t duurt verbazingwekkend lang!quote:Op zondag 21 november 2004 10:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hier weer verder over mijn aankomende mod-schap.
Bureaucratie!quote:Op zondag 21 november 2004 11:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
t duurt verbazingwekkend lang!
mwoah, denk eerder boeren verstand...quote:Op zondag 21 november 2004 11:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bureaucratie!
Inderdaad, achterhaald enzo.quote:Op zondag 21 november 2004 11:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
mwoah, denk eerder boeren verstand...
Ik denk dat je dan meer aan je charme offensief moet werkenquote:Op zondag 21 november 2004 11:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inderdaad, achterhaald enzo.
Tss, dat hebben we al gehad, het is tijd voor een frissche wind.quote:Op zondag 21 november 2004 11:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan meer aan je charme offensief moet werken
Je hebt er zin an!quote:Op zondag 21 november 2004 11:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Tss, dat hebben we al gehad, het is tijd voor een frissche wind.
idd, creativiteit is zo croupouque!quote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Kunnen we deze OP niet gewoon houden?
Alleen dan met het plaatje van VAC erbijquote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Kunnen we deze OP niet gewoon houden?
Ja.quote:Op zondag 21 november 2004 14:21 schreef Ruis het volgende:
is Jogy trouwens dood ofzo?
Ach, als ik een weekje gemod heb dan herinner je Jogy nieteens meer.quote:Op zondag 21 november 2004 15:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja.
Dat klopt.quote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach, als ik een weekje gemod heb dan herinner je Jogy nieteens meer.
Omdat de laatste zo'n succes was?quote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Pool het volgende:
Zal ik alvast een rel-topique openen?
Oh, jij was al even bezig meende ik?quote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach, als ik een weekje gemod heb dan herinner je Jogy nieteens meer.
Whehequote:Op zondag 21 november 2004 17:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als jij een weekje modt, dan herinneren wij ons FlyingFox.
Volgens mij is er wat vertraging.quote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, jij was al even bezig meende ik?
Er zit anders nog geen slotje op.quote:Op zondag 21 november 2004 17:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat de laatste zo'n succes was?![]()
Klote NS.quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Volgens mij is er wat vertraging.
Er zijn ook nog geen 300 reacties. Iets wat je in een echt rel topic in 5 minuten hebt.quote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zit anders nog geen slotje op.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 november 2004 00:19 schreef Paxlieux het volgende:
Is vieux eigenlijk wel te drinken?
Wat is daar niet leuk aan?
Meerdere mensen posten er, een groep vind het leuk maar omdat de grote almachtige dirkh het niet leuk vind en alleen maar cola drinkt moet het dicht?
Het was eergister,quote:Op maandag 22 november 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Na meerdere biertopics is het leuk om een vieux topic te openen. De volgende stap is een martini topic, een safari topic en een pasoa topic.
Dat was gister al wel duidelijk gemaakt.
Ah! Maar wat natuurlijk wél altijd leuk is, is een bifi-topic.quote:Op maandag 22 november 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Na meerdere biertopics is het leuk om een vieux topic te openen. De volgende stap is een martini topic, een safari topic en een pasoa topic.
Joh, vind je?quote:Op maandag 22 november 2004 00:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah! Maar wat natuurlijk wél altijd leuk is, is een bifi-topic.
Jij blijkbaar, tenslotte blijven die wel open.quote:Op maandag 22 november 2004 00:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Joh, vind je?
Ja, net zoals meerdere biertopics. Waar dit uiteindelijk om begonnen is.quote:Op maandag 22 november 2004 00:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, tenslotte blijven die wel open.
Zo'n vieux-topic is toch een beetje hetzelfde. Ik vind het ook bagger daar niet van.quote:Op maandag 22 november 2004 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, net zoals meerdere biertopics. Waar dit uiteindelijk om begonnen is.
Joh laat gaan. Die pisvlek is zijn nazi gedrag over 2 maanden wel weer kwijt en dan gaat ie vanzelf janken dat het allemaal zo kut en bagger in onzin is. simpel gevalletje van cause and effect.quote:Op maandag 22 november 2004 00:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, tenslotte blijven die wel open.
Ja, het beginnersenthousiasme.quote:Op maandag 22 november 2004 00:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Joh laat gaan. Die pisvlek is zijn nazi gedrag over 2 maanden wel weer kwijt en dan gaat ie vanzelf janken dat het allemaal zo kut en bagger in onzin is. simpel gevalletje van cause and effect.
Waarom gaat dat topic over Vieux dan dicht ?quote:Op maandag 22 november 2004 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, net zoals meerdere biertopics. Waar dit uiteindelijk om begonnen is.
Jaaa het herr ubersturmbahnfuhrer idee zeg maar. Ineens macht krijgen op een virtuele plek terwijl in het eggie het alleen maar als randdebiel door het leven gaat. Dan na 2 maanden proberen van autoriteit uit te dragen er achter komt dat het virtuele respect net zo laag voor hem is als het echte leven en dan hopelijk zich bij de rest van de uitgestoten gemeenschap vervoegt.quote:Op maandag 22 november 2004 00:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, het beginnersenthousiasme.
Kom nou niet met zo'n zwaktebod. Dan moet je je er gewoon niet mee bemoeien.quote:Op maandag 22 november 2004 00:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zo'n vieux-topic is toch een beetje hetzelfde. Ik vind het ook bagger daar niet van.
Maar tis al laat en als mensen daar nou lol in hebben, tsja..
Flikker toch op, aarslikker.quote:Op maandag 22 november 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom nou niet met zo'n zwaktebod. Dan moet je je er gewoon niet mee bemoeien.
En ja, als mensen crew er lol in hebben blijft ie gewoon open. Mits het niet een zwakke poging is om mij uit te dagen omdat het een zwak aftreksel is van gister, waar de vieux topics en de biertopics als paddestoelen uit de grond sprongen.
Dat was eergister, toen sloegen je slotjes ook nergens op.quote:Op maandag 22 november 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ja, als mensen er lol in hebben blijft ie gewoon open. Mits het niet een zwakke poging is om mij uit te dagen omdat het een zwak aftreksel is van gister, waar de vieux topics en de biertopics als paddestoelen uit de grond sprongen.
Kort samen geva,t maar waar. Leef er dus maar twee maanden mee.quote:Op maandag 22 november 2004 00:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jaaa het herr ubersturmbahnfuhrer idee zeg maar. Ineens macht krijgen op een virtuele plek terwijl in het eggie het alleen maar als randdebiel door het leven gaat. Dan na 2 maanden proberen van autoriteit uit te dragen er achter komt dat het virtuele respect net zo laag voor hem is als het echte leven en dan hopelijk zich bij de rest van de uitgestoten gemeenschap vervoegt.
Toen was ik er niet.quote:Op maandag 22 november 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ja, als mensen er lol in hebben blijft ie gewoon open. Mits het niet een zwakke poging is om mij uit te dagen omdat het een zwak aftreksel is van gister, waar de vieux topics en de biertopics als paddestoelen uit de grond sprongen.
Ik bevestig het graag in zwart en wit.quote:Op maandag 22 november 2004 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kort samen geva,t maar waar. Leef er dus maar twee maanden mee.
En omdat je het al zo goed weet, had je jezelf de moeite kunnen besparen om bovenstaand te schrijven.
Je bent nu een beetje dom aan het doen. Als je goed had gekeken, flikker ik alle biertopics op één na dicht en verwijs ze netjes naar het al openstaande biertopic.quote:Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Toen was ik er niet.
Maar ik wist dat miss_blue zo'n reller was, er op uit om jou uit te dagen.
Over zwakteboden gesproken, hoe kan je nou hard maken dat dit soort topics dicht moeten en de bier-topics, zo mogelijk nog lager van niveau, niet.
Ik maak er niet mijn werk van al jouw sluitposts na te gaan.quote:Op maandag 22 november 2004 00:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje dom aan het doen. Als je goed had gekeken, flikker ik alle biertopics op één na dicht en verwijs ze netjes naar het al openstaande biertopic.
Zo dus ook het vieux topic van gister (ja ja eergister) wat gewoon een verkapt biertopic was.
Hij is ook al even bezig.quote:Op maandag 22 november 2004 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Je begint een zwartgallige zeikerd te worden, Dirkh. Of moet ik Dirk zeggen?
Misschien had je dat eerder moeten bedenken voordat je commentaar leverde.quote:Op maandag 22 november 2004 00:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik maak er niet mijn werk van al jouw sluitposts na te gaan.
Maar hier zag ik anders geen verwijzing.
WTF heeft vieux, of welke andere drank dan ook met bier te maken?quote:Op maandag 22 november 2004 00:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje dom aan het doen. Als je goed had gekeken, flikker ik alle biertopics op één na dicht en verwijs ze netjes naar het al openstaande biertopic.
Zo dus ook het vieux topic van gister (ja ja eergister) wat gewoon een verkapt biertopic was.
Uit jouw mond klinkt dat als een compliment.quote:Op maandag 22 november 2004 00:48 schreef Maanvis het volgende:
hoe, de jaloezie druipt er gewoon vanaf!quote:Op maandag 22 november 2004 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Wat begrijp jij niet helemaal uit dit verhaal?quote:Op maandag 22 november 2004 00:49 schreef Paxlieux het volgende:
[..]
WTF heeft vieux, of welke andere drank dan ook met bier te maken?
Bier == bier
Vieux == andere drank
de topics wijzen uit dat dat gewoon niet samengaat in 1 topic zonder gelijk een kakofonie van negatieve geluiden over alles wat geen bier is te horen.
quote:Op maandag 22 november 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Neuh, eerder waarheid.quote:Op maandag 22 november 2004 00:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe, de jaloezie druipt er gewoon vanaf!
Wat begrijp jij niet aan het verhaal dat bier-topics een slag apart zijn ?quote:Op maandag 22 november 2004 00:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet helemaal uit dit verhaal?
[..]
nee godverdomme, jaloezie, pisvlek, ben je dyslectisch ofzoquote:Op maandag 22 november 2004 00:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Neuh, eerder waarheid.
*proest*quote:Op maandag 22 november 2004 00:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee godverdomme, jaloezie, pisvlek, ben je dyslectisch ofzo
Jij hebt een probleem met begrijpend lezen.quote:Op maandag 22 november 2004 00:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het verhaal dat bier-topics een slag apart zijn ?
Het enige waar jij goed in bent is zo onduidelijk mogelijk een topic sluiten om te verwijzen naar een biertopic terwijl het nergens over bier gaat.
Ik zie niet in waarom het dan in een biertopic verder moet. Daarbij zag ik verder nog geen andere drank topics en zoals ik net al aangaf heb je gewoon het kopje "andere drank"
Wat in dit geval Vieux was.
Als je nou eens topics ging sluiten die gewoon rascistisch zijn (het "lach hier negers uit" topic bijvoorbeeld) dan ben je tenminste goed bezig.
Ik kan wel begrijpend lezen. Jij leest mijn klacht niet goed. Ik zeg dus dat Biertopics puur voor bier zijn. Ik ga ook niet in een bifi topic in ene praten over hoe lekker de kont van NiNi er wel niet uit ziet.quote:Op maandag 22 november 2004 01:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met begrijpend lezen.
Lees dat wat je quote dus nog even door. Dat praat voor iedereen een stk makkelijker.
En als je problemen hebt met een bepaald soort humor, dan hoor ik dat graag van je. Maar kom niet bij mij aanzeiken als een kleuter van 3 van: Hullie wel, en zullie niet.
Je had er overigens geen woord om gelogen.quote:Op maandag 22 november 2004 01:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpend lezen. Jij leest mijn klacht niet goed. Ik zeg dus dat Biertopics puur voor bier zijn. Ik ga ook niet in een bifi topic in ene praten over hoe lekker de kont van NiNi er wel niet uit ziet.
Sinds wanneer is het humor om 5 biertopics te hebben en 2 vieux topics?quote:Jij hebt blijkbaar een probleem met humor inzien die niet jouw humor is. Blijkbaar heb je dus een erg bekrompen gedachtengang en kan je je absoluut niet inleven bij andere mensen.
ja, bij Dirkh hier, m'n beste vriend!!quote:Op maandag 22 november 2004 01:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
*proest*
Jij bent degene die zich flink aan het inlikken is hiero.
quote:Op maandag 22 november 2004 01:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had er overigens geen woord om gelogen.
Dat is het niet, maar zoals ik al zei. 1 biertopic en 1 topic over andere dranken, dat moet toch wel kunnen ?quote:[..]
Sinds wanneer is het humor om 5 biertopics te hebben en 2 vieux topics?
Hmm, ja. Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 22 november 2004 01:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[..]
Dat is het niet, maar zoals ik al zei. 1 biertopic en 1 topic over andere dranken, dat moet toch wel kunnen ?
quote:Op maandag 22 november 2004 01:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, ja. Wat mij betreft wel.
Ja, niet zomaarquote:Op maandag 22 november 2004 01:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 22 november 2004 01:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, niet zomaar. 5 biertopics en 2 vieux topics zijn er toch wel een paar teveel.
's Nachts zou imo zoiets best wel kunnen, is vast geen beleid, maar ik zal het niet zomaar(!!!) op slot gooien.
Ok, zal ik niet doen.quote:Op maandag 22 november 2004 08:44 schreef Knut het volgende:
Goedemorgen.
We zijn het onzin forum en niet het slijter forum.
Verder zou ik havoc willen verzoeken ergens anders te gaan rellen
Zuignap dat je er bent
Omdat er een slotje op staatquote:Op maandag 22 november 2004 11:45 schreef gfree het volgende:
Waarom is mijn Buckler topic dicht.![]()
Uit respect voor de ex-werknemers van dat prachtige bedrijf dat zo genadeloos kapot is gemaakt door die die ene brildragende cabaretierquote:Op maandag 22 november 2004 11:45 schreef gfree het volgende:
Waarom is mijn Buckler topic dicht.![]()
He's alive!!quote:Op maandag 22 november 2004 18:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Uit respect voor de ex-werknemers van dat prachtige bedrijf dat zo genadeloos kapot is gemaakt door die die ene brildragende cabaretier.
Het is even schrikken, ik weet hetquote:Op maandag 22 november 2004 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He's alive!!
Er zijn nu allemaal rare, blauwe mannetjes bijgekomen enzo.quote:Op maandag 22 november 2004 18:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is even schrikken, ik weet het.
Ja, waarom ben jij het niet geworden? Al je inlikwerk voor nietsquote:Op maandag 22 november 2004 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn nu allemaal rare, blauwe mannetjes bijgekomen enzo.
Kun jij ze wegjagen??
quote:Op maandag 22 november 2004 18:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, waarom ben jij het niet geworden? Al je inlikwerk voor niets![]()
Ik eis trouwens openbaarheid van de sollicitatiemails, plaatjes incluis.![]()
Inso?quote:Op maandag 22 november 2004 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
Havoc?
Ik ben er klaar voorquote:Op maandag 22 november 2004 20:23 schreef NiNi het volgende:
Zo, ben je er klaar voor Snakey.
Is weer eens wat anders dan een reeks, hè.
Ben je er nog?quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Inso?
nu wel.quote:Op maandag 22 november 2004 20:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben je er nog?
Ik wil iets tegen je zeggen.
Ik vind het jammer dat jij niet de nieuwe ONZmod bent geworden.quote:Op maandag 22 november 2004 21:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
nu wel.
waarom kom jij niet terug, ze zijn nu echt gek geworden qua modkeuzequote:Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij niet de nieuwe ONZmod bent geworden.
Dawast.
Ik hoef niet meer. Sorry PP.quote:Op maandag 22 november 2004 22:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom kom jij niet terug, ze zijn nu echt gek geworden qua modkeuze
Dank maar ik heb niet gesolliciteert en in het achterhoofd houdende hoe ik er de vorige keer uit ben gedonderd betwijfel ik het of ze uberhaupt mijn nogal grillige persoontje willen hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij niet de nieuwe ONZmod bent geworden.
Dawast.
Doe eens een boekje open. Nu mag het!quote:Op maandag 22 november 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer. Sorry PP..
Niet echt 'done' zeg maar om nu ineens op fok dat te gaan spuien, in een IM daarintegenquote:Op maandag 22 november 2004 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens een boekje open. Nu mag het!
Volgens mij zat er zand in ze stringquote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Steve-O het volgende:
dikhr ongesteld
southpark flashbackquote:Op maandag 22 november 2004 22:57 schreef koeskoes het volgende:
[..]
Volgens mij zat er zand in ze string
quote:Op maandag 22 november 2004 23:00 schreef koeskoes het volgende:
net zoals vorige keer zeker
Het grote nepnegers topicquote:Op maandag 22 november 2004 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Wat doen jullie hier? Ben je het ergens niet mee eens of zo? Doe dan ff een linkje en vertel wat je dwars zit. Dat zou het wat makkelijker maken.
Ja, en vooral als het niet al 30 keer voorbij is gekomen, of een topic is waar niemand wat mee kan.quote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef koeskoes het volgende:
[..]
Het grote nepnegers topic
Negers uit de achterstandswijk
Fopneger topics zijn okevooral als thijs weer eens de revu paseren.
toch probeer ik altijd een nieuwe wending aan het verhaal te geven, gewoon een kwestie wat iemand grappig vind.quote:Op maandag 22 november 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en vooral als het niet al 30 keer voorbij is gekomen, of een topic is waar niemand wat mee kan.
Klikken en luisteren.![]()
Bagger dus.
Let's play.quote:Op maandag 22 november 2004 23:51 schreef Sauruzin het volgende:
He dirkh, kwas net bezig mijn topic een leuke wending te geven! Als je het vertrouwen geeft zal ik het proberen niet te beschamen.
Mwah, kdacht dat ik het leuker kon maken en dat anderen mij zouden aanvullen maar bij nader inzien.... Gooi maar gewoon dicht. Excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 22 november 2004 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Let's play.
Ja, dikke lul. Nu zal je branden in de hel van vernedering! Je zorgt er maar voor dat het een goed topic wordt.quote:Op maandag 22 november 2004 23:58 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Mwah, kdacht dat ik het leuker kon maken maar bij nader inzien. Gooi maar gewoon dicht. Excuses voor het ongemak.
Als je dat niet doet kun je geen mod wordenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:28 schreef The_Langolier het volgende:
Snakey als mod![]()
ik heb z'n bifi gezien![]()
ahh, de beroemde secundaire sollicitatievoorwaardenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je dat niet doet kun je geen mod worden![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ahh, de beroemde secundaire sollicitatievoorwaarden
Helaas, ook ik moest mn lul op de scanner leggen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:38 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Inso
![]()
![]()
Hoop toch dat voor haar andere regels golden.
Kon het klepje toen nog wel dicht?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helaas, ook ik moest mn lul op de scanner leggen..
en r&pquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef boebiedoe het volgende:
Snakey.
Je bent moderator van ONZ. Niet van klaagbaak en feedback.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef boebiedoe het volgende:
Snakey.
Très opmerkzaam. Heb je affiniteit met huilies, maagden en psychisch gestoorden? Dan zou je best een goede R&P mod kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef boebiedoe het volgende:
Snakey.
Zou je denken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Très opmerkzaam. Heb je affiniteit met huilies, maagden en psychisch gestoorden? Dan zou je best een goede R&P mod kunnen worden.!
En het zal vast niet de laatste keer zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer vandaag.
![]()
Alleen de kleur en de knoppies ontbreken, de rest weet je toch al.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zou je denken..
Niet elke mod is zoals jij (bent geweest) Inso.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alleen de kleur en de knoppies ontbreken, de rest weet je toch al.
Het was bagger. Vandaar het slotje.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef MissRashida het volgende:
mijn topic is net gesloten over opblazen. waarom mocht die niet? ik heb wel de faq gelezen
okequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was bagger. Vandaar het slotje.
Oi, die gast maakt het mooi op zn tweede dag.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef boebiedoe het volgende:
Snakey.
Lees dit eens Welkom newbies! Leesvoer!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef MissRashida het volgende:
[..]
oke
maar wat is bagger en waar kan ik die regels daarover lezen?
dank jequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees dit eens Welkom newbies! Leesvoer!
Okay.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef MissRashida het volgende:
[..]
dank je
ik heb het gelezen. volgende keer beter hoop ik
Ja, klopt. Het was onvriendelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:29 schreef marchien het volgende:
7500 dagen! waarom is dit dicht en waarom met een belediging?
Ik bedoel: het is tenslotte ONZ en ik vond het meldenswaardig. Felicitatietopics mogen toch gewoon?
Daarbij vond ik de manier waarop hij dicht ging bijzonder onvriendelijk.
quote:Op woensdag 24 november 2004 01:51 schreef Maanvis het volgende:
Snakey! Is dit niet wat voor je usericon?
[afbeelding]
Deze sluitpost getuigt niet echt van enige intelligentie. Kom eens met een goede reden? Tot die tijd blijven we gewoon doorposten in het topic, slangetje!quote:30 weesgegroetje moet genoeg ijn.
Het was ook wat onzinnigquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het was onvriendelijk.
Waarom ik hem dichtgooide? We hadden verjaardagstopics, toen kwamen er de pré-verjaardagtopics en nu komen er dus de hoeveel dagen oud ben ik topics. Nou, dus niet hè.
Gevalletje niet leuk, niet boeiend, saai en totaal niet de bedoeling van Onzin.
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:17 schreef Knut het volgende:
Ik vond zijn reactie nog lief.
Ja, en?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:11 schreef Robertje het volgende:
Filmpjes raden topic
Volgens mij is ie dood.....
Mijn antwoord is toch goed?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en?
Ja, nogmaals. En? Waarom kom je dan in feedback?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Mijn antwoord is toch goed?
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:00 schreef PrivateRyan het volgende:
Knut..
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nogmaals. En? Waarom kom je dan in feedback?
Ik slijp ze constant bij Maanvis, maar op nietszeggende topics past alleen maar een nietszeggend slotje.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef Maanvis het volgende:
Snakey, aan je sluitposts is echt nog het een en ander te verbeteren. Ze zijn saai en nietszeggend.
Ik stel dan ook voor om een weekje of wat in de leer te gaan bij PR, de slotjespostmeister!
*kogelvrij vest aantrekt.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:37 schreef Knut het volgende:
Snakey, de manier waarop je op maanvis reageert is nog voor verbetering vatbaar. Ik stel voor dat je bij mij in de leer gaat. De maanvis negeer meister.
Sterktequote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
*kogelvrij vest aantrekt.
Okee Knut, kom maar op.
Vergeet je kuisheidsgordel nietquote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
*kogelvrij vest aantrekt.
Okee Knut, kom maar op.
Hij was nou niet echt grappig meisjequote:Op woensdag 24 november 2004 17:55 schreef shredder het volgende:
Slachten mag wel, maar speculeren wat er onder een Burka zit mag niet. Wat een onzin Snakey!
Had je makkelijk in datzelfde topic kunnen doen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:55 schreef shredder het volgende:
Slachten mag wel, maar speculeren wat er onder een Burka zit mag niet. Wat een onzin Snakey!
Nee, het is een kuttopic. Maar goed, ieder zijn gevoel voor humor.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:35 schreef MissRashida het volgende:
MissRashida's slachtbank
is hij nu wel goed dirkh?
Ik vind hem echt okayquote:
Na-apert.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind hem echt okay![]()
Zou je een soortgelijke voor mij in elkaar kunnen flansen?
Jij bent gewoon humoristischer en scherper dan ikquote:Op woensdag 24 november 2004 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Na-apert.
Hmm, ik zou eens kunnen kijken.
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En nu optiefen uit het FB-topic
Ga maar verder in mijn fotooboek.
oh je bent gewoon zuinig op je topics.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had je makkelijk in datzelfde topic kunnen doen.![]()
Omdat het een kuttopic is, of zoals jij wilt: een kunstgebitten topic.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom willen jullie dit topic niet hebben?
Heeft iemand ervaring met pop "Geile Greta"?
(voor verdere inlichting zie SEX feedback)
Wahahaquote:Op woensdag 24 november 2004 22:02 schreef Tokay het volgende:
Hai MOD-je(s) van dienst.
Ik heb zojuist een briljant topic ontdekt, echt TTT-waardig, als je het mij vraagt!
deze ----> De ware boodschap achter de Fok!-usernames!!!
Een leuk topic is nog geen TTT, dat zou een belediging zijn voor de TTT-ers.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:02 schreef Tokay het volgende:
Hai MOD-je(s) van dienst.
Ik heb zojuist een briljant topic ontdekt, echt TTT-waardig, als je het mij vraagt!
deze ----> De ware boodschap achter de Fok!-usernames!!!
Jawel hoor, je koopt dat ding en je bent er zo achter.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ander kom ik er nooit achter waar haar klapperende kunstgebit voor dient
Gut, Dirkh, waar is je humor?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:04 schreef Dirkh het volgende:
Een leuk topic is nog geen TTT, dat zou een belediging zijn voor de TTT-ers.
Het is wel een leuk topic, dat is waar, maar het is geen TTT.
Ja verdomme, reageer ik eens een keer serieus ben ik in een keer mijn humor kwijt.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gut, Dirkh, waar is je humor?
![]()
Er staan wel meer beledigingen voor TTT-ers in de TTT, hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:04 schreef Dirkh het volgende:
dat zou een belediging zijn voor de TTT-ers.
Ja en er zijn wel meer mensen die een belediging zijn voor de mensheid. En je punt is?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Er staan wel meer beledigingen voor TTT-ers in de TTT, hoor.
Dat deed prins bernhard ook, en toen was ie zomaar ineens van zijn tumor verlost!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja verdomme, reageer ik eens een keer serieus ben ik in een keer mijn humor kwijt.
Dat je aan het voorbeeld wat jij geeft niets kunt doen. Aan het mijne wel.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en er zijn wel meer mensen die een belediging zijn voor de mensheid. En je punt is?
Wat zou het criterium zijn....quote:Op donderdag 25 november 2004 10:43 schreef Robertje het volgende:
Jammer dat er een topic wordt gesloten omdat hier wat op mijn werk gebeurt wat niet echt lekker is.
Dan moet ik een maandje wachten....maar ik probeer het te onthoudenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Knut het volgende:
Eventueel zou KLB ook nog kunnen.
Hoi kloonquote:Op donderdag 25 november 2004 10:45 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Wat zou het criterium zijn....![]()
hoezo een maand??quote:Op donderdag 25 november 2004 10:47 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dan moet ik een maandje wachten....maar ik probeer het te onthouden
Al opgelost, er is een ander topic gemaaktquote:Op donderdag 25 november 2004 15:32 schreef Blinky het volgende:
Yvonne, het topic van Boe's lijstje kan weer open. BE had hem al gefixed en dat zag ik pas toen hij gesloten was.sowwie
Dat wilde ik wel mr. negativo.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef Knut het volgende:
Ik heb het topic erbij gepakt.
Daar wilde jij niet in posten enzo
Word mod op Onzin!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:24 schreef yvonne het volgende:
Ik verveel me
daar heb je laatst nog zo'n mooi topic over gemaakt. pick it up.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:24 schreef yvonne het volgende:
Ik verveel me
Je hebt er al twee, meelijwekkende lullo.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Nog nul stemmenNou ja, beter dan niks
Jij hebt er ook maar een paar minder, jankiequote:Op donderdag 25 november 2004 18:27 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je hebt er al twee, meelijwekkende lullo. [afbeelding]
Relevantie?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jij hebt er ook maar een paar minder, jankie![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef winterapfel het volgende:
kunnen we iets aan deze user doen?
http://forum.fok.nl/user/history/109064
zie http://forum.fok.nl/topic/630468/3/50#23571867
net aangemeld en nu al sick bezig
??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef winterapfel het volgende:
Nee, daat kunnen we niks aan doen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef winterapfel het volgende:
point taken, inmiddels ook meer uitleg gehad (thanks gfree)quote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, daat kunnen we niks aan doen.
Maar het is een bekende, kijk maar eens goed naar zijn naam en lees je een beetje in.
Nou, Knut zou ik alleen helpen als zijn leven ervanaf hing en DirkH help ik ook liever nietquote:Op donderdag 25 november 2004 19:40 schreef NiNi het volgende:
Maanviske, zit je nou echt zo openlijk te solliciteren of wil je kutn en dirkh echt graag helpen?![]()
ach, meestal click ik in een wijde boog om kasta's reltopics heen, maar deze keer ben ik er helaas met open ogen ingelopen..quote:Op donderdag 25 november 2004 19:33 schreef Maanvis het volgende:
winterapfel, als je je kasta's posts zo aantrekt is dit forum (ben ik bang) niet geschikt voor je, en kan je beter naar R&P oid gaan
Ze zouden hem een permban moeten geven!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef winterapfel het volgende:
Zeer.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik doe dit alles voor Onz en zijn Users! Nobel van me he?
Ik wou je nog iets vertellen, maar omdat je nu zo lief doet, bewaar ik dat voor een andere keerquote:Op donderdag 25 november 2004 20:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeer.
nee hoor. de users zijn geen kinderen en vertellen hem de waarheid als dat nodig is.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze zouden hem een permban moeten geven!!
Dit maakt me een beetje bang. Zeg dan niets.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wou je nog iets vertellen, maar omdat je nu zo lief doet, bewaar ik dat voor een andere keer
Sorry! *kusknufkroel*quote:Op donderdag 25 november 2004 21:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit maakt me een beetje bang. Zeg dan niets.
Ha! Ze heeft het zelf gesloten. En ze was net op tijd. Stelletje baggerwijven.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:33 schreef MUUS het volgende:
Highlander een LUL
Mag dit topic weer open?.
Whehehehequote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ha! Ze heeft het zelf gesloten. En ze was net op tijd. Stelletje baggerwijven.
Ga een forum adminnen of wat je ook doet.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Whehehehe
nananan NNNAaaaaananananaaaa
*snel weer wegrent*
ik doe nu jou plagenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga een forum adminnen of wat je ook doet.
Nee, en dat is alleen omdat jij het bent.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:44 schreef MUUS het volgende:
Jullie konden toch wel heel even wachten? Had me dan geroepen ofzo...
Ja, daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 25 november 2004 22:49 schreef Robertje het volgende:
Kijken jullie geen Jensen?
mag ik, ook geen jensen liefhebber zeggen dat ik holland, met haar afgeragde beugelonderbeet eigenlijk nog viezer vind dan die vette jensen?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:49 schreef Robertje het volgende:
Kijken jullie geen Jensen?
voor je editquote:Op donderdag 25 november 2004 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
nee dat is hollander.
Ik kijk er echt niet naarquote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef jogy het volgende:
Niet liegen, robertje.
Je ondertitel doet je geen eer aan mên.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie geen edit...las je het misschien verkeerd?
WHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef Dirkh het volgende:
Ja, jullie twee rooie/blauwe, NU in het FA forum komen.
Als je morgen met krukken wilt lopenquote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef yvonne het volgende:
Mogen mn geniale topics weer open?
Anders zet ik ze ff in de TTT
Morgen ben ik al wegquote:Op donderdag 25 november 2004 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je morgen met krukken wilt lopen
geintje dude. je kan het alleen niet bewijzen dus ben je afhankelijk van mijn eergevoel. hij heeft helemaal gelijk dat ik een typo maakte.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Je ondertitel doet je geen eer aan mên.
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:16 schreef MUUS het volgende:
Owowowowowowow, mag ik quoten uit + ?.
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:16 schreef MUUS het volgende:
ga je langlaufen in obersdorf?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Morgen ben ik al weg
Ow, had ik al vermeld dat Arma een kneus is?
Nee?
bij deze
Shit...chocoladeletterquote:Op donderdag 25 november 2004 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Morgen ben ik al weg
Ow, had ik al vermeld dat Arma een kneus is?
Nee?
bij deze
Je hebt de tijdquote:Op donderdag 25 november 2004 23:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Shit...chocoladeletter
Magquote:Op donderdag 25 november 2004 23:16 schreef MUUS het volgende:
revolution! i love it, chaos is the best time to create leadership.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:22 schreef MUUS het volgende:
Oh en FYI Dirkh, het FA forum kun jij niet eens in.
Kutnewbie.
Je weet bliksems goed wat ik bedoel. En ik blijf jullie niet waarschuwen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:22 schreef MUUS het volgende:
Oh en FYI Dirkh, het FA forum kun jij niet eens in.
Kutnewbie.
Ik heb nog alle tijd.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt de tijd
Het is gewoon een hielenlikker undercover.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nikky Yvonne en Highlander, koffie?
Zo hé, quotes verkloten is ook een vak.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:27 schreef MUUS het volgende:
Kijk lieve Onzin-users, dit is nu die bikkelharde mod van jullie.
[..]
Het is gewoon een hielenlikker undercover..
Kan deze opmerking van StinkH in de OP van het volgende Onzin FB topic? Bvd.
Niks verkloten. Zo staat het er gewoon mênquote:Op donderdag 25 november 2004 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, quotes verkloten is ook een vak.
Je bent een watjequote:Op donderdag 25 november 2004 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, quotes verkloten is ook een vak.
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef nikky het volgende:
terwijl je weet dat ik geen koffie lust
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Nikky Yvonne en Highlander, kunnen jullie even kappen met jullie gebagger. En misschien is het verstandiger om geen bier te drinken, maar koffie?
quotes verkloten is zooooo 2001quote:Op donderdag 25 november 2004 23:32 schreef Dirkh het volgende:wat een tuig zijn jullie. Maar om het even duidelijk te maken wat er wel staat:
[..]
[olie op vuur gooit]quote:Op donderdag 25 november 2004 23:38 schreef Dirkh het volgende:
Hoe zit dit? Zijn jullie nu de aandacht aan het afleiden omdat jullie weten dat jullie achterlijk hebben lopen baggeren?
Daarbij mijn quote uit + verkloten en dan doen alsof dat leuk is?
Probeer eens een keer normaal te doen en onzin leuk te maken i.pv. te stoken te te baggeren.
vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
dit begint op een zielige inaugeratie te lijken.
dus kijk ik het aan en zal ondertussen niet zeiken
waarom?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
vertel eens wat nieuws
Dat is verfrissendquote:Op donderdag 25 november 2004 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |