Psies.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:19 schreef Ymke het volgende:
En dan heb je ook duplo poppetjes en beestjes die je op de aanhangtreinwagonnentjes kan laten meerijden
Erg he ze fietsen letterlijk net overal naast.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef Leah het volgende:
Komende week wordt mijn zoon alweer twee! Na een expeditie door de speelgoedwinkels zie ik door de bomen het bos niet meer....
Er zijn best veel leuke dingen, maar of voor babies, of vanaf 3 jaar, hij lijkt dus een beetje tussen de wal en het schip te vallen.
Vanwege mijn gescheiden ouders heeft Freek een aanzienlijk aantal opa's en oma's en daarbij nog een bult ooms en tante's die allen op een kadotip zitten te wachten.
Natuurlijk kan ik een donatie voor zijn spaarpot vragen, maar ik vroeg me af of jullie nog een leuke tip hebben, bv van speelgoed waar je kind eindeloos mee gespeeld heeft?
Idd een heeeeeeele goeie keus, mijn zoontje heeft hem ook( nu vier jaar, gekregen toen hij drie werd) en vind het nog steeds het einde.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:26 schreef Githa het volgende:
Mijn nichtje van 2 heeft deze week aquaplay gekregen en ze is er helemaal dol opze kan er uren mee gaan zitten spelen en heerlijk met dit weer. Je hebt ze vanaf 20 euro tot 65 euro maar het leuke is dat je ze uit kunt breiden alles past aan elkaar ...zo kun je dus alles sparen
![]()
( Bij intertoys hebben ze ook een goedkoper merk wat er erg op lijkt alleen is uitbreiding daarbij niet mogelijk)
[afbeelding]
Die geotraxx van FP is hartstikke leuk en inderdaad ook uit te breiden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:54 schreef Leah het volgende:
Het is vreselijk, maar ik heb die nep-aquaplay dus van de week al gekocht, en gegeven (namens een familielid op afstand), onder het mom van straks komen de kadootjes allemaal tegelijk en dan kan hij er nu met dat lekkere weer alvast mee spelen. Was inderdaad een groot succes!
Een fietsje heeft ie al (notabene al als kraamkado!!!), maar zou een stepje al wat zijn?
En heeft iemand ervaring met de geotraxtrein van Fischerprice? Kunnen ook aanvullingen bij, zag ik, hij werkt met een soort joystick (dat leek me nou wel wat voor die knopjesfreak van mij), en is vanaf twee en half jaar, daar zou ie dan ook wat langer wat aan hebben, denk ik.
Dank voor de al gegeven tips, ik hoor er graag meer!!!
Ik heb laatst ergens gehoord dat ze het weer terug gaan veranderen. Mensen snapten het nl niet zo goed...quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef _amber_ het volgende:
En wat al werd gezegt in dit topic Duplo Explore ( naam is verandert)
Had ik idd ook vernomen, ik was er zelf ook niet zo weg van moet ik zeggen...quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gehoord dat ze het weer terug gaan veranderen. Mensen snapten het nl niet zo goed...
[beroepsdeformatiemodus]quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:54 schreef Leah het volgende:
En heeft iemand ervaring met de geotraxtrein van Fischerprice? Kunnen ook aanvullingen bij, zag ik, hij werkt met een soort joystick (dat leek me nou wel wat voor die knopjesfreak van mij), en is vanaf twee en half jaar, daar zou ie dan ook wat langer wat aan hebben, denk ik.
Lego gaat toch helemaal terug naar het ouderwetse stramien? Ook met normalere spulletjes en zo? Anyway, dat is inderdaad leuk!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gehoord dat ze het weer terug gaan veranderen. Mensen snapten het nl niet zo goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |