Het klinkt weer heerlijkquote:Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef sankarst het volgende:
Ja ja het is weer zo ver: Curtains de sampels!!!![]()
En het lijkt er op dat we ook weer een beetje backwardsguitarplaying krijgen!
http://musiclineservice.saturn.de/de/product/093624895923
Om die nummers op internet te zetten is natuurlijk illegaal, maar op sites zoals MSNmusic kun je ze vanaf maandag tegen betaling wel downloaden. btw, wat bedoel je met showerig?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:41 schreef Jspr45 het volgende:
Showerig, Komen die nummers ook op internet te staan?
Stoer doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:18 schreef thomasss het volgende:
stoerr doen)
maar dan zal die binnen paar dagen wel inet staan hopelijk
Ja, pcies alsof je zwaar crimineel bent als je die cd op internet zet en 8 jaar cel en TBS krijgtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:30 schreef thomasss het volgende:
stoer zijn in de zin van: ik heb de cd al lekker
Dit bericht ging nog over het zware crimineel zijn (om enige reacties te voorkomen)quote:
Dit topic gaat over de muziek van John Frusciante, dus post die onzin maar ergens anders. (klaar, en nu geen onzin meer)quote:Op zondag 23 januari 2005 15:36 schreef Jspr45 het volgende:
[..]
Dit bericht ging nog over het zware crimineel zijn (om enige reacties te voorkomen)
Waarschijnlijk niet, want anders zou sankarst nu die cd niet hebben. Kwil em ook zo graag!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:09 schreef Dezz het volgende:
Ik lees op het Peppers forum dat Curtains nou alweer is uitgesteld naar ergens in februari, is dit ook zo in Nederland?
Dezz, jongetje toch, ga toch eens wat meer bier drinken in plaats van je tijd verdoen aan de enige echte John Frusciante. Verdoe dan liever je tijd aan Jazz muziek voor SSquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:54 schreef Dezz het volgende:
Hebben jullie de poster al gezien op z'n site? Echt gaaf, ik ga die meteen uitprinten in fotokwaliteit![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:19 schreef SIWC het volgende:
[..]
Dezz, jongetje toch, ga toch eens wat meer bier drinken in plaats van je tijd verdoen aan de enige echte John Frusciante. Verdoe dan liever je tijd aan Jazz muziek voor SS.
Zo hoor ik het graag, en SS zal daar ongetwijfeld ook blij mee zijn, en denk erom, alles magquote:Op maandag 24 januari 2005 09:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Sorry, ik ga als ik straks thuis kom meteen aan de slag![]()
Tssss, muziek van je favoriete arsties op internet zetten, piraterij!!!quote:Op maandag 24 januari 2005 18:21 schreef Jspr45 het volgende:
Oh People, Ik wordt gek. Astjeblieft, iemand, zet hem ff op internet ik wordt gek. Een maand wachtengekkenhuis die Free Record!
![]()
Idd. Kom steeds weer in dit topic kijken, en het enige wat ik vind is gezeik dat erg weinig met z'n muziek te maken heeft.quote:Op zondag 23 januari 2005 16:12 schreef sankarst het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de muziek van John Frusciante, dus post die onzin maar ergens anders. (klaar, en nu geen onzin meer)
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:07 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Idd. Kom steeds weer in dit topic kijken, en het enige wat ik vind is gezeik dat erg weinig met z'n muziek te maken heeft.
Laten we het hopen. Want er schijnen dit jaar niet zo veel albums uit te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:53 schreef Dezz het volgende:
[..]
Volledig mee eens!
Ik ben benieuwd of John volgend jaar ofzo een solo tour gaat doen. Dit jaar zie ik dat niet meer gebeuren omdat de Peppers een nieuw album uitbrengen waar naar alle waarschijnlijkheid weer een tour bij zit
John in Paradiso in 2006![]()
John heeft in verschillende interviews gezegd dat hij waarschijnlijk na de nieuwe peppers-tour een propere band gaat samenstellen om mee te gaan touren, en zijn solo muziek te gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Want er schijnen dit jaar niet zo veel albums uit te komen.
Curtains komt een dezer dagen uit.
Onzeker is of het 2e album van Ataxia uitkomt.
Wat eigenlijk ook nog een gerucht is gaat over het progressive rock album dat het wilde maken.
Laten hij, Flea en Omar maar een jam cd in elkaar draaien. Dat zou pas mooi zijn.
Maar er komen ook nog wel wat leuke dingen uit dit jaar:
RHCP, Mars Volta cd en concert en misschien wel een peppers concert.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:16 schreef sankarst het volgende:
John heeft in verschillende interviews gezegd dat hij waarschijnlijk na de nieuwe peppers-tour een propere band gaat samenstellen om mee te gaan touren, en zijn solo muziek te gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |