abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2004 @ 18:39:58 #251
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23699397
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef Hare het volgende:

[..]

Siworae link wijst naar Hable Con Ella
Aangepast.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_23699791
RIVERPLAY

En nee, óók deze van Ittenbach kon me niet zo bekoren als PREMUTOS. Na het zien van PREMUTOS d8 ik een nieuwe Andreas Schnaas te hebben ondekt, maar dat valt vies tegen...

Film is een mix van DELIVERANCE en THE HILLS HAVE EYES maar niet zo gory als je zou verw88 van een German Underground Splatter

jammer

woensdag 1 december 2004 @ 20:32:34 #253
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23701930
High Noon

Erg sterke film. De film duurt zo'n 85 minuten en een minuut of 75 daarvan is in real-time. In deze korte tijd zorgt de film er toch voor dat je de karakters en eigenlijk vooral Kane echt leert kennen. Hij heeft veel relaties met verschillende personen en elk persoon kijkt weer anders tegen hem aan. Daardoor krijg je een complex karakter. Echt goed gedaan. En dat neemt ook het grootste gedeelte van de film in beslag. Karakterbuilding, maar daarnaast ook de opbouw naar High Noon toe, waarbij de film spannender wordt naarmate het einde nadert. Ook de relatie tussen Kane en zijn vrouw (de prachtige Grace Kelly) staat op het spel en je bent benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Dit alles komt subliem samen op het eind, wat echt helemaal klopt. Erg mooi

En ik mag natuurlijk de themesong niet vergeten. Een van de allermooiste ooit!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 1 december 2004 @ 22:39:32 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_23703408
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:08 schreef Gorro het volgende:

Finding Neverland (Marc Forster, 2004)
Betoverende film waarin Johnny Depp en Kate Winslet wederom schitteren. De prachtige magische sfeer die gecreëerd wordt is overtuigender dan die in Big Fish, waarmee de film enigszins te vergelijken is, hoewel er veel minder fantasy-elementen gebruikt worden om dat effect te bewerkstelligen. Naast betoverend is de film ook nog eens erg ontroerend, vooral in de scenes met Peter, erg goed neergezet door de piepjonge Freddie Highmore, die volgend jaar naast Depp in Charlie and the Chocolate Factory de rol van Charlie zal spelen. Was er maar zo'n goede verfilming van Peter Pan. ****¼

Strange .. Had vanavond Finding Neverland in de sneak.
Ben best wel een Depp-fan, en is ook goed hier in ,, alleen de film mist echt de magic die je hier beschrijft vond Big Fish veel mooier daarintegen. Voordat ik ging wist ik dat Finding Neverland een 8.4 op imdb heeft .. totaal ontrecht. De film is degelijk maar meer ook niet .. het verdient hoogents een 7.
Veel mensen sliepen in de zaal .. tenminste die indruk werd er gewekt bij zaal verlaten. Ik hoop dus niet dat Charlie op de manier gefilmd wordt als deze .. maar meer op de Burton styl.

Wees gewaarschuwd de film is echt voor eigen risico. Ben bang dat vele het een dull movie vinden.

cijfer 6.7
imdb 8.4
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 1 december 2004 @ 22:41:50 #255
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_23703471
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:55 schreef devv05 het volgende:
The Others

Eindelijk deze gezien en ik vond 'm erg goed.. Spooky sfeertje en een einde a la Sixth Sense wat ik zeker niet verwachtte.. ***1/2

Door te zeggen verpest je eigenlijk al de clou van The Others .. vind zo jammer dat mensen dat roepen. Dan is de hele magic weg. Toen ik paar jaar terug deze zag wist ik dus ook dat het 6th Sense was .. en ik had de film al heel vroeg door .. vond daardoor een veel minder eigenlijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 1 december 2004 @ 23:54:11 #256
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_23703967
Vandaag in de sfeer van mijn film week weer een klassieker gezien(gister bijna 1 moderne klassieker tot mijn DVD speler dood ging maar morgen heb ik er weer 1(maar moet toch wachten tot ik Sasayaki weer opnieuw heb want met mijn DVD speler ging ook mijn DVDtje)) dus vandaag 1 die ik had 'gebackupped'
*begint een bepaald Bauhaus nummer te neuriën

The Hunger
http://uk.imdb.com/title/tt0085701/

Bella Lugosi's Dead...

uhmmm als klein jochie een keer op duitsland gezien en als zombiefilm fanaat snaptie ik er geen fuck van.
Vandaag dus een 2de poging. Tja Bauhaus vond ik al een lekker en toepasselijk begin en Bowie(hoe kort hij er ook in zat) was intrigerend... 2de helft was iets minder maar overall absoluut originele kijk op het vampier genre.
Erotisch, psychidelisch, boeiend. En nog steeds lekker vaag.

Stoer (en erg goth verantwoord )
The Light Is Leaving Us All
  donderdag 2 december 2004 @ 00:09:59 #257
106856 MociN
Live your own legend
pi_23704338
Begin van de avond nog naar Shrek 2 zitten kijken. Was wel grappig weer. Deel 1 vond ik eik beter.
  donderdag 2 december 2004 @ 02:34:58 #258
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_23706374
Der Himmel über Berlin: net voor de derde keer in een half jaar gekeken. . Briljant. Alleen het laatste kwartier vind ik een pietsje minder, maar ach, dat is gemierenneuk. Gaat zien, dit meesterwerk! 9+.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_23706608
Cellular

Zeker wel een hele goeie aanrader die een beetje van actie houden en van een verhaal.
iemand krijgt een telefoon van een meid die gekidnapt is, en daar begint alles
Echt, de hele film was alleen maar actie en bezigheid, geen langdradig gelul, plot is redelijk goed.

Echt 1 van de beste films deze week
O+ BlaBlub O+
  donderdag 2 december 2004 @ 03:20:25 #260
19840 Libris
Live from Singapore
pi_23706672
Alexander

En wat een draak van een film... 3 uur trage dialogen, vage vechtscenes. Niet te geloven met zo'n cast en budget. Mensen liepen tijdens de film weg. Het is dat ik gratis kaarten had, anders zou ik mijn geld terugvragen.
pi_23707372
Philadelphia
Met tom hanks, was gisteren op tv ivm wereld aids dag. Beetje lang dradig maar wel ingrijpend op het einde.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  Moderator donderdag 2 december 2004 @ 08:06:43 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_23707378
Planet of the Apes (origineel)
Ik had hem al een paar keer eerder gezien, maar hij blijft fantastisch. Wel jammer dat als je opnieuw kijkt je de clue al weet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 december 2004 @ 08:34:04 #263
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_23707515
Stage Beauty (Richard Eyre, 2004)
De aankleding is in dit leuke kostuumdrama erg goed verzorgd. De adaptatie van het toneel naar het witte doek is erg geslaagd, want nergens voelt de film aan als een toneelstuk. Veel dynamiek en ook genoeg ruimte voor humor. De opvallende lichte muziek werkt over het algemeen erg goed en aanstekelijk, alleen op het einde vertild de componist zich een beetje. Claire Danes en Billy Cudrup schitteren in hun rollen, vooral bij de laatste opvoering van Othello. ***½

Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid (Dwight H. Little, 2004)
Slecht vervolg op het toch al niet al te beste origineel uit 1997. De effects zien er net als in de eerste film niet uit, maar waar die film nog een zeker pulpgehalte heeft is deze gewoon barslecht. Spannend wordt hij nergens en ook humor is er niet in te bekennen, hoewel er wel verwoede pogingen ondernomen worden daartoe. Vooral Cole is pijnlijk onleuk en uitermate irritant. *
  donderdag 2 december 2004 @ 11:15:15 #264
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23709743
Gisteren:

The Giant Spider Invasion
Een stadje in de Amerikaanse staat Wisconsin wordt aangevallen door (de titel zegt t al) reuze spinnen die t hele dorpje proberen plat te krijgen...
Opzich verbaast t me niet eens dat deze film in de IMDB Bottom 100 op # 26 staat. OMG wat is dit slecht . Maar zo slecht dat t weer lachwekkend wordt. Totaal niet spannend en uiteraard ubervoorspelbaar. Maar dat kan je uiteraard verwachten met dit soort films.
Och ja, wel leuk om een keertje gezien te hebben

IMDB Cijfer: 2,3/10
Mijn Cijfer: 3,5/10

Spider-Man 2
Voor mij de op 1 na beste film van dit jaar. Wat een vette film! Eindelijk een blockbuster van t afgelopen jaar die wel aan de verwachtingen voldoet. En eindelijk ook een sequel die beter is als t eerste deel. Veel plaats is er in deze film voor de diepgang van de karakters, en dat wordt dan ook goed gedaan. Verder zit er best aardig wat humor in, met name van J.K. Simmons die een geweldig J. Jonah Jameson neerzet. En dan is er natuurlijk nog de actie en de special effects. Die zijn beide echt om je vingers bij af te likken. Wat ziet dat er mooi uit!!! De actiescenes volgen elkaar in hoog tempo op, zodat t tempo behouden blijft.
Sam Raimi heeft met Spider-Man 2 nog eens bevestigd wat we door Spider-Man 1 al te weten waren gekomen: dat ie wel degelijk kan omgaan met high-budget movies. De film is met liefde gemaakt en dat zie je er aan af.
Kortom: gewoon een fan-tas-tische film. Op naar deel 3!!

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
  donderdag 2 december 2004 @ 11:17:32 #265
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23709778
A man Apart met Vin Diesel
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 2 december 2004 @ 11:29:11 #266
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23709972
Hable Con Ella
Ik heb deze week nu toevallig twee films van Almodóvar gezien, en ik moet concluderen dat het voor mij gewoon niet werkt. Weer had ik het idee dat het wel allemaal mooie shots waren en het goed in elkaar zat, maar weer werd ik niet koud of warm voor de karakters. Weet niet wat het is, misschien is de manier van filmen iets te afstandelijk. En een film als dit moet het toch ervan hebben dat je mee gaat leven moet de hoofdpersonenen. En dat was bij mij dus volledig niet het geval. En dat komt ook niet omdat ik niet mee wilde leven. (Neem nu een film als 24 Hour Photo Shop, wat voor een groot deel het zelfde thema heeft, daar leefde ik wel helemaal mee met de hoofdpersoon.) En toen ik dacht dat de film na anderhalf uur eindelijk een beetje pit ging krijgen en meer diepgang, zakte die even snel weer in. Zoals ik al zei is het wel mooi gefilmd, maar vind ik een plaats in imdb top 250 met een 8.2 een beetje overdreven.
Mijn cijfer: 6

Heb in november maar een schemiel aantal van 12 films gezien, waarvan onbetwist de beste (Ghost in the Shell II)Innocence was. En de slechtste Arahan jangpung daejakjeon, al komt Shura Yukihime (Princess Blade) wel erg dichtbij.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lonewolf2003 op 02-12-2004 11:49:35 ]
pi_23710355
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Door te zeggen verpest je eigenlijk al de clou van The Others .. vind zo jammer dat mensen dat roepen. Dan is de hele magic weg.

Vooral quoten dan
pi_23711933
Action vérité
Aardig filmpje over 2 jongens en 2 meisjes die Truth or Dare spelen.

Une robe d'été
Leuke korte film over een homo die alleen naar het strand gaat en daar gevraagd wordt voor een wip door een meisje.

toch weer twee kleine ozon-pareltjes gezien.
pi_23717635
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:15 schreef Timo20 het volgende:

Spider-Man 2
Voor mij de op 1 na beste film van dit jaar. Wat een vette film! Eindelijk een blockbuster van t afgelopen jaar die wel aan de verwachtingen voldoet. En eindelijk ook een sequel die beter is als t eerste deel. Veel plaats is er in deze film voor de diepgang van de karakters, en dat wordt dan ook goed gedaan. Verder zit er best aardig wat humor in, met name van J.K. Simmons die een geweldig J. Jonah Jameson neerzet. En dan is er natuurlijk nog de actie en de special effects. Die zijn beide echt om je vingers bij af te likken. Wat ziet dat er mooi uit!!! De actiescenes volgen elkaar in hoog tempo op, zodat t tempo behouden blijft.
Sam Raimi heeft met Spider-Man 2 nog eens bevestigd wat we door Spider-Man 1 al te weten waren gekomen: dat ie wel degelijk kan omgaan met high-budget movies. De film is met liefde gemaakt en dat zie je er aan af.
Kortom: gewoon een fan-tas-tische film. Op naar deel 3!!

Heb deze film ook pas geleden. En ik ben het helemaal eens met je verhaal.

Mooiste stukje waaraan je echt zag dat Sam Raimi het had geregisseerd vond ik nog wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe bedoel je, Sam Raimi-achtig??

Zelf heb ik gisteren deze gezien:

Old Boy.

Wat een geweldige film. Het verhaal gaat over een man die opeens wordt ontvoerd en 15 jaar in een kleine kamer word gezet. Dan komt hij vrij en neemt hij wraak. Verder ga ik niets vertellen omdat ik bang ben teveel te verklappen over deze film. Geweldig mooi geregisseerd (al was het alleen maar om één specifieke vechtscene. Wanneer je hem ziet weet je het).

En het is ook de enige film die ik de laatste tijd heb gezien waarbij ik na afloop toch wel ff moest bijkomen. Films waarbij ik dat nog meer had? Ran, Rabbit-proof fence, requiem for a dream en dat was het geloof ik wel. Zulke films blijven dan ook HEEL hoog in mijn favoriete lijstje staan.

Sommige mensen maken de vergelijking met kill bill al snel maar dat klopt absoluut niet. Terwijl kill bill redelijk toegankelijk is voor iedereen is deze toch iets "heftiger" en serieuzer.

En nog een puntje dat absoluut niet ongenoemd mag blijven. De muziek! Wat een geweldige muziek joh. Vanaf het openingsmenu tot aan het einde blijft dat geweldig. Je werd meteen de film ingezogen als het ware.

8.6 op imdb en dat is hij wel waard. Meer zelfs. Tegen de 9,5 aan.
pi_23719829
quote:
Gisteren:

Een stadje in de Amerikaanse staat Wisconsin wordt aangevallen door (de titel zegt t al) reuze spinnen die t hele dorpje proberen plat te krijgen...
Opzich verbaast t me niet eens dat deze film in de IMDB Bottom 100 op # 26 staat. OMG wat is dit slecht . Maar zo slecht dat t weer lachwekkend wordt. Totaal niet spannend en uiteraard ubervoorspelbaar. Maar dat kan je uiteraard verwachten met dit soort films.

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 9,0/10

Laten we dit topic alive houden

het grote baggerfilmtopic # 4
pi_23719966
quote:

IMDB Cijfer: 2,3/10
Mijn Cijfer: 3,5/10

Die film is echt vet goed. . Ik heb 'm een 10 op IMDb gezien.

Laatst gezien:
Ed Wood: Best leuk, best aardig, maar kon me niet 2 uur boeien.
Sleepy Hollow: Slaapverwekkend. Niet spannend, niet eng, het was helemaal niks.
The Gift: Leuke thriller met Cate Blanchett en Katie Holmes. Leuk verhaal. Prima.
Final Destination: Hippe vervolgfilm. Misschien wel beter dan deel 1, maar daar ben ik nog niet uit. Geweldige sterfgevallen in ieder geval.
Hable Con Ella: Mooie film. Mooi verhaal. Mooie muziek. Mooi verteld. Mooi gefilmd. Erg mooi dus.
  donderdag 2 december 2004 @ 23:38:49 #272
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23727421
Garden State
Vond het een erge leuke, mooie goede film. Al vind ik de 173 plaats op imdb met een 8.3 wel redelijk overdreven. En het is bij lange na niet de beste film van 2004. Maar nog wel een erge leuke film.
De film komt wel een beetje traag op gang, maar als na een half uurtje Natalie Portman verschijnt begint de film pas echt op gang te komen. Want het is Natalie Portman die deze film draagt. Al moet ik toegeven dat Zach Braff ook erg goed is, zeker als je beseft dat dit zijn regie debuut is. Maar Natalie Portman is gewoon .
O'ja de soundtrack is trouwens ook goed.
cijfer; Natalie Portman een 10+
film: 7
P.S. moet nog wel even vermelden dat Natalie Portman fantastisch was

[ Bericht 8% gewijzigd door Lonewolf2003 op 02-12-2004 23:57:16 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 23:55:03 #273
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_23727843
Ginger Snaps Back
Net deel 3 van de serie gezien. Ik vond de eerste film een aardige film maar de tweede was echt rampzalig. Ik was dus benieuwd wat ze van deel 3 wilden maken. Het verhaal leek veel meer op deel 1 alleen was nu het geheel gezet in de 19e eeuw. De twee appetijtelijke zusters zitten in een fort waar iedereen doodgaat door weerwolven. Je raadt het al, Ginger wordt weer gebeten en dan wordt er weer een beroep gedaan op de liefde die de zusters voor elkaar hebben.
Allemaal heel erg been there done that, maar opzich wel te versmaden. Beter dan deel 2 iig. Leuk als je zin hebt om simpel vermaakt te worden maar voor de rest geen topfilm. Een 6.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_23728666
Ik heb net The Matrix I en II gezien... Ik kan niet wachten totdat ik deel III ga zien.
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:17:53 #275
21157 sioux_
lost in space
pi_23729364
DER UNTERGANG

toffe film. geniale acteurs. vooral Bruno Ganz, naturlich... err natuurlijk.
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:21:23 #276
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_23731665
Yes Men, The (Dan Ollman, Sarah Price & Chris Smith, 2003)
De activiteiten die The Yes Men ondernemen zijn erg leuk. De belachelijke presentaties die ze houden zijn erg vermakelijk, alleen jammer dat de stukjes eromheen zo saai zijn. Heel droog worden daarin de activiteiten er om heen belicht en die halen ook de angel uit de documentaire. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er niet betere documentaires te zien waren op het Internationaal Documentaire Festival Amsterdam, waar de film de publieksprijs won. ***

When Will I Be Loved (James Toback, 2004)
Een erg tweeslachtige film waren elementen zitten die erg mooi zijn, maar dankzij een aantal foute keuzes bereikt de film niet haar potentieel. In het eerste half uur zijn er twee afzonderlijke verhaallijnen die later bij elkaar zullen komen. Daarvan is die van Neve Campbell erg mooi. Boeiende gesprekken waarin de stijl Linklater valt te herkennen begeleidt door Beethoven, maar deze wordt meermaals onderbroken met de andere verhaallijn over een irritante gladde rakker met een hoop geschreeuw en begeleidt door hiphop. Nadat die twee verhaallijnen bij elkaar gekomen zijn haalt de film constant niveau, tot de laatste 20 minuten, waarin de film een wending neemt die me totaal niet beviel. Jammer, want er had voor m'n gevoel meer ingezeten. Neve Campbell is wel uitstekend in haar rol overigens. ***
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:20:15 #277
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23733718
Philadelphia

Wat een emotionele draak van een film zeg. Bah, bah en nog eens bah.
Verhaal is goed, acteerwerk is ook goed, en die Tom Hanks ziet er dus echt ziek uit, wat nog eens aan de geloofwaardigheid bijdraagd. (vond het trouwens geen Oscar waard, maar goed, transformaties doen het nu eenmaal goed).
Maar mijn god, deze film is er wel om gemaakt om de mensen eens even goed te raken zeg, en daar gaat de film helemaal de mist in. Een film is goed als ie je op een natuurlijke wijze raakt, niet als de film er op alle manieren voor wilt zorgen (muziek, karakters zo extreem mogelijk maken, wat het verschil tussen beide kampen groter maakt, dus des te mooier als het goeie kamp wint, maar zo veel mogelijk erge momenten laten zien (Hanks kaal, zijn buik enzo, wat vreselijk he! ).
Verder vond ik de uitspraak wel heel erg plotseling komen. Maar goed, het boeide ook niet echt meer, voor mij mocht de film wel afgelopen zijn.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 11:22:46 #278
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_23733767
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:20 schreef Hare het volgende:
Philadelphia

Wat een emotionele draak van een film zeg. Bah, bah en nog eens bah.

Wat vond je van de scene dat Hanks en Washington naar Maria Callas luisteren?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:40:28 #279
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23734140
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat vond je van de scene dat Hanks en Washington naar Maria Callas luisteren?

Dat vond ik de vreselijkste scene in heel de film, en het ging maar door en door en door
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:00:13 #280
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23735862
Eurotrip
Vond hem erg geinig, tijd niet meer zo lekker gelachen om puberale, banale grappen.
cijfer: 6
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:06:00 #281
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23736013
Zit nu D-tox te kijken
(Hans teeuwen)
pi_23739694
Hable Con Ella (Talk To Her) (2002).

Gewoon een goede film. De film bevat mooie shots en een best interessant verhaal. De moeite waard.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Joshua_Tree op 03-12-2004 17:55:12 ]
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:26:53 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23741984
Shrek 2

Mooie film sommige momenten erg komisch maar ook soms iets te traag. Daar komt bij dat ik deel 1 nog nooit heb gezien. Maar het was een leuke film hij was geen Finding Nemo maar hij was leuk

een 6
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:30:22 #284
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23742072
The Longest Day

Groots opgezette film met grootse cast die nooit meer dan degelijk wordt. Ik vond het echt maar een matige film, en kan eigenlijk niks noemen wat ik echt positief aan de film vond. De grote schaal waarmee de film gemaakt is is natuurlijk een pre, maar ik vond het er allemaal niet goed uitkomen.
Grootste probleem had ik met de 'humor' in de film (Schoenen verkeerd om aan, landen in alles behalve de juiste plaatsten, ff klap op de tank geven en hij doet het weer, die blije Fransman waarvan z'n huis wordt gebombardeerd, de Fransman die ff op z'n fietsje ff wat wijn komt brengen etc etc), wat ervoor zorgt dat ik de film geen moment serieus kon nemen, want dat deed het zelf blijkbaar ook niet. Ook vond ik beide kampen soms nogal wat kneuzig afgebeeld.
Ook vond ik het voor de eerste keer een probleem dat de film in zwart/wit was gefilmd. Het kwam hierdoor allemaal wat minder op me over.

Ow, en nu schiet me toch een positief iets te binnen! Vond het erg leuk Sean Connery te zien
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:10:26 #285
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_23744035
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:40 schreef Hare het volgende:

[..]

Dat vond ik de vreselijkste scene in heel de film, en het ging maar door en door en door

Eensch. Film zelf ging wel.

Gisteren gezien, met sioux_: Der Untergang. Fantastische film.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:06:31 #286
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23748108
Ga vanavond nog 2 dvd`s bekijken

Paycheck en beste van kopspijkers
(Hans teeuwen)
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:34:56 #287
40664 Durbin
Who knows..
pi_23750026
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Tijdens zijn derde jaar op Hogwarts krijgt Harry Potter te maken met de ontsnapte Sirius Black, een duistere tovenaar die invloed heeft gehad op Harry's jeugd. Ik ben geen groot fan van de Harry Potter-reeks, maar gezegend met een vriendin die dat wel is, waardoor ik ze nu alledrie ook heb gezien. Ik vond dit derde deel een stuk volwassener en donkerder dan zijn voorgangers en meteen ook de beste van de drie. Het geheel is een visuele pracht, alleen kan het verhaal me niet altijd evenveel boeien. De Dementos waren veruit het coolst van de film, de duistere geestachtige bewakers van Azkaban.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:24:50 #288
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23751069
Gisteren in de sneak ( )

House Of Flying Daggers
Het is niet echt mijn favoriete genre, maar toch was ik zeer onder de indruk van deze film. Het verhaaltje stelt eigenlijk niet zo veel voor, maar is toch best aardig. Tegen t einde werd t wellicht wel een beetje teveel van t goede *1 maar toch bleef ie goed. De beelden waren erg mooie, de actie erg goed en strak gefilmd.Het acteerwerk was ok. Maar wat ik nog t beste vond aan deze film, vond ik de soundtrack. Damn wat was die goed . Zeker t bekijken waard, dus ga dat doen!!!

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,8/10

*1: waarom kunnen ze idioot irritant K*T publiek niet es de zaal uit gooien?? dat er geen 2 Fast 2 Furious achtige film wordt gedraaid, wilt nog niet zeggen dat t n slechte film is . Hier weten we dat allemaal al, t Nederlandse filmpubliek blijkbaar nog niet...
:'(
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:40:11 #289
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23752503
Shiki-Jitsu(Ritual)
Fantastisch, mooie, prachtige film over een regisseur, die een labiel meisje ontmoet dat elke dag zegt dat morgen haar verjaardag is. En gedurende de 32 dagen dat de film zich afspeelt krijgen ze een hele mooie bijzondere band (liefdesverhouding zou ik het niet willen noemen, omdat dat te banaal klinkt)
Er wordt waanzinnig goed geacteerd. En de muziek is perfect en samen met de prachtige beelden en fantastische monologen creeërt dat een bijzonder mooie sfeer.
Cijfer: 10
pi_23752890
Heb net The Forgotten gezien in de bios, ik vond het een vrij goeie film. Leuk verhaal met veel spanning. IMDB geeft de film maar een 5.8, maar hij is zkr wel een 7.5 !!
Vooral het stukje waarin de zwarte politie vrouw de lucht in wordt gezogen... Kippevel !!! TopFilm
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 4 december 2004 @ 02:55:24 #291
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_23753000
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Shiki-Jitsu(Ritual)
Fantastisch, mooie, prachtige film over een regisseur, die een labiel meisje ontmoet dat elke dag zegt dat morgen haar verjaardag is.

heheh zei ik toch

maargoed afgelopen dagen gezien:

Children Of The Corn II: The Final Sacrifice
http://www.imdb.com/title/tt0106557/

Ach ja... Guilty pleasure. de eerste 2 delen vind ik erg leuk, maar daarna worden ze een stuk minder, hoewel ik 4 ook wel leuk vind.
Horror films in relatie met religie zijn bijna altijd leuk.
Moet zeggen dat ik graag de native american angle uitgewerkt had gezien in de serie films. Had wel wat.

Life Of Brian
http://www.imdb.com/title/tt0079470/

Tja.. what is there left to say...

Always Look On The Bright Side Of Life

blijft grappig na vele malen kijken.
"Shut up big-nose!"
pi_23753365
A good Fwiend of mine in Wome is called Biggus Dickus

zaterdag 4 december 2004 @ 12:46:58 #293
67640 SaintOfKillers
pi_23755621
Osama
Afghaanse film over de Taliban. Wanneer in een familie al de mannen zijn omgekomen, wordt het voor de vrouwen erg moeilijk, aangezien zij zonder man zelfs hun huis niet mogen verlaten. De moeder besluit om haar dochtertje te vermommen als jongen (Osama), zodat die kan gaan werken om zo toch wat geld te verdienen. De film vond ik erg goed, maar de bijgevoegde docu met het verhaal van de jonge actrice die de hoofdrol speelt, was eigenlijk nog beter. Mooi.

Squirm
Zo. Tijdens een storm belanden een hoop elektriciteitskabels op de grond, waardoor miljoenen vleesetende wormen erg boos worden en dan maar besluiten zich op de lokale bevolking te storten. Vanzelfsprekend. De film komt erg traag op gang, waardoor je wel de kans krijgt om de irritante personages te gaan haten, zodat het tweede deel erg leuk is, wanneer een groot deel van hen slachtoffer wordt van de wormpjes. Leuke B-pulp.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:55:48 #294
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_23756694
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 07:57 schreef kinky_queen het volgende:
A good Fwiend of mine in Wome is called Biggus Dickus

"How shall we fuck off O Lord?"
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:09:11 #295
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23756961
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 02:55 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

heheh zei ik toch

Was jij het die een tijd geleden hier deze film al noemde? Dan bedankt, want daardoor heb ik deze prachtige film niet gemist.

Nou om de zaterdagochtend door te komen heb ik Sen to Chihiro no kamikakushi er maar weer eens ingegooid, wat een pracht film toch. cijfer;10
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:13:07 #296
67640 SaintOfKillers
pi_23760290
Jack Frost
Een moordenaar heeft op weg naar z'n executie een ongelukje en z'n DNA raakt versmolten met de sneeuw waarin hij belandt -> een moordzuchtige sneeuwman. Leuk filmpje. De oneliners van Frost zijn nogal , maar de moorden zijn wel "prettig". Meer moet dat niet zijn.
pi_23760813
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jack Frost
Seargant, could you please stop rocking the chair?

zaterdag 4 december 2004 @ 17:40:47 #298
67640 SaintOfKillers
pi_23760888
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:37 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Seargant, could you please stop rocking the chair?

Do you think we should wait until after the holidays to take her down?

Die vond ik wel geslaagd.
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:52:20 #299
67640 SaintOfKillers
pi_23766098
Jack Frost 2: Revenge of the Mutant Killer Snowman
Pff. Meer avonturen van de killer sneeuwman en er zitten enkele leuke grapjes in, maar het lijkt grotendeels wel een parodie op deel 1 en dat was al geen serieuze film. Het is allemaal nogal onnozel. Een sneeuwman op een tropisch eiland? De FBI-agent uit deel wiens gezicht werd opgegeten heeft er alleen een ooglapje aan overgehouden? Om maar te zwijgen over wat uiteindelijk gebruikt wordt om Jack Frost te doden. Maar zelfs de personages in de film vonden het idioot, dus dat was wel weer OK.
pi_23766431
E.T.

Ik had hem nog nooit gezien, dus ik was wel heel nieuwsgierig waarom iedereen er zo enthousiast over is. Ik vond het een erg mooi gemaakte film, de muziek was echt goed en het verhaal vond ik ook erg leuk. Als ik er een cijfer voor moest geven kreeg hij een 7.

Uptown Girls

Brittany Murphy moet op een verschrikkelijk mormel gaan passen, uiteindelijk vinden ze elkaar leuk. Geen slechte film, maar het is al zooooo vaak gedaan

Cheaper by the dozen

Meer heb ik er niet over te zeggen. Ik denk dat de meesten het met me eens zullen zijn. Irritante acteurs (Ashton Kutcher, Hilary Duff , Steve Martin ) en een dom sentimenteel Oh-Wat-Houden-We-Toch-Veel-Van-Elkaar- verhaal.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')