Oe das wel iets voor mams! *smst!*quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef jessie het volgende:
Op ned 3 nu over stofwisselingsziektes. Wel intressant.
dus je weet 't.. Geen kaarsjes op de verjaardagstaart laten branden!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:37 schreef clauwheee het volgende:
Wat een toestand ET
*kuch pctje te koop heeft staan..quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:31 schreef E.T. het volgende:
Ik wil een nieuwe pc![]()
Of iig een nieuwe (grote) HD, een nieuwe (snelle) videokaart met veel geheugen en een nieuwe geluidskaart. En als we toch bezig zijn.. doe ook maar wat extra intern geheugen..
De sims hapert steedsEn 't laden duurt echt meeeeeeeeeega-lang
![]()
En doordat ie haperde net, heeft ie m'n pauze-knop niet gepakt en nu zijn al m'n sims doodEr was brand in de keuken uitgebroken (vast een kaarsje van de verjaardagstaart).. En ze wilden nog wel zo graag nog een kindje en deden daar heel veel moeite voor (de 2 volwassenen in 't huis dus)
![]()
ik hoorde van een vriendin van mij dat je dan het beste in de koop-katalogus onder electronica op het afstandsbedieninkje kan klikken, en daar staat dan een rookmelder. Als je die koopt dan is de brandweer er binnen no time, wat dus een hoop scheelt. Ook kan je een alarm kopen tegen inbrekers (volgens die vriendin een aanrader)quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:31 schreef E.T. het volgende:
Ik wil een nieuwe pc![]()
Of iig een nieuwe (grote) HD, een nieuwe (snelle) videokaart met veel geheugen en een nieuwe geluidskaart. En als we toch bezig zijn.. doe ook maar wat extra intern geheugen..
De sims hapert steedsEn 't laden duurt echt meeeeeeeeeega-lang
![]()
En doordat ie haperde net, heeft ie m'n pauze-knop niet gepakt en nu zijn al m'n sims doodEr was brand in de keuken uitgebroken (vast een kaarsje van de verjaardagstaart).. En ze wilden nog wel zo graag nog een kindje en deden daar heel veel moeite voor (de 2 volwassenen in 't huis dus)
![]()
jawel, ik ga 3 dagen werken ipv 5quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:36 schreef Beaker het volgende:
[..]
Needat ken ik niet geloof ik! Stop je helemaal met werken of wil je het wel weer gaan oppakken als de baby geboren is?
Wat jammer dat je niet aan de beurt bent gekomen lady-wrb. Ik ben zelf nogal een zweefteef en leg voornamelijk Tarotkaarten. Sinds een paar weken ben ik met een cursus chanelling bezig waarin ik o.a. via automatisch schrift contact maak met mijn gidsen en met overledenen. Volgend keer gaan met oefenen met psychometrie (zoals die vrouw waar jij naar toe bent geweest). Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie gevenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
(of had ik dit in TRU moeten zetten? ik wil er geen discussie over starten hoor)
wat leuk slaapmeisje! is het al gelukt met dat automatisch schrift?quote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet aan de beurt bent gekomen lady-wrb. Ik ben zelf nogal een zweefteef en leg voornamelijk Tarotkaarten. Sinds een paar weken ben ik met een cursus chanelling bezig waarin ik o.a. via automatisch schrift contact maak met mijn gidsen en met overledenen. Volgend keer gaan met oefenen met psychometrie (zoals die vrouw waar jij naar toe bent geweest). Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie geven![]()
Ik vind dit soort dingen wel interessant, maar het lijkt me ontzettend eng om te doen!quote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat jammer dat je niet aan de beurt bent gekomen lady-wrb. Ik ben zelf nogal een zweefteef en leg voornamelijk Tarotkaarten. Sinds een paar weken ben ik met een cursus chanelling bezig waarin ik o.a. via automatisch schrift contact maak met mijn gidsen en met overledenen. Volgend keer gaan met oefenen met psychometrie (zoals die vrouw waar jij naar toe bent geweest). Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie geven![]()
Afgesprokenquote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie geven![]()
je mag ook met recht trots wezen..quote:Op zondag 21 november 2004 13:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja Zabb, BE![]()
Wat een leuke reacties! *trots is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |