waarom niet geen tijd geen zin?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:32 schreef Hello_Kitty het volgende:
hmmm heb ik hier nog 5 cd's van liggen. Al jaren niet meer gespeeld om eerlijk te zijn.
met mij rep is niks mis.. en mijn charisma ook niet dan zij de ring of charisma en op den duur cloack of charisma en verschillende charisma verhogende wapensquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:35 schreef Spindizzy het volgende:
Neva, het enige dat ik kan bedenken is dat je reputation misschien te laag is. Dan willen heel veel mensen niet meer met je praten.
Leuk, trouwens dat BG. Al meerdere keren uitgespeeld. Heb net deel 1 weer uitgespeeld, deze keer was het een quasi-sologame. Alleen ik en Imoen.
Je moet ook niet op zoek naar een huis maar naar een tentquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:40 schreef Neva het volgende:
dat huis was er gewoon niet..![]()
ook goedquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je moet ook niet op zoek naar een huis maar naar een tent
geloof bij dynabite dak voor bg 2 met tob iets van 30 eurie betaald had..quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:04 schreef Doomspreader het volgende:
Hoeveel kost dat tegenwoordig in de winkel? Vast bijna niks meer.
Misschien maar weer eens gaan spelen dan, geweldige reeks, alles uitgespeeld behalve TOTSC
ligt ook aan je stats.. wat voor stats had je dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:55 schreef Lexie het volgende:
Baldur's Gate 1 was wel cool maar niet geweldig. Je liep gewoon drie kwart van de game met een mietjeskarakter rond, het duurde een eeuwigheid voordat hij een beetje geleveld had. BG2 daarentegen was wel weer erg cool.
Geeeen idee. Ik speelde met een thief halfling. Dat kan het ook geweest zijn, want ik ben niet zo van de stealth. Dan was BG2 toch veel cooler om te doen met mijn Paladinquote:Op woensdag 24 november 2004 12:52 schreef Neva het volgende:
[..]
ligt ook aan je stats.. wat voor stats had je dan?
Ik ook. Het vervelende van BG 2 vind ik dat je eigenlijk zo snel mogelijk achterquote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vond BG1 beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aanwilt maar je bent niet sterk genoeg. Dus moet je eerst heel veel quests doen terwijl je eigenlijk het gevoel hebt dat iets anders zou moeten gaan doen. Die quests kun je niet laten liggen totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. want dan zou je eigenlijk weer achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aanmoeten omdat die er met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb steeds het gevoel dat ik nutteloze dingen aan het doen ben omdat ik eigenlijk ergens anders moet zijn.
In BG 1 had je dat niet. Daar kon je echt zonder haast dagen achter elkaar in de wildernis ronddwalen. Overal was wel iets te beleven.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ook. Het vervelende van BG 2 vind ik dat je eigenlijk zo snel mogelijk achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aanwilt maar je bent niet sterk genoeg. Dus moet je eerst heel veel quests doen terwijl je eigenlijk het gevoel hebt dat iets anders zou moeten gaan doen. Die quests kun je niet laten liggen totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. want dan zou je eigenlijk weer achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aanmoeten omdat die er met jehmmm.. ik vind Bg2 toch echt leuker.. juist om de tijdsdruk je bij sommige quests hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb steeds het gevoel dat ik nutteloze dingen aan het doen ben omdat ik eigenlijk ergens anders moet zijn.
In BG 1 had je dat niet. Daar kon je echt zonder haast dagen achter elkaar in de wildernis ronddwalen. Overal was wel iets te beleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vond je dan van de watchers keep spin ?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:12 schreef Neva het volgende:
Wat vond je dan van de watchers keep spin ?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind BG II ook erg geweldig om te spelen. Ik vind alleen de opbouw van het verhaal in deel I veel beter. Bovendien zuigt het gewoon dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal binnenkort weer 's gaan spelen. Ik was druk bezig om alle drie de spellen te doorlopen met hetzelfde character (Cleric/Mage en alleen Imoen in mijn party).Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind BG II ook erg geweldig om te spelen. Ik vind alleen de opbouw van het verhaal in deel I veel beter. Bovendien zuigt het gewoon dat jeja dat zuigt idd... btw waarom praten we in spoilers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal binnenkort weer 's gaan spelen. Ik was druk bezig om alle drie de spellen te doorlopen met hetzelfde character (Cleric/Mage en alleen Imoen in mijn party).bedoel ieder neetm toch zijn of haar eigen taktieken enzo..
![]()
en hmm alle drie de delen.. :![]()
Bg1 tales of the swordcoast.. Baldur's gate en throne of bhaal.. en dan heb je dark alliance op de xbox![]()
![]()
ik vanavond installeren gaat.. heb van iemand de patch cd's gekregen hopen dat het helpt want anders is het echt hopeloos..
wordt weer een uurtje stats rollen totdat je degelijke stats hebt![]()
![]()
4 in totaal:quote:Op woensdag 24 november 2004 16:50 schreef Neva het volgende:
[..]
ja dat zuigt idd... btw waarom praten we in spoilers..bedoel ieder neetm toch zijn of haar eigen taktieken enzo..
![]()
en hmm alle drie de delen.. :![]()
Bg1 tales of the swordcoast.. Baldur's gate en throne of bhaal.. en dan heb je dark alliance op de xbox![]()
Baldur's Gate, Tales of the Swordcoast expansion
Baldur's Gate 2: Shadows of Amn, Throne of Bhaal expansion
En dan nog 2 Dark Alliance delen voor de Xbox (ook PS2?).
Maar volgens mij zijn die Dark Alliance delen alleen maar naar Baldur's Gate genoemd om naamsbekendheid. Ik heb ze nooit gespeeld, maar als het niets te maken heeft met de orginele serie waarom dan toch die naam...(tenzij het spel echt in Baldur's Gate plaatsvindt...).
Kangaxx the Demilich
Draconis
Twisted Rune
Top 3 sterkste tegenstanders![]()
![]()
kangaxx is een nasty bitch jaquote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
4 in totaal:
Baldur's Gate, Tales of the Swordcoast expansion
Baldur's Gate 2: Shadows of Amn, Throne of Bhaal expansion
En dan nog 2 Dark Alliance delen voor de Xbox (ook PS2?).
Maar volgens mij zijn die Dark Alliance delen alleen maar naar Baldur's Gate genoemd om naamsbekendheid. Ik heb ze nooit gespeeld, maar als het niets te maken heeft met de orginele serie waarom dan toch die naam...(tenzij het spel echt in Baldur's Gate plaatsvindt...).
Kangaxx the Demilich
Draconis
Twisted Rune
Top 3 sterkste tegenstanders![]()
irenicus is ene mietje wat dat betreft..
ik moet echt weer gaan spelen.. vergeet namen van plekken enzo![]()
![]()
eerst maar even eten voor ik kan gaan stats rollen..
Wat voor character heb je ? indoguyver? str con dex enzo.. en wat voor ras etc.. ?![]()
Daar vraag je me wat....
Mijn favoriet was altijd al de sorceror. Het enige wat dan van belang was is dat een hoge CHA hebt. Meestal was ik gewoon human en zorgde ik dat ik genoeg STR had om spul te dragen (lees: 14). CHA op 18, STR op 14, de rest wat ik kan missen in CON, mocht ik nog wat puntjes overhebben dan gooide ik die in DEX (voor AC).
Multiclass was ik geen voorstander van in BG.
Mijn broertje heeft het spel met succes doorlopen met een bountyhunter geloof ik. In elk geval een subclass van een thief en dan overal traps leggen. Ik raad deze manier zeker af omdat het je speelplezier gigantisch bederft.
Voor iedereen die Baldur's Gate geweldig vond, kan ik Neverwinter Nights van harte aanraden. Het gebruikt een iets andere regelset, maar ga vooral online zou ik zeggen. Het heeft mij maandenlang in de greep gehouden![]()
![]()
Heeft taktiek toch geen ruk mee te maken. Het gaat erom dat misschien nog niet iedereen het heeft uitgespeeld en dus niks wil weten over hoe het verhaal verloopt. Ik haat spoilers. Ik heb dequote:Op woensdag 24 november 2004 16:50 schreef Neva het volgende:
[..]
ja dat zuigt idd... btw waarom praten we in spoilers..bedoel ieder neetm toch zijn of haar eigen taktieken enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. plottwist op een BG forum verraden gekregen. Dat stond gewoon in een topictitelDat wilde ik dus graag zelf ontdekken. Daarom gebruik ik de spoilertag zoveel. Mensen die spoileren zijn gewoon min.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heeft taktiek toch geen ruk mee te maken. Het gaat erom dat misschien nog niet iedereen het heeft uitgespeeld en dus niks wil weten over hoe het verhaal verloopt. Ik haat spoilers. Ik heb deoke ik schnapp en neej dat is idd niet leuk als het verklapt wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. plottwist op een BG forum verraden gekregen. Dat stond gewoon in een topictitelDat wilde ik dus graag zelf ontdekken. Daarom gebruik ik de spoilertag zoveel. Mensen die spoileren zijn gewoon min.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: