Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie zijn echt dom zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij ook van jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invitesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:56 schreef keijz het volgende:
Ik heb 3 invites, die ik ga sturen naar: tjarie, briefkees, rockfire
oke???
quote:Hey, ik wil jullie graag helpen hoor, maar heb m'n account sinds vrijdag al en nog steeds kan ik niet inviten, heeft 't bij meer mensen zo lang geduurd?
Pak nr 8, 9, en 10 en noem de namen even hierquote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef keijz het volgende:
[..]
3 sec? Check je junkmail.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef Zaren het volgende:
iemand heeft me verkeerd begrepen, ik bedoel dus, dat ik geinvite zou moeten zijn, en dat ik dus geen mail heb ontvangen om mijn account aan te maken, hoe lang duurt dit normaal ?
neem nummer 8 en 9 en 10 uit de mijst.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Is al vaak genoeg gevraagd, tussen de 2 en 6 dagen.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:03 schreef DaafAzuil het volgende:
even m'n quote uit 't vorige topic;
[..]
Ik wil toch even zeggen dan Man_mode_God geen invite gestuurd heeft naar mij. Dat ik dus nog geen Gmail heb, en dus ten onrechte bij de gelukkige sta....quote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef Slarioux het volgende:
Sjo: je kan de top 5 uitnodigen. OF de top6, wat jij wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Done.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Sjo het volgende:
Ok ik invite Mafkees001 tot en met Miss_mini
sowwiequote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is al vaak genoeg gevraagd, tussen de 2 en 6 dagen.
Ga ik voor je regelen, stuur me een reminder op slarioux [AT] gmail.com, tis druk, ga er zo achteraan.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik wil toch even zeggen dan Man_mode_God geen invite gestuurd heeft naar mij. Dat ik dus nog geen Gmail heb, en dus ten onrechte bij de gelukkige sta....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, bij mij doet ie 't primaquote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef ehanselman het volgende:
gvd nog steeds geen gmail dit is kut steeds weer server errors
nog meer mensen last van
Ja, iedereen ongeveerquote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef ehanselman het volgende:
gvd nog steeds geen gmail dit is kut steeds weer server errors
nog meer mensen last van
We zijn er mee bezig.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef Zaren het volgende:
hmm hoe kan ik er dus achter komen wie mij heeft geinvite, wan tik heb dus ook nog geen gmail en sta ook bij de gelukkigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop