Wéér een bifiquote:Op donderdag 25 november 2004 18:22 schreef Maanvis het volgende:
De suggestie is ... : Yvonne terug op ONZ. [insert 14.gif]
Wie het hier niet mee eens is, zeg het nu of zwijg voor eeuwig!
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil geen ruzie krijgen over een topic zoals Gelly en Nikky.
Maar dan weer net zo bot en lopm als het voorheen was, geen genade..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:22 schreef Maanvis het volgende:
De suggestie is ... : Yvonne terug op ONZ. [insert 14.gif]
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dan weer net zo bot en lopm als het voorheen was, geen genade..
Voor jouw tijd, was Yvonne eens de beste liefste en vooral sexyste onzin mod op het forum!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:26 schreef Skaai het volgende:
Vonne weg dan?![]()
Smoel!quote:
So you're in?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft dus nog een reine ziel.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Smoel!
Jij hebt de hele yvonne op ONZ periode nieteens meegemaakt
Het leverde wel feedbacktopics opquote:Op donderdag 25 november 2004 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
So you're in?
OK. Ik zie het MEDje wel verschijnen!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het leverde wel feedbacktopics op![]()
Nog wel, als hij me op ONZ had meegemaakt was er van hele zn tere kinderzieltje geen donder overgeblevenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Hij heeft dus nog een reine ziel.
Als je het er niet mee eens bent: Je hebt altijd klaagbaak nog toch?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Nee dankje.
Dat rammen we er snel weer uitquote:Op donderdag 25 november 2004 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
OK. Ik zie het MEDje wel verschijnen!
dit lieve vrolijke forum vol humor!
Zo is dat, ik vermaak me hoe dan ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent: Je hebt altijd klaagbaak nog toch?
Tof. Was ik dan eindelijk volwassen?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog wel, als hij me op ONZ had meegemaakt was er van hele zn tere kinderzieltje geen donder overgebleven
Hé Gelly, kan jij Maanvis niet zo nu en dan even mailen? Hij mist je iedere nacht/dag.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:40 schreef gelly het volgende:
Wat een kuttopic.
Nee, vernield en voor je leven verknaldquote:Op donderdag 25 november 2004 18:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tof. Was ik dan eindelijk volwassen?
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hé Gelly, kan jij Maanvis niet zo nu en dan even mailen? Hij mist je iedere nacht/dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |