Cool , thxquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:45 schreef Martuh het volgende:
An invitation has been emailed to your friend Vinnie
In de help van gmail staat wel een beschrijving hoe je outlook moet instellen. Dat is bij mij ook wel gelukt. Alleen het versturen van e-mail via outlook werkt bij mij niet méér. Eerst wel, maar nu geeft ie steeds een foutmelding:quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:52 schreef Remon het volgende:
zucht. waarom krijg ik die fucking gmail niet in me outlook zelf na het instaleren van dat tooltje.
ik doe vast iets fout iemand tips?
gestuurdquote:Op maandag 13 december 2004 13:40 schreef Bl00dy het volgende:
Iemand nog een invite over? Mijn e-mail bl00dy@kurvers.nu (bl00dy bevat twee nullen)
Als ik 'm had kreeg je 'm meteenquote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef roy4eva het volgende:
Hoi, iemand een Invite over?
Thanx!
email: rory.dekker@quicknet.nl
Je hebt er eentjequote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef roy4eva het volgende:
Hoi, iemand een Invite over?
Thanx!
email: rory.dekker@quicknet.nl
Ik was toch eerder?quote:Op maandag 13 december 2004 09:50 schreef NMGN23 het volgende:
Ik zal er ook erg dankbaar mee zijn
Iemand nog 1tje over?
cindyeniesee(at)hotmail.com
Nu dus welquote:Op maandag 13 december 2004 15:14 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik was toch eerder?
Ik heb nog steeds geen uitnodiging![]()
Het is een samenzwering zeg ik je...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:52 schreef rutger_t het volgende:
het gekke is dat het eerste mailtje van passport (welcome to passport blablabla) wel gewoon is aangekomen en dat ik dus alleen die verification mail niet krijg. heeft niemand anders dit probleem gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |