Was de mediamarkt open, in Grunn??quote:Op zondag 21 november 2004 16:12 schreef clauwheee het volgende:
Lekker Danosa, wij zijn in de rust van het voetbal net ff naar de Mediamarkt geweest. Ik had gehoopt dat de wind mn knallende hoofdpijn zou wegblazen. Maar nee dus. Wel heeeel veel pietjes gezienEn een lekkere bananebol meegenomen
edit: euhh zwarte pietjes dus..die van Sniklaas. Nou ja de knechten van Sniklaas..pffff
En er waren aardbeienbollen en kersenbollen en en enquote:Op zondag 21 november 2004 16:22 schreef danosa het volgende:
wil wel een appelbol
tsskkkkk...quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef clauwheee het volgende:
Trots is!!! FC Groningen wint zomaar van Feijenoord!!
Jij niet blij dan? Of hebbie helemaal niets met voetbal?quote:Op zondag 21 november 2004 16:52 schreef danosa het volgende:
[..]
tsskkkkk...
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef clauwheee het volgende:
deze ajax-fan is er ook wel blij meequote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
deze ajax-fan is er ook wel blij mee![]()
Heb niks met Groningen, ze horen niet thuis in de eredivisie. Ja, ze hebben eindelijk eens wat wedstijden gewonnen, maar het blijft een amteurploegje.quote:Op zondag 21 november 2004 16:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij niet blij dan? Of hebbie helemaal niets met voetbal?
Dat je voor Feijenoord bent kan ik me iets bij voorstellen, maar met de rest ben ik het niet eensquote:Op zondag 21 november 2004 19:16 schreef danosa het volgende:
Heb niks met Groningen, ze horen niet thuis in de eredivisie. Ja, ze hebben eindelijk eens wat wedstijden gewonnen, maar het blijft een amteurploegje.
ik ben dus voor Feijenoord, maar dat was vast wel duidelijk
Ik maak wel kettingen hoor, maar bedoel je die langverwachtequote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef Zabb het volgende:
Clauwheee, ga je nog een keer kettingen maken??![]()
Ja, ik bedoel eigenlijk de site, zodat we ze dan kunnen bestellen!quote:Op zondag 21 november 2004 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Ik maak wel kettingen hoor, maar bedoel je die langverwachtesite?
En wat dacht je van de site van miss_d??quote:Op zondag 21 november 2004 19:54 schreef Lois het volgende:
Die site van jou duurt bijna net zo lang als het maken van miss D's usericon![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat dacht je van de site van miss_d??
In de maak vanaf juni 2003
Hij is inmiddels bijna afquote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even
Ik ook niet, ik was heel verbaasd toen ik het zag liggen. Volgens de uitgever is er een thuisversie (dat zal deze zijn dus) maar de verwijzingen op de site kloppen niet...quote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef coolbabe het volgende:
Hee dat Piccolo ken ik wel, daar speelt Jasper ook graag mee op school. Ik iwst niet eens dat dat ook zó te koop was
Ok, dan wachten we nog ff!quote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk en we voelen ons helemaal aangesproken, zijn gelijk weer ff begonnen.
Dat had ik sowieso in gedachtenquote:Op zondag 21 november 2004 20:21 schreef Lois het volgende:
We wachten het rustig af clauwhee maar ik hoop wel dat hij voor de kerstcadeautjes hintmailing klaar is, dan kan ik de url naar jeroen sturen![]()
Gelukkig ligt Naomi eruitquote:Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Miss-D, zit je je ook weer lekker te ergeren aan die nietswetende pubers?
quote:Op zondag 21 november 2004 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Dat je voor Feijenoord bent kan ik me iets bij voorstellen, maar met de rest ben ik het niet eens![]()
Ze kunnen niet spellen, ontleden, rekenen, geen topo, geschiedenis... Ik weet dat het vmbo is, maar toch.quote:Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig ligt Naomi eruit
Kind wist helemaal niks
Hulpwerkwoord in de zin: 'al'
Voltooid deelwoord doven: 'doof'
Hiehie ze was wel helemaal ingepakt maar het was ook erg koud. Ze keek d'r ogen uit, weinig behoefte om te bewegen geloof ik. Strand is goedquote:Op zondag 21 november 2004 22:17 schreef snoopy het volgende:
Jolie, kan je nog bewegen?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 07:00 schreef Anitra het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook weer naar school. Het is alweer ruim een jaar geleden dat ik mijn laatste opleiding gedaan heb, hmm tijd voor een nieuwe dus![]()
Nou inderdaad, maar helaas gaat dat hier ff niet doorquote:Op maandag 22 november 2004 06:45 schreef Anitra het volgende:
Wat is het trouwens rotweer. Echt weer om in je bed te blijven
morgen allemaalquote:Op maandag 22 november 2004 06:45 schreef Anitra het volgende:
Wat is het trouwens rotweer. Echt weer om in je bed te blijven
quote:Op maandag 22 november 2004 07:46 schreef Luchtbel het volgende:
Alles leuk en aardig maar ik ben vergeten om alvast een regenhoes te kopen voor als de kinderwagen omgebeouwd isnu is de wagern omgebouwd
en het regent
en Jolie moet straks naar de oppas
![]()
Ach... ik moet heel eerlijk bekennen dat ik echt zelden of nooit problemen met de trein heb, dus als het dan een gebeurd, dan maar goed.quote:Op maandag 22 november 2004 09:38 schreef moussy het volgende:
ik heb 1 voordeel van een laptopontdektIk hang op de bank, Cas ligt boven op me de terintubbies te kijken en ik kan eindelijk ff bijlezen
BE, zo te zien is de NS zo gek nog niet......soms....zelden....
Grappig, doet mn tweelingzus ook. Ze mailt net dat ze weer gaat beginnen met solliciteren. Ze vind het niet leuk meerquote:Op maandag 22 november 2004 12:14 schreef Beaker het volgende:
Boekhoudenerg saai en de administratie daarbij
Nou ik vind dit al irritant, dus kan me voorstellen dat een week helemaal *** is!quote:Op maandag 22 november 2004 12:18 schreef Zabb het volgende:
Oh Clauwheee, das balen dat je geen water hebt! Toen ons huis verbouwd werd hadden we ook 2 weken geen douche, en 1 week geen wc. Ontzettend irritant, we moesten steeds naar iemand anders toe om naar de wc te gaan!
quote:Op maandag 22 november 2004 12:23 schreef moussy het volgende:
oh ja een nadeel van een flappie en op de bank liggen pjoeteren, je staat te laat bij school om je kind op te halen
ik vind het niks...quote:Op maandag 22 november 2004 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil ook een lappie...
Nee? Het lijkt me ideaal, sowieso ruimtebesparing, hebbie niet zo'n vervelende pckast of tafel in je kamer (want ik heb geen zin om later boven of in een hokje te moeten pcen)...Nadeel zou zijn dat het meer rsi-bevorderend is??quote:Op maandag 22 november 2004 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind het niks...
Ik vind het te klein, als ik ff wat getikt heb, heb ik de gaatjes van de speakertjes in mn handen staan. Ik heb ook meer last van mn polsen en constant ruzie met de toetsjes die krap op elkaar zitten of ruzie met 1 knopje dat 3 functie's heeft. Het zal wel gewenning zijn, maar ik vind het niks.. kan mn houding ook niet vinden. Dus nu staat ie op zn opbergplaats en lig ik lang uit op de bankquote:Op maandag 22 november 2004 12:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee? Het lijkt me ideaal, sowieso ruimtebesparing, hebbie niet zo'n vervelende pckast of tafel in je kamer (want ik heb geen zin om later boven of in een hokje te moeten pcen)...Nadeel zou zijn dat het meer rsi-bevorderend is??
Die gingen naar dr ouders om daar sinterklaas aan te zien komen. Dat liep even anders. Alicia heeft een dubbele oorontsteking en erg hoge koorts al een paar dagen. Jayden is inmiddels ook strontverkouden. Het duurt dus nog eventjes voordat ze weer naar huis komt.quote:Op maandag 22 november 2004 11:01 schreef coolbabe het volgende:
Weet iemand hoe het met knorretje gaat? Ik heb haar al een tijdje niet gezien
He bahquote:Op maandag 22 november 2004 12:42 schreef jessie het volgende:
[..]
Die gingen naar dr ouders om daar sinterklaas aan te zien komen. Dat liep even anders. Alicia heeft een dubbele oorontsteking en erg hoge koorts al een paar dagen. Jayden is inmiddels ook strontverkouden. Het duurt dus nog eventjes voordat ze weer naar huis komt.
rsi?quote:Op maandag 22 november 2004 13:00 schreef Bubsel het volgende:
Maar dan moet je eigenlijk ook zo'n standaard hebben om je laptop in te zetten. Maar ja ik mag toch eigenlijk niet computeren ...![]()
Ha lolligquote:Op maandag 22 november 2004 20:18 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtig huis Troel !!!!
* Syrena heeft vandaag Isa (wakker en) en Morris (slapend en ook super
![]()
) gezien!
Stom toevallig liep ik tegen ze op in de kalverstraat. Ik herkende Phileine in eerste instantie helemaal niet maar ik herkende Isa.
Jouw kennende zal Jolie nooit wat van een chagerijnige moeder merken en zal jij altijd dezelfde zijn voor haarquote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm ja maar als het straks geen genieten meer is dan word ik natuurlijk chaggie en da's zielig voor m'n spekjesbol
Helemaal mee eens! Zelf IK ben spontaan niet meer chaggie als ik Jolie zie, en jij bent haar moeder en je hebt haar live bij jequote:Op maandag 22 november 2004 21:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Jouw kennende zal Jolie nooit wat van een chagerijnige moeder merken en zal jij altijd dezelfde zijn voor haar![]()
Ga er voor, laat het op je af komen en geniet er van
Wil je dan je leven lang alleen blijven?quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm ja maar als het straks geen genieten meer is dan word ik natuurlijk chaggie en da's zielig voor m'n spekjesbol
Ik heb zelf niet hoeven knutselen, maar stiekem wel meegeholpen. Met het huisje ga ik wel helpen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk ook veel te ingewikkeld.
Troel, moet je zelf ook knutselen nu?
Ach, het went wel hoor. Ik vind het nu zowaar leuk om te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:47 schreef Anitra het volgende:
knutselen met papier ben ik ook bar slecht in. Lang leve de kant en klaar knutsel pakken voor de kids
ik vond hem leuk, dus zie het als een complimentquote:Op maandag 22 november 2004 22:51 schreef daniman het volgende:
hey lady-wrb, je hebt nu net zo'n soort sig als die van mijna-aperd
![]()
dank jequote:Op dinsdag 23 november 2004 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond hem leuk, dus zie het als een compliment
Ik wacht op de uitzending-gemist versie....quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:19 schreef moussy het volgende:
het was meer een combi tussen choco- en suikerpinda's![]()
![]()
![]()
Heeft iemand die radar-speelgoed-sloop-test nog gezien? Zo krijgt Cas zelfs speelgoed binnen 2 minuten kapot
Jah tuurlijk, met een slapende Joliequote:Op dinsdag 23 november 2004 10:54 schreef bixister het volgende:
en luchtbel, hij is toch wel terug gekomen he? is je hoofdpijn inmiddels weg?
Och wat leuk..quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:45 schreef snoopy het volgende:
Ik zag deze in een speelgoedgids staan en moest aan Slaapmeisje denken![]()
het gaat om de tekst
[afbeelding]
Hier schijnt het zonnetjequote:Op dinsdag 23 november 2004 15:09 schreef moussy het volgende:
buiten roken is warmer als ik het zo lees
hier ook, heerlijk!quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetjeHet lijkt wel
lente
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:45 schreef snoopy het volgende:
het gaat om de tekst
Mijn stageadres heet "De Rode Rups"quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:56 schreef snoopy het volgende:
Ja hoor, het is een rupsje.
Toevallig zit Morris op de creche bij de Rupsjes![]()
nee toevallig nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:01 schreef rena het volgende:
Mijn stageadres heet "De Rode Rups"Zit Morris daar niet toevallig op
?
Bron: www.anky.nlquote:Anky bevalt van zoon!!! (23/11/2004)
Vanmorgen om 10.31h is Anky bevallen van een zoon.
Het jongetje heet Yannick Janssen Van Grunsven en weegt 830 gram. Moeder en zoon maken het naar omstandigheden goed.
Anky en haar kindje zullen voorlopig nog in het ziekenhuis blijven.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:18 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje 830 gram.
Ik weet dat het helemaal niet voor mij bedoeld is maar whahaha ik snap hier geen reet vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef Neva het volgende:
spindizzy jij heb baldur's gate he.. ik heb het originele spel.. allen heb ik daar geen patches cd bij gekregen nu heb ik op internet al gescharreld.. maar die patches helpen nietnu krij ik telkens als ik bij BG2 de quest van yoshimo wil doen.. dat de mensen op een begeven moment niet meer praten.. dus ik kan de helft van mijn quests niet doen waardoor ik niet genoeg level om degelijk de laatste levels te doen.. en dus uit te spelen.. misschien jij tips of iets dergelijks
![]()
is ene pc game heel erg mooi gemaakt beetje over engelen.. avatars.. heksen etc.. besstrijd het goede.. alleen is er wienig animo voor dit spel..quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik weet dat het helemaal niet voor mij bedoeld is maar whahaha ik snap hier geen reet van![]()
* Neva niet verder komt dan Fok!
speel je niet op de pc ofsow baldur's gate 2 throne of bhaal.. dan kan je bij de thiefguide een quest doen erg veel xp en kan yoshimo goed levellen.. want je heb hem tot op zekere hoogte echt nodig (althans ikke) waar je ook die quest doet van jaheira enzo..quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:10 schreef Spindizzy het volgende:
Wat vaag joh... Zoiets hebik nog nooit gehad. Nooit problemen gehad behalve dat deel III het niet doet zonder patch (bij mij). Maar welke quest van Yoshimo dan? Die heeft toch geen quest?
Volgens mij is dit best wel licht voor een 30 weken babietje..quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:18 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje 830 gram..830...tien weken te vroeg las ik net?
Hè bah nou ben ik misselijk, dat terwijl ik net lekker twee stroopwafels(bijna tegelijkertijdquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:53 schreef rena het volgende:
Vrouw hakt armen van baby af Hier word je toch niet goed van![]()
Ik snap niet hoe mensen zo gestoord kunnen worden dat ze zoiets doen.
Vond ik ook..quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:45 schreef moussy het volgende:
Volgens mij is dit best wel licht voor een 30 weken babietje..
quote:Cas is vandaag op visite geweest bij een jongetje dat 3 weken ouder is dan hij, hij heeft meteen de smaak van het los staan te pakken [afbeelding] dit knulletje klimt, klautert en rent er op los
Gatsiequote:
Wat goe-oedquote:Op woensdag 24 november 2004 00:00 schreef jessie het volgende:
Mijn ijzer is weer op peilVandaag geprikt en ik had 7.4 En dat was goed. Ik mag nu stoppen met de ijzertabletten (had ik stiekum al 2 weekies gedaan
)
Er stond van de week ook iets in de Tubantia. Maar dat vond ik ook al zo'n stuk om misselijk van te worden dat ik het je maar niet verteld heb.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen deze zonnige morgen!
Wij wisten het allemaal al, maar het heeft nu ook beknopt in de kranten gestaan wat er met Marisse is gebeurd. Ik vind het erg confronterend..weet niet waarom, omdat ik het eigenlijk toch al wel een tijdje wist. Ik heb al weken achter de rug met nachtmerries, de laatste tijd gaat het iets beter. De tekst van het liedje moeten jullie trouwens heel eventjes op wachten, er ging iets mis met het kopiëren van de cd...
artikel
Dagblad van het Noorden.
Ik wordt er zo verschrikkelijk boos en vooral kotsmisselijk van..en we zijn al 3,5 maand verder..
Ja klopt hoor. Maar we weten alles..dus op zich was het niet erg geweest hoor. Wel lief dat je er zo voorzichtig mee bent. 16 december is de rechtzaak tegen de twee medeverdachten..Het is nog niet zeker of vriendje en ik gaan (lees: of we durven) maar we hebben er een paar week geleden voor gekozen om alles wat er gebeurd is maar te weten..straks hoor je dat in de rechtzaal en das ook niet fijn. Heb er nu echt nachtmerries van gehad dat vriendje me wakker moest maken omdat ik zo in paniek was, als een bezetene ademde en om me heen sloeg. Maar gelukkig gaat het slapen nu dus weer iets beter.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Er stond van de week ook iets in de Tubantia. Maar dat vond ik ook al zo'n stuk om misselijk van te worden dat ik het je maar niet verteld heb.
Dan nog vind ik dat de manier waarop het in kranten staat vooral sensatiebelust is. En dat vind ik gewoon ziek.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar we weten alles..
Wij ook. Maar je houdt het blijkbaar niet tegen..quote:Op woensdag 24 november 2004 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat de manier waarop het in kranten staat vooral sensatiebelust is. En dat vind ik gewoon ziek.
Nicht van vriendje. Dankjewelquote:Op woensdag 24 november 2004 10:14 schreef Beaker het volgende:
Clauwheee, uit de berichten haal ik dat je haar kende, heel veel sterkte!
Het is inderdaad gruwelijk![]()
Hopelijk heb je snel betere nachten qua slaap!Beaker
Eens..Er waren bijvoorbeeld enkele familieleden die het nog niet wisten omdat ze er nog niet aan toe waren. Die hebben het dus op nuchtere maag in de krant gelezenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zulke informatie zo maar in de krant staat. Dat is toch best privé zou je denken. En dat terwijk daders aan alle kanten beschermt worden en er niets over ze bekend gemaakt mag worden, komen slachtoffers met naam en alle details in de krant![]()
Clauwhee, ik hoop dat er heel snel een oplossing komt![]()
Inderdaad, mooi staaltje sensatielust dit weer. Ik erger me al een hele tijd aan dit soort berichtgeving. Als slachtoffer, of familie daarvan, ben je tegenwoordig vogelvrij lijkt het wel.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zulke informatie zo maar in de krant staat.
Daar twijfel ik niet aan hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 10:07 schreef clauwheee het volgende:
Er is hoop, maar meer mag ik ook niet zeggen...al zou ik dat zo graag willen. Ze geven het nog lang niet op in ieder geval. Ik hou jullie echt op de hoogte.
Slaapvriendjequote:Op dinsdag 23 november 2004 14:45 schreef snoopy het volgende:
het gaat om de tekst
[afbeelding]
Hij leek volgens mij meer op 2 kinderen dan op een rood kruisjequote:Op woensdag 24 november 2004 11:47 schreef easy-going het volgende:
Clauwhee
Moussy, ik vermoed dat ik die foto toen geplaatst had, als je deze bedoelt tenminte
[afbeelding]
[dora] het lukt je, yes we did itquote:Op woensdag 24 november 2004 12:16 schreef danosa het volgende:
Moussy, alles werkt hier eindelijkWat een pleuris werk trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Even voor de roddelkonten onder ons. Ik dus
Briljant topic! Het grote boebiedoe neuklijstje deel 7
Enneh... als iemand nog updates heeft, die zijn welkom!
Meld je dan even aanquote:Op woensdag 24 november 2004 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Wij staan er niet in
Er staan ook dingen in waarvan mijn bek echt open valt!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:32 schreef moussy het volgende:
[..]Ik sta er wel 2x in
godzijdank is niet alles bekend op fok
![]()
Dat wilde ik je net gaan vragen ja! Dat was er wel een waarvan ik dacht...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:38 schreef jessie het volgende:
En jessicaa en arjen??????
Jullie staan erbij.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:45 schreef clauwheee het volgende:
Hehehe. Noca en ik zijn gelukkig niet zo bekend op Fok! volgens mij
Oh jawel hoor!quote:Op woensdag 24 november 2004 13:49 schreef jessie het volgende:
Verder weet ik er zat wie het met wie doet gedaan heeft enz Maar dat zal vast de bedoeling van dat lijstje niet zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jullie staan erbij..
Shit zeg! Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:54 schreef jessie het volgende:
Nou Be laten we zeggen he. Dat over iemand die begint met een D de wildste verhalen gaan. En meer zeg ik niet
Wat een verrassing!quote:Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Kijk eens wie er vanochtend ineens bij ons op de stoep stond:
[afbeelding]
Mijn zonnestraaltje
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Kijk eens wie er vanochtend ineens bij ons op de stoep stond:
[afbeelding]
Mijn zonnestraaltje
Dessie?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:54 schreef jessie het volgende:
Nou Be laten we zeggen he. Dat over iemand die begint met een D de wildste verhalen gaan. En meer zeg ik niet
Je maakt me echt vreselijk nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 november 2004 13:54 schreef jessie het volgende:
Of bedoel je Dop!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:22 schreef jessie het volgende:
Lol slaapmeisje
Ik zeg niks meer.
Clauwhee wat een schatje![]()
Daniman?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg! Je maakt me nieuwsgierig.
De enige D die me even te binnen schiet is Danosa, maar voor ik nou echt verkeerde dingen ga zeggen en raden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |