Er Wordt mee bedoeld dat hij een progressieve rockband gaat beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:34 schreef Rasing het volgende:
[..]![]()
een propere band! Moeten ze dan eerst in bad, voor ze kunnen gaan spelen?
proper
1. behoorlijk, betamelijk, fatsoenlijk, keurig, voegzaam, welvoeglijk
2. goed, juist, recht
http://www.dictionaries.travlang.com/EnglishDutch/dict.cgi?query=proper&max=50
Joh...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef Jspr45 het volgende:
Er Wordt mee bedoeld dat hij een progressieve rockband gaat beginnen![]()
![]()
![]()
Klopt. Hij wil Theodore van de Mars Volta hebben om te drummen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:16 schreef sankarst het volgende:
[..]
John heeft in verschillende interviews gezegd dat hij waarschijnlijk na de nieuwe peppers-tour een propere band gaat samenstellen om mee te gaan touren, en zijn solo muziek te gaan spelen.
En van dat progressive rock album klopt inderdaad ook, ik heb gelezen dat hij al nummers er voor heeft geschreven, maar dat Josh waarschijnlijk niet op dat album te horen zal zijn als drummer omdat zijn stijl en techniek niet binnen het progressive rock valt.
Die cd duurt toch geen paar dagen, nog niet uitgeluisterd?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:07 schreef Loserkid het volgende:
Ik heb curtains!
Ik luister nu net het eerste liedje en dat bevalt me prima later als ik alles geluisterd hebt meer
Ik vind dat dit albums zijn die je echt tot je moet laten komen eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:05 schreef Dezz het volgende:
[..]
Die cd duurt toch geen paar dagen, nog niet uitgeluisterd?
true true, ik blijf alleen bij mening dat het niet het beste album is. Als ik wil relaxen zet ik liever DC EP, IOE of TWTD op......quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik vind dat dit albums zijn die je echt tot je moet laten komen eigenlijk
Als ik na de eerste keer luisteren meteen mijn reactie gepost had was die heel anders dan die van nu bv.. dus ik laat het nog ff rustig tot me doordringen en reageer als ik het album echt 'begrijp' weer.
Anders is dit een beetje aan de overdreven kant....quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:26 schreef nozem het volgende:
Na een x aantal draaibeurten ben ik het er nog steeds over eens: Dit album is geweldig. Alle albums die hiervoor kwamen (behalve misschien Niandra, maar dat zijn appels en peren) zijn minder dan Curtains. De allesoverheersende melancholie, de ongegeneerde zang (waar je op dit album wel van moet houden) de subtiele arrangementen, de ijzersterke melodielijnen die altijd de juiste snaar raken, de vernuftige overgangen in nummers (met name Anne) , de sombere teksten waaruit (zou ie depressief zijn?) zo'n beetje alle hoop verdwenen lijkt te zijn en die juist daarom door merg en been gaan en niet te vergeten de hoogst originele instrumentele stukken (bijv. het eind van A Name)
Wijlen Elliott Smith had niet misstaan als gast op dit album en dat zegt genoeg over de 'vrolijkheid' ervan. Het is 1 groot meeslepend meesterwerk van een geniale artiest die zichzelf met dit (eigenlijk veel te korte) album overtroffen heeft en zijn eerdere hersenpinsels dermate geperfectioneerd heeft dat ik voor het eerst (moest ik het een rating geven) de volle 5 op 5 toe zou kennen.
Favoriete nummers:
Lever Pulled
Anne
The Real
A Name
Time Tonight
Leap Your Bar
grtz nozem.
Says who? You?quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef Jspr45 het volgende:
[..]
Anders is dit een beetje aan de overdreven kant....![]()
Toevallig volg ik hem ook vanaf het begin...quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Says who? You?
Dit is puur mijn mening, ik volg John al vanaf Niandra en ik vind dit album samen met Niandra en de nummers van de Brown Bunny-soundtrack gewoon het beste.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:21 schreef sankarst het volgende:
WOW, een videoclip van The past Recedes!
http://rapidshare.de/files/682098/john_frusciante.mov.html
Wat een vette clip, John in zn eigen huis gitaar aan het spelen! Hij heeft trouwens wel een vette flatscreen bij zn bed staan!
Geweldig toch, John met een hit in de Top40, stel je voorquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
![]()
Alleen uhm, een clip betekend meestal een single..? Dat zou jammer zijn..![]()
?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:15 schreef Jspr45 het volgende:
Hoerenk*ts, dan moet je betalen om hem te zien???
Je kunt toch gewoon op "free" klikken en dan downloaden?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:15 schreef Jspr45 het volgende:
Hoerenk*ts, dan moet je betalen om hem te zien???
Waarom?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Alleen uhm, een clip betekend meestal een single..? Dat zou jammer zijn..![]()
Vetquote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef _Flea_ het volgende:
Er gaat het gerucht dat het internet album geremastered gaat worden en uitgebracht wordt.
Hij wil ook weer een Q&A doen met de fans.
En waar iedereen op zit te wachten: hij wil Smile weer in de winkels krijgen.
Dat gebeurt echt niet hoor. Zelfs mtv hier zend het al niet uit dus laat staan tmf dan (en het is vooral geen tmf stijl deze muziek).quote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Jspr45 het volgende:
Commerciele shit, John op TMF (My Worst Nightmare)
Ik snap niet waar je je druk om maakt? Er is nog een grotere kans dat er morgen een grote invasie van buitenaardse wezens is dan dat John ooit op tmf komt... Enigste keer dat je John op tmf zult treffen is misschien in een RHCP clip hoewel die praktisch al nooit te zien zijn op die zender...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef Jspr45 het volgende:
aanstellerij, van mij? haha TMF, Jezus Christus, kan het nog commercieler? Kmoet zowat huilen als ik ernaar kijk... dat de pop muziek van de dag van vandaag zo achteruit is gegaan!! En dan John op zoon zender, in mijn grootste nachtmerrie echt....!!
maar waarom wil hij Smile weer gaan verkopen, hij had het toch eerst uit de winkels laten halen omdat hij met het verkoop daarvan eigenlijk alleen maar geld voor drugs wou of niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef _Flea_ het volgende:
Er gaat het gerucht dat het internet album geremastered gaat worden en uitgebracht wordt.
Hij wil ook weer een Q&A doen met de fans.
En waar iedereen op zit te wachten: hij wil Smile weer in de winkels krijgen.
Hij heeft er de laatste tijd zelf ook weer naar geluisterd en vind het een mooi en goed album.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:08 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
maar waarom wil hij Smile weer gaan verkopen, hij had het toch eerst uit de winkels laten halen omdat hij met het verkoop daarvan eigenlijk alleen maar geld voor drugs wou of niet?
quote:John would really like the fans to know that he would have loved to
communicate with them more in the last months and also write much more about
his albums for example, but due to the fast turnout of the solo albums there
simply was not time. He is also practising guitar very intensively every
day. However he will do so once he has more time and would "love to do
another Q&A with the fans again, like we did last time, only this time more
focused on the music perhpas and I would especially like to talk with people
about the period of time when I was making this series of solo albums"
AND: Has he got news for you!:
Today John went into the studio with the Peppers to record the new Chilis
album! he was very very enthusiastic about it and could not wait to delve
into it heart & soul (..John Style!)
PLUS: He has plans to make a remeastered version of the internet album +
make his all copies of "Smile from The Streets You Hold" which he has
sitting in a warehouse and make both available to the fans by selling them
directly through the site. "I recently listened to 'Smile' again and really
loved it, it's really a wonderful album and it should be out there, people
should be able to listen to it" A boxed set whith all his solo works
(including those just mentioned) is another idea he has been toying with for
a while and hopes to realize once he has more time. And that's just some of
many ideas! So for now John sends you his love and gratitude for all those
who share his passion for the music.
True True, alhoewel ik al een naar gevoel krijg als ik een clip van RHCP op TMF... Maja inderdaad waar maak ik me druk om.. Laat al die negers maar hun werk doen op TMF.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je je druk om maakt? Er is nog een grotere kans dat er morgen een grote invasie van buitenaardse wezens is dan dat John ooit op tmf komt... Enigste keer dat je John op tmf zult treffen is misschien in een RHCP clip hoewel die praktisch al nooit te zien zijn op die zender...
Nou ik denk dat de meeste van die TMF kereltjes/breezahs de muziek van bv. het Ataxia album echt niet gaaf vinden.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:43 schreef Nitro_YE het volgende:
ik kijk toch nooit naar die bagger, bovendien krijg je toch alleen maar flut fans, want die muziek van John is redelijk toegankelijk natuurlijk
Niandra zal ook niet echt aanslaan denk ikquote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de meeste van die TMF kereltjes/breezahs de muziek van bv. het Ataxia album echt niet gaaf vinden.
Gelukkig
Gelukkig niet. Moet niets hebben van zulke figuren.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:35 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
Niandra zal ook niet echt aanslaan denk ik
Ik noem het snobisme.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Moet niets hebben van zulke figuren.
Maar goed, waar lullen we over. Het zal nooi gebeuren, dus dit is een zinloze discussie.
ATP?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:54 schreef Jspr45 het volgende:
hoe vet was john bij ATP!!
Indeedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:54 schreef Jspr45 het volgende:
hoe vet was john bij ATP!!
Jij vindt Spike leuker zekerquote:
Ready made en 21st century lijkt mij goed nieuws over het peppersalbum.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef thomasss het volgende:
[..]
Jij vindt Spike leuker zeker![]()
Nog geen nieuws over nieuwe peppers album?
Leuk, ben meteen aan het downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef _Flea_ het volgende:
Met dank aan Sankarst:
Unreleased TROWFTD songs
Klinkt echt te gek, maar dat had ik al wel verwachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:14 schreef _Flea_ het volgende:
Nights in White Satin
Cover door John, Chad en Glenn.
All tomorows party's voor zover ik weet een festival met chalet inbegrepen in bristol .. Hoe tof de line-up van the mars volta present all tomorows parties is ook echt heel tof ... met tmv, dälek, 400 blows, the locust, acid mother temple, jaga jazzist e.v.a. ... http://www.atpfestival.com/events/line_up.php?event=19quote:
een van de beste....ja die andere albums staan natuurlijk ook allemaal in de top 10quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:40 schreef Ringo het volgende:
Tis een beetje out of the blue, maar ik luister nu al een paar dagen naar Frusciantes "To record only water for ten days" en eigenlijk is dit album een van de beste albums van de afgelopen jaren. Je moet een groot genie zijn om met zulke beperkte middelen zo'n krachtige, persoonlijke sound te scheppen. Elk nummer klinkt alsof het tijdens een koortsdroom uit zijn ingewanden is opgeborreld. Briljant.
JA TROWFTD is na de 6 albums die hij voirg jaar uitbracht nogsteeds mijn favoriet. Maar heb je het internetalbum ook al? Dit zijn demo's voor TROWFTD die het album uiteindelijk niet hebben gehaald. En John heeft die toen gratis op zn site gezet, zodat je ze kan downloaden. Ik denk dat ze nogtsteeds op zijn site staan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:40 schreef Ringo het volgende:
Tis een beetje out of the blue, maar ik luister nu al een paar dagen naar Frusciantes "To record only water for ten days" en eigenlijk is dit album een van de beste albums van de afgelopen jaren. Je moet een groot genie zijn om met zulke beperkte middelen zo'n krachtige, persoonlijke sound te scheppen. Elk nummer klinkt alsof het tijdens een koortsdroom uit zijn ingewanden is opgeborreld. Briljant.
Klopt, plus nog een stuk of 25 andere demo's en acoustische versies van Shadow-songs. Thx voor de tip dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:14 schreef sankarst het volgende:
JA TROWFTD is na de 6 albums die hij voirg jaar uitbracht nogsteeds mijn favoriet. Maar heb je het internetalbum ook al? Dit zijn demo's voor TROWFTD die het album uiteindelijk niet hebben gehaald. En John heeft die toen gratis op zn site gezet, zodat je ze kan downloaden. Ik denk dat ze nogtsteeds op zijn site staan.
Indrukwekkend. Nu begrijp ik wel waarom zijn armen er zo uitzien. Mooi gefilmd, zo bewogen en onscherp. Voegt nog weer wat toe aan de wanhopige sfeer. De muziek helpt ook wel mee...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef _Flea_ het volgende:
Mij was het niet bekend, maar er schijnt dus een video te zijn bij het nummer Life's a bath.
Het is opgenomen tijdens John's slechtste periode en om eerlijk te zijn greep het mij persoonlijk heel erg aan. Als je er niet tegen kan hoe hij was in die tijd, kijk het dan niet!
Life's a bath
Inderdaad! Ook zorgt Stuff (http://www.youtube.com/watch?v=Qx7oJ7-Xjpg&search=john%20frusciante%20stuff ) voor een raar gevoel in mijn maag...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Nu begrijp ik wel waarom zijn armen er zo uitzien. Mooi gefilmd, zo bewogen en onscherp. Voegt nog weer wat toe aan de wanhopige sfeer. De muziek helpt ook wel mee...
Amenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef Ringo het volgende:
Een van de meest fascinerende artiesten van de afgelopen 20 jaar. Waar Hendrix of Morrison voortijdig doodgingen, daar heeft Frusciante de hel ternauwernood overleefd en dat hoor je. Ik heb lang niet alles van hem (er is zoveel) maar wat ik heb (en regelmatig beluister) is zó intens en oprecht dat het soms gewoon pijn doet.
Men kent hem nu vooral nog als die rare gitarist van de Peppers, de geflipte ex-junk, maar ik heb zo'n gevoel dat hij de geschiedenis ingaat als een van de allergrootste muzikanten van zijn tijd.
Als je geilt op metaphoren is het inderdaad niet zo veel, maar dat doe ik toevallig niet. Ik heb eerlijk gezegd een pleuris hekel aan (de meeste) poezie.quote:
Soms is YouTubequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:09 schreef _Flea_ het volgende:
Ik wilde jullie dit instrumentaaltje van John niet onthouden:
http://www.youtube.com/watch?v=MpCWkodL88E&search=john%20frusciante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |