Lijkt me best cool! En dan vet de publiciteit opzoeken enzo...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel galant dat de mannen er echt een kalender van willen maken. ik kan er heel misschien voor zorgen dat mister playboy voor heel weinig geld echt hele mooie foto's kan maken van de uitverkorene dames. dit is geen belofte omdat ik het me net bedenk en ik absoluut niet weet hoe hij dit plan vindt. als fok accoord gaat dan kunnen er centen verdient worden voor een goed doel ofzo (fok bijvoorbeeld). welke fokman wil geen echte (bijna pirelli-achtige) kalender?
jaarlijks terugkerend. publiciteit is mijn vak, dus dat wil ik graag doen. jij mag ook meedoen als model want zoals ik al een keer heb gezien in jouw fotoboek ben je al half (of heel) bekent met het fenomeen fotografie. en iedereen die denkt dat playboy beavertjes schiet heeft het heel erg mis. de vrouw in kwestie mag zelf bepalen hoe ze geschoten wil worden. sterker nog, een goed fotograaf en styliste weet precies wat het beste past. wel uitdagend, niet ordinair. lijkt me echt top om van de fokvrouwen een pirelli-achtige kalender te krijgen. ik wil hier graag mijn contacten voor benaderen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Lijkt me best cool! En dan vet de publiciteit opzoeken enzo... [afbeelding]
nee geen linkje. ik denk dat ze mee moet doen ook al heb ik nog nooit een foto van haar gezien. desnoods doen we haar avatar op de voorkant als ze niet wil.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:35 schreef winterapfel het volgende:
[..]
linkje???
Wow! Ik ben enthausiast!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jaarlijks terugkerend. publiciteit is mijn vak, dus dat wil ik graag doen. jij mag ook meedoen als model want zoals ik al een keer heb gezien in jouw fotoboek ben je al half (of heel) bekent met het fenomeen fotografie. en iedereen die denkt dat playboy beavertjes schiet heeft het heel erg mis. de vrouw in kwestie mag zelf bepalen hoe ze geschoten wil worden. sterker nog, een goed fotograaf en styliste weet precies wat het beste past. wel uitdagend, niet ordinair. lijkt me echt top om van de fokvrouwen een pirelli-achtige kalender te krijgen. ik wil hier graag mijn contacten voor benaderen.
sorry, maar ik kan die hele user niet vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee geen linkje. ik denk dat ze mee moet doen ook al heb ik nog nooit een foto van haar gezien. desnoods doen we haar avatar op de voorkant als ze niet wil.
tsja ik weet niet of ik dan een grens overga door haar volledige naam te noemenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan die hele user niet vindendus als je even een linkje naar een van haar topics of zo zou kunnen geven, dat ik t fotoboek van daaruit kan zoeken??
ze staan erbijquote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef Blessed het volgende:
Winterapfel, mijn mooiste foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(vind ik dan)
leuk dat ik genomineerd ben
ja!! Die foto van pea4fun rocks!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:29 schreef bl0emetjE het volgende:
allemaal mooie meisjes/dames/mevrouwen,
maar die foto van pea4fun is toch wel het allercoolst!
die komt dan toch wel zo op de kalender he?!!
Wel nee joh...hou je vast aan het lijstje van TS en alles komt goedquote:Op woensdag 24 november 2004 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
wordt een lastige keuze zie ik nu al.
als ik hem daarvoor nog niet gesproken heb wacht ik liever op de uitslag. als die niet helemaal naar mijn zin is mag ts het zelf doenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:41 schreef QueenR het volgende:
gaat lekker hier! en, fotograaf al toegezegd? hahaha
aangepast! als je nog betere voorstellen hebt, laat maar komenquote:Op donderdag 25 november 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
Zit ik te scrollen langs de mooie meiden, zie ik mijn kop voorbij rollen.
En dan die foto, dat is naar mijn idee 1 van mijn minste foto's.
Wat DOE JE!
Nou goed..
Photoshopverf.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:53 schreef Twinky het volgende:
Toeps! welke haarverf is dat?
* Toeps vermoedt in een keer dat ze dezelfde heeft..
okay :-) ik heb zoiets als zwartrood of roodzwart van 100% maar dan wat ouder, ziet er hetzelfde uit..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Photoshopverf.
Nee, eigenlijk is het kastanjebruin plus restanten oude verf en uitgroei, verneukt door de kapper. Geeft een heel apart effect.
kastanjebruinanova?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Photoshopverf.
Nee, eigenlijk is het kastanjebruin
reageer dan nietquote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef KerstKlaasanova het volgende:
De expert zal zich hier wel even over ontfermen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef KerstKlaasanova het volgende:
De expert zal zich hier wel even over ontfermen![]()
[...]
Zet die meid terug in de stal.
[...]
Heeft Gepetto een zusje voor Pinokkio gefiguurzaagd ofzo?
[...]
Als er nog 1 buik bijgroeit kan ze zo in de wei...
[...]
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
opdekastanova heeft geen idee wat een goede fotograaf en dito visagiste kan betekenen. of denkt meneer misschien dat zijn rukmateriaal onopgemaakt, toevallig geschoten is? misschien is het ook wel gewoon een wraakzuchtige machoreactie op zijn foto's in aanverwant topic dat handelde over de mannen.
Ook al pleur je een schitterende strik om een doos stront, het blijft gewoon een stuk stront...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
opdekastanova heeft geen idee wat een goede fotograaf en dito visagiste kan betekenen.
heb je ook in de gaten dat het niet de aller beste foto's van de dames zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:13 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Ook al pleur je een schitterende strik om een doos stront, het blijft gewoon een stuk stront....
En ik gaf ook positieve kritieken hoor, er staan namelijk wel degelijk mooie meiden bij...
Maar om nu bij elk vrouwmens met 2 borsten en een gat waterpas te gaan kwijlen in de hoop dat ze ooit nog eens met me wil cammen.. Nee, daar pas ik voor...
het ligt niet alleen aan de shop. het ligt ook heel erg aan de camera en de fotograaf en het standpunt. die hij pinokkio noemde kan met een goed standpunt, dat misschien maar een paar graden anders staat, een supermodel zijn. mijn woorden, laten de dames in kwestie zich niet door kastanova verleiden tot onzekerheid, nergens voor nodig, bij geen enkele.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:12 schreef Twinky het volgende:
[..]vriendin van me heeft dat ooit gedaan, modeblad. Ik stond ernaast met m'n digicam. Naderhand legden we de foto's naast elkaar, en woej wat kunnen die goed fotoshoppen!
Nog zo'n figuur dat zich qua vrouwenwereld nog in de foetusfase bevindt...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:15 schreef Tromso het volgende:
heb je ook in de gaten dat het niet de aller beste foto's van de dames zijn.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur dat zich qua vrouwenwereld nog in de foetusfase bevindt...
Geloof me, alleen de beste foto uit een shoot van tientallen wordt online geplaatst.
Maar ach, dergelijke argumenten zijn aan jullie niet besteedt, de meerderheid van de beeldschermrukkertjes hier zou een mank paard met een bochel nog mooi noemen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef KerstKlaasanova het volgende:
Maar ach, dergelijke argumenten zijn aan jullie niet besteedt, de meerderheid van de beeldschermrukkertjes hier zou een mank paard met een bochel nog mooi noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |