Gelukkig niet. Moet niets hebben van zulke figuren.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:35 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
Niandra zal ook niet echt aanslaan denk ik
Ik noem het snobisme.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Moet niets hebben van zulke figuren.
Maar goed, waar lullen we over. Het zal nooi gebeuren, dus dit is een zinloze discussie.
ATP?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:54 schreef Jspr45 het volgende:
hoe vet was john bij ATP!!
Indeedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:54 schreef Jspr45 het volgende:
hoe vet was john bij ATP!!
Jij vindt Spike leuker zekerquote:
Ready made en 21st century lijkt mij goed nieuws over het peppersalbum.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef thomasss het volgende:
[..]
Jij vindt Spike leuker zeker![]()
Nog geen nieuws over nieuwe peppers album?
Leuk, ben meteen aan het downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef _Flea_ het volgende:
Met dank aan Sankarst:
Unreleased TROWFTD songs
Klinkt echt te gek, maar dat had ik al wel verwachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:14 schreef _Flea_ het volgende:
Nights in White Satin
Cover door John, Chad en Glenn.
All tomorows party's voor zover ik weet een festival met chalet inbegrepen in bristol .. Hoe tof de line-up van the mars volta present all tomorows parties is ook echt heel tof ... met tmv, dälek, 400 blows, the locust, acid mother temple, jaga jazzist e.v.a. ... http://www.atpfestival.com/events/line_up.php?event=19quote:
een van de beste....ja die andere albums staan natuurlijk ook allemaal in de top 10quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:40 schreef Ringo het volgende:
Tis een beetje out of the blue, maar ik luister nu al een paar dagen naar Frusciantes "To record only water for ten days" en eigenlijk is dit album een van de beste albums van de afgelopen jaren. Je moet een groot genie zijn om met zulke beperkte middelen zo'n krachtige, persoonlijke sound te scheppen. Elk nummer klinkt alsof het tijdens een koortsdroom uit zijn ingewanden is opgeborreld. Briljant.
JA TROWFTD is na de 6 albums die hij voirg jaar uitbracht nogsteeds mijn favoriet. Maar heb je het internetalbum ook al? Dit zijn demo's voor TROWFTD die het album uiteindelijk niet hebben gehaald. En John heeft die toen gratis op zn site gezet, zodat je ze kan downloaden. Ik denk dat ze nogtsteeds op zijn site staan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:40 schreef Ringo het volgende:
Tis een beetje out of the blue, maar ik luister nu al een paar dagen naar Frusciantes "To record only water for ten days" en eigenlijk is dit album een van de beste albums van de afgelopen jaren. Je moet een groot genie zijn om met zulke beperkte middelen zo'n krachtige, persoonlijke sound te scheppen. Elk nummer klinkt alsof het tijdens een koortsdroom uit zijn ingewanden is opgeborreld. Briljant.
Klopt, plus nog een stuk of 25 andere demo's en acoustische versies van Shadow-songs. Thx voor de tip dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:14 schreef sankarst het volgende:
JA TROWFTD is na de 6 albums die hij voirg jaar uitbracht nogsteeds mijn favoriet. Maar heb je het internetalbum ook al? Dit zijn demo's voor TROWFTD die het album uiteindelijk niet hebben gehaald. En John heeft die toen gratis op zn site gezet, zodat je ze kan downloaden. Ik denk dat ze nogtsteeds op zijn site staan.
Indrukwekkend. Nu begrijp ik wel waarom zijn armen er zo uitzien. Mooi gefilmd, zo bewogen en onscherp. Voegt nog weer wat toe aan de wanhopige sfeer. De muziek helpt ook wel mee...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef _Flea_ het volgende:
Mij was het niet bekend, maar er schijnt dus een video te zijn bij het nummer Life's a bath.
Het is opgenomen tijdens John's slechtste periode en om eerlijk te zijn greep het mij persoonlijk heel erg aan. Als je er niet tegen kan hoe hij was in die tijd, kijk het dan niet!
Life's a bath
Inderdaad! Ook zorgt Stuff (http://www.youtube.com/watch?v=Qx7oJ7-Xjpg&search=john%20frusciante%20stuff ) voor een raar gevoel in mijn maag...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Nu begrijp ik wel waarom zijn armen er zo uitzien. Mooi gefilmd, zo bewogen en onscherp. Voegt nog weer wat toe aan de wanhopige sfeer. De muziek helpt ook wel mee...
Amenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef Ringo het volgende:
Een van de meest fascinerende artiesten van de afgelopen 20 jaar. Waar Hendrix of Morrison voortijdig doodgingen, daar heeft Frusciante de hel ternauwernood overleefd en dat hoor je. Ik heb lang niet alles van hem (er is zoveel) maar wat ik heb (en regelmatig beluister) is zó intens en oprecht dat het soms gewoon pijn doet.
Men kent hem nu vooral nog als die rare gitarist van de Peppers, de geflipte ex-junk, maar ik heb zo'n gevoel dat hij de geschiedenis ingaat als een van de allergrootste muzikanten van zijn tijd.
Als je geilt op metaphoren is het inderdaad niet zo veel, maar dat doe ik toevallig niet. Ik heb eerlijk gezegd een pleuris hekel aan (de meeste) poezie.quote:
Soms is YouTubequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:09 schreef _Flea_ het volgende:
Ik wilde jullie dit instrumentaaltje van John niet onthouden:
http://www.youtube.com/watch?v=MpCWkodL88E&search=john%20frusciante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |