Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is GMail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
GMail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. GMail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een GMail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een GMail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op GMail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het GMail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet GMail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over GMail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? GMail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van GMail. Want wat doet GMail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Top! Mijn dank is groot!quote:Op maandag 22 november 2004 11:19 schreef Kontiki het volgende:
*edit* Helaas, activatielink is alweer verbruikt.
En P8R, ik heb nog een activatielink naar jou gestuurd.
Ik heb nog 3 invites, iemand interesse? De eerste 3 die hieronder reageren met hun mailadres krijgen de invite. Ik ben voorlopig offline en zal aan het eind van de middag even kijken.
Mag ik er een?quote:Op maandag 22 november 2004 16:30 schreef BiMeWet het volgende:
Nog eens 6. Heb er nog 12 op de plank liggen, voor ieder die wil.
Jongen dat is iets heel anders!quote:Op maandag 22 november 2004 20:42 schreef Kwezel het volgende:
wisten jullie dit al?
ongelimiteerd gmail adressen aanmaken!!!!
http://www.wepsite.net/kwezel/fok/gmail.jpg
dus niemand geinteresseerd in het zelf aanmaken van een gmail account? jullie wachten liever tot je een keer een invite krijgt?quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef DIMENSION82 het volgende:
[..]
Jongen dat is iets heel anders!
Hoeft ook niet, doe ik wel:quote:Op maandag 22 november 2004 22:26 schreef Kwezel het volgende:
[..]
dus niemand geinteresseerd in het zelf aanmaken van een gmail account? jullie wachten liever tot je een keer een invite krijgt?
dan verklap ik de link toch niet
of : https://gmail.google.com/accounts/NewAccountquote:Op maandag 22 november 2004 22:33 schreef DIMENSION82 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, doe ik wel:
https://www.google.com/accounts/NewAccount
Maar nogmaals, dit heeft nog niks met Gmail te maken.
Naar jezelf mailen, en dan copy en paste in je reactie.quote:Op maandag 22 november 2004 22:57 schreef Kwezel het volgende:
ik heb dan nog wel 9 invites als goedmaker.
hoe krijg ik hier de links?
DONEquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef DaCybrSrfr het volgende:
iemand misschien nog een linkje voor moviemaster2000@hotmail.com
je kan geen mappen maken je kan wel labels aanmaken dat zit onder je compose email link (aan die kant in het menu, onderaan)quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil zelf mappen maken waar ik m,n mail in wil dumpen. Waar kan je dat doen dan![]()
Ik zal wel weer niet goed kijken maar goed![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef rikk98 het volgende:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goeie gmail account....dus zou heel chill zijn.....
Groeten Rik
de links selecteren (met je muis), rechtermuisknop, kiezen voor copy/kopieren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Sorella het volgende:
Hoe zet ik die gmail links neer heb 5 invites over voor de liefhebber
vergeet ze niet eerst naar je zelf toe te mailenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef dasto het volgende:
[..]
de links selecteren (met je muis), rechtermuisknop, kiezen voor copy/kopieren.
vervolgens in een nieuw bericht hier - rechtermuisknop, kiezen voor paste/plakken.
(zou moeten lukken?)
woohoo... thankx m8 =]quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:21 schreef heijx het volgende:
Sinterklaas Kapoentje... etc etc
http://gmail.google.com/gmail/a-f455e90f27-f7a609fa3e-2899fb5c28
Enjoy verrie mug.![]()
edit: dat gaat rap...
Bedankt! Mijn nieuwe mailadres is aangemaakt!quote:Op woensdag 24 november 2004 08:20 schreef Sorella het volgende:
binnen een half uur allemaal wegquote:Op woensdag 24 november 2004 08:39 schreef remondepemon het volgende:
een paar invites:
http://gmail.google.com/gmail/a-ce2cc50c12-24df31ff7e-0a3f2e7179
http://gmail.google.com/gmail/a-ce2cc50c12-90680b27f0-851361bdf4
http://gmail.google.com/gmail/a-ce2cc50c12-bc05a46ecc-b18b2c0fb5
http://gmail.google.com/gmail/a-ce2cc50c12-2ab736168f-020951c3d4
http://gmail.google.com/gmail/a-ce2cc50c12-0fda7202d1-04c17c720c
Invite verzonden, staat in je spambox (plaatst Hotmail ze standaard in)quote:Op woensdag 24 november 2004 09:44 schreef Dezz het volgende:
Wie zou zo aardig willen zijn er mij een te geven
schennink@hotmail.com
Al m'n invites komen uiteraard in dit topic terecht
Thxquote:Op woensdag 24 november 2004 21:17 schreef VincentK het volgende:
[..]
Invite verzonden, staat in je spambox (plaatst Hotmail ze standaard in)
have fun
De schijterds!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:17 schreef VincentK het volgende:
(plaatst Hotmail ze standaard in)
check je mail zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 november 2004 08:05 schreef rongvk het volgende:
G-mail? Waarom ben ik altijd maar dan ook altijd de laatste om over dit soort dingen te horen zeg... dames en heren, wees een held en help deze aardige jongen hier eens op weg met zo'n invite waar ik zo juist over heb gelezen.. (asjebliefff?...)
rongvk@hotmail.com
dank jequote:Op donderdag 25 november 2004 09:33 schreef Janne33 het volgende:
[..]
check je mail zou ik zeggen
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:10 schreef TantePoes het volgende:
Shit men, het gezeik is begonnen.. heeft iemand de reclame aan de rechterkant van het scherm al gezien als je een mailtje ge-opend hebt?![]()
Als we maar niet van die hotmail taffrelen krijgen..
[afbeelding]
Check je mailquote:Op donderdag 25 november 2004 11:13 schreef ElGrandoNeuso het volgende:
Sinterklaas kapoentje, wie doet er een invite in mijn schoentje:
elgrandoneuso@hotmail.com
![]()
Check je mailquote:Op donderdag 25 november 2004 11:24 schreef brakkie het volgende:
Iemand 1 voor mij?
bvisscher [at] hotmail [dot] com
Dank u sinterklaasjequote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Check je mail
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Check je mail
Jot, als het maar niet erger wordquote:Op donderdag 25 november 2004 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
*shocked*
dat is al een heletijd bekend & als ze het zo houden (waarschijnlijk wel) dan is het compleet niet storend..
Kijk maar in je schoentjequote:Op donderdag 25 november 2004 13:18 schreef badpinky het volgende:
iemand nog in de gelegenheid om voor sinterklaasje te spelen
.. evilpinky@wanadoo.nl![]()
thanxquote:Op donderdag 25 november 2004 13:20 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Kijk maar in je schoentje![]()
Is onderweg.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:40 schreef Rahvin47 het volgende:
leeft er nog iemand in de Sinterklaasgedachte?
Mij lijkt zo'n G-mail account ook erg fijn![]()
peternap@wanadoo.nl
waar moet ' ie naar toe?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft iemand nog invitations![]()
editquote:Op donderdag 25 november 2004 15:51 schreef Janne33 het volgende:
[..]
waar moet ' ie naar toe?
is onderweg...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
op verzoek verwijderd... hotmail.com![]()
Aan elkaar allemaal dan
Maakt niet uit ik heb nog wel een vriend die er ook graag eentje wil.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:56 schreef Janne33 het volgende:
misschien heb je er nu wel twee....
Ik heb nu net ook G-mail dankzij forum member hier. Maar kan ik zelf ook nog iemand een uitnodiging sturen via mijn eigen G-mail?? Ik zie het namelijk niet staan links onder.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:42 schreef RubberenRobbie het volgende:
Wanneer worden de invitations door Google verstuurd? Gebeurt dat op een willekeurig moment naar willekeurige gebruikers?
Ik weet namelijk wel een aantal mensen die een GMail-account willen hebben, dus daar kan ik de invitations wel voor gebruiken. Ik heb ze gemakshalve ook maar naar dit topic verwezen
Het komt er vanzelf te staan als je invitations mag gaan versturen. Maar ik wil weten hoe dat gebeurt. Krijgt iedereen tegelijkertijd bv. 3 invitations om te versturen? Of wisselt het?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb nu net ook G-mail dankzij forum member hier. Maar kan ik zelf ook nog iemand een uitnodiging sturen via mijn eigen G-mail?? Ik zie het namelijk niet staan links onder.
voor het geval nog niemand hier iets gestuurd heeft...bij deze.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef Goldboy het volgende:
* Janne33 probeert 't toch maar: bmaasakkers@planet.nl
*Kijkt heel lief rond*
Verstuurd.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Freakshow_ het volgende:
mag ik er asjeblieft ook 1 ?
mdlieveld@hotmail.com
Dankje
Wat bedoel je met je lijst? Je contactlist in MSN? Voor MSN gebruik ik gewoon m'n @sheepinwolvesclothes adresquote:Op donderdag 25 november 2004 18:52 schreef Ruzbeh het volgende:
GOO-GOL!
GOO-GOL!
GOO-GOL!
![]()
Wie gebruikt er nou gewoon Gmail als echt address? Niemand in me lijst gebruikt gmail. Ik gebruik gmail gewoon als vervanging voor hotmail. Ik heb nog steeds geen spam gekregen.![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu 1 gehad (genoeg dusquote:Op donderdag 25 november 2004 17:24 schreef Janne33 het volgende:
[..]
voor het geval nog niemand hier iets gestuurd heeft...bij deze.
Nog 1 te gaan, wie o wie?
Dat gaat nog wel komen, de meeste spam op Hotmail wordt automatisch gestuurd naar elk mogelijk adres, gewoon omdat Hotmail zoveel gebruikers heeft. Gmail zal ook wel volgen. Maar goed, met 1 gig aan ruimte boeit dat niet zoveelquote:Op donderdag 25 november 2004 18:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie gebruikt er nou gewoon Gmail als echt address? Niemand in me lijst gebruikt gmail. Ik gebruik gmail gewoon als vervanging voor hotmail. Ik heb nog steeds geen spam gekregen.![]()
![]()
![]()
Verzonden en staat in je hotmail spam-boxquote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef BObNL het volgende:
Heeft iemand er nog ééntje voor mij over ?![]()
spieker62@hotmail.com
daar komt ie aan....quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:32 schreef kelvin het volgende:
welke vriendelijke fokker kan van mij een gmail fan maken door een inviteje weg te geven aan pbrakenhoff@home.nl ?
= nog steeds niet meer beschikbaar...quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:42 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
ik heb er eentje geen meer over... voor de liefhebber![]()
Dank u! Een vriend behoort nu ook tot de groepquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:29 schreef wendy-tje het volgende:
Komen ze...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:12 schreef matjas het volgende:
heb er ook nog een paar over....
[...]
Wat moet je nou met 3 accounts? Verdeel die andere 2 liever onder de Fokkers, gierigaardquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]wil een 3de aanmaken, zegt ie dat de service unavailble is
sletje.... wtf moet je er met 3?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]wil een 3de aanmaken, zegt ie dat de service unavailble is
Ik heb je zojuist een invite gestuurd. Voor de liefhebbers ik heb er nu nog 5 overquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:50 schreef Hepyro het volgende:
Ik ben ook wel erg geïnteresseerd in een Gmail account dus als iemand nog een Invite over heeft dan kan je mij dat gaarne sturen op: hepyro@hotmail.com
Alvast mijn grenzeloze dank
Hoi hoiquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist een invite gestuurd. Voor de liefhebbers ik heb er nu nog 5 over![]()
Hallo buurmanquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Hihiihihiquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo buurman![]()
Check je mail buurmanquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hihiihihi
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Check je mail buurman![]()
Mensen heb nog 4 invites over
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:42 schreef GinaG het volgende:
Ik heb je zojuist een invite gestuurd.
Tuurlijk mag dat maar ik heb een e-mail adres nodig om het naar toe te zendenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:08 schreef Bluh het volgende:
GinaG mag ik een gmail van jou?
alleen uh moet ik me email hier gwoon op forum neerzetten?
yup en zodra je em binnenheb je email wegeditenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:08 schreef Bluh het volgende:
oke GinaG stuur maar naarquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
yup en zodra je em binnenheb je email wegediten
oei, oei, oei...ik ben ook wel errug benieuwd naar Gmail!! Dus graag zou ik van jouw een uitnodiging willen ontvangen, GinaG??!! please!! je zou mij er heel erg blij mee maken...quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Check je mail buurman![]()
Mensen heb nog 4 invites over
Ik heb er ook nog wel 1quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:47 schreef Tinkiebell het volgende:
[..]
oei, oei, oei...ik ben ook wel errug benieuwd naar Gmail!! Dus graag zou ik van jouw een uitnodiging willen ontvangen, GinaG??!! please!! je zou mij er heel erg blij mee maken...![]()
-edit-
Consider it donequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:08 schreef Bluh het volgende:
Als je invites hebt komt er onder Labels een melding te staan dat je .. invites hebt. Daar moet je dan op klikken en dan kan je invites versturen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:38 schreef Hepyro het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met die invites
Want ik kan in mijn G-mail account geen optie vinden om anderen een invite te sturen? Ik had wel iets gelezen dat het niet bij elk account is maar helemaal zeker ben ik daar niet van, daarom vraag ik het hier even.
maar het schijnt zo te zijn dat google geen invites meer weggeeft..quote:Op zondag 28 november 2004 00:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je invites hebt komt er onder Labels een melding te staan dat je .. invites hebt. Daar moet je dan op klikken en dan kan je invites versturen.
Kijk! Dat is interessant nieuws. Het valt mij de laatste dagen al erg op dat Gmail erg mager aan het worden is met invites!quote:Op zondag 28 november 2004 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het schijnt zo te zijn dat google geen invites meer weggeeft..gaan ze binnenkort public
zie dit:quote:Op zondag 28 november 2004 01:29 schreef DIMENSION82 het volgende:
[..]
Kijk! Dat is interessant nieuws. Het valt mij de laatste dagen al erg op dat Gmail erg mager aan het worden is met invites!
Wat is je bron als ik vragen mag?
got himquote:Op zondag 28 november 2004 23:38 schreef ReVu het volgende:
Ik ook meldt!!
revunl@hotmail.com
Nee, maar dat komt omdat ik hier op een windwos 98 pc aan het werk benquote:Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef Elvi het volgende:
Dat hele Gmail doet t vandaag niet bij mijIk probeer in te loggen en dan krijg ik een server error en de melding dat ik maar moet duimen dat ik er over n paar minuten wél op kan...
Kunnen jullie wél in je inbox komen?
En dat zijn? Ik zie gewoon de Gmail login pagina als ik op een van die links klik.quote:Op maandag 29 november 2004 15:58 schreef ensifex het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-65cdcf858a-ba16872b0e
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-d16fa1ffd1-6349d34fa3
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-f94e83fd62-bb9bafa869
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-fa7bb349a7-17cf43f062
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-8063adf131-60a6c0a8a6
Nog 4 stuks overquote:Op maandag 29 november 2004 12:05 schreef veekeend het volgende:
Heb 6 invites hier.
Mail me naar veekeend@gmail.com als je er eentje wil hebben en ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:09 schreef * PuR3_D4RkN355 het volgende:
Ik heb ook nog 6 invites over... de eerste 6 die me mailen op jordythijs apeding gmail.com kan ik er een geven (in de hoop dat ze het doen)
Bij mijn weten niet volgens mij, maar pin me er niet helemaal op vastquote:Op woensdag 1 december 2004 16:48 schreef crossover het volgende:
als ik in msn zit op mijn gmail account en ik druk op 'geen nieuwe berichten' kom ik in outlook expres. kan ik dat veranderen zodat ik in mijn inbox kom?
Bij mij doet GMail in FireFox het ook niet(wel in IE!).....storing van Gmail denk ik?quote:Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef Elvi het volgende:
Dat hele Gmail doet t vandaag niet bij mij :'( Ik probeer in te loggen en dan krijg ik een server error en de melding dat ik maar moet duimen dat ik er over n paar minuten wél op kan...
Kunnen jullie wél in je inbox komen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:22 schreef PayDay het volgende:
wie heeft er nog een invite voor mij?? meelkenny@hotmail.com
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
//edit
Hmm een bug gevonden. De automatische <br/> doet raar bij deze post, komt waarschijnlijk door de urls?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Hoppa:
1: http://gmail.google.com/gmail/a-d6a8461486-ab50b426cf-f4a3053d4e
2: http://gmail.google.com/gmail/a-d6a8461486-e6a5fdff0b-83a946b1b5
3: http://gmail.google.com/gmail/a-d6a8461486-e6a5fdff0b-83a946b1b5
4: http://gmail.google.com/gmail/a-d6a8461486-d0cb53ea51-8a1a8ac193
5: http://gmail.google.com/gmail/a-d6a8461486-586803c858-be1b6cece6
6: http://gmail.google.com/gmail/a-d6a8461486-508b10b8af-175308e0f2
quote:Op zondag 5 december 2004 20:29 schreef _sinner_ het volgende:
Gunt iemand mij ook een sinterklaascadeau'tje in de vorm van een gmail invite?
..ik ben het hele jaar lief geweest![]()
bosanac at chello punt nl
Bij voorbaat hartelijk dank![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:20 schreef ElisaB het volgende:
Tjeetje, is er nog steeds behoefte aan invites?
Volgens mij heb ik er nog een paar; wie het eerst komt... (wel graag ff per mail, want ik kijk hier niet zo vaak elisab@fok.nl)
quote:Op zondag 5 december 2004 16:35 schreef Djoowey het volgende:
Vriend van mij wil ook gmailen , heb zelf geen invites meer:
gaarne naar: bartberende@hotmail.com
Dank is groot!
Verzondenquote:Op zondag 5 december 2004 20:29 schreef _sinner_ het volgende:
Gunt iemand mij ook een sinterklaascadeau'tje in de vorm van een gmail invite?
..ik ben het hele jaar lief geweest![]()
bosanac at chello punt nl
Bij voorbaat hartelijk dank![]()
Die heeft er dan dus nu tweequote:Op zondag 5 december 2004 16:35 schreef Djoowey het volgende:
Vriend van mij wil ook gmailen , heb zelf geen invites meer:
gaarne naar: bartberende@hotmail.com
Dank is groot!
Gmail in Firefox of IE, alle twee doen ze het prima.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef f1sven het volgende:
[..]
Bij mij doet GMail in FireFox het ook niet(wel in IE!).....storing van Gmail denk ik?![]()
Ik dacht: "Die invites gaan zó hard, die zal er vast geeneen meer hebben..."quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:18 schreef Magneet het volgende:
zou er iemand een invite naar magneet@hotmail.com kunnen sturen?
quote:Op maandag 6 december 2004 13:13 schreef patje74 het volgende:
Iemand nog een invite-tje over misschien??? patrick[at]2cvweb.nl
Ik ging met 1 van de links inlogggen en toen deed ie heel raar.quote:Op maandag 29 november 2004 15:58 schreef ensifex het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-65cdcf858a-ba16872b0e
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-d16fa1ffd1-6349d34fa3
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-f94e83fd62-bb9bafa869
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-fa7bb349a7-17cf43f062
http://gmail.google.com/gmail/a-fc12b92ada-8063adf131-60a6c0a8a6
An invitation has been emailed to your friend . at sergefrijn@hotmail.com.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:34 schreef ElGrandoNeuso het volgende:
Wie zou er 1 in mijn schoen willen stoppen?
sergefrijn@hotmail.com
*pakt wortel uit schoen*quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef Johnnie112 het volgende:
en wie zou er 1 in mijn schoen willen stoppen?
johnnie@quicknet.nl
kom maar op met die eeuwige dankbaarheidquote:Op woensdag 8 december 2004 08:32 schreef Dannytjeuh het volgende:
Eeuwige dankbaarheid voor iemand die voor mij een invite op overschot heeft.
supportnl@windoc.be
domme vraag misschien.. maar staat ie niet in je spam folder?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:32 schreef rutger_t het volgende:
hey, ik heb sinds gister ook een gmail account en hij bevalt goed. alleen kan ik msn messenger niet linken met gmail. ik heb dus al een nieuw passport aangemaakt met mijn gmail account maar als ik dan bij messenger inlog zegt ie dat ik mijn e-mail adres moet verifyen. dat doe ik dan zodat zij een verification mail naar mijn gmail account kunnen sturen maar dit mailtje komt dus nooit aan zodat ik die verification dus niet kan afronden. ik weet dat ik de "check new mail" service niet kan gebruiken op msn met mijn gmail account. daar heb ik al een proggie voor maar het gaat dus puur om het verification mailtje dat ik niet kan krijg en dus niet kan verifyen.
wie helpt me?
Duurt normaalgesproken tot 72 uur volgens mij. Bij mij duurde het iig ook wat langer. Je kunt in de tussentijd wel MSN gebruiken met je nieuwe account, maar iedereen waarmee je dan lult krijgt wel een melding in beeld dat je niet geregistreerd bent ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:52 schreef rutger_t het volgende:
het gekke is dat het eerste mailtje van passport (welcome to passport blablabla) wel gewoon is aangekomen en dat ik dus alleen die verification mail niet krijg. heeft niemand anders dit probleem gehad?
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef Patron het volgende:
De invite was al ingenomen maybe?
ik heb hetzelfde gedaan binnen 10 min was alles geregeld.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Duurt normaalgesproken tot 72 uur volgens mij. Bij mij duurde het iig ook wat langer. Je kunt in de tussentijd wel MSN gebruiken met je nieuwe account, maar iedereen waarmee je dan lult krijgt wel een melding in beeld dat je niet geregistreerd bent ofzo.
Maar heb je ze ooit al gehad? Ik heb nog nooit invites gehad.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:54 schreef superheist het volgende:
ik al een paar maanden geen invites gekregen.
Cool , thxquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:45 schreef Martuh het volgende:
An invitation has been emailed to your friend Vinnie
In de help van gmail staat wel een beschrijving hoe je outlook moet instellen. Dat is bij mij ook wel gelukt. Alleen het versturen van e-mail via outlook werkt bij mij niet méér. Eerst wel, maar nu geeft ie steeds een foutmelding:quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:52 schreef Remon het volgende:
zucht. waarom krijg ik die fucking gmail niet in me outlook zelf na het instaleren van dat tooltje.
ik doe vast iets fout iemand tips?
gestuurdquote:Op maandag 13 december 2004 13:40 schreef Bl00dy het volgende:
Iemand nog een invite over? Mijn e-mail bl00dy@kurvers.nu (bl00dy bevat twee nullen)
Als ik 'm had kreeg je 'm meteenquote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef roy4eva het volgende:
Hoi, iemand een Invite over?
Thanx!
email: rory.dekker@quicknet.nl
Je hebt er eentjequote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef roy4eva het volgende:
Hoi, iemand een Invite over?
Thanx!
email: rory.dekker@quicknet.nl
Ik was toch eerder?quote:Op maandag 13 december 2004 09:50 schreef NMGN23 het volgende:
Ik zal er ook erg dankbaar mee zijn
Iemand nog 1tje over?
cindyeniesee(at)hotmail.com
Nu dus welquote:Op maandag 13 december 2004 15:14 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik was toch eerder?
Ik heb nog steeds geen uitnodiging![]()
Het is een samenzwering zeg ik je...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:52 schreef rutger_t het volgende:
het gekke is dat het eerste mailtje van passport (welcome to passport blablabla) wel gewoon is aangekomen en dat ik dus alleen die verification mail niet krijg. heeft niemand anders dit probleem gehad?
geen last van hier, op 2 accountsquote:Op maandag 13 december 2004 13:24 schreef Syrena het volgende:
Hebben meer mensen dat, dat je die mailtjes niet of veel te laat ontvangt?
Kijk eens op de vorige pagina, de laatste post. Staan nog vier ongebruikte invitations (op dit moment!)quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:14 schreef NMGN23 het volgende:
Heeft iemand een invite over?
gielvginneken(at)hotmail.com...
Waar haal je die tag's vandaan?quote:Op maandag 13 december 2004 18:37 schreef Freeflyer het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-ece303a97e-e93a29ae4f-d03db9d943
http://gmail.google.com/gmail/a-ece303a97e-3158b6ad92-681f9ed9e9
http://gmail.google.com/gmail/a-ece303a97e-1e114f7639-fc7277af09
http://gmail.google.com/gmail/a-ece303a97e-432ea2c41d-a216ee9060
http://gmail.google.com/gmail/a-ece303a97e-4664061fbd-d38f22a3c0
http://gmail.google.com/gmail/a-ece303a97e-bda5c64702-acdf882094
Jamaarjamaarrrrr, ik wilde m als draft saven op m'n werk, om hem dan thuis binnen te hengelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
Als je Windows draait en als je GMail ook als Filestorage wil gebruiken kun je het beste dit programma installeren:
GMail drive extension
Het programma is wel een bèta, maar je krijgt in je pc een nieuwe "drive", GMail genaamd. Die kun je openen en daar kun je bestanden in opslaan (op GMail). Zip-bestanden werken ook prima. Je kunt via de webmail ook een filter instellen (subject contains "GMAILFS" -> label "Filesystem" & "archive" aanvinken). Dan staat het bestand niet meer in de inbox, zodat je hem niet kunt zien als je de mail ophaalt. Het bestand benaderen gaat weer via de drive die is toegevoegd, of via de webmail (ander het label "Filesystem")
Alstjeblieftquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:04 schreef Pronk het volgende:
Ik dacht even een Gmail account te gaan registreren. Dat werkte dus niet helemaal zoals ik dacht.Gelukkig weet ik nu via dit topic hoe het werkt.
Ik hoop dat er nog iemand een invite over heeft, ik zal uiteraard de invites die ik later te verdelen heb op dit forum uitdelen!
Mijn emailadres is: pronk_peter(at)wanadoo.nl
quote:
Ik heb trouwens nog 7 invites. Mail me A.U.B.quote:Google's Gmail - Not just 1GB
Ok, here is what I think of Gmail in a hotmail perspective.
Aside from the 1000 megabyte storage space that the service offers, it's absolutely awesome. E-mailing has never been easier, and I'm totally serious.
The first thing I noticed is there is the 'Archive' button replacing the 'Delete' button. At first, I thought it was just something to keep things new and different than most services, but it actually makes a lot of sense. When you get mails in real life, don't you sometimes store them? So I'm totally used to using the Archive button now. At my hotmail account I used to create a folder for certain e-mails (passwords etc.), but now I just click archive and go.
Another example, I e-mail this girl I know on a regular basis, and Gmail knows that we are exchanging e-mails and stores them as 'Conversations' so you can easily keep track of them etc. I think that's a pretty nifty feature too.
What's also pretty cool, is how it says when the e-mail was sent. In hotmail, it just tells you the date, time and timezone. In Gmail, it says how many hours or even days ago. That prevents me from calculating stuff, so I conserve some of that brain power.
And what I also noticed (and I'm really starting to like this one) is that it automatically hides quoted text. Quoted text is shows with a '>' on every beginning line. Gmail hides this, instead it shows a 'show quoted text' link. So, when you click it, you get to see the quoted text. It keeps things clean.
And finally, the ads that adjust to your e-mails. If I get an e-mail, and it for example mentions stuff about thanksgiving, I immediately get ads about thanksgiving, thanksgiving turkey recipes and so on. Ads are annyoing, but they are even more annoying when they are completely useless to you (hotmail.com ringtone ads, don't have a mobile phone, DOH!).
Last, but not least, spam. I have yet to receive a single spam e-mail here people. And I already used my Gmail account on countless of websites!
In the end, I think this whole '1 gigabyte storage' nonsense totally overshadowed all these great features. Why is hotmail.com still used? Dunno, but Gmail is still in BETA. I have high hopes for it.
Oh, by the way, I also like the gmail site in general, it loads fast and looks uncluttered.
I totally suggest everyone to try it.
-Ruzbeh
quote:
Ik heb ook al een hele voorraad spam ontvangen, daar heb ik op mijn yahoo account helemaal geen last van. Daar krijg ik nooit spamquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:07 schreef NoSigar het volgende:
Heel fijn: account geactiveerd één dankjewel-mailtje verzonden en meteen al twee maal spam ontvangen-hoe kan dat nou?
Ik zou zeggen vertaal hem effe...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Niemand commentaar op me review?
Kannie volgende keer in de startpost?
Heel graag gedaan.quote:
De links zijn eenmalig te gebruiken, dus wie het eerste komt die het eerste maalt.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Dudes, die links zijn wel tijdelijk he.
Ja, maar ze zijn ook tijdelijk. Als er niemand een tijdje op die link klikt... is er geen account te maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:01 schreef Marv87 het volgende:
[..]
De links zijn eenmalig te gebruiken, dus wie het eerste komt die het eerste maalt.
Ook van mij, ik heb de laatste gepikt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |