dat keppeltje alleen maar op omdat ie van Joodse komaf is, niet omdat ie het geloof aanhangt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij is toch Joods?
Ze verzwijgen zijn geloof en woonadres uit angst voor de uitwassen van de Islam.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij is toch Joods?
[..]
Lijkt me ook niet echt meer te kloppen.
http://www.parlement.com/9291000/biof/02657
What's up Dog!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
goeieavond, luie wezens
The skatalites zijn goehoed!!!!!!!!!!quote:
Everything is smokingquote:
Had hij Aldi of Krupps gezegd dan hadden er mensen weer een fascistische samenzwering in gezien...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar niet voor de Lidl.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze verzwijgen zijn geloof en woonadres uit angst voor de uitwassen van de Islam.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Sidekick het volgende:
Wilders zei dat hij de boel bijelkaar wil houden. De fundamentalistische moslims bijelkaar in 1 cel welteverstaan.
Zal druk worden met 50.000 man.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe noem je een moslim die zn gebit goed onderhoudt?Oh, ik dacht tandeborsteloslim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
Dan is het goed. 50.000 man? Mogen ze van mij nog best een koepeltje van bouwen. Komt er eentje in R'dam, gelijk een gevangenis van maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zal druk worden met 50.000 man.
Nee, gij Drent. Hij heeft dat niet gezegd. Zo adrem is Wilders niet.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe noem je een moslim die zn gebit goed onderhoudt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
Ga me nou niet vertellen dat je niet op z'n minst een glimlach had!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht tandeborsteloslim.
De afkomst van de dader wordt opvallend stilgehouden.quote:Radiopresentator Wim Rigter overleden
HILVERSUM - Radiopresentator Wim Rigter is dinsdag op 37-jarige leeftijd overleden. Rigter had slokdarmkanker. Hij kreeg de meeste bekendheid als presentator van het AVRO-radioprogramma Arbeidsvitaminen (Radio 3FM).
De dinsdag overleden radiopresentator Wim Rigter (37) was een typisch voorbeeld van een onbekende bekende Nederlander. Vrijwel iedereen kende zijn stem, maar hem echt herkennen deed bijna niemand. Rigter maakte, met uitzondering van enkele kleine uitstapjes, namelijk nooit de overstap naar televisie. De meeste bekendheid kreeg Rigter als presentator van het radioprogramma Arbeidsvitaminen (Radio 3FM).
Ambitie
,,Als er nog ambitie in je donder zit, dan moet je niet te lang Arbeidsvitaminen presenteren'', zo legde hij destijds zijn beslissing uit. ,,Na vijf jaar was ik behoorlijk ingekakt. Van muziek van Bon Jovi kreeg ik inmiddels pukkels over mijn hele lijf, en in de bazen van de dag was ik ook niet meer geïnteresseerd. Dan wordt het tijd om te vertrekken.''
Al op 19-jarige leeftijd kwam Rigter bij de VARA-radio terecht. Na drie jaar bij die omroep diverse programma's te hebben gemaakt, stapte hij over naar de commerciële radio. Bij Power FM was hij programmaleider en presentator. In 1992 keerde hij terug bij de publieke radio en presenteerde onder meer op Radio 2 en 3.
Hersentumor
Toen Rigter verdween als vaste Arbeidsvitaminen-presentator ging hij werken als verslaggever bij AVRO Radio 1 en op diezelfde zender AVRO Nachtdienst presenteren.
De radio-coryfee kreeg meerdere keren in zijn leven te maken met kanker. Hij herstelde van een hersentumor. Dit jaar werd hij geconfronteerd met slokdarmkanker.
ANP
Bron: LC
Spotten met kanker, hahahaha.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De afkomst van de dader wordt opvallend stilgehouden.
Weer dat knuffelen van moslims zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |