Aangepast.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Siworae link wijst naar Hable Con Ella
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:08 schreef Gorro het volgende:
Finding Neverland (Marc Forster, 2004)
Betoverende film waarin Johnny Depp en Kate Winslet wederom schitteren. De prachtige magische sfeer die gecreëerd wordt is overtuigender dan die in Big Fish, waarmee de film enigszins te vergelijken is, hoewel er veel minder fantasy-elementen gebruikt worden om dat effect te bewerkstelligen. Naast betoverend is de film ook nog eens erg ontroerend, vooral in de scenes met Peter, erg goed neergezet door de piepjonge Freddie Highmore, die volgend jaar naast Depp in Charlie and the Chocolate Factory de rol van Charlie zal spelen. Was er maar zo'n goede verfilming van Peter Pan. ****¼
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:55 schreef devv05 het volgende:
The Others
Eindelijk deze gezien en ik vond 'm erg goed.. Spooky sfeertje en een einde a la Sixth Sense wat ik zeker niet verwachtte.. ***1/2
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Door te zeggen verpest je eigenlijk al de clou van The Others .. vind zo jammer dat mensen dat roepen. Dan is de hele magic weg.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:15 schreef Timo20 het volgende:
Spider-Man 2
Voor mij de op 1 na beste film van dit jaar. Wat een vette film! Eindelijk een blockbuster van t afgelopen jaar die wel aan de verwachtingen voldoet. En eindelijk ook een sequel die beter is als t eerste deel. Veel plaats is er in deze film voor de diepgang van de karakters, en dat wordt dan ook goed gedaan. Verder zit er best aardig wat humor in, met name van J.K. Simmons die een geweldig J. Jonah Jameson neerzet. En dan is er natuurlijk nog de actie en de special effects. Die zijn beide echt om je vingers bij af te likken. Wat ziet dat er mooi uit!!! De actiescenes volgen elkaar in hoog tempo op, zodat t tempo behouden blijft.
Sam Raimi heeft met Spider-Man 2 nog eens bevestigd wat we door Spider-Man 1 al te weten waren gekomen: dat ie wel degelijk kan omgaan met high-budget movies. De film is met liefde gemaakt en dat zie je er aan af.
Kortom: gewoon een fan-tas-tische film. Op naar deel 3!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je, Sam Raimi-achtig??
Zelf heb ik gisteren deze gezien:
Old Boy.
Wat een geweldige film. Het verhaal gaat over een man die opeens wordt ontvoerd en 15 jaar in een kleine kamer word gezet. Dan komt hij vrij en neemt hij wraak. Verder ga ik niets vertellen omdat ik bang ben teveel te verklappen over deze film. Geweldig mooi geregisseerd (al was het alleen maar om één specifieke vechtscene. Wanneer je hem ziet weet je het).
En het is ook de enige film die ik de laatste tijd heb gezien waarbij ik na afloop toch wel ff moest bijkomen. Films waarbij ik dat nog meer had? Ran, Rabbit-proof fence, requiem for a dream en dat was het geloof ik wel. Zulke films blijven dan ook HEEL hoog in mijn favoriete lijstje staan.
Sommige mensen maken de vergelijking met kill bill al snel maar dat klopt absoluut niet. Terwijl kill bill redelijk toegankelijk is voor iedereen is deze toch iets "heftiger" en serieuzer.
En nog een puntje dat absoluut niet ongenoemd mag blijven. De muziek! Wat een geweldige muziek joh. Vanaf het openingsmenu tot aan het einde blijft dat geweldig. Je werd meteen de film ingezogen als het ware.
8.6 op imdb en dat is hij wel waard. Meer zelfs. Tegen de 9,5 aan.
Gisteren:
The Giant Spider Invasion
Een stadje in de Amerikaanse staat Wisconsin wordt aangevallen door (de titel zegt t al) reuze spinnen die t hele dorpje proberen plat te krijgen...
Opzich verbaast t me niet eens dat deze film in de IMDB Bottom 100 op # 26 staat. OMG wat is dit slecht. Maar zo slecht dat t weer lachwekkend wordt. Totaal niet spannend en uiteraard ubervoorspelbaar. Maar dat kan je uiteraard verwachten met dit soort films.
Och ja, wel leuk om een keertje gezien te hebben
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
The Giant Spider Invasion
Een stadje in de Amerikaanse staat Wisconsin wordt aangevallen door (de titel zegt t al) reuze spinnen die t hele dorpje proberen plat te krijgen...
Opzich verbaast t me niet eens dat deze film in de IMDB Bottom 100 op # 26 staat. OMG wat is dit slecht. Maar zo slecht dat t weer lachwekkend wordt. Totaal niet spannend en uiteraard ubervoorspelbaar. Maar dat kan je uiteraard verwachten met dit soort films.
Och ja, wel leuk om een keertje gezien te hebben
IMDB Cijfer: 2,3/10
Mijn Cijfer: 3,5/10
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:20 schreef Hare het volgende:
Philadelphia
Wat een emotionele draak van een film zeg. Bah, bah en nog eens bah.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat vond je van de scene dat Hanks en Washington naar Maria Callas luisteren?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat vond ik de vreselijkste scene in heel de film, en het ging maar door en door en door
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Shiki-Jitsu(Ritual)
Fantastisch, mooie, prachtige film over een regisseur, die een labiel meisje ontmoet dat elke dag zegt dat morgen haar verjaardag is.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 07:57 schreef kinky_queen het volgende:
A good Fwiend of mine in Wome is called Biggus Dickus
quote:
Do you think we should wait until after the holidays to take her down?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Seargant, could you please stop rocking the chair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |