abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:13:01 #1
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19277942
Komende week wordt mijn zoon alweer twee! Na een expeditie door de speelgoedwinkels zie ik door de bomen het bos niet meer....

Er zijn best veel leuke dingen, maar of voor babies, of vanaf 3 jaar, hij lijkt dus een beetje tussen de wal en het schip te vallen .

Vanwege mijn gescheiden ouders heeft Freek een aanzienlijk aantal opa's en oma's en daarbij nog een bult ooms en tante's die allen op een kadotip zitten te wachten .
Natuurlijk kan ik een donatie voor zijn spaarpot vragen, maar ik vroeg me af of jullie nog een leuke tip hebben, bv van speelgoed waar je kind eindeloos mee gespeeld heeft?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:16:56 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_19278072

IKEA kinderboerderij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19278118
Duplo, en dan met name de Duplo-trein en rails.
Op die leeftijd spelen ze graag met alles waar ze beweging in kunnen zetten, en die van mij konden eindeloos doorspelen met dat spul.
Mooie is dat je makkelijk opa's en oma's naar de speelgoedwinkel kunt sturen met de opdracht: Een doosje rechte of kromme rails.

Het blijft na jarenlang gebruik mooi en leuk om mee te spelen, en je kunt het eindeloos aanvullen met allerlei treinstelletjes en poppetjes enzo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:19:50 #4
79550 Ymke
your ghost
pi_19278146
En dan heb je ook duplo poppetjes en beestjes die je op de aanhangtreinwagonnentjes kan laten meerijden
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_19278188
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:19 schreef Ymke het volgende:
En dan heb je ook duplo poppetjes en beestjes die je op de aanhangtreinwagonnentjes kan laten meerijden
Psies.
Duploboerderijtje ernaast, huisjes enz.
Leuk spul.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:21:53 #6
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19278196
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef Leah het volgende:
Komende week wordt mijn zoon alweer twee! Na een expeditie door de speelgoedwinkels zie ik door de bomen het bos niet meer....

Er zijn best veel leuke dingen, maar of voor babies, of vanaf 3 jaar, hij lijkt dus een beetje tussen de wal en het schip te vallen .

Vanwege mijn gescheiden ouders heeft Freek een aanzienlijk aantal opa's en oma's en daarbij nog een bult ooms en tante's die allen op een kadotip zitten te wachten .
Natuurlijk kan ik een donatie voor zijn spaarpot vragen, maar ik vroeg me af of jullie nog een leuke tip hebben, bv van speelgoed waar je kind eindeloos mee gespeeld heeft?
Erg he ze fietsen letterlijk net overal naast.
Dus hebben wij een fietsje gekocht mijn zoontje word volgende week vrijdag 2 misschien ook een optie?
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 21:26:01 #7
81992 Githa
pi_19278296
Mijn nichtje van 2 heeft deze week aquaplay gekregen en ze is er helemaal dol op ze kan er uren mee gaan zitten spelen en heerlijk met dit weer. Je hebt ze vanaf 20 euro tot 65 euro maar het leuke is dat je ze uit kunt breiden alles past aan elkaar ...zo kun je dus alles sparen
( Bij intertoys hebben ze ook een goedkoper merk wat er erg op lijkt alleen is uitbreiding daarbij niet mogelijk)

pi_19278312
Aquaplay heet het geloof ik. Een soort waterbaan met sluisjes, pompjes, bootjes, bruggetjes en nog meer leuke dingen voor de watermanager in spé En met veel aanvulsets voor de diverse familieleden Er is ook een soort plastic kuip bij zodat je het ook binnen kunt gebruiken. Errug leuk!
Kortom, the usual.
pi_19278330
nah.......
Kortom, the usual.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:28:14 #10
79550 Ymke
your ghost
pi_19278348
En natuurlijk alles wat herrie maakt , trommels ed
pi_19278467
Mijn buurjongentje van twee was dolgelukkig met een kleine gitaar.
Kon hij spelen en zingen net zoals zijn peuterleidsters.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:39:11 #12
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19278657
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:26 schreef Githa het volgende:
Mijn nichtje van 2 heeft deze week aquaplay gekregen en ze is er helemaal dol op ze kan er uren mee gaan zitten spelen en heerlijk met dit weer. Je hebt ze vanaf 20 euro tot 65 euro maar het leuke is dat je ze uit kunt breiden alles past aan elkaar ...zo kun je dus alles sparen
( Bij intertoys hebben ze ook een goedkoper merk wat er erg op lijkt alleen is uitbreiding daarbij niet mogelijk)

[afbeelding]
Idd een heeeeeeele goeie keus, mijn zoontje heeft hem ook( nu vier jaar, gekregen toen hij drie werd) en vind het nog steeds het einde.
Verder is (met z`n allen) een fiets aanschaffen ook een goede keus.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_19278916
Ja, nou ben ik ook helemaal om, hoor, wat een leuk spul is dat Aquaplay!
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:54:47 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19278998
Het is vreselijk, maar ik heb die nep-aquaplay dus van de week al gekocht, en gegeven (namens een familielid op afstand), onder het mom van straks komen de kadootjes allemaal tegelijk en dan kan hij er nu met dat lekkere weer alvast mee spelen. Was inderdaad een groot succes!

Een fietsje heeft ie al (notabene al als kraamkado!!!), maar zou een stepje al wat zijn?

En heeft iemand ervaring met de geotraxtrein van Fischerprice? Kunnen ook aanvullingen bij, zag ik, hij werkt met een soort joystick (dat leek me nou wel wat voor die knopjesfreak van mij), en is vanaf twee en half jaar, daar zou ie dan ook wat langer wat aan hebben, denk ik.

Dank voor de al gegeven tips, ik hoor er graag meer!!!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:00:30 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19279151
Ik ken alleen de trein van Little People van Fisher Price en die is hier een groot succes, zowel bij jongetjes als meisjes. De boerderij van Little People is ook leuk en eigenlijk alles wel vind ik. Het is jammer genoeg alleen zo duur.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 22:03:04 #16
81992 Githa
pi_19279214
anders dit spel
De bus speelt het liedje en vertelt wat je moet doen. Zing en doe mee met de bus terwijl deze door de hele stad rijdt.
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:04:44 #17
79550 Ymke
your ghost
pi_19279248
grooooooooooote vrachtwagens met kiepding, emmertjes ,schepjes ,zandbak ,spetterbak(water)houten blokken .
pi_19279283
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:54 schreef Leah het volgende:
Het is vreselijk, maar ik heb die nep-aquaplay dus van de week al gekocht, en gegeven (namens een familielid op afstand), onder het mom van straks komen de kadootjes allemaal tegelijk en dan kan hij er nu met dat lekkere weer alvast mee spelen. Was inderdaad een groot succes!

Een fietsje heeft ie al (notabene al als kraamkado!!!), maar zou een stepje al wat zijn?

En heeft iemand ervaring met de geotraxtrein van Fischerprice? Kunnen ook aanvullingen bij, zag ik, hij werkt met een soort joystick (dat leek me nou wel wat voor die knopjesfreak van mij), en is vanaf twee en half jaar, daar zou ie dan ook wat langer wat aan hebben, denk ik.

Dank voor de al gegeven tips, ik hoor er graag meer!!!
Die geotraxx van FP is hartstikke leuk en inderdaad ook uit te breiden.

En wat al werd gezegt in dit topic Duplo Explore ( naam is verandert ) Daar hebben ze jaren plezier van. Alleen zie ik op dit moment weinig ervan in de winkels liggen. Ik geloof dat explore weer met een nieuwe lijn komt. Net zo als je dit jaar creators voor kleintjes had

Playskool is ook weer helemaal terug ( ik zie het weer steeds vaker ) En die hebben een hele leuke ballenbaan
pi_19279391
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef _amber_ het volgende:

En wat al werd gezegt in dit topic Duplo Explore ( naam is verandert )
Ik heb laatst ergens gehoord dat ze het weer terug gaan veranderen. Mensen snapten het nl niet zo goed...
pi_19280265
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik heb laatst ergens gehoord dat ze het weer terug gaan veranderen. Mensen snapten het nl niet zo goed...
Had ik idd ook vernomen, ik was er zelf ook niet zo weg van moet ik zeggen...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 23:00:08 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19280347
hier had ik het probleem al met 1 jaar. doordat hij een oudere broer had, was er al zoveel speelgoed aanwezig dat ik ook niet meer wist wat er gegeven moest worden.
van mij kreeg hij toen zijn eerste duplotreinbaan en aan alle visite werd rails/bruggen/overwegen/kruisingen en noem maar op gevraagd. met zijn tweede verjaardag hebben we dat herhaald. resultaat: een enorme treinbaan die de hele kamer doorkan, drie treinen en een oneindige berg poppetjes, dieren en karretjes waar nu nog (luca is nu bijna 5) regelmatig mee gespeeld wordt.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:06:01 #22
62233 Jelief
ikke lief!
pi_19280456
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:54 schreef Leah het volgende:

[beroepsdeformatiemodus]
KAn je met die trein ook spelen zonder joystick of batterijen?
Dan kan hij namelijk nog meer fantasie erin kwijt straks.
[/beroepsdeformatiemodus]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:09:15 #23
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19280516
Hier vinden de meiden little people erg leuk. En vrienden van ons hebben 2 knullen en daar vinden ze het ook leuk. De garage ervan is ook erg leuk! Vrij duur allemaal dat wel, maar je kunt het wel allemaal erg leuk uitbreiden. Het blijft ook erg goed. Het valt hier toch met regelmaat van tafeltjes af enzo,maar het blijft heel.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:31:30 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_19280964
De tip die ik je nog kan geven is deze:
Jip en Janneke voorleesboekjes...
18-11-2008 Maarten Alexander
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 09:52:01 #25
43556 miss_dynastie
pi_19286991
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Lego gaat toch helemaal terug naar het ouderwetse stramien? Ook met normalere spulletjes en zo? Anyway, dat is inderdaad leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')